Eyquote:
Ze maken halloweenmaskers met minder creepiness dan jouw hoofd, snorkelquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedankt voor het korte inkijkje in de belevingswereld van een verstokte online creep, maar ik ben niet bekend op het gladde ijs waar jij je steeds op lijkt te begeven.
Waar zijn de Brusselse skinheads als je ze nodig hebtquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:19 schreef deadprez het volgende:
NWS / Jongeren bekogelen politie met stenen in Molenbeek
Gaat lekker allemaal.
Als je het artikel gelezen had, had je gezien dat die er ook waren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waar zijn de Brusselse skinheads als je ze nodig hebt
Ik dacht trouwens altijd dat stoners altijd heel rustig en vredelievend waren, voornamelijk omdat ze doorgaans te moe zijn voor agressie.quote:
Werden opgehouden door politie, die mensen doen niemand kwaad. Alles wordt verpest door linksquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waar zijn de Brusselse skinheads als je ze nodig hebt
Heu Frankquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat stoners altijd heel rustig en vredelievend waren, voornamelijk omdat ze doorgaans te moe zijn voor agressie.
😂😂😂😂quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heu Frank
Ik ben de rust zelve
Feitelijk gezien is wch ook een skinhead.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer dat een skinhead tegenwoordig gelijk een extreemrechtse is in de ogen van veel mensen trouwens.
ja maar dat is wel gewoon een extreemrechtsequote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Feitelijk gezien is wch ook een skinhead.
Maar nazi's zijn toch linksquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat is wel gewoon een extreemrechtse
extreem rechts is vies links tuig man, ik ben veel extremerquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dat is wel gewoon een extreemrechtse
quote:
Ik zou je bijna, met de nadruk op bijna, geloven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heu Frank
Ik ben de rust zelve
Ben jij skinhead?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
Wel jammer dat een skinhead tegenwoordig gelijk een extreemrechtse is in de ogen van veel mensen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |