KOM JONGENS LATEN WE HAPPEN OP DEZE TROLL.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
Godverdomme, wat komen jullie lampjes weer goed weg. Als jullie kampioen worden is de eredivisie definitief failliet
Ow ja dat was hij ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KOM JONGENS LATEN WE HAPPEN OP DEZE TROLL.
Ey je was toch niet meer voor Ajax?![]()
![]()
Hangt af van de stand.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KOM JONGENS LATEN WE HAPPEN OP DEZE TROLL.
Ey je was toch niet meer voor Ajax?![]()
![]()
Bij Willem II beginnen ze PSV nog erger te haten dan NAC, volledig terecht overigens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:06 schreef Adames het volgende:
niet verwacht dat willem 2 zo zuigerig is
Dat was toen. Tegenwoordig is Willem 2 een satellietclub van Ajax.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:06 schreef Adames het volgende:
niet verwacht dat willem 2 zo zuigerig is
kom maar even wisselen pietersjequote:Op zondag 10 april 2016 02:40 schreef Scarface88 het volgende:
Moest overigens wel lachen toen Arias dat glas insloeg. Moest gelijk weer aan onze held Pieters denken die daardoor een slagader bloeding opliep
Bij NAC zijn ze een beetje vriendjes van PSV, dat helpt niet mee.quote:Op zondag 10 april 2016 02:36 schreef Donnis het volgende:
[..]
Bij Willem II beginnen ze PSV nog erger te haten dan NAC, volledig terecht overigens.
Ach, Tilburg, wat wil jequote:Op zondag 10 april 2016 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij NAC zijn ze een beetje vriendjes van PSV, dat helpt niet mee.
We waren gisteren weer "jodenpubliek" in ieder geval en de sfeer was wel heel grimmig.
quote:Op zondag 10 april 2016 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, Tilburg, wat wil jeKomen echt alleen maar mongolen vandaan. Nog nooit iemand ontmoet uit Tilburg die niet leek alsof hij een of andere vorm van gedragsstoornissen had.
Dat ligt er aan wie er weggaat Stijn.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel geld er wordt geïnvesteerd in aanvallende kracht in de zomer.
Spelen meer spelers met een PSV verleden dan Ajacieden.quote:Op zondag 10 april 2016 02:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat was toen. Tegenwoordig is Willem 2 een satellietclub van Ajax.
Jammer dat Cambuur geen gelijkspel tegen Ajax er uit kon trekken trouwens. Zat er wel dik in.
Er zat helemaal geen gelijkspel in? Welke wedstrijd heb jij dan gezien?quote:Op zondag 10 april 2016 02:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat was toen. Tegenwoordig is Willem 2 een satellietclub van Ajax.
Jammer dat Cambuur geen gelijkspel tegen Ajax er uit kon trekken trouwens. Zat er wel dik in.
Dat zat er natuurlijk wel in. Als het 0-1 staat en je krijgt op het laatst zo een kans tegen is er wel degelijk kans op een gelijkspel.quote:Op zondag 10 april 2016 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zat helemaal geen gelijkspel in? Welke wedstrijd heb jij dan gezien?
Waar precies? De enige echte kans voor Cambuur was in de vroege periode van de tweede helft.quote:Op zondag 10 april 2016 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
je krijgt op het laatst zo een kans tegen is er wel degelijk kans op een gelijkspel.
Die laatste die op de rug van Dijks wordt geschoten en daarna dat gesmoorde schot.quote:Op zondag 10 april 2016 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar precies? De enige echte kans voor Cambuur was in de vroege periode van de tweede helft.
Jep, PSV werd in het zadel geholpen door de rode kaart voor Arias.quote:Op zondag 10 april 2016 10:33 schreef Tarado het volgende:
ik heb van beide wedstrijden alleen de samenvattingen gezien maar op basis daarvan zijn het gewoon terechte overwinningen
Daarvoor had het al een aantal keer raak moeten zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep, PSV werd in het zadel geholpen door de rode kaart voor Arias.
Ajax maakte het zichzelf te lastig.
Absoluut.quote:Op zondag 10 april 2016 10:33 schreef Tarado het volgende:
ik heb van beide wedstrijden alleen de samenvattingen gezien maar op basis daarvan zijn het gewoon terechte overwinningen
Druistig is het woord wat hem kenmerkt.quote:Op zondag 10 april 2016 10:49 schreef Doublepain het volgende:
Arias, bij zijn eerste gele kaart had ik al een vermoeden dat ie weer dom rood ging pakken
1 overwinning in de laatste 5 wedstrijden is best fucking treurig.quote:Op zondag 10 april 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week kan best een boeiend weekend worden. Als je de clubnaam Roda JC scandeert in Eindhoven, rent iedereen naar de schuilkelder en Ajax wint ook niet 1-2-3 van FC Utrecht.
Beetje jammerlijk je act over Roda JC. Is voor PSV gewoon een angstgegner, zoals Utrecht dat de laatste jaren ook regelmatig voor Ajax is (vooral in de Galgenwaard dan).quote:Op zondag 10 april 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week kan best een boeiend weekend worden. Als je de clubnaam Roda JC scandeert in Eindhoven, rent iedereen naar de schuilkelder en Ajax wint ook niet 1-2-3 van FC Utrecht.
Ik zie niet in waarom PSV er niet zou moeten winnen. Lekker 3-4-3 vol op de aanval. Roda JC is met alle respect een parodie op voetbal. Dan kan je wel roepen dat het een angstgegner is maar daar trap ik niet in. Tenzij de scheidsrechter van dienst hele dubieuze beslissingen neemt, zie ik PSV er niet verliezen. 30 goals over 29 wedstrijden waarvan één wedstrijd al een matchfixingwaardige wedstrijd was met 0-5.quote:Op zondag 10 april 2016 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje jammerlijk je act over Roda JC. Is voor PSV gewoon een angstgegner, zoals Utrecht dat de laatste jaren ook regelmatig voor Ajax is (vooral in de Galgenwaard dan).
Dat doet Cocu niet. Die wisselde gister Pereiro voor Brenet toen PSV met 10 man stond, terwijl er gewonnen moest worden.quote:Op zondag 10 april 2016 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom PSV er niet zou moeten winnen. Lekker 3-4-3 vol op de aanval.
Dat was tactisch gezien een vrij bizarre wissel ja.quote:Op zondag 10 april 2016 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat doet Cocu niet. Die wisselde gister Pereiro voor Brenet toen PSV met 10 man stond, terwijl er gewonnen moest worden.
Doet hij dit seizoen best vaak, een verdediger voor een aanvaller brengen. Ook regelmatig Isimat die er dan in de slotfase bijkomt. Pakt qua uitslag vrijwel altijd goed uit, maar blijft toch vreemd.quote:Op zondag 10 april 2016 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was tactisch gezien een vrij bizarre wissel ja.
en dan nog een raam inslaan ook, alsof het raam er wat aan kon doen..quote:Op zondag 10 april 2016 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Druistig is het woord wat hem kenmerkt.
Ik kom niet uit Tilburg maar dat heb ik nou precies andersom met Eindhoven 'de gekstuh' types.quote:Op zondag 10 april 2016 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, Tilburg, wat wil jeKomen echt alleen maar mongolen vandaan. Nog nooit iemand ontmoet uit Tilburg die niet leek alsof hij een of andere vorm van gedragsstoornissen had.
In de 92ste minuut kreeg Cambuur een enorme kans. Had zomaar 1-1 kunnen zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zat helemaal geen gelijkspel in? Welke wedstrijd heb jij dan gezien?
Dan kom je duidelijk niet de juiste mensen tegen. De mensen die ik uit Eindhoven ken, schaar ik tot de slimste van Europaquote:Op zondag 10 april 2016 12:15 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Tilburg maar dat heb ik nou precies andersom met Eindhoven 'de gekstuh' types.
is wel grotendeels importquote:Op zondag 10 april 2016 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan kom je duidelijk niet de juiste mensen tegen. De mensen die ik uit Eindhoven ken, schaar ik tot de slimste van EuropaEindhovens grootste exportproduct is kennis en intelligentie
Het leuke is dat je het zelf bijna gaat geloven.quote:Op zondag 10 april 2016 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan kom je duidelijk niet de juiste mensen tegen. De mensen die ik uit Eindhoven ken, schaar ik tot de slimste van EuropaEindhovens grootste exportproduct is kennis en intelligentie
Die mensen hebben niks met PSV. Ik heb het over het bralvolk op stratumseind.quote:Op zondag 10 april 2016 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Da's gewoon import door Philips en TUE. Gros van dat volk komt echt niet uit Eindhoven, of überhaupt uit Nederland.quote:Op zondag 10 april 2016 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
wat dat betreft zou het een broer van Frank kunnen zijn, verdedigende organisatie komt altijd eerstquote:Op zondag 10 april 2016 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat doet Cocu niet. Die wisselde gister Pereiro voor Brenet toen PSV met 10 man stond, terwijl er gewonnen moest worden.
Ach ja. Dat is overal zo. In Den Haag lopen mongolen rond, in Rotterdam lopen mongolen rond en in Amsterdam lopen ook mongolen rond. En degene die daar niet compleet mongoloïde zijn over het algemeen ook gewoon geïmporteerd.quote:Op zondag 10 april 2016 12:55 schreef Donnis het volgende:
[..]
Die mensen hebben niks met PSV. Ik heb het over het bralvolk op stratumseind.
Terecht ook wat mij betreft. Op het moment dat je daar rust creëert kun je pas gaan denken aan aanvallen. Sowieso is het denken in systemen waardeloos. Op het moment dat Brenet er in kwam gingen de flanken veel hoger spelen en lieten Pröpper en Ginkelt zich wat meer terugzakken. Uiteindelijk gewoon een goede wissel. Je wil snelheid en ruimte hebben op de flanken. Dat had je met Pereiro niet.quote:Op zondag 10 april 2016 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat dat betreft zou het een broer van Frank kunnen zijn, verdedigende organisatie komt altijd eerst
Natuurlijk, 1 gelukte counter en je loopt achter de feiten aanquote:Op zondag 10 april 2016 13:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Terecht ook wat mij betreft. Op het moment dat je daar rust creëert kun je pas gaan denken aan aanvallen. Sowieso is het denken in systemen waardeloos. Op het moment dat Brenet er in kwam gingen de flanken veel hoger spelen en lieten Pröpper en Ginkelt zich wat meer terugzakken. Uiteindelijk gewoon een goede wissel. Je wil snelheid en ruimte hebben op de flanken. Dat had je met Pereiro niet.
Die paar 100% kansen voor Ajax heb je dan voor het gemak maar even gemist?quote:Op zondag 10 april 2016 12:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In de 92ste minuut kreeg Cambuur een enorme kans. Had zomaar 1-1 kunnen zijn.
Dat doet toch niets af aan het feit dat Cambuur bij 0-1 de kans op de 1-1 heeft? En dan was het gelijk geweest.quote:Op zondag 10 april 2016 13:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die paar 100% kansen voor Ajax heb je dan voor het gemak maar even gemist?
okquote:Op zondag 10 april 2016 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan het feit dat Cambuur bij 0-1 de kans op de 1-1 heeft? En dan was het gelijk geweest.
Klopt. bedankt Lans-Joost.quote:Op zondag 10 april 2016 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan het feit dat Cambuur bij 0-1 de kans op de 1-1 heeft? En dan was het gelijk geweest.
Meeste komt niet uit Eindhoven maar wel een leuk compliment, schaar mezelf uiteraard ook bij de slimste van Europaquote:Op zondag 10 april 2016 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het gaat hier nu voornamelijk om de mensen die er wonen toch? En aangezien al die buitenlanders een kamer oid in eindhoven hebben, reken ik ze tot eindhovense inwonersquote:Op zondag 10 april 2016 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meeste komt niet uit Eindhoven maar wel een leuk compliment, schaar mezelf uiteraard ook bij de slimste van Europa
Ja leuk. Al heeft Ajax 20 kansen gehad dat doet er niet toe. Cambuur kon in de slotfase nog gelijk maken, dus Ajax komt goed weg.quote:Op zondag 10 april 2016 13:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die paar 100% kansen voor Ajax heb je dan voor het gemak maar even gemist?
Maar Utrecht kan er wat van. Roda nietquote:Op zondag 10 april 2016 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje jammerlijk je act over Roda JC. Is voor PSV gewoon een angstgegner, zoals Utrecht dat de laatste jaren ook regelmatig voor Ajax is (vooral in de Galgenwaard dan).
Vind je het gek dat we jullie niet kunnen uitstaanquote:Op zondag 10 april 2016 09:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kom niet eens uit Eindhoven joh mafkeesquote:Op maandag 11 april 2016 15:09 schreef Kikkerkaas het volgende:
[..]
Vind je het gek dat we jullie niet kunnen uitstaanMan man man wat een tokkies daar in Eindhoven en vooral bij PSV, die supporters kan je toch niet serieus nemen of wel? Die arrogantie ook bah bah
Dat Ajacieden arrogant zijn, oke dat is niet zomaar he. Maar jullie? Doe eens lekker normaal want een clubje als PSV stelt niet zo heel erg veel voor, dat weet je zelf toch ook wel hoop ik?
Ajax had ook uit moeten lopen, zo blijf je aan de gangquote:Op maandag 11 april 2016 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
We hadden al de helft van het doelpunten saldo goed kunnen maken
Godver haha, hier exact hetzelfde.quote:Op maandag 11 april 2016 15:33 schreef Scarface88 het volgende:
Ben het wel met Gutanoth eens. Ooit eens een meid uit Tilburg gedate en die was zo gek als een klink. De sex was wel prima verder
2 maanden in Tilburg gewoond, 2x carnaval gevierd daar, heb louter slechte herinneringen aan die plek.quote:Op maandag 11 april 2016 15:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik kom niet eens uit Eindhoven joh mafkeesIk ben al op genoeg plekken geweest en heb al veel mensen leren kennen uit verschillende plaatsen.
Op de een of andere manier zijn de meeste mensen uit Brabant gemoedelijke, gezellige mensen (Den Bosch, Eindhoven, Breda, Roosendaal) Gek genoeg hoort Tilburg niet tot dat groepje. Wat een mongolen daar
echt he, hij had zo'n bidonrek tegen het plafond moeten schieten. Die kunnen daar allebei tegen,quote:Op maandag 11 april 2016 17:53 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd of er ook een vooronderzoek zou zijn gestart als de raam heel was gebleven.
Tuurlijk moet Arias dat niet doen, maar kom op zeg.
Maaskant kreeg toch 1 wedstrijd voor het slopen van de dug out?quote:Op maandag 11 april 2016 17:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt he, hij had zo'n bidonrek tegen het plafond moeten schieten. Die kunnen daar allebei tegen,
zolang ze er maar niet naar rookquote:Op maandag 11 april 2016 17:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver haha, hier exact hetzelfde.
Wendy heet ze, echt een blondje, neuken als de beste op date nummer 2, maar het iq van een visstick.
ja dat bedoel ik; omdat de media het laten zien....quote:Op maandag 11 april 2016 18:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maaskant kreeg toch 1 wedstrijd voor het slopen van de dug out?
Dit is toch veel minder erg?
Hoort erbij tegenwoordig. Elke uiting van emotie wordt langs de lat van de 'correctheid' gelegd. En als er beeldmateriaal van is hangen hele volksstammen meteen op internet om hun verontwaardiging uit te spreken...quote:Op maandag 11 april 2016 17:53 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd of er ook een vooronderzoek zou zijn gestart als de raam heel was gebleven.
Tuurlijk moet Arias dat niet doen, maar kom op zeg.
Ik las hierboven iets over het IQ van een visstick. Mag ik deze user in datzelfde rijtje plaatsen? Godver, wat een parel. Dat ie z'n snuitje maar vaker hier laat zien, want dit is er één van de buitencategoriequote:Op maandag 11 april 2016 15:09 schreef Kikkerkaas het volgende:
[..]
Die arrogantie ook bah bahDat Ajacieden arrogant zijn, oke dat is niet zomaar he. Maar jullie?
Hij krijgt de tweede plaats achter Bronsonquote:Op maandag 11 april 2016 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik las hierboven iets over het IQ van een visstick. Mag ik deze user in datzelfde rijtje plaatsen? Godver, wat een parel. Dat ie z'n snuitje maar vaker hier laat zien, want dit is er één van de buitencategorie
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 11-04-2016 om 15:07:56De KNVB stelt een vooronderzoek in naar het stukslaan van een ruit door PSV'er Santiago Arias. reageer retweet
twitter:BARTVEEN_ twitterde op maandag 11-04-2016 om 19:43:50@RikElfrink @MichaelvanPraag zat in het bestuur van Ajax. De KNVB wil dat Ajax kampioen gaat worden en daarom gaan ze het PSV lastig maken reageer retweet
twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 11-04-2016 om 19:54:06@BARTVEEN_ @RikElfrink U spoort niet. reageer retweet
En dan te weten dat Wendy nog lief was ook, en goed kon masseren. Ik geloof nooit dat deze user diezelfde kwaliteiten bezit.quote:Op maandag 11 april 2016 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik las hierboven iets over het IQ van een visstick. Mag ik deze user in datzelfde rijtje plaatsen? Godver, wat een parel. Dat ie z'n snuitje maar vaker hier laat zien, want dit is er één van de buitencategorie
Bart heeft meteen zijn account maar weggegooidquote:Op maandag 11 april 2016 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 11-04-2016 om 15:07:56De KNVB stelt een vooronderzoek in naar het stukslaan van een ruit door PSV'er Santiago Arias. reageer retweet
twitter:BARTVEEN_ twitterde op maandag 11-04-2016 om 19:43:50@RikElfrink @MichaelvanPraag zat in het bestuur van Ajax. De KNVB wil dat Ajax kampioen gaat worden en daarom gaan ze het PSV lastig maken reageer retweet
twitter:MichaelvanPraag twitterde op maandag 11-04-2016 om 19:54:06@BARTVEEN_ @RikElfrink U spoort niet. reageer retweet
Eerst Blatter en nu BARTVEEN, Van Praag ontziet niemandquote:Op maandag 11 april 2016 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bart heeft meteen zijn account maar weggegooid
Dat doet me goed.quote:Op maandag 11 april 2016 19:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij krijgt de tweede plaats achter Bronson
Ik had een Kimquote:Op maandag 11 april 2016 17:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wendy heet ze, echt een blondje, neuken als de beste op date nummer 2, maar het iq van een visstick.
Pas neuken op date nummer 2quote:Op maandag 11 april 2016 17:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Brunette ja, d-cupje, dikke kont, prima spul. Alleen hartstikke gestoord.quote:
Kim, Brunette, D-cupje, dikke kont. Weet je zeker dat ze uit Tilburg kwam en dat je niet Kim K. hebt geneukt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brunette ja, d-cupje, dikke kont, prima spul. Alleen hartstikke gestoord.
Was het maar zo'n feest Lange_Lans. Ik zou deze Kim hooguit een 7,5/10 geven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kim, Brunette, D-cupje, dikke kont. Weet je zeker dat ze uit Tilburg kwam en dat je niet Kim K. hebt geneukt?
Hihi 😜quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beter dan nog nooit een date hebben gehad zoals bij jou het geval is
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beter dan nog nooit een date hebben gehad zoals bij jou het geval is
Ze wilde al op date 1 hoor, maar ik had geen zin. Ik moest haar zowat van mijn schoot afduwen.quote:
Jij bent gek. Zonde van je geld om nog een keer te moeten daten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze wilde al op date 1 hoor, maar ik had geen zin. Ik moest haar zowat van mijn schoot afduwen.
Date 1 bios betaalde ik (Wolf of Wallstreet geweest)quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij bent gek. Zonde van je geld om nog een keer te moeten daten.
Toen zag ie geen kans om PSV te naaien zoals vorig seizoen in Breda .quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV won dit seizoen alle wedstrijden onder leiding van Blom
Ben jij toch niet vies van.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toen zag ie geen kans om PSV te naaien zoals vorig seizoen in Breda .
Ik vertrouw die gast niet ,als het er op aan komt naait ie ons altijd.
Wel genaaid niet geneuktquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toen zag ie geen kans om PSV te naaien zoals vorig seizoen in Breda .
Ik vertrouw die gast niet ,als het er op aan komt naait ie ons altijd.
Van een keertje piemel in je mond niet nee. Viespeukje.quote:
Blijf jij dit seizoen alles wat krom is rechtlullen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV won dit seizoen alle wedstrijden onder leiding van Blom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |