wat nou tochquote:
Ik zeg dat het belachelijk is om een mogelijke terroristische dreiging in een stadion van ruim 50.000 man te vergelijken met het overlijden van een persoon.quote:Op zondag 3 april 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel, want volgens mij snap je het zelf niet zo goed meer. Beetje waas voor je ogen.
Ik heb me nooit geprofileerd als een slimmerik, noch een domkop.quote:Op zondag 3 april 2016 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo, hij is gewoon ontzettend dom. Sowieso hebben jullie het verstand in de reet zitten op het moment
Ja. Moet je maar normaal doen.quote:Op zondag 3 april 2016 02:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb me nooit geprofileerd als een slimmerik, noch een domkop.
Maar je reageert wel als door een wesp gestoken, wat is deze?
Wat is er respectloos aan om hier in KLB SC aan te geven als het onderwerp ter sprake komt dat ik er niet wakker van zal liggen?quote:Op zondag 3 april 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En als laatste zeg ik dat er een verschil zit tussen "niet caren" en respectloos zijn.
Snap ik. Verder alles goed.quote:Op zondag 3 april 2016 02:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Godverdomme tailfox, oh wat vind ik dat een verschrikkelijke kerel
"domme mensen moeten meteen doodgeschoten worden"quote:Op zondag 3 april 2016 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja. Moet je maar normaal doen.
Ik ben gewoon redelijk hoor.quote:Op zondag 3 april 2016 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja. Moet je maar normaal doen.
nee geen zin inquote:Op zondag 3 april 2016 02:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow zet er iets leuks neer dan. Wat ik waardeer.hoe gaat het?
quote:Op zondag 3 april 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is er respectloos aan om hier in KLB SC aan te geven als het onderwerp ter sprake komt dat ik er niet wakker van zal liggen?
quote:Op zondag 3 april 2016 02:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allemaal collectief janken maar het schema omgooien is te veel werk.
quote:Op zondag 3 april 2016 02:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe meteen boos. Typisch voetbalsupporters.
quote:Op zondag 3 april 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee iedereen moet maar lekker geforceerd meeleven.
quote:Op zondag 3 april 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat boeit mij de status van die kerel nou.
quote:Op zondag 3 april 2016 02:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof je oom overleden is en iedereen wel heel graag wil herdenken maar ja, druk druk druk.
Ja, oneens dan?quote:Op zondag 3 april 2016 02:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
"domme mensen moeten meteen doodgeschoten worden"
"moet je maar normaal doen"
Nou goede stelling man.quote:Op zondag 3 april 2016 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon redelijk hoor.
Mijn stelling is alleen als er nood aan de man is, wel ineens alles kan.
Ja, ik zie het respectloze niet hoor.quote:
hzaw is boos omdat wij dom zijnquote:Op zondag 3 april 2016 02:42 schreef tailfox het volgende:
Waar gaat deze discussie over?
Volgens mij niet over vrouwen en bier dus laat mij waarschijnlijk koud. Of het moet iets zijn in mijn expertise.
kquote:Op zondag 3 april 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik zie het respectloze niet hoor.
Haha zelfs onschuldige omstanders krijgen de volle laag. Lijkt wel een voetbalwedstrijd.quote:
Als je weet dat je dom bent kan je nog leren.Als je denkt slim te zijn sta je niet meer open voor een geestelijke groei.quote:
Hou je generaliserende opmerkingen over voetbal anders lekker bij want daar wdb kun je wel prima met twee maten meten, hypocriet.quote:Op zondag 3 april 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haha zelfs onschuldige omstanders krijgen de volle laag. Lijkt wel een voetbalwedstrijd.
Leer jij nog maar lekker door dan.quote:Op zondag 3 april 2016 02:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Als je weet dat je dom bent kan je nog leren.Als je denkt slim te zijn sta je niet meer open voor een geestelijke groei.
Je bent echt boos hè.quote:Op zondag 3 april 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hou je generaliserende opmerkingen over voetbal anders lekker bij want daar wdb kun je wel prima met twee maten meten, hypocriet.
Nee maar serieus, wat vond je nou zo vreselijk respectloos dat er maar mensen doodgeschoten moeten worden?quote:
Waarom denk je dat ik er jong uit zie?quote:Op zondag 3 april 2016 02:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
stress maakt je oud.
Niet slim he om te stressen
Licence to chillquote:
kquote:Op zondag 3 april 2016 02:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
stress maakt je oud.
Niet slim he om te stressen
Jullie onwetendheid.quote:Op zondag 3 april 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar serieus, wat vond je nou zo vreselijk respectloos dat er maar mensen doodgeschoten moeten worden?
Dus moeten we maar een kogel koppen volgens jou?quote:
Omdat er, uiteraard geheel serieus, gezegd wordt dat er ook wel wat dingen omgegooid hadden kunnen worden?quote:
Hoeft niet maar ik zal er niet rouwig om zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 02:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus moeten we maar een kogel koppen volgens jou?
Ja, ik heb hier anders net genoeg dingen omgegooid.quote:Op zondag 3 april 2016 02:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat er, uiteraard geheel serieus, gezegd wordt dat er ook wel wat dingen omgegooid hadden kunnen worden?
hahahquote:Op zondag 3 april 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier anders net genoeg dingen omgegooid.
Probeer je ons nou een spiegel voor te houden ofzo?quote:Op zondag 3 april 2016 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeft niet maar ik zal er niet rouwig om zijn.
Dat klinkt al beter.quote:Op zondag 3 april 2016 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeft niet maar ik zal er niet rouwig om zijn.
raar nie, maar ik zou het zelf niet doenquote:Op zondag 3 april 2016 02:53 schreef tailfox het volgende:
Trouwens ik kwam vandaag buiten en ging chillen. Een ex was daar ook (waar ik nu beter contact mee heb dan in de relatie) was verbaasd dat ik parfum op deed. Doe dat eigenlijk altijd als ik buiten kom is niet vreemd toch?
Bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op zondag 3 april 2016 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter.
En ik zal ook eerlijk toegeven, mijn verstand over voetbal, daar heb ik geen bal verstand van.
Mijn kritiek was dan ook planmatig
En wat zie je?quote:Op zondag 3 april 2016 02:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Probeer je ons nou een spiegel voor te houden ofzo?
Ja hallo dan mag ik me straks nergens meer mee bemoeien hier.quote:Op zondag 3 april 2016 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bemoei je er dan ook niet mee.
ze vond hem wel lekker ruiken.Zoveel doe ik niet op een spuitje of 2. Sommige mensen die douchen er mee ofzoquote:Op zondag 3 april 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
raar nie, maar ik zou het zelf niet doen
Een wandelend lijk.quote:
Kenners zijn ook geen plannersquote:Op zondag 3 april 2016 02:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bemoei je er dan ook niet mee.
nou niks mis mee dan tochquote:Op zondag 3 april 2016 02:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ze vond hem wel lekker ruiken.Zoveel doe ik niet op een spuitje of 2. Sommige mensen die douchen er mee ofzo
http://forum.fok.nl/forum/13quote:Op zondag 3 april 2016 02:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hallo dan mag ik me straks nergens meer mee bemoeien hier.
Geldt andersom ookquote:
Nee.quote:Op zondag 3 april 2016 02:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/13
"The further you progress, the fewer teachings there are."quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weer zo'n respectloze opmerking over Dhr. Cruijff.
En dan liggen we elkaar niet eens in de haren.quote:Op zondag 3 april 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
Nou, missie geslaagd, topic loopt weer enigszins.
Dat komt omdat je het niet begrijpt.quote:Op zondag 3 april 2016 02:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"The further you progress, the fewer teachings there are."
Verstandig want dit slaat nergens op.
topic loopt ,ik nietquote:Op zondag 3 april 2016 02:59 schreef deadprez het volgende:
Nou, missie geslaagd, topic loopt weer enigszins.
swsquote:Op zondag 3 april 2016 03:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan liggen we elkaar niet eens in de haren.
Maar we kennen de lobi
Ja, Martin Garrix is er miljonair mee geworden dus zo kansloos zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
MUZ / Ghostproducer gezocht?
Wtf is dit dan voor iets kansloos?
kutwereldquote:Op zondag 3 april 2016 03:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, Martin Garrix is er miljonair mee geworden dus zo kansloos zal het wel niet zijn.
Weet je eigenlijk wel vam wie die qoute is?quote:Op zondag 3 april 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn. Ja, echt waar.
Dat staat er toch onder?quote:Op zondag 3 april 2016 03:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel vam wie die qoute is?
Inderdaad, een wereld waarin mensen die via een schitterende foundation de jeugd aan sport wil helpen respectloos worden behandeld.quote:
Weet je eigenlijk wel van wie mijn quote is?quote:Op zondag 3 april 2016 03:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel vam wie die qoute is?
Nu weten we het wel hoor.quote:Op zondag 3 april 2016 03:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Inderdaad, een wereld waarin mensen die via een schitterende foundation de jeugd aan sport wil helpen respectloos worden behandeld.
oh jeetje :$quote:Op zondag 3 april 2016 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga nog dagen door als jij je niet gedraagt.
vredeeequote:Op zondag 3 april 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
de quote in mijn sig bevat meer waarheid dan die van jullie allemaal bij elkaar
maar van wie is die quote in jouw sig nouquote:Op zondag 3 april 2016 03:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maak dat kippenborstje maar nat.
Daar kan ik niet om heenquote:Op zondag 3 april 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
de quote in mijn sig bevat meer waarheid dan die van jullie allemaal bij elkaar
quote:Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 3 april 2016 03:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilove generaliserende hypocriet.
Van mij.quote:Op zondag 3 april 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar van wie is die quote in jouw sig nou
Een leven hebben en slapen denk ik.quote:
Toch denk ik niet dat over 2000 jaar men HZAW de Grote herdenkenquote:
Jammer had net gegoogled en hoopte dat je de fout zou maken waarover de eerste resultaten gaan.quote:
misschien is fylax voor de verandering eens op tijd naar bedquote:
Het zit wel diep bij je?quote:Op zondag 3 april 2016 03:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van je verstand? Heeeeeel ver weg.
When I die please don't mourn, cry not for me. When I die please don't lie, write a song for me.quote:Op zondag 3 april 2016 03:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat over 2000 jaar men HZAW de Grote herdenken
ik stalk ff ze online statusquote:Op zondag 3 april 2016 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien is fylax voor de verandering eens op tijd naar bed
hugo zal wel aan het gamen zijn
ik haat dit zo hèquote:Op zondag 3 april 2016 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig wel, jammer dat jou verstand er voor de helft uithangt.
Ik heb nog paintjes liggen voor het digitale museumquote:Op zondag 3 april 2016 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
When I die please don't mourn, cry not for me. When I die please don't lie, write a song for me.
Tell 'em what I did right and what I did wrong. Don't say rest in piece, help me live on.
hij slaapt dus echt?quote:
Ach jongentje het komt wel goed hoor.quote:Op zondag 3 april 2016 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig wel, jammer dat jou verstand er voor de helft uithangt.
Nou, verstant dan, ook goed.quote:Op zondag 3 april 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik haat dit zo hè
viesharde neiging om te verbeteren maar ik vertrouw fouten bij jou nooit
hehehequote:Op zondag 3 april 2016 03:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, verstant dan, ook goed.
Ik vind je paints mooi, maar nooit grappig.quote:Op zondag 3 april 2016 03:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nog paintjes liggen voor het digitale museum
Ja. Zonder dollen, ontzettend veel.quote:Op zondag 3 april 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
Maar die ghostproducer shit, is dat srs iets dat veel gedaan wordt?
Ja. Soort van kickstart voor beginnende dj's.quote:Op zondag 3 april 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
Maar die ghostproducer shit, is dat srs iets dat veel gedaan wordt?
Ik snap dat echt niet. Lijkt me weinig voldoening geven als mensen dat nummer dan tof vinden.quote:Op zondag 3 april 2016 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja. Zonder dollen ontzettend veel.
Dat kan, een grap uitbeelden vind ik sws moeilijk, maar voor het oog lever ik graag kwaliteit.quote:Op zondag 3 april 2016 03:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind je paints mooi, maar nooit grappig.
Maar het lijkt mij toch juist de bedoeling dat je als dj ook kunt producen?quote:Op zondag 3 april 2016 03:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ja. Soort van kickstart voor beginnende dj's.
Die voldoening kan ze gestolen worden als ze gevraagd worden voor Tomorrowland, UMF of een blik werpen op hun bankrekening.quote:Op zondag 3 april 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Lijkt me weinig voldoening geven als mensen dat nummer dan tof vinden.
quote:Op zondag 3 april 2016 03:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die voldoening kan ze gestolen worden als ze gevraagd worden voor Tomorrowland, UMF of een blik werpen op hun bankrekening.
Geen idee ik kom nog uit de tijd dat een DJ platen draait en inmixt.quote:Op zondag 3 april 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij toch juist de bedoeling dat je als dj ook kunt producen?
Wie is die Cruiff meneer waar je geobsedeerd door bent?quote:Op zondag 3 april 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Behalve voor mensen zoals Johan Cruijff. Maar ja, die worden respectloos opzij geschoven.
quote:Op zondag 3 april 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Behalve voor mensen zoals Johan Cruijff. Maar ja, die worden respectloos opzij geschoven.
Dit kan geen serieuze vraag zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 03:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wie is die Cruiff meneer waar je geobsedeerd door bent?
Die voetballer die teveel rookte toch?quote:Op zondag 3 april 2016 03:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit kan geen serieuze vraag zijn.
Waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 3 april 2016 03:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
Die voetballer die teveel rookte toch?
Duizenden handtekeningen in het condoleance-register, in Amsterdam en Barcelona.quote:Op zondag 3 april 2016 03:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 03:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Duizenden handtekeningen in het condoleance-register, in Amsterdam en Barcelona.
Maar door een strak schema even geen ere-wedstrijd tussen Ajax en Barca kunnen plannen.
En we beginnen weer van vooraf aan.
quote:Op zondag 3 april 2016 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb maar één obsessie en dat zijn domme mensen. Jammer genoeg tref ik die hier constant.
Het is helemaal niet gebruikelijk om bij een voetballer een herdenkingswedstrijd te spelen. Dat doe je meestal als hij stopt als voetballer, dan speel je een afscheidswedstrijd.quote:Op zondag 3 april 2016 03:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Duizenden handtekeningen in het condoleance-register, in Amsterdam en Barcelona.
Maar door een strak schema even geen ere-wedstrijd tussen Ajax en Barca kunnen plannen.
En we beginnen weer van vooraf aan.
Jimmy, ben jij het?quote:Op zondag 3 april 2016 03:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb maar één obsessie en dat zijn domme mensen. Jammer genoeg tref ik die hier constant.
Jimmy wordt ook alleen maar weggehoond omdat hij rake dingen zegt tegen de gevestigde orde die ze liever niet horen omdat ze allemaal zo policor hoofd in de wolken zijn.quote:
oh plsquote:Op zondag 3 april 2016 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jimmy wordt ook alleen maar weggehoond omdat hij rake dingen zegt tegen de gevestigde orde die ze liever niet horen omdat ze allemaal zo policor hoofd in de wolken zijn.
Op zich mocht ik Jimmy wel, maar hij verkondigde zijn mening nogal op een rare manier.quote:Op zondag 3 april 2016 03:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jimmy wordt ook alleen maar weggehoond omdat hij rake dingen zegt tegen de gevestigde orde die ze liever niet horen omdat ze allemaal zo policor hoofd in de wolken zijn.
Ja, het is hier een en al vriendjespolitiek. De gevestigde orde houdt elkaar het hand boven het hoofd en chicks hebben per definitie gelijk,quote:
Wat voor rare manieren dan? Ik heb ze echt serieus nooit gezien.quote:Op zondag 3 april 2016 03:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op zich mocht ik Jimmy wel, maar hij verkondigde zijn mening nogal op een rare manier.
Geen domme jongen verder, kennis heeft hij wel, ook te veel ego.
Hij hield zo z'n conservatieve meningen over, dat is op zich niet zo erg, zijn mening, moet je respecteren en alles.quote:Op zondag 3 april 2016 03:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat voor rare manieren dan? Ik heb ze echt serieus nooit gezien.
Last van een opgeblazen gevoel?quote:Op zondag 3 april 2016 03:37 schreef Viskarretje het volgende:
zo fucking bezipen. voel me net als op t feest van frank
Hij is overtuigd van zijn gelijk.. Haha, nou wie niet..quote:Op zondag 3 april 2016 03:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij hield zo z'n conservatieve meningen over, dat is op zich niet zo erg, zijn mening, moet je respecteren en alles.
Maar zijn manier van brengen, standpunten over abortus, zuid afrika, hoofddoekjes voor de klas en weet ik veel wat nog meer, hij mag gewoon tegen alles zijn, maar zijn waarheid is niet de waarheid.
Noch mijn waarheid, noch die van jou of die van deadprez of een Frank Drebin, niemand heeft monopoly op de waarheid.
Ik vond hem op een gegeven moment wel vervelend worden met z'n stellingen, en hoe hij er mee om ging. Echter lag het ook niet aan Jimmy zelf, ook aan de anderen die er giftig op reageerden.quote:Op zondag 3 april 2016 03:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij is overtuigd van zijn gelijk.. Haha, nou wie niet..
Ik kon me er totaal niet aan storen, maar dit hebben we al eens eerder besproken dacht ik.
Ja, raad maar wat ik in de tussentijd aan het doen was.quote:
Kakken?quote:Op zondag 3 april 2016 08:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, raad maar wat ik in de tussentijd aan het doen was.
Alleen per reeks of per forum, kun je via FOK!stats zelf uitdraaien.quote:Op zondag 3 april 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
Zou Bondage stats hebben over hoe het aantal posts op FOK! 's nachts tegenwoordig verschilt met een paar jaar terug? Ben wel benieuwd eigenlijk.
dan had je die edit wel eens beter kunnen bestedenquote:Op zondag 3 april 2016 08:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Naar toilet geweest, was opgehangen, peuk gerookt...
Zo, jij bent ook alweer vroeg in touw.quote:Op zondag 3 april 2016 08:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen per reeks of per forum, kun je via FOK!stats zelf uitdraaien.
Trouwens prima in slaap kunnen komen na een sos-avondje.quote:Op zondag 3 april 2016 08:41 schreef zeer het volgende:
[..]
dan had je die edit wel eens beter kunnen besteden
Uiteraard. Nog veel te doen in huis, weer aan de bak vandaag.quote:Op zondag 3 april 2016 08:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Zo, jij bent ook alweer vroeg in touw.
Snap je?
Ik denk dat je mij verward met dp ik heb namelijk een hekel aan junks.quote:Op zondag 3 april 2016 08:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Trouwens prima in slaap kunnen komen na een sos-avondje.
Zo is het, werk doet zichzelf niet.quote:Op zondag 3 april 2016 08:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Nog veel te doen in huis, weer aan de bak vandaag.
Ik ook.quote:Op zondag 3 april 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verward met dp ik heb namelijk een hekel aan junks.
Goed programma is dat ja. Luister je ook altijd het oog?quote:Op zondag 3 april 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
Lekker genieten op zondagochtend van Vroege Vogels op Radio 1.
Nee, wanneer is dat?quote:Op zondag 3 april 2016 08:51 schreef zeer het volgende:
[..]
Goed programma is dat ja. Luister je ook altijd het oog?
Nooit geluisterd.quote:Op zondag 3 april 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
wat is dit en wat heb jij hiermee?quote:
Is ook echt verschrikkelijk die dingenquote:Op zondag 3 april 2016 09:01 schreef Murdera het volgende:
Jezus. Eeen dagje schuurapparaat in mn klauwen. Nu doet alles mijn aan mn handenik ben echt net een wijf
jaquote:Op zondag 3 april 2016 09:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Is ook echt verschrikkelijk die dingen. Vooral die goedkopere apparaten die trillen als een vibrator met parkinson.
Heb je zo'n behang perforator? Die dingen doen echt wonderen en kosten noppes.quote:Op zondag 3 april 2016 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
jazon blok unit
![]()
vandaag maar even een dagje behang weghalen ofzo
wat is dat? Wel zon stoombak gehuurd maar dat is echt troepquote:Op zondag 3 april 2016 09:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je zo'n behang perforator? Die dingen doen echt wonderen en kosten noppes.
quote:Op zondag 3 april 2016 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is dat? Wel zon stoombak gehuurd maar dat is echt troep
Schip dat pijplijdingen legt. Ik werkte op iets vergelijkbaars in West-Africa in 2010.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 09:12 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je gaatjes maken in je behang zodat dat stoomapparaat ook daadwerkelijk werkt.
tofquote:Op zondag 3 april 2016 09:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Schip dat pijplijdingen legt. Ik werkte op iets vergelijkbaars in West-Africa in 2010.
En insmeren met water + afwasmiddel werkt wat mij betreft net zo goed zo niet beter dan zo'n stoom ding.quote:
yeah idd. En ik sta liever met een doekje en krabber dan met dat bakbeest in mn handquote:Op zondag 3 april 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
En insmeren met water + afwasmiddel werkt wat mij betreft net zo goed zo niet beter dan zo'n stoom ding.
Zijn wel mooie animaties. Deze heb ik 2 jaar op gewerkt:quote:Op zondag 3 april 2016 09:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
tofik maak dit soort filmpjes als werk.
Dat ding legt funderingen?quote:Op zondag 3 april 2016 09:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zijn wel mooie animaties. Deze heb ik 2 jaar op gewerkt:
Ging het maar zo makkelijk inderdaad. Dat is het nadeel als je een woning koopt waar nogal veel moet gebeuren. Meeste weekenden gaan op aan klussen.quote:
nice! Wij werken nu ook aan een fallpipe vesselquote:Op zondag 3 april 2016 09:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zijn wel mooie animaties. Deze heb ik 2 jaar op gewerkt:
Maar ieder nadeel heeft z'n voordeel toch haha.quote:Op zondag 3 april 2016 09:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk inderdaad. Dat is het nadeel als je een woning koopt waar nogal veel moet gebeuren. Meeste weekenden gaan op aan klussen.
rockbeds om dingen te beschermen, leidingen of randen van havens, jackets, MP's en dergelijkenquote:
oh jackets en MP's stom van mequote:Op zondag 3 april 2016 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
rockbeds om dingen te beschermen, leidingen of randen van havens, jackets, MP's en dergelijken
die heb ik nu al acht keer gehoordquote:Op zondag 3 april 2016 09:19 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar ieder nadeel heeft z'n voordeel toch haha.
dan echt van mensen die in het huis waren om te helpenquote:Op zondag 3 april 2016 09:21 schreef zeer het volgende:
[..]
luister je geen radio en kijk je geen tv dan
ah zoquote:Op zondag 3 april 2016 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
de buizenstructuur waar een boorplatform op staat en de paal waar een windmolen op kan
De dag dat die klojo overleden was, werden er de hele dag mensen door radio 1 gebeld om te vragen waar ze waren toen ze het hoorde, hoe ze het hoorden en of ze ook zo verdrietig waren.quote:Op zondag 3 april 2016 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan echt van mensen die in het huis waren om te helpen
net 9/11quote:Op zondag 3 april 2016 09:23 schreef zeer het volgende:
[..]
De dag dat die klojo overleden was, werden er de hele dag mensen door radio 1 gebeld om te vragen waar ze waren toen ze het hoorde, hoe ze het hoorden en of ze ook zo verdrietig waren.
In dit geval wel. Het huis begint al ergens op te lijken en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zondag 3 april 2016 09:19 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar ieder nadeel heeft z'n voordeel toch haha.
jij hebt ook net een huis gekocht en bent aan het verbouwen?quote:Op zondag 3 april 2016 09:24 schreef bondage het volgende:
[..]
In dit geval wel. Het huis begint al ergens op te lijken en daar gaat het uiteindelijk om.
Waarom geen K&W topic dan!?quote:Op zondag 3 april 2016 09:24 schreef bondage het volgende:
[..]
In dit geval wel. Het huis begint al ergens op te lijken en daar gaat het uiteindelijk om.
Rock Piper misschien? Die animaties zijn echt een goed verkoopargument, vooral als je het dan ook in het echt waar kan maken.quote:Op zondag 3 april 2016 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice! Wij werken nu ook aan een fallpipe vesseleentje die ook een tremmie optie heeft. Wel prachtige schepen
Jup, eind vorig jaar gekocht en behoorlijk aan het werk om het allemaal te fatsoeneren. Naast het verven, vloertjes leggen en dergelijke moest er ook een nieuwe ketel worden geplaatst, aantal dakpannen op de kap moesten recht gelegd worden en nog wat andere zaken die ik niet zelf uit kon voeren en het nodige hebben gekost.quote:Op zondag 3 april 2016 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij hebt ook net een huis gekocht en bent aan het verbouwen?
Is dat echt zo? Investeerders die tientallen miljoenen voor zo'n schip dokken gaan overstag als ze zo'n tekenfilmpje zien?quote:Op zondag 3 april 2016 09:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rock Piper misschien? Die animaties zijn echt een goed verkoopargument, vooral als je het dan ook in het echt waar kan maken.
voor een nieuw schip waar ik niets over mag vertellenquote:Op zondag 3 april 2016 09:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rock Piper misschien? Die animaties zijn echt een goed verkoopargument, vooral als je het dan ook in het echt waar kan maken.
Ik heb één en ander in K&W gepost maar niet aan gedacht om er een topic over te openenquote:
meer bedrijven die die shit moeten laten plaatsen die overstag gaan als ze zien hoe secuur/goed zon schip isquote:Op zondag 3 april 2016 09:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Investeerders die tientallen miljoenen voor zo'n schip dokken gaan overstag als ze zo'n tekenfilmpje zien?
Ja, zo'n filmpje helpt wel. In de werkelijkheid gaat het trouwens allemaal niet zo soepel zoals wordt voorgesteld.quote:Op zondag 3 april 2016 09:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Investeerders die tientallen miljoenen voor zo'n schip dokken gaan overstag als ze zo'n tekenfilmpje zien?
kinkt bekendquote:Op zondag 3 april 2016 09:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, eind vorig jaar gekocht en behoorlijk aan het werk om het allemaal te fatsoeneren. Naast het verven, vloertjes leggen en dergelijke moest er ook een nieuwe ketel worden geplaatst, aantal dakpannen op de kap moesten recht gelegd worden en nog wat andere zaken die ik niet zelf uit kon voeren en het nodige hebben gekost.
Maar ja, ik wist het voordat ik het huis kocht. Kon deze kans gewoon niet voorbij laten gaan en het huis zelf heeft verder geen bouwkundige issues, was meer achterstallig onderhoud.
Nooit gedacht dat zo'n filmpje een argument kan zijn voor wat dan ookquote:Op zondag 3 april 2016 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
meer bedrijven die die shit moeten laten plaatsen die overstag gaan als ze zien hoe secuur/goed zon schip is
K&W topic dusquote:Op zondag 3 april 2016 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
kinkt bekendbehalve dat ik vrijdag de sleutel heb gekregen. Vloeren leggen, muren stucen, volledige badkamer (laten) bouwen. Alles bewerken (hoop oud hout daar)
Oh nee maar dat is met alles zo. Om op 500 meter diepte ook nog te kunnen spreken van nauwkeurig werken moet je ook wel met marges van enkele cm's werken lijkt mequote:Op zondag 3 april 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, zo'n filmpje helpt wel. In de werkelijkheid gaat het trouwens allemaal niet zo soepel zoals wordt voorgesteld.
Dit hebben wij gemaaktquote:Op zondag 3 april 2016 09:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, zo'n filmpje helpt wel. In de werkelijkheid gaat het trouwens allemaal niet zo soepel zoals wordt voorgesteld.
Gefeliciteerd met de aankoopquote:Op zondag 3 april 2016 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
kinkt bekendbehalve dat ik vrijdag de sleutel heb gekregen. Vloeren leggen, muren stucen, volledige badkamer (laten) bouwen. Alles bewerken (hoop oud hout daar)
Ah zo.quote:Op zondag 3 april 2016 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor een nieuw schip waar ik niets over mag vertellenNDA's
ach. Als je een tender doet voor een enorm project, en je kan zo elke stap laten zien en wat jij beter doet dan de tegenstander zijn ze toch eerder geneigd om voor jou te gaan dan voor dat bedrijf met 300 paginas aan boekwerkquote:Op zondag 3 april 2016 09:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat zo'n filmpje een argument kan zijn voor wat dan ook. Zie wel vaker van die concept filmpjes voor nieuwe mechanisatie in de landbouw maar kan dan alleen maar
![]()
denken.
dankjequote:Op zondag 3 april 2016 09:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de aankoop![]()
Badkamer moet ik ook nog aanpakken trouwens. Er zitten nu van die gelige, ouderwetse tegels in en dat ziet er niet uitOok de vloer is niet zo best, aantal voegen gebarsten en heb voor nood een aantal tegels opnieuw vast moeten zetten, water was er al onder gekropen.
Heb vooral oud hout onder de vloer liggen, nog wel in perfecte staat overigens. Lijkt te zijn bewerkt met zo'n goedje wat tegenwoordig verboden is
Gaafquote:Op zondag 3 april 2016 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit hebben wij gemaakt(verder staat er weinig online geloof ik)
Ben je al wakker?quote:Op zondag 3 april 2016 00:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Elastiekjes werken volgens mij echt voor geen meter.
Nee ik heb een houder liggen, daar plaats ik hem in en dat werkt ook wel.
Het enige wat ik onbetrouwbaar vind dat is dat zuignap systeemDan denk je dat 'ie goed vast zit, en dan komt 'ie een uur later naar beneden
Ja da's ook wel logisch maar je zou zeggen dat zulke samenwerkingen al heel lang lopen en dat je dan gewoon weet van elkaar wat je wilt en kunt bieden.quote:Op zondag 3 april 2016 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach. Als je een tender doet voor een enorm project, en je kan zo elke stap laten zien en wat jij beter doet dan de tegenstander zijn ze toch eerder geneigd om voor jou te gaan dan voor dat bedrijf met 300 paginas aan boekwerk
thnxquote:Op zondag 3 april 2016 09:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Gaaf. Erg interessant dat jij dit kan maken trouwens, ziet er niet overdreven realistisch uit maar ook niet tekenfilm a-like.
Ai, dat is minder. Ik heb een soortgelijk probleem gehad, bij mij was het de vloer van het toilet. Ik zat op de plee en ineens zakte de pot een centimeter naar beneden. Vloer bleek volledig verrotquote:Op zondag 3 april 2016 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dankje
Hahawij hadden ook onder kapot tapijt prachtig hout gevonden. Zou perfect zijn om af te werken. Behalve dat ze alles er doorheen geschroeft hebben. Scheef en fucking sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi filmpje hoor.quote:Op zondag 3 april 2016 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit hebben wij gemaakt(verder staat er weinig online geloof ik)
als je 30 bedrijven van over heel de wereld hebt die zich intekenen op zon klus moet je toch altijd uitstekenquote:Op zondag 3 april 2016 09:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja da's ook wel logisch maar je zou zeggen dat zulke samenwerkingen al heel lang lopen en dat je dan gewoon weet van elkaar wat je wilt en kunt bieden.
Niet meer zoveel black label drinken als je gaat FOK!ken, hzaw.quote:Op zondag 3 april 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jezus christus, hoe kk dom ben jij?
quote:Op zondag 3 april 2016 09:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ai, dat is minder. Ik heb een soortgelijk probleem gehad, bij mij was het de vloer van het toilet. Ik zat op de plee en ineens zakte de pot een centimeter naar beneden. Vloer bleek volledig verrotZe hadden daar goedkoop parket neergelegd en door een lekkage bij het toilet was daar water onder terecht gekomen en de vloer volledig vergaan.
Zo zag dat eruit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeeeezus. Heb je flink op staan schelden of niet?
![]()
Wist niet dat ik altijd gelijk had, thnx.quote:Op zondag 3 april 2016 03:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, het is hier een en al vriendjespolitiek. De gevestigde orde houdt elkaar het hand boven het hoofd en chicks hebben per definitie gelijk,
Terwijl de realiteit wel even anders is.
Jup, mooi kut... Echt zo'n zucht moment. op sommige plekken kon ik er zonder moeite met de vuist doorheen slaan, was niets meer van over. Draagbalken waren gelukkig nog wel goed, heb er inmiddels tegelvloer in liggen.quote:Op zondag 3 april 2016 09:49 schreef Murdera het volgende:
[..]jeeeezus. Heb je flink op staan schelden of niet?
Zit jij nou echt dat hele nachttoppic door de te lezen?quote:Op zondag 3 april 2016 09:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Wist niet dat ik altijd gelijk had, thnx.
Nee alleen een paar posts van hzawquote:Op zondag 3 april 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Zit jij nou echt dat hele nachttoppic door de te lezen?
lol, echt al jaren niet meer geluisterdquote:Op zondag 3 april 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
zou ik niet in bed doen hoor, wordt echt een rommeltjequote:Op zondag 3 april 2016 10:22 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, ik kom mijn bed niet uit. Wil nog oliebollen appelbeignets en bananenbollen maken tho ;c
Zal ik langskomen? Dan heb je in ieder geval al een oliebol hahahahaquote:Op zondag 3 april 2016 10:22 schreef Crip het volgende:
Goedemorgen, ik kom mijn bed niet uit. Wil nog oliebollen appelbeignets en bananenbollen maken tho ;c
oliebal bedoel je xDquote:Op zondag 3 april 2016 10:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik langskomen? Dan heb je in ieder geval al een oliebol hahahaha
Kon dat maarquote:Op zondag 3 april 2016 10:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou ik niet in bed doen hoor, wordt echt een rommeltje
Zou liefkozen de poedersuiker van je aflikken.quote:Op zondag 3 april 2016 10:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik langskomen? Dan heb je in ieder geval al een oliebol hahahaha
- Hoe laat ben je wakker geworden?quote:
- 10 voor 10quote:Op zondag 3 april 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
- Hoe laat ben je wakker geworden?
- Ben je fatsoenlijk wakker geworden?
- Moest je haasten of kan je rustig aan doen?
I guess that's why they call it the Braddie, time on my hands.quote:Op zondag 3 april 2016 10:36 schreef HPLC het volgende:
Tiiiiiiiiiiiiiime is on Braddie's side, yes it is
Wow waarom 2? Gewoon even rustig aan doen, met je date ga je vast cruisen door de McDrive en zo.quote:Op zondag 3 april 2016 10:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
- 10 voor 10
- Ja
- Kon rustig aan doen, ik vertrek met +- 30 minuten en zit nu nog even rustig 2 broodjes naar binnen te werken.
2 broodjes lijkt mij vrij normaalquote:Op zondag 3 april 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow waarom 2? Gewoon even rustig aan doen, met je date ga je vast cruisen door de McDrive en zo.
Ja daarom, als je toch zo lang op je reet moet zitten hoef je niet zoveel te eten.quote:Op zondag 3 april 2016 10:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
2 broodjes lijkt mij vrij normaal
Ik moet punt 1, 175 kilometer in de auto zitten, en punt 2, ik ga écht niet naar de McDrive met m`n date
Och och ochquote:Op zondag 3 april 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daarom, als je toch zo lang op je reet moet zitten hoef je niet zoveel te eten.
Nee dat is dan weer vrij weinig.quote:Op zondag 3 april 2016 10:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Och och ochWant ik doe daarna natuurlijk niks meer?
2 Broodjes van 10 tot 6 is vrij normaal lijkt me. (Aangezien we rond half 6 - 6 uur wat gaan eten schat ik)
Je moet wel stevig eten als jullie gaan rijdenquote:Op zondag 3 april 2016 10:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Och och ochWant ik doe daarna natuurlijk niks meer?
2 Broodjes van 10 tot 6 is vrij normaal lijkt me. (Aangezien we rond half 6 - 6 uur wat gaan eten schat ik)
Op welke keer dat hij wegging bedoel je precies?quote:
Ja, weet je mensen. Het is wel weer prima zo, de ene keer is het leuk op FOK! en de andere keer is het kut op FOK! En het is met name door hoe er over mij gedacht word en tegen mij gedaan word door de meeste (Anoniem of niet) Gewoon niet meer chill voor mij om hier te posten.quote:Op zondag 3 april 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
Wij hebben thuis champignons over, maar niemand vindt ze lekker.
Dus ik denk eraan ze te verwerken in een soep, maar dan wel zo dat ze niet herkenbaar zijn als champignon.
[..]
Op welke keer dat hij wegging bedoel je precies?
Ben benieuwd naar de vlogquote:Op zondag 3 april 2016 11:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een aanrijding met een paaltje gehad.
Ik zou ze fijnmaken in de keukenmachinequote:Op zondag 3 april 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
Dus ik denk eraan ze te verwerken in een soep, maar dan wel zo dat ze niet herkenbaar zijn als champignon.Iemand tips? Is gewoon fijnsnijden voldoende?
[..]
Wat loop je sneaky achter rug om te praten, tsk.quote:Op zondag 3 april 2016 10:21 schreef Chai het volgende:
Als hij onder invloed is blijkt duidelijk dat hij veel cared.
[ afbeelding ]
[..]
Nee
Echt wat wen naaistreek dit. Echt een moeder jij.quote:Op zondag 3 april 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
Dus ik denk eraan ze te verwerken in een soep, maar dan wel zo dat ze niet herkenbaar zijn als champignon.Iemand tips? Is gewoon fijnsnijden voldoende?
[..]
Crip wat is de planning voor vandaag?quote:
Mooier zal jij er niet op worden 😂😂quote:Op zondag 3 april 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Gestoord worden tijdens het uitslapen.
Dan gooi ik er vanmiddag nog wel een schoonheidsslaapje tegenaan...
Lol. Misschien dat je ze in de blender kan doen.quote:Op zondag 3 april 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Bakken, wat gaan drinken, koken.quote:Op zondag 3 april 2016 11:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip wat is de planning voor vandaag?
Cheesecakequote:
Heb je gewoon gequote incl alert.quote:Op zondag 3 april 2016 11:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat loop je sneaky achter rug om te praten, tsk.
Mooier ga je er echt niet van worden hoor.quote:Op zondag 3 april 2016 10:53 schreef -supergirl- het volgende:
Gestoord worden tijdens het uitslapen.
Dan gooi ik er vanmiddag nog wel een schoonheidsslaapje tegenaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |