Aangezien ik zelf ook nog een account heb op Fok, wil ik hier toch even op reageren. Ik ben namelijk de eigenaar van Ghostproducer.nl

De prijzen zijn eigenlijk totaal afhankelijk van de specifieke wensen voor een project. Het is en blijft uiteindelijk maatwerk en afhankelijk van de tijd die er in gaat zitten. Simpele projecten zullen dus ook goedkoper zijn dan meer uitgebreide projecten.
Om een voorbeeld te geven; in het geval van een commerciėle, vocale, dance plaat zal de prijs een stuk hoger ligger dan bij een instrumental tech-house plaatje. In het eerste geval werk je namelijk effectief met een team; jijzelf, de producer, de songwriter, de vocalist, de mastering engineer en eventueel sessie muzikanten. De term "ghost producer" dekt in dat geval de lading misschien niet helemaal.
Wat Ulq zegt moet ik overigens tegenspreken; mede dankzij onze tracks zijn uiteindelijk gasten getekend bij labels als Spinnin, Ultra en Universal Music (en meer) en ook bij management en publishing bedrijven gerelateerd aan deze bedrijven.

Maar er is wat dat betreft nooit een garantie te geven. Het is namelijk ook afhankelijk van het netwerken en de promotie die die persoon er zelf in stopt.
Als er verder nog vragen zijn; let me know! Ik beantwoord ze natuurlijk graag.