Geen idee fox//quote:
Geef mij maar druktequote:Op zondag 3 april 2016 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee fox//
Ik zit nu fincas in Spanje te bekijken.. Binnenlanden daar trekt iedereen weg naar de grote stad.. Dus wel zo rustig
klein dorpje maar ben vaak zat in de stad. Ben geboren in het grootste dorp van Nederlandquote:Op zondag 3 april 2016 03:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je naar de grote stad.. Waar woon he nu?
oh oh achter de duinen.... Dan valt het wel meequote:Op zondag 3 april 2016 03:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
klein dorpje maar ben vaak zat in de stad. Ben geboren in het grootste dorp van Nederland
daar woon ik nu maar eens perweek. Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 3 april 2016 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
oh oh achter de duinen.... Dan valt het wel mee
Ik woon in Amsterdam... al meer dan 30 jaar.... Maar kom uit Grunn.. Besef me nu eigenlijk wel dat ik hier al langer woon dan daar waar ik opgegroeid en zo ben..quote:Op zondag 3 april 2016 03:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
daar woon ik nu maar eens perweek. Waar kom jij vandaan?
jahaaaaaaquote:Op zondag 3 april 2016 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hup hup, uit de veren!
Fix die bak & braad topic reeks svp even...
als alles schoon is kan ik mijn nieuwe kassie neerzettenquote:Op zondag 3 april 2016 09:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga mijn balkon pas schoonmaken als de zon schijnt. Dat zal'em leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |