Lekker boeiend wie begon, die opmerkingen over het zoontje van WCH gingen echt een hele hoop grenzen over.quote:
Het was te proberen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou je bijna, met de nadruk op bijna, geloven.
neenquote:
Kwam vannacht pas half 3 thuis en vandaag hele dag houthakken in de tuin en nu weer onderweg naar Utrecht en morgenavond pas thuisquote:
Toch niet met wc-papier he?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben ook links maar geen nazi. Ik veeg m'n bips wel af met rechts tho
Ja jeetje, wilde gewoon net doen alsof ik geen partij kiesquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker boeiend wie begon, die opmerkingen over het zoontje van WCH gingen echt een hele hoop grenzen over.
ga op je bril zitten, dan hoef je niet meequote:Op zaterdag 2 april 2016 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh nee he. Ik moet mee naar de winkels.
Nou ja, luitjes, morituri te salutant.
*die minder creepy zijn...quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:32 schreef Che_ het volgende:
Ze maken halloweenmaskers met minder creepiness dan jouw hoofd, snorkel
even this is england gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
Maar skinheads zijn ontstaan uit reggae- en skacultuur in Engeland. Niet echt iets voor extreemrechts.
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh nee he. Ik moet mee naar de winkels.
Nou ja, luitjes, morituri te salutant.
hmmzquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kwam vannacht pas half 3 thuis en vandaag hele dag houthakken in de tuin en nu weer onderweg naar Utrecht en morgenavond pas thuis
Zullen we xje face off doen, lekker gezichten afsnijden en bij elkaar bevestigen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
*die minder creepy zijn...
Goed geprobeerd Che_, maar ik zou toch terugvallen op de emoji's in dit geval.
Goeie filmquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we xje face off doen, lekker gezichten afsnijden en bij elkaar bevestigen.
Dat gaat m'n KHIII honger wel even stillen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmmz
ach ja, je hebt nog tijd genoeg. We moeten toch nog tot 30 september wachten voor ie uitkomt.
Maar ondertussen dm (pm in dit geval) je hem dat je stiekem aan zijn kant staat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb alle posts van mmg uitgeprint en die gebruik ik als wc-papier
Pas je op dat je je eigen lucifers niet splijt. Ecto boii.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kwam vannacht pas half 3 thuis en vandaag hele dag houthakken in de tuin en nu weer onderweg naar Utrecht en morgenavond pas thuis
Ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar ondertussen dm (pm in dit geval) je hem dat je stiekem aan zijn kant staat.
Zou niet eerste keer zijn
Hou je bek griezel, er zijn halloweenmaskers met minder creepiness dan jouw hoofd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pas je op dat je je eigen lucifers niet splijt. Ecto boii.
Dat lijkt me stuk om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben tot op de dag van vandaag ervan overtuigd dat Nicholas Cage eigenlijk John Travolta is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |