Het voegt niets toe en het is al helemaal niet grappig. Derhalve zou het best kunnenquote:
Zonder hoofdletterquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:19 schreef tralalala het volgende:
Laten ze niet eens die knakker zien die bewusteloos aan dat touwtje bungelde.
BadderHaringquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
Dit stukje mogen ze wel aan enkele users op dit forum laten zien
Welke bedoelde je ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:23 schreef Tagliano het volgende:
Dit stukje mogen ze wel aan enkele users op dit forum laten zien
De users die zeggen dat Cruijff een goede voetballer, maar niets meer wasquote:
Ohquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De users die zeggen dat Cruijff een goede voetballer, maar niets meer was
Verander de TT eensquote:
Heb je deze gezien ?quote:
Ik dacht dat er twee afleveringen waren, ik heb tot nu toe alleen de eerste gezienquote:
Die was ook erg goed jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De serie over rechters vond ik heel boeiend.
Ik moet ze nog terugkijken. Van Der Heijden kan zo mooi praten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat er twee afleveringen waren, ik heb tot nu toe alleen de eerste gezien
Kristien Hemmerechts ? Ik zie het niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet ze nog terugkijken. Van Der Heijden kan zo mooi praten.
Zoiets idd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kristien Hemmerechts ? Ik zie het niet.
Goed gegokt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kristien Hemmerechts ? Ik zie het niet.
Ja leuk ik verspreek me.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je praten als een dakloze?
Grunberg iesch enge man.
Ik vind het nog wel iemand die tenminste 'sfeer' meebrengt.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef tong80 het volgende:
FreekGenéé was walgelijk. Slechtste interviewer van Nederland
Nee hoorquote:
150.000quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef Zipportal het volgende:
Er kijkt geen hond naar je programma, Wilfriet. Wat gaat er nu door je heen?
De klok scoort ook hoger.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
150.000Journaal voor doven en slechthorenden scoort hoger.
gijp is de koning van de imitatiequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef Zipportal het volgende:
Ik denk dat Johan straks in VI Marc-Marie na doet.
Een beetje LOI-cursus Nederlands kost niks meer tegenwoordig. Zelfs met VMBO is het te doen.quote:
De klok horen luiden maar niet weten hoe ver van de boom.quote:
gereageertquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een beetje LOI-cursus Nederlands kost niks meer tegenwoordig. Zelfs met VMBO is het te doen.
vmbo*quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een beetje LOI-cursus Nederlands kost niks meer tegenwoordig. Zelfs met VMBO is het te doen.
Je bent eng dom.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gijp is de koning van de imitatie
ben je andré rieu vergeten?
Ik las eerst verwachtingquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:48 schreef Chai het volgende:
Die schrijfster lijkt voortdurend in verwarring.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:48 schreef tong80 het volgende:
Flikker op Genee. Het waren alleen maar aanvallen met semi leuke grappen. Hij moet zichzelf interviewenj. Hij kmoet er gewoon mee stoppen. H
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik mijn leerlingen vanmiddag nog uitgelegdquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
De klok horen luiden maar niet weten hoe ver van de boom.
Dat zijn typfouten door de snelheid. Ik zit half in het donker. Jij maakt taalfouten. Bent ook geen helder licht.quote:
De wens is de vader van de gedachten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heb ik mijn leerlingen vanmiddag nog uitgelegd
Snel van de tongriem gesneden.quote:
Ook geen compassie.quote:
gereageertquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn typfouten door de snelheid. Ik zit half in het donker. Jij maakt taalfouten. Bent ook geen helder licht.
Ben ongesteld nou goed.quote:
Hij werd eventjes goed teruggepaktquote:
Gewoon de Frans van Dusschoten. Aangevertje.quote:
Effe een half uurtje harde muziek.quote:
Duhquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij werd eventjes goed teruggepakt
Daar zat hij ook voor. Redelijk kinderachtig. Team Geneequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij werd eventjes goed teruggepakt
Je kan hetzelfde van hem zeggen tochquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zat hij ook voor. Redelijk kinderachtig. Team Genee
Stelletje snotneuzenquote:Op maandag 4 april 2016 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alexander Klopping en Jesse KlaverGenot
Eensquote:Op maandag 4 april 2016 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alexander Klopping en Jesse KlaverGenot
Schijnt grotendeels gewoon legaal te zijn, ik zou het ook doen als ik het geld er voor had.quote:Op maandag 4 april 2016 19:10 schreef Szura het volgende:
Ik vind die Panama Papers nog niet zo'n topshow als het leek bij alle aankondigingen
Toch als best een genot, ben er benieuwd wat er nog gaat komenquote:Op maandag 4 april 2016 19:10 schreef Szura het volgende:
Ik vind die Panama Papers nog niet zo'n topshow als het leek bij alle aankondigingen
Waarschijnlijk omdat hij 2 miljoen vluchtelingen wil laten invliegen.quote:
Ja dat keurt hij natuurlijk helemaal goed.quote:Op maandag 4 april 2016 19:17 schreef Szura het volgende:
Terroristen als ISIS en Al-Nusra worden ondersteund door landen als Saudi-Arabië, Qatar, Turkije. Daar hoor ik Klaver niet over.
Nou ja, hij heeft volgens mij nog nooit iets gezegd als tafelheer. Hij zit er meer als decoratie volgens mij.quote:Op maandag 4 april 2016 19:22 schreef monkyyy het volgende:
Sporters? Pieter van den Hoogenband is angstvallig stil.
Nee ook over Islamsterdamquote:Op maandag 4 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaat het nu de hele uitzending hierover?
Komt ook nog een Marokkaan die aanslagen aankondigt.quote:Op maandag 4 april 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaat het nu de hele uitzending hierover?
Die gast voelt zich helemaal het mannetje nu die Blender in Amerika heeft gelanceerdquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Jelle moet wel tegen zijn, hij weet veel van de Sovjetunie.
Die ja.quote:
Alsof t daar minder corrupt gaat worden na dit verdrag..quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:15 schreef richolio het volgende:
Ik vind heel dat referendum ook dom. Ik kan ook gewoon blanco stemmen.
Snap ook niet dat je nee zou stemmen. Lijkt me alleen maar een mooi doel om de jongere generatie daar te beinvloeden en los te koppelen van het oude systeem.
"Bla bla, corrupt land dit dat". Ja, laat ze dan maar lekker hun gang gaan en help ze vooral niet.
Wees er dan wel eerlijk over, dit is een voorportaal voor een lidmaatschap van de EU.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:15 schreef richolio het volgende:
Snap ook niet dat je nee zou stemmen. Lijkt me alleen maar een mooi doel om de jongere generatie daar te beinvloeden en los te koppelen van het oude systeem.
"Bla bla, corrupt land dit dat". Ja, laat ze dan maar lekker hun gang gaan en help ze vooral niet.
Meeste nee-stemmers stemmen nee puur om rebels te zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:15 schreef richolio het volgende:
Goed he.. Met Paul de Leeuw er ook nog bij die wanhopig naar erkenning zoekt dat de laatste jaren flink gedaald is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie dat Tyfoon er ook weer zit, de grote denker des vaderlands.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wees er dan wel eerlijk over, dit is een voorportaal voor een lidmaatschap van de EU.
Ik wordt een beetje moe van die overkill van al die voorstanders die de laatste dagen niet van de TV af te slaan zijn (met Bert Koenders voorop).
Dat is wel ernstig jaquote:
Dus dan maar niet eens proberen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Alsof t daar minder corrupt gaat worden na dit verdrag..
REVE RADEMAKERS BRANDSquote:
Ja, Reve zelf hield er ook wel van.quote:
Als er haar op zat dan waren ze oud genoeg.quote:
quote:
quote:
Mochten ze met z'n pielemuis spelen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als er haar op zat dan waren ze oud genoeg.
Ik hoor juist alleen tegenstanders overal. Net op de radio nog Jort Kelder.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wees er dan wel eerlijk over, dit is een voorportaal voor een lidmaatschap van de EU.
Ik word een beetje moe van die overkill van al die voorstanders die de laatste dagen niet van de TV af te slaan zijn (met Bert Koenders voorop).
Wmb niet inderdaad... ze mogen erbij als ze hun zaakjes op orde hebben is in t kort hoe ik erover denk.quote:
Je valt in herhaling.quote:
Maar dit verdrag is wel een opmaatje naar kandidaat-lid (ze krijgen de EU wetten) en je kunt er donder op zeggen dat ze na een aantal jaar een toetredingsverzoek gaan indienen. En dat zou het voor-kamp ook wel willen, want met Oekraïne bij de EU trek je de Oekraïners pas echt mee in de modernisering.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Daarnaast stemmen een hoop mensen tegen omdat ze denken dat Oekraïne bij de EU komt, wat al door iedereen ontkent is.
Nu begrijp ik hem de Pin Up Club.quote:
Graaf zelf kuilenquote:
Als ik daar zat als jongere had ik het liefst ook dat het land zich zou aansluiten aan het verdragquote:Op dinsdag 5 april 2016 19:24 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Wmb niet inderdaad... ze mogen erbij als ze hun zaakjes op orde hebben is in t kort hoe ik erover denk.
Ik voel trouwens ook geen enkele verantwoording tegenover de mensen daar
Maar hij zou in het hart gesloten worden door de PVV stemmers.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:26 schreef Pedroso het volgende:
Tegenwoordig zou Gerard met pek en veren de brandstapel opgegaan zijn. Pedofilie wordt niet meer zo gewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |