40 Mensenquote:Een deel van de 1ste klas wordt omgebouwd naar 2de klas, er rijden spitsbussen tussen Castricum en Amsterdam Sloterdijk waar volgens de NS op werkdagen 40 mensen gebruik van maken, dubbeldekkers worden extra snel vernieuwd en 58 sprinters zijn met spoed besteld.
als je maar hard genoeg tegen een dood paard trapt gaat het vanzelf bewegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat staat er wel, de noodzaak om iets te doen is gegroeid.
40 mensen per dag of per week?quote:
"Op werkdagen", dat zal dus wel per dag zijn. Best aardige score iddquote:Op woensdag 6 april 2016 12:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
40 mensen per dag of per week?
Als het er 40 per dag zijn is dat nog niet eens zo'n heel slechte score voor die langere reistijd (+50 minuten).
ik weet nog wel wat materieel wat ze ervoor kunnen gebruiken. prima geschikt voor 175km/h en zelfs nog ietsies sneller. bijna gratis af te halen in Italiëquote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn plannen om een trein te laten rijden op IJsland. De 47 kilometer lange lijn, bedoeld voor een snelheid van 175 km/h, moet lopen tussen de busterminal in Reykjavik naar het vliegveld Keflavik.
Nu doe je er met de bus nog ongeveer 45 minuten over, zo weet ik uit eigen ervaring. Dat wordt straks 18 minuten.
http://www.railjournal.co(...)ns-move-forward.html
heb je het dan over het materieel waarvan het accupakket spontaan in brand vloog toen het geparkeerd stond op de watergraafsmeer?quote:Op woensdag 6 april 2016 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat materieel wat ze ervoor kunnen gebruiken. prima geschikt voor 175km/h en zelfs nog ietsies sneller. bijna gratis af te halen in Italië
Ach joh, incidentjequote:Op woensdag 6 april 2016 13:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
heb je het dan over het materieel waarvan het accupakket spontaan in brand vloog toen het geparkeerd stond op de watergraafsmeer?
Dat zal waarschijnlijk de FLIRT-3 van Stadler zijn geweest, die zijn testritjes aan het maken door het land voor de toelating en het testen van de systemen. Daarnaast klopt het dat de SLT maar één deur in de kopbak heeft en de FLIRT3 er twee heeft.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:39 schreef FredvZ het volgende:
Ik kom net in Zutphen een Sprinter NG van CAF tegen. Klopt mijn beeld dat daar meer deuren in de kopbakken zitten dan in een SLT?
Doet het ook fantastisch in de sneeuw.quote:Op woensdag 6 april 2016 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat materieel wat ze ervoor kunnen gebruiken. prima geschikt voor 175km/h en zelfs nog ietsies sneller. bijna gratis af te halen in Italië
Zou leuk zijn! Ik ben nog nooit op IJsland geweestquote:Op woensdag 6 april 2016 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn plannen om een trein te laten rijden op IJsland. De 47 kilometer lange lijn, bedoeld voor een snelheid van 175 km/h, moet lopen tussen de busterminal in Reykjavik naar het vliegveld Keflavik.
Nu doe je er met de bus nog ongeveer 45 minuten over, zo weet ik uit eigen ervaring. Dat wordt straks 18 minuten.
http://www.railjournal.co(...)ns-move-forward.html
IJsland-Canada-(VS?)-Groenland gaan doen!quote:Op woensdag 6 april 2016 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou leuk zijn! Ik ben nog nooit op IJsland geweest
Chief Arctic Operations komt eraanquote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
IJsland-Canada-(VS?)-Groenland gaan doen!
Geen VS. Kut Yanks.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
IJsland-Canada-(VS?)-Groenland gaan doen!
Leer eerst maar eens wat een Yank is voordat je dat soort dingen zegt. Tevens is het een van de meest prachtige landen waar ik ooit geweest ben en ik ben nergens vriendelijker mensen tegengekomen. Of meet jij de hele bevolking van Nederland af aan hoe Hanna Tokkie is en de kabinetten Balkenende hebben gepresteerd?quote:
Ook een aanrader, diverse vrienden hebben dit gedaan en een collega gaat ieder jaar naar IJsland op vakante.quote:Lekker lang in IJsland blijven en met een land Cruiser het hele eiland over.
Is dat trouwens inclusief het ophalen van de trein? Als een trein strand in Vlissingen of Maastricht scheelt dat best wat uurtjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ben een paar weken geleden in Onnen geweest, en die pitstopstraat is inderdaad behoorlijk efficiënt ingericht. Daar hebben ze hun limiet trouwens op 16 uur gezet.
24 uur per dagquote:Op woensdag 6 april 2016 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat trouwens inclusief het ophalen van de trein? Als een trein strand in Vlissingen of Maastricht scheelt dat best wat uurtjes.
En als een trein om 16:45 een trein wordt binnen gebracht, gaan dan die zestien uur in, of pas de volgende ochtend om 7:30? Geen idee wat de werktijden daar zijn, noem willekeurig wat tijden.
Die 16 uur gaat in zodra de trein de loods in rijdt. Als hij bij Onnen aankomt, gaat hij standaard eerst op de kuilwielenbank en dan zo snel mogelijk naar de werkplaats.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat trouwens inclusief het ophalen van de trein? Als een trein strand in Vlissingen of Maastricht scheelt dat best wat uurtjes.
En als een trein om 16:45 een trein wordt binnen gebracht, gaan dan die zestien uur in, of pas de volgende ochtend om 7:30? Geen idee wat de werktijden daar zijn, noem willekeurig wat tijden.
Union Station in Toronto zit vol in een verbouwing. Als je dacht dat ze in NL onduidelijk konden zijn qua bordjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:16 schreef JDude het volgende:
Eén keer een treinreis in de VS mogen maken. Start op Penn Station in New York (soort uit de hand gelopen metrohalte, verstopt onder Madison Square Garden, "stationshal" ging wel maar de perrons waren voor zover ik me herinner een duister hol, soort Brussel Noord maar dan erger.
Eindpunt Union Station in Washington D.C., marmeren paleis. Wel weer met een kneiter van een autoverhuur op het dak, het blijft toch de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |