Dit gaat rené voelenquote:
Haha, homo.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
Heeft Excelsior al een schot gehad? Al dan niet op doel?
Nee, wel iemand uit Wales.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
1 schot, 0 op doelquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:02 schreef Tchock het volgende:
Men vergeet hier nog wel eens een hoofdletter.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan had ik wel Schot gezegd, wel scherp blijven Opper.
Die bbc versie van war and peace gaat trouwens wel rap. Qua snelheid heel anders dan het boekquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Men vergeet hier nog wel eens een hoofdletter.
Davyquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy heeft zich dus weer eens voor niets ingedekt.
quote:Op zondag 3 april 2016 11:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom zit de beste speler van Vitesse op de bank?
En toen hadden we Brown en een hopeloze Oliinyk die weer op de bank mag zitten en toen moest zelfs nog Rashica op links voor Nathan eens mag startenquote:Op zondag 3 april 2016 12:03 schreef Tagliano het volgende:
Nathan komt ook min of meer uit het niks
Althans, in januari was hij al "aan het terugkomen van een blessure"
Als Vitesse niet de beste elf opstelt kan dit al helemaal een topshow gaan wordenquote:Op zondag 3 april 2016 12:04 schreef Sked het volgende:
[..]
En toen hadden we Brown en een hopeloze Oliinyk die weer op de bank mag zitten en toen moest zelfs nog Rashica op links voor Nathan eens mag starten
Ikquote:Op zondag 3 april 2016 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie geeft er nou wat om de Gelderse derby, sjongejonge
caland en ikquote:Op zondag 3 april 2016 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie geeft er nou wat om de Gelderse derby, sjongejonge
Ik heb geen zin in 3 wedstrijden achter elkaar kijken dus ik sla deze mooi over. Jullie kunnen werkelijk waar helemaal niks met deze informatie maar bij deze heb ik het toch gemeld.quote:
Toch bedankt dat je het even meldtquote:Op zondag 3 april 2016 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in 3 wedstrijden achter elkaar kijken dus ik sla deze mooi over. Jullie kunnen werkelijk waar helemaal niks met deze informatie maar bij deze heb ik het toch gemeld.
Ik sla liever de 14:30-wedstrijd over dan NEC-Vitesse.quote:Op zondag 3 april 2016 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in 3 wedstrijden achter elkaar kijken dus ik sla deze mooi over. Jullie kunnen werkelijk waar helemaal niks met deze informatie maar bij deze heb ik het toch gemeld.
Ok doeiquote:Op zondag 3 april 2016 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertel ons meerquote:Op zondag 3 april 2016 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een pijnlijke anekdote over gisteravond.
14.30 kijk je wel toch.quote:Op zondag 3 april 2016 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlaanderen finisht tussen 16.30 en 17.00 wel toch?quote:Op zondag 3 april 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sla liever de 14:30-wedstrijd over dan NEC-Vitesse.
Geen flauw idee. Vorig jaar kon ik de koers niet eens zien.quote:Op zondag 3 april 2016 12:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Vlaanderen finisht tussen 16.30 en 17.00 wel toch?
NEC-Vitesse kan nog wel genot worden, verder is het programma matig ja. Gelukkig is er koersquote:
Wat heeft papa met je gedaan?quote:Op zondag 3 april 2016 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een pijnlijke anekdote over gisteravond.
Beide kut clubs. Kijk wel wat buitenlands voetbalquote:Op zondag 3 april 2016 12:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NEC-Vitesse kan nog wel genot worden, verder is het programma matig ja. Gelukkig is er koers
ha haquote:Op zondag 3 april 2016 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijken of PEC alweer met 5-1 weet te winnen
Dat is inderdaad pijnlijk. Waar was je toen dit plaatsvond?quote:Op zondag 3 april 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg duivenpoep op mijn hoofd.
Ik was op weg naar een restaurant in de prachtige stad Leiden. De rest van het gezelschap ging met een busje voor 500 meter fucking wandelen. Had er bij kunnen zitten maar zoals het gezonde mens betaamt heb ik een wandeling gedaan. Heel toevallig.quote:Op zondag 3 april 2016 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is inderdaad pijnlijk. Waar was je toen dit plaatsvond?
500 meter met een busje? Man man manquote:Op zondag 3 april 2016 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was op weg naar een restaurant in de prachtige stad Leiden. De rest van het gezelschap ging met een busje voor 500 meter fucking wandelen. Had er bij kunnen zitten maar zoals het gezonde mens betaamt heb ik een wandeling gedaan. Heel toevallig.
quote:Op zondag 3 april 2016 12:27 schreef Caland het volgende:
Doekje van Vitesse is weer gemaakt door Benny?
Tot KingRoland zich hier komt melden, die geeft het eerste fluitsignaal.quote:
Dan kunnen we nog wel even wachtenquote:Op zondag 3 april 2016 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tot KingRoland zich hier komt melden, die geeft het eerste fluitsignaal.
Kruiswijk trekt het anders allemaal nietquote:Op zondag 3 april 2016 12:43 schreef Tagliano het volgende:
Er mag van mij wel iets meer worden doorgegaan in plaats van fluiten
quote:Op zondag 3 april 2016 12:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me nog steeds af wat dit moest voorstellen.
quote:Op zondag 3 april 2016 12:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me nog steeds af wat dit moest voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |