abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2016 @ 03:00:10 #1
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_161137182
Hallo!

Mijn broer zoekt al een tijdje naar een ghost producer. Omdat hij zelf heel lastig vind om een track te gaan maken. Ik heb eventjes heel het internet opgezocht en vond het erg prijzig. http://ghostproducer.nl/pricing/

Nu wil ik graag van jullie weten zijn er alternatieve sites met ghostproducers die flink wat goedkoper is.

Bedankt

jeff
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_161137192
Ik maak wel een track voor je broertje voor 500 euro
  zondag 3 april 2016 @ 03:03:27 #3
416809 zeurtvaak
Niks lullen over mijn naam!!
pi_161137199
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 03:01 schreef tailfox het volgende:
Ik maak wel een track voor je broertje voor 500 euro
Dat is wel erg prijzig. Ik wist niet dat het zo duur zal zijn...
CPU: Intel Core i7-6700K
Motherboard: ASUS Z170-A socket 1151
Video Card: EVGA GeForce GTX 770 Superclocked ACX Cooling
Monitor: LG 34UM67 60Hz 34.0" Monitor
pi_161137208
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 03:03 schreef zeurtvaak het volgende:

[..]

Dat is wel erg prijzig. Ik wist niet dat het zo duur zal zijn...
je vraagt aan iemand een track te maken en die volledig te verkopen aan jou. Tuurlijk is dat duur.
pi_161137305
Hoelang denk je dat het duurt om een track te maken?
Garages vragen meer per uur hoor.
pi_161137320
Hoe lager de prijs, des te lager is de kwaliteit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_161137478
Ik vind 650 een redelijke prijs, moet zeggen dat ik niet bekend ben met dit bedrijf.
Of ze heel goed of heel slecht zijn weet ik niet.
Maar als je goedkoper kan vinden, ik geloof niet dat je een goed eindproduct krijgt.

Kan bijna niet onder deze prijs, en deze prijs vind ik nogal zeer strak.
pi_161137868
Waarom de fuck zou je zoiets aanschaffen. Als je bij een bedrijf zo'n track koopt komen ze echt niet aanzetten met iets ongelooflijks waarmee je gaat doorbreken.
  Moderator zondag 3 april 2016 @ 10:23:54 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_161138714
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 03:00 schreef zeurtvaak het volgende:
Omdat hij zelf heel lastig vind om een track te gaan maken.
Oefening baart kunst....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 4 april 2016 @ 09:34:34 #10
8875 Mdk
Smart-ass
pi_161163337
Aangezien ik zelf ook nog een account heb op Fok, wil ik hier toch even op reageren. Ik ben namelijk de eigenaar van Ghostproducer.nl :)

De prijzen zijn eigenlijk totaal afhankelijk van de specifieke wensen voor een project. Het is en blijft uiteindelijk maatwerk en afhankelijk van de tijd die er in gaat zitten. Simpele projecten zullen dus ook goedkoper zijn dan meer uitgebreide projecten.

Om een voorbeeld te geven; in het geval van een commerciėle, vocale, dance plaat zal de prijs een stuk hoger ligger dan bij een instrumental tech-house plaatje. In het eerste geval werk je namelijk effectief met een team; jijzelf, de producer, de songwriter, de vocalist, de mastering engineer en eventueel sessie muzikanten. De term "ghost producer" dekt in dat geval de lading misschien niet helemaal.

Wat Ulq zegt moet ik overigens tegenspreken; mede dankzij onze tracks zijn uiteindelijk gasten getekend bij labels als Spinnin, Ultra en Universal Music (en meer) en ook bij management en publishing bedrijven gerelateerd aan deze bedrijven. :) Maar er is wat dat betreft nooit een garantie te geven. Het is namelijk ook afhankelijk van het netwerken en de promotie die die persoon er zelf in stopt.

Als er verder nog vragen zijn; let me know! Ik beantwoord ze natuurlijk graag. :)
Latest releases: http://www.dekooker.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')