Eyquote:
Ze maken halloweenmaskers met minder creepiness dan jouw hoofd, snorkelquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt voor het korte inkijkje in de belevingswereld van een verstokte online creep, maar ik ben niet bekend op het gladde ijs waar jij je steeds op lijkt te begeven.
Waar zijn de Brusselse skinheads als je ze nodig hebtquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:19 schreef deadprez het volgende:
NWS / Jongeren bekogelen politie met stenen in Molenbeek
Gaat lekker allemaal.
Als je het artikel gelezen had, had je gezien dat die er ook waren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waar zijn de Brusselse skinheads als je ze nodig hebt
Ik dacht trouwens altijd dat stoners altijd heel rustig en vredelievend waren, voornamelijk omdat ze doorgaans te moe zijn voor agressie.quote:
Werden opgehouden door politie, die mensen doen niemand kwaad. Alles wordt verpest door linksquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waar zijn de Brusselse skinheads als je ze nodig hebt
Heu Frankquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat stoners altijd heel rustig en vredelievend waren, voornamelijk omdat ze doorgaans te moe zijn voor agressie.
😂😂😂😂quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heu Frank
Ik ben de rust zelve
Feitelijk gezien is wch ook een skinhead.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer dat een skinhead tegenwoordig gelijk een extreemrechtse is in de ogen van veel mensen trouwens.
ja maar dat is wel gewoon een extreemrechtsequote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Feitelijk gezien is wch ook een skinhead.
Maar nazi's zijn toch linksquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat is wel gewoon een extreemrechtse
extreem rechts is vies links tuig man, ik ben veel extremerquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat is wel gewoon een extreemrechtse
quote:
Ik zou je bijna, met de nadruk op bijna, geloven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heu Frank
Ik ben de rust zelve
Ben jij skinhead?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer dat een skinhead tegenwoordig gelijk een extreemrechtse is in de ogen van veel mensen trouwens.
Lekker boeiend wie begon, die opmerkingen over het zoontje van WCH gingen echt een hele hoop grenzen over.quote:
Het was te proberen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou je bijna, met de nadruk op bijna, geloven.
neenquote:
Kwam vannacht pas half 3 thuis en vandaag hele dag houthakken in de tuin en nu weer onderweg naar Utrecht en morgenavond pas thuisquote:
Toch niet met wc-papier he?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben ook links maar geen nazi. Ik veeg m'n bips wel af met rechts tho
Ja jeetje, wilde gewoon net doen alsof ik geen partij kiesquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker boeiend wie begon, die opmerkingen over het zoontje van WCH gingen echt een hele hoop grenzen over.
ga op je bril zitten, dan hoef je niet meequote:Op zaterdag 2 april 2016 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh nee he. Ik moet mee naar de winkels.
Nou ja, luitjes, morituri te salutant.
*die minder creepy zijn...quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:32 schreef Che_ het volgende:
Ze maken halloweenmaskers met minder creepiness dan jouw hoofd, snorkel
even this is england gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
Maar skinheads zijn ontstaan uit reggae- en skacultuur in Engeland. Niet echt iets voor extreemrechts.
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh nee he. Ik moet mee naar de winkels.
Nou ja, luitjes, morituri te salutant.
hmmzquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kwam vannacht pas half 3 thuis en vandaag hele dag houthakken in de tuin en nu weer onderweg naar Utrecht en morgenavond pas thuis
Zullen we xje face off doen, lekker gezichten afsnijden en bij elkaar bevestigen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*die minder creepy zijn...
Goed geprobeerd Che_, maar ik zou toch terugvallen op de emoji's in dit geval.
Goeie filmquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we xje face off doen, lekker gezichten afsnijden en bij elkaar bevestigen.
Dat gaat m'n KHIII honger wel even stillen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmmz
ach ja, je hebt nog tijd genoeg. We moeten toch nog tot 30 september wachten voor ie uitkomt.
Maar ondertussen dm (pm in dit geval) je hem dat je stiekem aan zijn kant staat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb alle posts van mmg uitgeprint en die gebruik ik als wc-papier
Pas je op dat je je eigen lucifers niet splijt. Ecto boii.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kwam vannacht pas half 3 thuis en vandaag hele dag houthakken in de tuin en nu weer onderweg naar Utrecht en morgenavond pas thuis
Ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar ondertussen dm (pm in dit geval) je hem dat je stiekem aan zijn kant staat.
Zou niet eerste keer zijn
Hou je bek griezel, er zijn halloweenmaskers met minder creepiness dan jouw hoofd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pas je op dat je je eigen lucifers niet splijt. Ecto boii.
Dat lijkt me stuk om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben tot op de dag van vandaag ervan overtuigd dat Nicholas Cage eigenlijk John Travolta is.
😷quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*die minder creepy zijn...
Goed geprobeerd Che_, maar ik zou toch terugvallen op de emoji's in dit geval.
5-1quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks AZ-PSV. Ik vrees met grote vreze.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt?
psv gaat verliezen gr grquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks AZ-PSV. Ik vrees met grote vreze.
bek dicht kuthollanderquote:
Een voetbal is toch ei vormig?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongeee, je weet niet eens welke vorm een voetbal heeft.
nou stop daar dan ook maar meequote:
Jij zit hier vastgeplakt op whatsapp, dm, snapchat, fb etc, niet ikquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je er ook een die je standaard gebruikt als reactie op whiteknight snaps?
Dacht dat hier SC achter zou komenquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:46 schreef HPLC het volgende:
deze SC is echt door en door verrot. Ik ga op zoek naar de volgende
Net zoals de kale kop van WCH.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
Die snor van hoink houdt mensen wel bezig zeg, jeetje.
En ik?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn zo raar behalve willoow.
LUL KOE PENISOOR STIERENUIERquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dacht dat hier SC achter zou komen
Wat een teleurstelling.
Ben jij willloow?quote:
quote:
Is toch niet raar?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
Die snor van hoink houdt mensen wel bezig zeg, jeetje.
Het meisje dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is toch niet raar?
Zijn snor is nog fascinerender dan die van de moeder van het meisje die hij whiteknight
1 willoow is echt meer dan genoegquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Voor jou kan ik wel even Willow zijn 😏
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |