Kapen nog wel, dan ben je een echte piraat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:45 schreef 99.999 het volgende:
Als het straks mooi weer is maar een keer een schuit kapen van onze zeeverkenners en dan lekker naar Wanneperveen of Giethoorn.
Je gaat 1500 pagina's juridisch tekst door spitten?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:49 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand waar je dat associatieverdrag in zijn geheel in kunt zien?
Nee, ik wil enkel artikel 404 lezen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je gaat 1500 pagina's juridisch tekst door spitten?
Daar staat in hoofdletters: ERROR! .quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil enkel artikel 404 lezen.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar staat in hoofdletters: ERROR! .
quote:
In het topic in NWS staat een linkje of anders via Wikipediaquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:49 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand waar je dat associatieverdrag in zijn geheel in kunt zien?
Bron: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.htmlquote:Artikel 404
De samenwerking op het gebied van landbouw en plattelandsontwikkeling omvat onder andere:
a. vergroten van wederzijds begrip van beleid met betrekking tot landbouw en plattelandsontwikkeling;
b. uitbreiden van de bestuurlijke capaciteit op centraal en lokaal niveau voor het plannen, evalueren en uitvoeren van beleid;
c. bevorderen van moderne, duurzame landbouwmethoden waarbij milieu en dierenwelzijn worden gerespecteerd, waaronder meer gebruik van biologische productiemethoden en biotechnologie, onder andere door goede praktijken op dat gebied toe te passen;
d. delen van kennis en goede praktijken op het gebied van plattelandsontwikkeling ter bevordering van het economische welzijn van plattelandsgemeenschappen;
e. verbeteren van de concurrentiepositie van de landbouwsector, de efficiëntie en transparantie van markten en investeringsmogelijkheden;
f. verspreiden van kennis via opleiding en voorlichting;
g. bevorderen van innovatie door middel van onderzoek en voorlichting aan landbouwproducenten;
h. bevorderen van harmonisering van vraagstukken die worden aangepakt in het kader van internationale organisaties;
i. uitwisselen van beste praktijken inzake steunmechanismen voor landbouwbeleid en het platteland;
j. bevorderen van beleid inzake de kwaliteit van landbouwproducten met betrekking tot productnormen, productie-eisen en kwaliteitsregelingen.
Wat een fijne mensen allemaal. Maar dat zal zijn bewonderaars in Nederland niet deren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:47 schreef robin007bond het volgende:
Bijzonder. https://www.vn.nl/de-israel-connectie-van-geert-wilders/
Ik had het net gevonden ja, maar dan de Engelse versie.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.html
Interessanter is natuurlijk de interpretatie van de artikelen in het verdrag. Ik denk daar nogal wat variatie in zit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden ja, maar dan de Engelse versie.
Ik snap niet hoe die tegenpartij op GMO voedsel is uit gekomen. Ik snap ook niet waarom de PvdD tegen is als er een clausule is opgenomen om dierenwelzijn te bevorderen.
Ze zijn compleet wereldvreemd als ze biotech enkel als GMO voedsel zien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Interessanter is natuurlijk de interpretatie van de artikelen in het verdrag. Ik denk daar nogal wat variatie in zit.
Die zouden dan allen in het Belgisch parlement aan de slag kunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:04 schreef Kowloon het volgende:
Wat een klus overigens om al die verdragen in 28 talen te vertalen. Zonder EU zou de werkloosheid in de alfa-sector nog schrijnender zijn.
Gaat niet altijd goed ook. Er zijn verdragen die in verschillende landen anders gebruikt worden omdat de vertaling niet deugt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:04 schreef Kowloon het volgende:
Wat een klus overigens om al die verdragen in 28 talen te vertalen. Zonder EU zou de werkloosheid in de alfa-sector nog schrijnender zijn.
Die zijn gewoon graag tegen. Zeker als het over globalisatie gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden ja, maar dan de Engelse versie.
Ik snap niet hoe die tegenpartij op GMO voedsel is uit gekomen. Ik snap ook niet waarom de PvdD tegen is als er een clausule is opgenomen om dierenwelzijn te bevorderen.
Internationale betrekkingen bieden lekker veel werkgelegenheid inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:04 schreef Kowloon het volgende:
Dat vrees ik ook.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een fijne mensen allemaal. Maar dat zal zijn bewonderaars in Nederland niet deren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |