Is dat man zoekt paard of paard zoekt man?quote:
Ja vast.. Volgens mij was het niet op zn eigen paard...quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag me af wat ie gefluisterd had, dat het beest 'op hol sloeg'.
Iets over een biefstuk zeker......
Ik hou het bij fietsen, op mijn eigen fiets.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vast.. Volgens mij was het niet op zn eigen paard...
Dit is : Ik ga alleen verder zonder jouquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat man zoekt paard of paard zoekt man?
Misschien hebben die beesten wel een voorkeur door wie ze bereden willen worden......quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is : Ik ga alleen verder zonder jou
Vast wel Maar goed laten we niet into conclusions jumpenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien hebben die beesten wel een voorkeur door wie ze bereden willen worden......
Het was toch een schimmel?quote:
PP zn paarden zijn schimmels, maar volgens mij zijn dat geen springpaarden, dus gebruikt een ander paard om een rondje te springenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was toch een schimmel?
En ik dacht altijd dat schimmels rustige paarden waren en dat Sinterklaas daarom geen zwarte hengst berijdt, maar een schimmel.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
PP zn paarden zijn schimmels, maar volgens mij zijn dat geen springpaarden, dus gebruikt een ander paard om een rondje te springen
Ja nee reken daar minstens nog een meter bij voor het paard.. en dan de snelheid en de mogelijke teugels en andere dingen ... Laten we het even aanzien voor verdere actiequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is 1.40 m niet laag, je zit tenslotte ook nog op dat beest.
Ach, de kooi staat open, maar het beest slaapt......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:27 schreef FANN het volgende:
Gisteren zat ik in de auto en toen hoorde ik een leuke mop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:27 schreef FANN het volgende:
Gisteren zat ik in de auto en toen hoorde ik een leuke mop
L2B's Mixcloud
Ik vermoed dat hij zich juist slechter voelt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben benieuwd of Piet zich al wat beter voelt.
Dat vrees ik ook bij kneuzingen, maar hij schijnt nogal rap op te knappen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zich juist slechter voelt.
Die is nu bont en blauw denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb al 10 moestuintjes trouwenszodra het balkon opgeruimd is ga ik een bakkie maken
Ik hoef er toch niet bij te blijven staan sufferdquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk!Maar er is de komende tijd volop zon. Oh, dat kan natuurlijk ook 's avonds.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoef er toch niet bij te blijven staan sufferd
Elk jaar wordt hier gevierd dat Brielle op 1 april bevrijd werd van de Spanjaarden door de Watergeuzen.quote:
Veel foto's maken dan!quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elk jaar wordt hier gevierd dat Brielle op 1 april bevrijd werd van de Spanjaarden door de Watergeuzen.
Groots spektakel altijd.
Leuk! Het zijn toch kruiden of zit ik straks ineens met spruiten in mijn bakken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:00 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb al 10 moestuintjes trouwenszodra het balkon opgeruimd is ga ik een bakkie maken
Kruiden zei MM laatst die had een plaatje, ik heb nog niks opengemaakt dus ik heb geen idee....quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Het zijn toch kruiden of zit ik straks ineens met spruiten in mijn bakken?
Nou čh, anders dinsdag Twitter aanslingeren joh, dit schiet niet op zo.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:12 schreef FANN het volgende:
Vandaag ķf uiterlijk maandag staat het geld op mijn rekening zegt Planet Sport...
écht waar!![]()
Nah... ik denk dat ze nu écht wel gaan storten hoor, nog heel even geduld heb ik wel, anders is het zo'n gezeik, heb ik ook weer geen zin inquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou čh, anders dinsdag Twitter aanslingeren joh, dit schiet niet op zo.Dat is toch wel héél treurig hoor.
In het potje zit een papieren geval waar op staat wat het is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Kruiden zei MM laatst die had een plaatje, ik heb nog niks opengemaakt dus ik heb geen idee....
spruiten lijken me een beetje groot voor die potjes
sperziebonen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het potje zit een papieren geval waar op staat wat het is.
En nee, er zitten geen spruiten tussen, wel sperziebonen overigens.
Ja , ik keek zojuist in 1 potje en dat zijn dus sperziebonen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
sperziebonen?![]()
mag ik wel een beetje grote pot uitzoeken dan
ik ga ze vanmiddag ofzo wel eens bekijken, ik heb ze gewoon op een hoop gegooid, ik weet nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja , ik keek zojuist in 1 potje en dat zijn dus sperziebonen.
Zal even kijken wat ik nog meer heb.
https://coolblueminimagazijn.nl/quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:45 schreef matthias24 het volgende:
ik ga vandaag naar de koning toe!.................1 april!!
Ik heb sperziebonen, veldsla, kropsla, slamix en augurk......een augurk? Die had ik niet verwacht, en ik mis de uien, tomaten en aardbeien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ze vanmiddag ofzo wel eens bekijken, ik heb ze gewoon op een hoop gegooid, ik weet niet
eens wat je precies moet doen
serieus?quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb sperziebonen, veldsla, kropsla, slamix en augurk......een augurk? Die had ik niet verwacht, en ik mis de uien, tomaten en aardbeien.
Ik weet niet hoe groot de jouwe is, mijn balkon is niet zo groot, maar ik ga sowieso geen sperziebonen zaaien, als het nou gewoon basilicum, bieslook of peterselie (zit er ook tussen overigens) is dan zet ik ze wel in een pot.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:52 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?
dat past niet eens allemaal op dat balkonnetje
ik denk dat het kruiden zijnquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de jouwe is, de mijne is niet zo groot, maar ik ga sowieso geen sperziebonen zaaien, als het nou gewoon basilicum, bieslook of peterselie (zit er ook tussen overigens) is dan zet ik ze wel in een pot.
Bij de Aldi een zak van 20 ltr kost een drol, en hebben ze elk voorjaar weer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga wel potten uit het berghok halen, moet er zeker nog aarde in ook?
http://www.ah.nl/moestuintje/productenquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij de Aldi een zak van 20 ltr kost een drol, en hebben ze elk voorjaar weer.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kijk eens aan, 5 ltr is denk ik wel genoeg voor een paar potjes.
99 cent is wel te doen toch....
Beterquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:12 schreef FANN het volgende:
Vandaag ķf uiterlijk maandag staat het geld op mijn rekening zegt Planet Sport...
écht waar!![]()
Ja, die had ik ook niet gevonden. Ik heb tuinkersquote:
Die had ik ook nog.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook niet gevonden. Ik heb tuinkers
tuinkers? ik gebruik nooit tuinkers, wat moet je daarmee?quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook niet gevonden. Ik heb tuinkers
Beetje garneren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
tuinkers? ik gebruik nooit tuinkers, wat moet je daarmee?![]()
nah, ja misschien is het een leuk plantje
quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:21 schreef FANN het volgende:
[..]
tuinkers? ik gebruik nooit tuinkers, wat moet je daarmee?![]()
nah, ja misschien is het een leuk plantje
Tuinkers zijn stom, van die ielige sprietjes, ik had liever basilicum of tomaatjes gehad, desnoods watermeloenquote:Hoe zorg ik het beste voor mijn AH tuinkers moestuintje?
De tuinkers (cressida) kan het hele jaar door geteeld worden en hoeft echt niet naar buiten. Deze kiemgroente eet je dan ook heel erg jong, net als taugé en alfalfa bijvoorbeeld. Je kunt ze prima op katoenen watten zaaien op een halve centimeter diepte, regelmatig water geven en na een paar dagen verschijnen de eerste sprietjes al. Na 2 weekjes kunnen ze door je salade of op je broodje kaas. Tip: tuinkers kun je in allerlei verschillende vormen zaaien. Letters, een mannetje, een bootje. En je kunt er leuke proefjes mee doen. Zie hier mijn artikel daarover. Erg aan te raden voor kinderen van 3 tot 12 jaar!
Daarom wordt het ook veel gebruikt, staat leuk op de kaart, 'bla bla bla....met tuinkers'.quote:
het is ook niet eens een leuk plantje dusquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Tuinkers zijn stom, van die ielige sprietjes, ik had liever basilicum of tomaatjes gehad, desnoods watermeloen
dat bedoel ik... dat doe je thuis toch niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook veel gebruikt, staat leuk op de kaart, 'bla bla bla....met tuinkers'.
Ik garneer best vaak, het oog wil ook wat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bedoel ik... dat doe je thuis toch niet?
ikke niet in elk geval
Of een boterham met tuinkers, jottumquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom wordt het ook veel gebruikt, staat leuk op de kaart, 'bla bla bla....met tuinkers'.
Sommige zaadjes moet je wel wat verder uit elkaar zetten, vooral de meloen neemt nogal wat ruimte in, lijkt mijquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
het is ook niet eens een leuk plantje dusna ik koop gewoon zo'n bakkie waar ze allemaal inpassen en ik zie wel wat er uit komt
fuckquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige zaadjes moet je wel wat verder uit elkaar zetten, vooral de meloen neemt nogal wat ruimte in, lijkt mij
https://tallsay.com/page/(...)oestuintje-tips-2016
tis wel vegetarischquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een boterham met tuinkers, jottum![]()
[ afbeelding ]
ja duhquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een boterham met tuinkers, jottum![]()
[ afbeelding ]
Kaas van Hut met tuinkers, ga er maar aanzitten.quote:
Aan Hut?quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kaas van Hut met tuinkers, ga er maar aanzitten.
In plaats van geraniums.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:51 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.. Opeens iedereen aan de moestuintjes... Das toch een AH spel voor kindertjes
Ik ook niet, is voor mij niet ideaal, moet er eens eentje maken voor de poezen, die zijn er gek op en halen nu allerlei fratsen uit om naar buiten te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen vensterbank in de woonkamer
Het gaat alweer iets soepeler allemaal.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou dat is goed nieuws, want meestal gaat het een 2e dag slechter.. Ga zo doorquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat alweer iets soepeler allemaal.
Dus je gaat niet mee zwemmen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gezond bezigquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:49 schreef FANN het volgende:
Wortel
Tijm
Venkel
Tuinkers
Cherrytomaatjes 2x
Komkommer 2x
Sperziebonen
het moet eerst nog in de pot .....quote:
Ik ben benieuwd of dat nog voor de zomer gaat lukkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
het moet eerst nog in de pot .....
Even wachten op iets warmer weer, dan kan het balkon opgeruimd worden, die Griek moet
eerst die hele zooi weer vastsjorren, ik ga niet meer op een trap staan mezelf in alle bochten
wringen![]()
Nu is hij aan de beurt na al die jaren
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat nog voor de zomer gaat lukken
Had ik graag gedaan, je kan ook ergens hiero vrijwilliger worden om die mongooltjesquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:12 schreef chufi het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon een tuintje nemen
Daar gaat mijn hulp.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik graag gedaan, je kan ook ergens hiero vrijwilliger worden om die mongooltjes
te helpenmaar ja kan niet heh...
Je kan daar toch ook een paar plantjes van maken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb overigens momenteel ook 'groene vingers', maar dat zal wel ergens anders door komen.
Er bestaan ook soorten die meer in de breedte groeien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan daar toch ook een paar plantjes van maken?![]()
Zijn best mooie planten maar ze worden wel groot, mijn broertje had er een paar in de tuin![]()
Ze groeide boven de schuur uit
die heeft er verder ook geen verstand van, dat zelf wiet kweken is helemaal niks geworden,quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er bestaan ook soorten die meer in de breedte groeien.
Had ie moeten googlen, info genoeg te vinden over de groei- en bloeicyclus etc...quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
die heeft er verder ook geen verstand van, dat zelf wiet kweken is helemaal niks geworden,
allemaal vieze zooi was hethele huis hing vol om te drogen enzo....
Msschien was dat voor Googlequote:Op vrijdag 1 april 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ie moeten googlen, info genoeg te vinden over de groei- en bloeicyclus etc...
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, zie hoe dat internet inmiddels ingebakken zit in mijn systeem.quote:
Dat was waarschijnlijk ook de oorzaakquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:10 schreef FANN het volgende:
Mijn tosti is helemaal uit elkaar gevallenmoet ik straks dat ding weer schoonmaken
Ja het resultaat wordt meestal niet echt minder omquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het brood was de oorzaak...
[ afbeelding ]
maar het was toch best lekker
de volgende keer maak ik hem weer gewoon in de pan, is eigenlijk lekkerder, maar ik was te luiquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het resultaat wordt meestal niet echt minder om
Tomaat 'te nat'.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het brood was de oorzaak...
[ afbeelding ]
maar het was toch best lekker
Neh... dat brood was al aan het kruimelen toen in het uit de zak haalde, dus ik had het kunnen wetenquote:
Koop spaar (kan dat?) nog een bord van IKEA en je hebt een kwartet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:18 schreef FANN het volgende:
Die broodplank is van die AH zegeltjes en die messen ook
Ik heb het gewoon moeten kopen volgens mij.. Is die van jou ook Joseph&Joseph ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Kreeg je gratis bij 2 stukken buitelandse kaas
Volgens mij heb ik borden van Ikeaquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koop nog een bord van IKEA en je hebt een kwartet.
die kleine houten bedoel ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon moeten kopen volgens mij.. Is die van jou ook Joseph&Joseph ?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Koop spaar (kan dat?) nog een bord van IKEA en je hebt een kwartet.
Het is mooi weer, ik heb geluk, ik spring op de fiets voor mijn boodschappen, laters.....quote:
ik wou dat ik dat ook kon zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is mooi weer, ik heb geluk, ik spring op de fiets voor mijn boodschappen, laters.....
Nog even en ik magquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
En het wordt ook steeds later donker... Ik heb met je te doen
quote:
2014 of zoietsquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]ik kijk af en toe naar buiten .. ik weet niet precies hoe laat de zon onder gaat hiero
![]()
zal wel net zo laat zijn als bij jou daarohoe laat is dat?
ik had hem net gevondenquote:
Pas wel op, die voor Amsterdam is nog een minuut laterquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had hem net gevonden![]()
http://www.zonsondergangtijden.nl/tabel-zonsondergang-2016.html
maar ik kan wel iets eerder....
na, als het een beetje minder scherp is dat licht buiten ben ik wegquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas wel op, die voor Amsterdam is nog een minuut later
Zo, dat is mooi vlot zeg, ijzersterk gestel.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze oude man vind KLB niet de moeite van het bezoeken waard...quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:12 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kijken de oude lui hier tegen aan? KLB / Ouwe mannen die je aanspreken op datingsites/apps
Ook oude mannen die op een jonge dame azen?
wat zijn oude mannen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:12 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kijken de oude lui hier tegen aan? KLB / Ouwe mannen die je aanspreken op datingsites/apps
Wat moet je als 20 jarig meisje op een datingssite in godsnaam?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:12 schreef MissMSX het volgende:
meisje? wie?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat moet je als 20 jarig meisje op een datingssite in godsnaam?
Die meisjes van dat klaagbaak topic, di zijn 20 ofzo?quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:20 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, 40+ he
Ik denk dat ik echt oud ben. 20 jaar terug had ik er ook niet aan moeten denken (pedo!!!). Nu denk ik: ach, 40 is toch helemaal niet oud?
Geen 20'ers die voor een cougar gaan?quote:
ts is toch gomo?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Die meisjes van dat klaagbaak topic, di zijn 20 ofzo?
Dan hoef je toch niet naar een datingssite? Op die leeftijd moest ik ze van me af meppen
Ik neig naar de 40quote:
daar ben ik te moe voorquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen 20'ers die voor een cougar gaan?
Is dat zo?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Maar datingsites zijn voor 20-jarigen toch heel normaal?
Whahahaha. Lekker achter die geraniums?quote:
In je hartquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
Maar hoe hard ik ook neig, dat gaat hem niet meer worden
Zelfs die heb ik niet eens, ik heb 10 armzalige moestuintjes van de AHquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whahahaha. Lekker achter die geraniums?
Generatiekloofjequote:
Oh leuk, welke?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zelfs die heb ik niet eens, ik heb 10 armzalige moestuintjes van de AH
Moestuintjesquote:
Ik had vanmiddag een lijstje gemaakt, staat ergens een paar posten terug....quote:
Ik hou wel van jonge mensenquote:
Al beschimmeld?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een lijstje gemaakt, staat ergens een paar posten terug....
wortel, tomaatjes kervel, venkel en de rest ben ik vergetenis de leeftijd
Moet je vooral hier komen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van jonge mensen
Gelukkig heb ik FOK! anders kwam ik ze nooit tegen
Ik hou ook wel van oude mensenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van jonge mensen
Gelukkig heb ik FOK! anders kwam ik ze nooit tegen
Voel ik me extra jongquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je vooral hier komen.
De geriatrische inrichting van Fok!.
Afdeling Lek & Gebrek...
Soms ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van oude mensendie hebben veel te vertellen
![]()
mooie verhalen enzo... boeiend soms ook.....
Ik ben te jong voor boeiende verhalenquote:
jammerquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor boeiende verhalen
M'n geraniums staan er wel mooi bijquote:
Ik moet die moestuintjes dingen nog in potje doen, dus ik heb nu helemaal niks, noppes, nadaquote:
Waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:37 schreef MissMSX het volgende:
Oh, en ik lig al in bed.
Zonder 20-jarige...
Meid toch. Gewoon laten afsterven die ondingenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet die moestuintjes dingen nog in potje doen, dus ik heb nu helemaal niks, noppes, nada![]()
best wel boeiend toch?
Neh... ik ga een tuintje makenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meid toch. Gewoon laten afsterven die ondingen
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
Sas!![]()
[80+ SC #533]Failing horse whisperer
trut
Tja, dat krijg je op die leeftijdquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik ging naar een concert woensdag. Nu moet ik een week bijkomen
Nou hop, morgen met je rollator naar het tuincentrum voor het te laat isquote:
Neeheeeeeeeeee ik heb moestuintjes van AH, dat is méér dan genoegquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou hop, morgen met je rollator naar het tuincentrum voor het te laat is
Toen je je leesbril opzette?quote:
Okzolang het niet aangepast wordt ga ik in staking en misschien rapporteer ik het wel... Nu lijk ik 2x zo oudquote:
Maar ik weet toch dat je een jonge God bent.... ik vertel het ze welquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Okzolang het niet aangepast wordt ga ik in staking en misschien rapporteer ik het wel... Nu lijk ik 2x zo oud
Ik dacht dat je zei dat je plek had om ze in te verpottenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeee ik heb moestuintjes van AH, dat is méér dan genoeg
Ik geloof dat niet iddquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar die heb ik nog steeds niet nodig
volgens mij slaapt de 40plus mod alquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Okzolang het niet aangepast wordt ga ik in staking en misschien rapporteer ik het wel... Nu lijk ik 2x zo oud
eh.........quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je plek had om ze in te verpotten
Ik heb je dus verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.........
ze moeten later in potjes ja, met aarde enzo....
Pics van jou zonder je leesbrilquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:45 schreef FANN het volgende:
Voor de rest hang ik als los zand aan elkaar, maar ik heb géén leesbril nodig...
is toch ''iets''
Hangt er vanaf of ze een leesbril heeftquote:
Ze hebben allemaal een bril ķf lenzenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ze een leesbril heeft
Melkboer...quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een bril ķf lenzenalle 5 behalve ik
![]()
best raar eigenlijk
Die anderen dan he? Jij nietquote:
Ik kan ook van de kneusjesman zijn, dat zou ook logischer zijnquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik van de lantaarnopsteker ben. Met z'n hondenkar
Wat is dat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan ook van de kneusjesman zijn, dat zou ook logischer zijn
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
Geen hond weet wat de kneusjesman is natuurlijk
De kneusjesman was de man waar ik af en toe ''gekneusde'' eieren moest halen...
Dan ging ik daar heen met een emmertje en dan kreeg je allemaal eitjes met een deukje
of een krakje erin, dat waren kneusjes...
''Oma vertelT''
ik weet eigenlijk ook wel zeker dat ik van mijn vader benquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef sacha het volgende:
ik ben van mijn vader want ik ben mijn vader
Wij noemden dat omelet of roerei...quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
Geen hond weet wat de kneusjesman is natuurlijk
De kneusjesman was de man waar ik af en toe ''gekneusde'' eieren moest halen...
Dan ging ik daar heen met een emmertje en dan kreeg je allemaal eitjes met een deukje
of een krakje erin, dat waren kneusjes...
''Oma vertelT''
Dat maakte mijn moeder ervanquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij noemden dat omelet of roerei...
dan wonen je ouders vast in een dorp.........quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Mijn ouders hebben nog steeds een bakker aan de deur
Je hebt me overtuigd. Ik kom hier vaker langsquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je nou hoe boeiend oude mensen zijn?
40.000+ inwonersquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
dan wonen je ouders vast in een dorp.........
Gezellig!quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd. Ik kom hier vaker langs
Wentelteefjes.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat maakte mijn moeder ervan, of voor de flensjes of pannenkoeken
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wentelteefjes.
En dan heb ik het niet over je moeder...
nou! dit verhaal heb ik nog maar vier keer gehoordquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je nou hoe boeiend oude mensen zijn?
Ik hoop dat ik kan switchen tussen de peuterschool en deze bejaardensoosquote:
ja maar onze gast nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:59 schreef sacha het volgende:
[..]
nou! dit verhaal heb ik nog maar vier keer gehoord
Dementie viert hoogtij...quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:59 schreef sacha het volgende:
[..]
nou! dit verhaal heb ik nog maar vier keer gehoord
waaro zit je normaal dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik kan switchen tussen de peuterschool en deze bejaardensoos
Slaapstadquote:
Ja, dat durf ik niet te zeggen hoorquote:
Zwijndrechtquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Almere? Lelystad? of zo'n ander betondorp?
Kijken, niet melden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
R&P / [SC Relaties #3064] Vrijdag, fuck yeah
oh ja........ anders had niemand het kunnen zienquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijken, niet melden.
Op een bepaalde leeftijd is discretie gewenst...
Zien en zeggen zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ja........ anders had niemand het kunnen zien
Maar iedereen kan toch op zijn posthistorie klikken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zien en zeggen zijn twee verschillende dingen.
Je bent oud genoeg om dat te weten...
ja, dat kanquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar iedereen kan toch op zijn posthistorie klikken?
Ja, deed ik ook.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar iedereen kan toch op zijn posthistorie klikken?
Beter...quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:08 schreef FANN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Puur om verwarring te zaaienquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik je wel vragen waarom je man en Miss bent?
Het gaat niet om de link, maar om het openbaren van iets wat misschien wel persoonlijk is...quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:08 schreef FANN het volgende:
ik heb de link al weer weg gehaald moet MM hem even uit zijn quote halen,
ik zag er geen kwaad in, maar blijkbaar was het dat wel
Weer een jaar van je leven eraf...quote:
Hoebedoelu?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukt!
Maar verwarrend als het om een relatie gaat...
Zo krijgen we Fann nooit goed opgevoed...quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar pohi is toch gewoon openbaar? Iedereen weet dat toch te vinden?
Hoe dan ook, mij boeit het niet, dus leef je uit FANN
En je was al over the hill...quote:
Zo dacht ik ook, maar misschien is het tegen de regels ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:11 schreef MissMSX het volgende:
Oewquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo krijgen we Fann nooit goed opgevoed...
Dat is dan weer goed voor je. Neem een paar flessen. Heb je die twee jaar zo gecompenseerd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook, maar misschien is het tegen de regels ofzo![]()
ik ga een wijntje nemen voor de schrik
Ah, zo. Daar doe ik niet aanquote:
ja, ik kan ook iedereen op z'n bek slaan maar daarom doe ik het nog nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:11 schreef MissMSX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |