bij jou is het ook lastig je full retard te laten gaan, aangezien dat je standaard isquote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aberella heeft vorig jaar in totaal ook zo'n 9 maanden gezeten
Ik heb trouwens nooit een ban gehad, met de 12 jaar dat ik hier zit.
brave boiquote:
ga klagen bij de leidingquote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, kun je wel weer wegkijken met je policor karl marx kop maar zo is 't wel.
brave hendrikquote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
hoeveel notes heb jij eigenlijk?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aberella is een kloontje van Eend....quote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
146quote:
DM je adres maar, ik blaas je.quote:Op zondag 3 april 2016 12:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij jou is het ook lastig je full retard te laten gaan, aangezien dat je standaard is
quote:Op zondag 3 april 2016 12:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
DM je adres maar, ik blaas je.
En nee, ik blaas je niet op z'n Duits
11quote:
Links zorgt beter voor schatkistquote:Op zondag 3 april 2016 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee moet kunnen. Dat de FP niet zomaar alle meningen representeert is gewoon zo.
wtfquote:
Ik kijk verder dan enkel uiterlijke kenmerken. Maar verder kijken dan je neus lang is, is een nieuw fenomeen in deze wegkijk goedpraat slowchat.quote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol kk blind ben je, of verkeerde pic gezien.
hoeveel notes heb jij eigenlijkquote:
Kun je nagaan wat een niveau.quote:Op zondag 3 april 2016 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindeloos doorzagen en op een humorloze manier oneindig doorgaan vind ik geen borrelpraat meer hoor.
waarvan 2 positief, 3 andere dingen en de rest zijn statuswijzigingen voor modschap en tagjesquote:Op zondag 3 april 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtfdan ben je wel echt brave boi geweest altijd idd
nicequote:
Met zo'n titel leest natuurlijk niemand meer dat onderzoek.quote:
respect, denk dat weinig users je dat nadoen op zo'n lange tijdquote:Op zondag 3 april 2016 12:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
waarvan 2 positief, 3 andere dingen en de rest zijn statuswijzigingen voor modschap en tagjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |