Valt denk wel mee. Smiddags is het gewoon droog met wat zon, en 17 graden vind ik ook nog wel leuk.quote:Op zondag 3 april 2016 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Was lekker, morgen weer huilen met de pet op.
Ja, morgen is het nog leuk. Daarna over en uit.quote:Op zondag 3 april 2016 19:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Valt denk wel mee. Smiddags is het gewoon droog met wat zon, en 17 graden vind ik ook nog wel leuk.
Dan mogen we wachten op de zomer.quote:Op zondag 3 april 2016 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, morgen is het nog leuk. Daarna over en uit.
Was nog mooi weer, ik was vlakbij. Lekker naar de schaapskooi van Balloo geweest en ijsje gegeten bij de Balloohoevequote:Op zondag 3 april 2016 14:12 schreef bondage het volgende:
[..]
In Rolde niet veel beter helaas. Vind het daarnaast beetje benauwd aanvoelen buiten, helemaal als je net van binnen naar buiten gaat.
Shield is down.. shield is down!quote:
Joa gewoon stadje in geweest, beetje live muziek in de kroeg en zitten kaarten tot 4 uur snachts op het terras onder het genot van te veel speciaalbier hahaquote:
Speciaalbier is wel rip jaquote:Op zondag 3 april 2016 23:40 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Joa gewoon stadje in geweest, beetje live muziek in de kroeg en zitten kaarten tot 4 uur snachts op het terras onder het genot van te veel speciaalbier haha
Flink gebliksemd hier hoorquote:Op zondag 3 april 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
Haal die buien eens weg bij Breda, ik ben er niet eens man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op maandag 4 april 2016 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Flink gebliksemd hier hoor
Ik was binnen, n kon niet echt wat zien behalve door een klepraampje, maar er zaten wel een aantal goeie tussen.
Toch wel een fatsoenlijke eerste onweersdag.Dus ik heb gewoon echt wat gemist. Is dit vergelding omdat jij er vorige keer niet was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ja, das ter vergelding van de zomer vorig jaar. Ergens in augustusquote:Op maandag 4 april 2016 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dus ik heb gewoon echt wat gemist. Is dit vergelding omdat jij er vorige keer niet was?
Ook redelijk wat zon de komende dagenquote:Op maandag 4 april 2016 03:23 schreef aloa het volgende:
Lange termijn ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later op de dag was het idd mooi weer. In mijn tuin beginnen ook al dingen te bloeien, benieuwd hoe kleurrijk het er straks in de zomer uitzietquote:Op zondag 3 april 2016 20:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Was nog mooi weer, ik was vlakbij. Lekker naar de schaapskooi van Balloo geweest en ijsje gegeten bij de Balloohoeve
Noord-Ierland groenquote:Op maandag 4 april 2016 08:52 schreef Dven het volgende:
Hier erg veel last van hardnekkig voorjaarsweer.
[ afbeelding ]
Amper vorst meer op Europees niveau.
[ afbeelding ]
De keren dat die in het rood belanden zullen op één hand te tellen vallenquote:
Erg mooie plaat ja. Kan niet wachten tot het hier weer begint. Maar dat duurt nog wel een paar weken.quote:
Dat was vanochtend inderdaad zo. Maar inmiddels geen zon meer, meer wind en best fris. Stom weer.quote:
Het is wel wat frisser vind ik, en aan het begin van de middag waaide het hard.quote:Op maandag 4 april 2016 16:44 schreef pfaf het volgende:
Enschede vandaag hetzelfde weer als gisteren. Vrij bizar als ik het weerbericht op de radio hoorde, met zware regen en onweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |