Rome is sowieso wel prettig met die El cheapo 24 uurs kaartjes. Bereide in 2008 iets van ¤3,50 voor zo'n kaartje voor alle tram metro en bussen (misschien ook trein, geen idee). Zal nu wel iets duurder zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zürich, Luzern, Salzburg, Rome.
Braak zo'n beetje elke stad met >200k inwoners uit.
Oh. Dan snap ik je "zin" nog niet. Zal wel een generatiekloofje zijn ofzo.quote:
'omdat ik niet zo heel veel te besteden heb zo goedkoop mogelijk met een Quer-durchs-Land-ticket reizen'quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh. Dan snap ik je "zin" nog niet. Zal wel een generatiekloofje zijn ofzo.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 01:29 schreef matthias24 het volgende:
treinen zijn geweldig!was ik zelf maar een trein.
in West-Friesland e.o. Is skeer ook nog iets van karig/gierig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh. Dan snap ik je "zin" nog niet. Zal wel een generatiekloofje zijn ofzo.
West-Friesland jonguh!quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:12 schreef Peter het volgende:
[..]
in West-Friesland e.o. Is skeer ook nog iets van karig/gierig.
Tantoe is vergelijkbaar met fucking (in de 'heel erg' betekenis)
In Twente/Salland in ieder geval ook.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:12 schreef Peter het volgende:
[..]
in West-Friesland e.o. Is skeer ook nog iets van karig/gierig.
Tantoe is vergelijkbaar met fucking (in de 'heel erg' betekenis)
Salzburg heeft trolleybussen! De rest ben ik nooit geweest \O/quote:Op zaterdag 2 april 2016 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zürich, Luzern, Salzburg, Rome.
Braak zo'n beetje elke stad met >200k inwoners uit.
Eigenlijk overal waar tantoe skeere mensen wonen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
In Twente/Salland in ieder geval ook.
bron: http://www.treinreiziger.(...)sprinters_sng-146622quote:Ook voor de aanschaf van nieuwe Intercity’s loopt een aanbesteding bij NS (Intercity Nieuwe Generatie; ICNG). Deze treinen worden een belangrijke drager van de uitvoering van bijvoorbeeld het Programma Hoogfrequent Spoor (PHS) en de integratie van de HSL met het Hoofdrailnet.
Zoiets zal wel kunnen worden aangepast aan onze eisen. Eer dit apparaat op topsnelheid rijdt kan het alweer stoppen iddquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:26 schreef dennistd het volgende:
Veel te smalle deuren, verlies in lengte door locs, te snel en dus te duur
Trekt te traag opquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:26 schreef dennistd het volgende:
Veel te smalle deuren, verlies in lengte door locs, te snel en dus te duur
Ga er maar vanuit dat een TGV Duplex toch gauw een kilometer of 10-15 nodig heeft om op topsnelheid te komen. Dan ben je al 5 sprinterhaltes voorbijquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Zoiets zal wel kunnen worden aangepast aan onze eisen. Eer dit apparaat op topsnelheid rijdt kan het alweer stoppen idd
En Hoogeveen. Dat is dan weer een pluspunt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat een TGV Duplex toch gauw een kilometer of 10-15 nodig heeft om op topsnelheid te komen. Dan ben je al 5 sprinterhaltes voorbij
Bewezen staat van niet zoveel kunnen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:23 schreef Woods het volgende:
[..]
bron: http://www.treinreiziger.(...)sprinters_sng-146622
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.railpictures.net%2Fimages%2Fd1%2F7%2F5%2F9%2F3759.1319894465.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Ik zeg doen, bewezen staat van dienst etc.
Is een dubbeldekker, zou een normale trein worden dacht ikquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:23 schreef Woods het volgende:
[..]
bron: http://www.treinreiziger.(...)sprinters_sng-146622
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.railpictures.net%2Fimages%2Fd1%2F7%2F5%2F9%2F3759.1319894465.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Ik zeg doen, bewezen staat van dienst etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |