twitter:karel_lattrez twitterde op zaterdag 02-04-2016 om 16:39:39Vrouw aangereden door wagen die door Molenbeek raasde. Inzittenden hadden rookbommen bij @VTMNIEUWS https://t.co/P2zOv7KkId reageer retweet
Ik zie alleen maar een beetje mensen staan staan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Heel die wijk moet afgebroken worden . Maarja Belgen hé , laten het weer op zijn beloop gaan
Achteraf weer genot op theyncquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een beetje mensen staan staan.Of heb je ergens een live stream? #ramptoerist
Niets te zien, doorlopen allemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:19 schreef YazooW het volgende:
Video's van de rellen hierrrrrrrrr http://www.dhnet.be/actu/(...)c9e635702a22d5fd35c9
Eerste video laat de auto zien die door de menigte rijdt, terwijl ze rookbommen gooien. Vervolgens rijden ze een vrouw aan.
Die relschoppers wonen er zelf ookquote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Die relschoppers wonen er zelf ook
Actie-reactiequote:Op zaterdag 2 april 2016 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig al een verkiezingsbelofte joh? Stem op ons, wij zorgen dat die burgeroorlog er komt!!
Mag niet hequote:Op zaterdag 2 april 2016 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Makkelijk dat men dat weet, jammer dat men er niks aan doet.
Da's weer niet echt politiek correct natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:24 schreef Infection het volgende:
Wanneer sturen ze het leger eens die wijk in om alles even schoon te vegen?
Ik denk dat GroenLinks momenteel meer te maken heeft met het gezegde "een kat in het nauw maakt rare sprongen", dan dat ze echt fundamentele veranderingen aanbrengen in hun koers.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah ook niet echt meer toch? Grote sprong naar het midden gemaakt, vooral omdat ze mee willen regeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |