Wat was er dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:18 schreef Faxie het volgende:
Kut Chinezen
Creditcardbedrijf gebeld. Ze gaan alles regelen
Krijg je ervan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:18 schreef Faxie het volgende:
Kut Chinezen
Creditcardbedrijf gebeld. Ze gaan alles regelen
Sturen maar een halve order op, en houden zich vervolgens van de dommequote:
Kan je beter uit Japan halenquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Faxie z'n sexspeeltjes komen uit China.
Vliesje? Inmiddels een drumvlies denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Als yats zijn vliesje niet verliest dit weekend geef ik alle hoop op.
Ik mag toch hopen dat hij die allang kwijt is hoor. Of groeit dat terug?quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat groeit terug na verloop van tijd. Niet fysiek, maar wel mentaal. Dan ben je gewoon weer maagd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij die allang kwijt is hoor. Of groeit dat terug?
Dat jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Hebben ze me bij biologie helemaal niet uitgelegdquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat groeit terug na verloop van tijd. Niet fysiek, maar wel mentaal. Dan ben je gewoon weer maagd.
Broscience.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hebben ze me bij biologie helemaal niet uitgelegd
Volgens mij is hij die al kwijt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Lach me stuk als hij dadelijk met een premium dame op de knoppen komt die hij vol kleine Yatsjes heeft geblaftquote:
Leuk toch voor hem?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lach me stuk als hij dadelijk met een premium dame op de knoppen komt die hij vol kleine Yatsjes heeft geblaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |