Interessant.quote:Op zondag 3 april 2016 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik vond inmiddels deze
https://sdproducties.word(...)n-hoe-stemde-de-pvv/
Ja, want je ziet toch telkens weer dat mensen denken dat de PVV hun belangen vertegenwoordigt terwijl dat niet zo is.quote:Op zondag 3 april 2016 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interessant.
Goed dat de SP daar onderzoek naar heeft gedaan.
Behalve de SGP valt dat over elke partij wel te zeggen.quote:Op zondag 3 april 2016 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want je ziet toch telkens weer dat mensen denken dat de PVV hun belangen vertegenwoordigt terwijl dat niet zo is.
Ik heb de indruk dat mensen met name bij de PVV geen idee hebben waar de partij voor staat behalve zijn moslimprobleem.quote:Op zondag 3 april 2016 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Behalve de SGP valt dat over elke partij wel te zeggen.
Jup. Best jammer. Je zou zeggen dat het voor de linkse partijen op die punten makkelijk scoren is. Ik hoop dat dat bij de aankomende verkiezingen lukt.quote:Op zondag 3 april 2016 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want je ziet toch telkens weer dat mensen denken dat de PVV hun belangen vertegenwoordigt terwijl dat niet zo is.
Misschien hebben ze een beetje een beperkt idee over wat hun belangen zijnquote:Op zondag 3 april 2016 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat mensen met name bij de PVV geen idee hebben waar de partij voor staat behalve zijn moslimprobleem.
Als partijen daadwerkelijk zouden worden beoordeeld op wat ze doen voor hun doelgroep in plaats van wat ze zeggen te doen..quote:Op zondag 3 april 2016 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een beetje een beperkt idee over wat hun belangen zijn
Maar het is idd jammer dat ze vaak niet verder kijken dan dat ene issue dat hij wel kan verdedigen.
Empathie bestaat niet?quote:Op zondag 3 april 2016 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
De naïviteit om te denken dat iemand geïnteresseerd zou kunnen zijn in jouw belangen.
Ik hoor het al, goed huwelijk.quote:Op zondag 3 april 2016 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
De naïviteit om te denken dat iemand geïnteresseerd zou kunnen zijn in jouw belangen.
Was gewoon eigen belang. Mevrouw de ambtenaar had er immers wel baat bij dat ze de productie van de broodjes die ze elke dag eet makkelijk kon controleren.quote:
In de politiek bestaat louter eigen belang.quote:
Hoe leg je de PvdD uit?quote:Op zondag 3 april 2016 16:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In de politiek bestaat louter eigen belang.
Uitstekend. Sociale huurquote:Op zondag 3 april 2016 15:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij wilde hij iets van 75% van de sociale huurwoningen overleveren aan de markt
Ja jij geeft niets om je kinderen?quote:Op zondag 3 april 2016 16:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het Leidsche Dagblad heeft de argumenten overgenomen lijkt het. De tegenargumenten van TNI en mensenrechtenactivisten komen nergens aan bod.quote:Op zondag 3 april 2016 16:42 schreef Rezania het volgende:
Vandaag in het Leidsch Dagblad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind de voor-argumenten dan toch sterker.
Ik doelde op politici mijn beste langstudeerder.quote:Op zondag 3 april 2016 16:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja jij geeft niets om je kinderen?
Leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |