SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Eu wil het niet inzine hequote:Op vrijdag 1 april 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Is door de regering ook een amendement aangenomen dat discriminatie van homo's verbood
En dat weet je omdat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Heel oost-europa is op moment tegen de EU.
Laten ze er nog wat bij doen.
Omdat oost-europa op moment elk belangrijk iets veto'd.quote:
Ik snap oprecht te voor argumenten niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik stem overigens tegen hoor. Maar ik snap de argumenten van beide kanten
EU heeft sowieso elk verdrag al overscheiden door zich na de koude oorlog met de EU te willen bemoeienquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Vind dat je in tijden van crisis sowieso geen verdragen moet sluiten, en heb zo'n gevoel dat je met het verdrag intervenieert in het conflict daar en Rusland isoleert
?quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
EU heeft sowieso elk verdrag al overscheiden door zich na de koude oorlog met de EU te willen bemoeien
EU heeft alles fout gedaan na de val van de sovjet unie.quote:
Je zegt trouwens dat oost-Europa het westen haat door alles te veto'en maar de corrupte regering gebruikt de eu dan als melkkoe met dit verdrag maar je hebt ook nog de Oekraïense bevolking die in een land vol corruptie toch echt niet al te contra zal zijnquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
EU zou zich niet bemoeien met oudcommie staten.
Nee, we brengen overal democratie in die landen door er invloed uit te oefenen
De oekraiense bevolking heeft niets te maken met de overheid waar jullie mee gaan samenwerken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt trouwens dat oost-Europa het westen haat door alles te veto'en maar de corrupte regering gebruikt de eu dan als melkkoe met dit verdrag maar je hebt ook nog de Oekraïense bevolking die in een land vol corruptie toch echt niet al te contra zal zijn
Je bedoelt die Mursi? Die is niet ter dood veroordeeld omdat hij anti-westers was hoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals Egypte, waar een democratische verkeizing was.
En toen die anti westers was werd ie tot de dood veroordeelt.
Waarom wordt elke antiw esterse nieuwe democraat afgezet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt die Mursi? Die is niet ter dood veroordeeld omdat hij anti-westers was hoor
Oekraïne is nooit democratisch geweest. Maar ik snap niet hoe dit relevant is aan dat verdragquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom was Oekraine niet democratisch toen ze met Rusland wilde samenwerken?
Oekraine was toen democratischer dan nu.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oekraïne is nooit democratisch geweest. Maar ik snap niet hoe dit relevant is aan dat verdrag
Eerst waren het er nog 300kquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Half miljoen Oekrainsee vluchtelingen in Polen.
Maakt het uit.
Er komen er elke maand teinduiznednen bij ja?quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst waren het er nog 300k
Je blijft hier trouwens ook maar op terugkomen hoor
Poetin en zijn matties daarentegen zijn het toonbeeld van democratie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Want het is gewoon te controleren dat EU bijzonder weinig democratie brengt.
Uiteraard niet. Maar dat geeft de EU nog geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Poetin en zijn matties daarentegen zijn het toonbeeld van democratie.
Die heb ik allemaal al genoemd netquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er komen er elke maand teinduiznednen bij ja?
Heb jij al valide argumetne ndan? Buiten wat nonsens als "democratie"
Prima.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al genoemd net
Dat jij elk ander argument dan de jouwe afdoet als nonsens is mijn probleem niet
Volgens wie?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
En je neo-nazi opmerking? Is geloof ik 5 procent van de regering op dit moment
Laatst nog gelezen. Zal jet wel even terugzoekenquote:
Ik heb de, wellicht naïeve, hoop dat het verdrag de mensenrechten uiteindelijk zal verbeteren. Op dat gebied heeft de EU meer recht van spreken dan Rusland, me dunkt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat geeft de EU nog geen recht van spreken.
Daarom vecht iedere oekraiens nationalist in het oosten met hakenkruizenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst nog gelezen. Zal jet wel even terugzoeken
Waar heeft de EU de mensenrechten verbeterd dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb de, wellicht naïeve, hoop dat het verdrag de mensenrechten uiteindelijk zal verbeteren. Op dat gebied heeft de EU meer recht van spreken dan Rusland, me dunkt.
En je zei net dat het volk niks met het verdrag te maken had? Is wel beetje tegenstrijdige opmerking nu dan van jequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom vecht iedere oekraiens nationalist in het oosten met hakenkruizen
Het volk is tegen dit verdrag ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
En je zei net dat het volk niks met het verdrag te maken had? Is wel beetje tegenstrijdige opmerking nu dan van je
Volgens onze begrippen is de hele regering rechts nationalistisch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Bij de parlementsverkiezingen in oktober 2014 kreeg de rechts nationalistische Vrijheidspartij (Svoboda) 4,7 procent van de stemmen en de radicale Rechtse Sector (Pravi Sektor) 1,8 procent. Ze bleven daarmee onder de kiesdrempel van 5 procent steken, maar kwamen via de districten, waar de andere helft van de parlementszetels wordt verkozen, toch met een tiental afgevaardigden in de volksvertegenwoordiging van 450 leden
Roemenië en Bulgarije bijvoorbeeld, om lidmaatschap te verkrijgen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar heeft de EU de mensenrechten verbeterd dan?
Hmhm jaquote:
Ik ben te vaak in het oostblok geweest om dat te geloven.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Roemenië en Bulgarije bijvoorbeeld, om lidmaatschap te verkrijgen?
Oh oké als jij het gezien hebt zal het vast zo zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben te vaak in het oostblok geweest om dat te geloven.
Er zijn verbeteringen geweest akkoord, maar heel het oostblok is corrupt als de neten.
Rellen zeggen iets over democratie?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmhm ja
Die hopen dat hun land nog corrupter wordt
Dat zag je wel tijdens de rellen paar jaar geleden
Oh nee, zo niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké als jij het gezien hebt zal het vast zo zijn.
Waarom stemde ze dan pro-Russische regering erin?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
Verder is een groot deel van Oekraïne vóór het verdrag.
Ze vochten voor nieuwe verkiezingen? Lijkt me een duidelijk statement pro-democratiequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rellen zeggen iets over democratie?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vochten voor nieuwe verkiezingen? Lijkt me een duidelijk statement pro-democratie
Dat was een minderheid he? Dat begrijp je?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vochten voor nieuwe verkiezingen? Lijkt me een duidelijk statement pro-democratie
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan niet ontcijferen wat deze zin betekent.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar heel de EU loopt nu tegen corrupte oostblokland
Elk oostblokland is op moment aan het strijden tegen EU maatregelen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan niet ontcijferen wat deze zin betekent.
Natuurlijk was het een minderheidquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat was een minderheid he? Dat begrijp je?
Een democratie gaat om de meerderheid.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk was het een minderheid
In Nederland zou het ook een minderheid zijn als je met gevaar voor eigen leven demonstraties houdt
Welke pro-Russische regering?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom stemde ze dan pro-Russische regering erin?
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik heb die beelden niet voorbij zien komen neequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een democratie gaat om de meerderheid.
Toen in Polen een minderheid rechts nationalisten ging demonstreren tegen Donald Tusk.
Waar zag je de beelden toen?
Ja omdat er nu van ze verwacht wordt dat er vluchtelingen opgenomen worden. En als er een zwarte in je land komt wegen de voordelen opeens niet meer op tegen de nadelen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk oostblokland is op moment aan het strijden tegen EU maatregelen.
Dat jij het nu alleen over democratie heeft omdat een midnerheid aan het rellen is geweestquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik heb die beelden niet voorbij zien komen nee
En daarom gaan jullie verdragen sluiten met Oekraine? Want het zijn zulke betrouwbare partners?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja omdat er nu van ze verwacht wordt dat er vluchtelingen opgenomen worden. En als er een zwarte in je land komt wegen de voordelen opeens niet meer op tegen de nadelen.
Oh, ik dacht dat de huidige regering ook gewoon democratisch gekozen was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De democratisch gekozen regering. Voor de rellen.
Nee, niet echt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de huidige regering ook gewoon democratisch gekozen was.
Die is ook democratisch gekozenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de huidige regering ook gewoon democratisch gekozen was.
Want?quote:
Tuurlijk insoquote:
Moet ik dit nu dan vernemen uit een net zo gekleurde Oostblok krant?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij de anti-EU demonstraties gezien?
Nee, je moet wel toegeven dat ze er beide izj ngeweest.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik dit nu dan vernemen uit een net zo gekleurde Oostblok krant?
Er zijn tegenwoordig ook hele groepen tokkies die met varkensmutsjes tegen moslims protesteren. Laten we niet elke demonstratie serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie geloven toch niet oprecht dat elke demonstratie voor de EU is?
Alleen gewapende demonstraties van kamp Tymosjenko?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook hele groepen tokkies die met varkensmutsjes tegen moslims protesteren. Laten we niet elke demonstratie serieus nemen.
Welke Russische overheid? Die overheid die liever vandaag dan morgen met de EU samenwerkt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, je moet wel toegeven dat ze er beide izj ngeweest.
Dat er democratisch een Russische overheid is gekozen.
Maar dat negeer je.
Ik negeer niks? Ik geloof alleen niet dat het een minderheid was die een massamoordenaar als president wilde zien aftredenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, je moet wel toegeven dat ze er beide izj ngeweest.
Dat er democratisch een Russische overheid is gekozen.
Maar dat negeer je.
De overheid die een samenwerking met Rusland wilde tekenen voor de rellen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke Russische overheid? Die overheid die liever vandaag dan morgen met de EU samenwerkt?
Want dat is het volk wat er nu in de regering zit niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik negeer niks? Ik geloof alleen niet dat het een minderheid was die een massamoordenaar als president wilde zien aftreden
Die zijn een beetje overruled door de bevolking hè. Maar je mag je er best aan vast blijven klampen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De overheid die een samenwerking met Rusland wilde tekenen voor de rellen?
Door een gewelddadige minderheid.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
Die zijn een beetje overruled door de bevolking hè.
daar is op dit moment nog geen enkele reden toe om dat te denken neequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want dat is het volk wat er nu in de regering zit niet?
Prima.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
daar is op dit moment nog geen enkele reden toe om dat te denken nee
uiteraard insoquote:
Gewelddadig? Hoe noem je die militanten dan wel niet?quote:
Je weet dat beide kampen militanten hebben gebruikt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewelddadig? Hoe noem je die militanten dan wel niet?
vrijheidsstrijders jatogquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewelddadig? Hoe noem je die militanten dan wel niet?
Waaruit blijkt dat het massamoordenaars zijn? Ze hebben geloof ik nog geen enkele demonstratie letterlijk en figuurlijk doodgeslagenquote:
Ik ga hier niet eens tegen in.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:30 schreef Fok-it het volgende:
Ze hebben geloof ik nog geen enkele demonstratie letterlijk en figuurlijk doodgeslagen
true dat maar bij ons worden de mensenrechten nog enigszins gerespecteerdquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens tegen in.
Beide kanten zijn net zo corrupt.
Ja, je kan altijd wel nieuwsbronnen vinden die dat willen beamen, tsja ik geloof dat niet. Heel simpelquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens tegen in.
Beide kanten zijn net zo corrupt.
Nou, dan verschillen wij daar fundameneteel van mening in. Vreemde mening van een anarchist trouwensquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
true dat maar bij ons worden de mensenrechten nog enigszins gerespecteerd
Je kan het het verleden van zowel pro/anti EU gewoon nazoeken hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan altijd wel nieuwsbronnen vinden die dat willen beamen, tsja ik geloof dat niet. Heel simpel
ik ben geen anarchistquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dan verschillen wij daar fundameneteel van mening in. Vreemde mening van een anarchist trouwens
Zo simpel werkt de wereld niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:34 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch ook gewoon actie-reactie? Vreedzaam profest werd al met geweld beantwoord?
Maar vind jij dan dat de EU of laten we het breder brenge, de NAVO ergens echt democratie hebben gebracht? Het is vooral markt uitbreidne m.i.quote:
Ik verdedig niemand. Enige wat ik heb gezegd is dat ik niet geloof dat het een minderheid wasquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben trouwens hier niet degene die iemand aan het verdedigen is die ze niet hebben nagezocht
Waarom zou die minderheid dan diezelfde regering erin hebben gestmed?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand. Enige wat ik heb gezegd is dat ik niet geloof dat het een minderheid was
Daar heb ik van jouw kant overigens ook nog niks van gehoord behalve dat het een minderheid was en dat beelden van rechtse minderheden in Polen niet op tv kwamen
Effy for presidentquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:34 schreef deadprez het volgende:
maar oke hier gaan we toch niet uitkomen
hier een effy gifje voor fok-it
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat de EU zeker vooruitgang heeft gebracht op het gebied van mensenrechten (vrouwen en homoseksuelen bijvoorbeeld) in landen die door de jaren heen lidmaatschap verdiend hebben. De NAVO is een andere kwestie; de strategie van landen tot een democratie bombarderen heeft nergens echt goed uitgepakt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vind jij dan dat de EU of laten we het breder brenge, de NAVO ergens echt democratie hebben gebracht? Het is vooral markt uitbreidne m.i.
Als Oekraïne zo corrupt is zal die regering zichzelf er wel in hebben gestemdquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou die minderheid dan diezelfde regering erin hebben gestmed?
Dus jij bent voorstander van hoe de EU heeft gehandeld na de val van de muur? Tegen afsrpaken in? En rekening houdend met de enorme ostalgie die heerst?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de EU zeker vooruitgang heeft gebracht op het gebied van mensenrechten (vrouwen en homoseksuelen bijvoorbeeld) in landen die door de jaren heen lidmaatschap verdiend hebben. De NAVO is een andere kwestie; de strategie van landen tot een democratie bombarderen heeft nergens echt goed uitgepakt.
Kom op zeg insoquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En jij hebt het steeds over oostblok kranten.
Klinkt vrij denigrerend.
Terwijl ik aan beide kanten van het spectrum evenveel waarde hecht.
Aha. En deze dan niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Oekraïne zo corrupt is zal die regering zichzelf er wel in hebben gestemd
Je bent zo extreem 1 kant aan het benoemen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op zeg insohoe moet ik het anders noemen.
Ik zie niet in waarom dezelfde corrupte regering die hardhandig pro-Europa rellen stopte opeens een pro-Europa leider naar voren zou schuivenquote:
Ik ben maar een ongeschoolde idealist dus het is handig als je even aangeeft over welke afspraken je het dan hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus jij bent voorstander van hoe de EU heeft gehandeld na de val van de muur? Tegen afsrpaken in? En rekening houdend met de enorme ostalgie die heerst?
Het was daar oorlog he, er worden daar van beide kanten mensen doodgemaakt. Het is nieet zo eenzijdig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dezelfde corrupte regering die hardhandig pro-Europa rellen stopte opeens een pro-Europa leider naar voren zou schuiven
Ben wel beter gewend van jou dan dit soort slachtoffer reacties manquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent zo extreem 1 kant aan het benoemen.
Je mist zijn punt echt volledig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was daar oorlog he, er worden daar van beide kanten mensen doodgemaakt. Het is nieet zo eenzijdig.
De afspraken die met bijvoorbeeld Gorbatsjov werden gesloten over het op korte termijn macht uitbreidenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben maar een ongeschoolde idealist dus het is handig als je even aangeeft over welke afspraken je het dan hebt.
Dan nog geldt dezelfde reactie? Het klinkt gewoon niet logischquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was daar oorlog he, er worden daar van beide kanten mensen doodgemaakt. Het is nieet zo eenzijdig.
Jouw reacties ook niet. Oost-Europa is niet logisch.quote:
Mja, die afspraak werd door Rusland ook al een beetje geschonden door het sponsoren van de burgeroorlog in Oekraïne.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De afspraken die met bijvoorbeeld Gorbatsjov werden gesloten over het op korte termijn macht uitbreiden
Als je zo makkelijk gaat antwoorden dan heeft het niet veel nut hierover door t gaan inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw reacties ook niet. Oost-Europa is niet logisch.
Tja als ik observeer hoe het van beide kant wordt gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk gaat antwoorden dan heeft het niet veel nut hierover door t gaan inderdaad
Dat gebeurd van beide kanten natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, die afspraak werd door Rusland ook al een beetje geschonden door het sponsoren van de burgeroorlog in Oekraïne.
Ik denk dat er door beide partijen een vies spel gespeeld wordt, maar ik geloof nog altijd dat de bevolking van Oekraïne beter af is binnen een samenwerking met de EU dan met Rusland.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd van beide kanten natuurlijk.
Of denk je dat die rebellen tegen Rusland op water en brood leven
Nouja, ik vind het vreemd dat Oekraine niet meer teogankelijk is de laatste 2 jaar. Ondanks de pro-EU regering.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat er door beide partijen een vies spel gespeeld wordt, maar ik geloof nog altijd dat de bevolking van Oekraïne beter af is binnen een samenwerking met de EU dan met Rusland.
Wat bedoel je met 'niet meer toegankelijk'?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het vreemd dat Oekraine niet meer teogankelijk is de laatste 2 jaar. Ondanks de pro-EU regering.
Dat de vanzelfsprekendheid om naar Oekraine te gaan flink verlsechterd is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'niet meer toegankelijk'?
Oh, dat weet ik verder niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat de vanzelfsprekendheid om naar Oekraine te gaan flink verlsechterd is.
Dat westerse bedrijven fors meer maatregelennemen in hun handel.
Ik wil niet zeggen dat het onderwijssysteem heilig was.quote:
Welke achteruitgang?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hoe zie jij dat dan DP?
De achteruitgang van hoogopgeleide vrouwen in veel oostbloklanden tegenwoordig?
De hoeveelheid vrouwen met een PhD of een master bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke achteruitgang?
Ik heb hier echt geen enkel verstand van, misschien benader ik het ook wel veel te naïef allemaal...
Dat is hier nogal irrelevant, je hebt het nu over bedrijven uit West-Europa die Oekraïne zouden ontwijken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het onderwijssysteem heilig was.
Maar de hoeveelheid hoogopgeleide vrouwen was bizar in oostbloklanden.
Was op de verkeerde post jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is hier nogal irrelevant, je hebt het nu over bedrijven uit West-Europa die Oekraïne zouden ontwijken.
Geen idee, kan er niet echt iets mee zonder ondersteunende bronnen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hoeveelheid vrouwen met een PhD of een master bijvoorbeeld.
Diie waren extreem succesvol in oostbloklanden, dat is in de EU wel erg veel minder.
Vroeg me af hoe je daar over dacht naar aanleiding van de EU en vrouwen rechten
Enorm lastig om objectieve bronnen over te vinden verder. Robin007bond heeft vast een hele sloot mooie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, kan er niet echt iets mee zonder ondersteunende bronnen.
Robinquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enorm lastig om objectieve bronnen over te vinden verder. Robin007bond heeft vast een hele sloot mooie.
Maar mbt oud-commie landen kom je snel in extreem linkse kringen qua bronnen.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Robin![]()
Maar je pleit nu dus voor communisme; daar kon iedereen immers wel een PhD halen?
Als je nu een bron geeft dat het niet een minderheid was maar een meerderheid dan komt het niet uit een west-Europese krant gok ik. Zo raar is dat dan toch niet wat ik zeg?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja als ik observeer hoe het van beide kant wordt gezien.
Dan volg ik een "oostblokkrant"
En jouw punten komen net zo goed uit eenzijdige bronnen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nu een bron geeft dat het niet een minderheid was maar een meerderheid dan komt het niet uit een west-Europese krant gok ik. Zo raar is dat dan toch niet wat ik zeg?
Nee niet betrouwbaarder. Maar ik heb het telkens erover dat ik 'geloof' dat jet gewoon geen meerderheid was. Jij uit het alsof het allemaal al vast staat terwijl het beide gekleurd naar 1 kant toe gaat. Of pro-westen/EU of pro-oost Europa.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En jouw punten komen net zo goed uit eenzijdige bronnen?
Of zijn die betrouwbaarder?
Ik heb 4 keer gezegd dat ik pro Tymosjenko was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet betrouwbaarder. Maar ik heb het telkens erover dat ik 'geloof' dat jet gewoon geen meerderheid was. Jij uit het alsof het allemaal al vast staat terwijl het beide gekleurd naar 1 kant toe gaat. Of pro-westen/EU of pro-oost Europa.
zou het eigenlijk ook niet met zekerheid kunnen zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ik vraag me alleen af of de EU verbtering heeft gebracht mbt Vrouwen/Homorechten.
Vrouwenrechten durf ik namelijk wel te beargumenteren dat die in de oostblok minstens net zo geod waren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
zou het eigenlijk ook niet met zekerheid kunnen zeggen
Men loopt in een aantal oostbloklanden op beide gebieden nogal achter, dat is een feit. Waar ik vragen bij stel is of "wij" dat als EU kunnen beïnvloeden. En volgens mij valt dat enorm tegen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwenrechten durf ik namelijk wel te beargumenteren dat die in de oostblok minstens net zo geod waren.
Homorechten zijn erg lastig te vergelijken, daar durf ik niets over te zeggen
Is totaal niet te doen, dat is mijn puntquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Men loopt in een aantal oostbloklanden op beide gebieden nogal achter, dat is een feit. Waar ik vragen bij stel is of "wij" dat als EU kunnen beïnvloeden. En volgens mij valt dat enorm tegen.
En ik heb het idee dan nog dat dat vieze spelletje wel wat erger gespeeld wordt door een overheid dan dor hun burgers. Alleen al door de middelen die ze hebben. Ze zullen ongetwijfeld ook niet helemaal clean zijn geweest in de hele misère maar ze kunnen veel minder uitrichten dan een regeringquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer gezegd dat ik pro Tymosjenko was.
En niet echt een kant heb gekozen.
Maar je moet nooit vergeten zoals DP al zei dat beide kanten een even vies spel spelen. Inclusief media.
Tja, nog 1 keer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb het idee dan nog dat dat vieze spelletje wel wat erger gespeeld wordt door een overheid dan dor hun burgers. Alleen al door de middelen die ze hebben. Ze zullen ongetwijfeld ook niet helemaal clean zijn geweest in de hele misère maar ze kunnen veel minder uitrichten dan een regering
Ben het hier op zich mee eens, maar ik vind ook dat we niet toe kunnen zien hoe minderheden behandeld worden alsof ze geen rechten hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet landen vooral hun eigen ontwikkeling laten hebben. Of dat nu in oost-europa is, het midden-oosten of waar dan ook.
Door de boel te verslechteren?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben het hier op zich mee eens, maar ik vind ook dat we niet toe kunnen zien hoe minderheden behandeld worden alsof ze geen rechten hebben.
neequote:
Het is namelijk wel zo dat minderheden wel veel sterker zijn in Polen dan 20 jaar geleden.quote:
Dat snap ik. Maar dan kom je weer terug pp dat punt wat ik net zei,quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is niet zo toen jullie het interessant begonnen tevinden dat het begon.
De anti-EU regering is gewoon weggejaagd door milities?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan kom je weer terug pp dat punt wat ik net zei,
Ik snap niet dat een anti-EU corrupte regering een pro-Europa leider naar voren schuift mocht het op dezelfde manier zijn gegaan als vor de rellen. Snap niet wat voor belangen je daarmee wilt behartigen.
hier heb je denk ik wel gelijk in. Je ziet het hier in Nederland ook; het gaat economisch slecht en xenofobie stijgt naar ongekende niveaus.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Discriminatie wordt minder als het economisch beter gaat. Niet als andere landen zich ermee gaan bemoeien.
Ik denk dat je een land als Polen vooral moet laten doorontwikkelen, geen kansarme vluchtelingen naar toe moet sturen. Dan heb je over pak hem beet 20 jaar een partner waar je wat mee kan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier heb je denk ik wel gelijk in. Je ziet het hier in Nederland ook; het gaat economisch slecht en xenofobie stijgt naar ongekende niveaus.
Maar Polen is sinds die tijd ook steeds nauwer betrokken bij Europese samenwerking. Wellicht dat het toch enigszins een positieve invloed heeft?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is namelijk wel zo dat minderheden wel veel sterker zijn in Polen dan 20 jaar geleden.
Puur omdat een volk zich kan ontwikkelen, en ja dat gaat niet over 2 dagen.
Maar nogmaals.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De anti-EU regering is gewoon weggejaagd door milities?
Daarna is Tymosjenko door milities vrijgelaten.
Ja, door de geldkraan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar Polen is sinds die tijd ook steeds nauwer betrokken bij Europese samenwerking. Wellicht dat het toch enigszins een positieve invloed heeft?
Die regering heeft die president niet gekozen he?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nogmaals.
Wat zijn de belangen voor een regering die anti-eu is om een president te kiezen die pro is?
Maar dan wordt het dus wel de lusten, niet de lasten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je een land als Polen vooral moet laten doorontwikkelen, geen kansarme vluchtelingen naar toe moet sturen. Dan heb je over pak hem beet 20 jaar een partner waar je wat mee kan.
Daar heeft de EU zelf voor gekozen door met ze in zee te gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dan wordt het dus wel de lusten, niet de lasten.Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Nu zeg je dus dat het wel allemaal democratisch is verlopen? Net van niet namelijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die regering heeft die president niet gekozen he?
Laten we niet doen alsof dat eenzijdig was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft de EU zelf voor gekozen door met ze in zee te gaan.
Hoe zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zeg je dus dat het wel allemaal democratisch is verlopen? Net van niet namelijk
EU kiest er toch voor om er geld in te pompen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof dat eenzijdig was.
Uiteraard, maar dat betkeend niet dat ze kansarme vluchtelingen moeten aannemen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:18 schreef deadprez het volgende:
maar laten we niet doen alsof een land als Polen niet tot het maximale gebruik maakt van regelingen die voordelen opleveren
Dat betekent, mijns inziens, dat ze dus ook de "negatieve" gevolgen moeten dragen, zoals vluchtelingen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat betkeend niet dat ze kansarme vluchtelingen moeten aannemen.
Blijkbaar niet, want de EU durft niets.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat betekent, mijns inziens, dat ze dus ook de "negatieve" gevolgen moeten dragen, zoals vluchtelingen.
Als ze te stoer doen worden ze er gewoon uitgeflikkerd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Polen heeft toch ultieme macht nu.
Ze krijgen bakken geld.
Maar ze kunnen gewoon zeggen dat ze niet willen meewerken.
Dat is niet het probleem van Polen, maar van de EU.
Tuurlijk. Dat blijkt welquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze te stoer doen worden ze er gewoon uitgeflikkerd.
Ze houden zich nog braaf genoeg aan de regels. Als dat stopt, is het Polen dat in de problemen raakt, niet de EU.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat zo zou zijn, dan zouden er toch sancties zijn.
En Duitsland.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze houden zich nog braaf genoeg aan de regels. Als dat stopt, is het Polen dat in de problemen raakt, niet de EU.
quote:
Hier suggereer je dus dat beide verkiezingen niet democratisch warenquote:
Denk dat je Polen nu iets te hoog inschat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang Duitsland massas belangen in Polen heeft financieel gezien gebeurt dat niet hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat je Polen nu iets te hoog inschat.
Uiteraard. Het oostblok is niet democratisch, dat is mijn totale punt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Hier suggereer je dus dat beide verkiezingen niet democratisch waren
Als dat zo zou zijn? Waarom geeft de EU dan zoveel gratis geld?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat je Polen nu iets te hoog inschat.
Omdat Polen tot dusver ook braaf meegaat met de belangen van de EU.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn? Waarom geeft de EU dan zoveel gratis geld?
Dan is er toch niets te klagen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat Polen tot dusver ook braaf meegaat met de belangen van de EU.
Nja, is niet mijn manier van samenwerking regelenquote:
EU had dan ook nooit met die oostbloklanden moeten samenwerkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, is niet mijn manier van samenwerking regelenen tevens mijn kritiekpunt op de EU.
Ze weten toch dat die vluchtelingen binnen 1 dag in Duitsland zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
Maar Polen blijft wss voorlopig braaf doen wat de EU wil
jawelquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
EU had dan ook nooit met die oostbloklanden moeten samenwerken
oh okéquote:
verdiend*quote:
Sterke argumenten voor EU-samenwerking welquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
verdiend*
En geen idee, boeit me ook niet echt.
heb nou al meedere keren gezegd dat het mij niet gaat om economische belangenquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sterke argumenten voor EU-samenwerking wel
En de andere belangen weet je niet of ze kloppen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb nou al meedere keren gezegd dat het mij niet gaat om economische belangen
je maakt het me gewoon te moeilijk gvdquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de andere belangen weet je niet of ze kloppen.
De stormvloed vrouwen die naar de wallen werden vervoerd
Mensenrechten hadden juist versterkt kunnen worden door louter handelsverdragen, waar beide landen iets aan hebben gehad.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
je maakt het me gewoon te moeilijk gvd
wil gwn beetje stoner zijn en janken over mensenrechten [ afbeelding ]
OOOH, ik ook want dat is de week voor mn tentamensquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vrij ben trouwens als GoT start.
Lekker lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOH, ik ook want dat is de week voor mn tentamens![]()
![]()
![]()
![]()
Lokje was ook vrij toch?! leuuuuk
quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker lekker
En ik heb toch maandag ochtend tijd als ik wel werk. Begin pas om 10 uur ofzo
Je hoeft je niet te schamen hoorquote:
Oh nice. Maar heb dat allang gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:35 schreef Etsu het volgende:
Ama ama ama, Bates Motel s3 staat nu op Netflix
Heb teveel gegeten. voel me daardoor dik en mijn lichaam voelt alsof het zichzelf in de weg zit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:54 schreef Divje het volgende:
Ik ga er toch maar even vanuit dat Kaneel een rottig gevoel in z'n maagje over heeft gehouden aan z'n maaltijd.
Heb je dan zo'n opgeblazen gevoel + opgezette buik?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb teveel gegeten. voel me daardoor dik en mijn lichaam voelt alsof het zichzelf in de weg zit.
Het neigt met de week meer naar dat laatstequote:Op vrijdag 1 april 2016 18:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n opgeblazen gevoel + opgezette buik?
Of kan je letterlijk je veters niet meer strikken?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het neigt met de week meer naar dat laatste
picsquote:
picsquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het neigt met de week meer naar dat laatste
Omeprazolquote:
Daarom pics van jullie beiden!quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan vindt Kaneel mij niet meer interessant
Wat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan vindt Kaneel mij niet meer interessant
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Kaneel ben je vergeleken met kerst zo erg veranderd dan?
Ik heb je buik wel eens gezien en praat toch nog steeds met jequote:
nouen, is toch leuk dat het op netflix staatquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nice. Maar heb dat allang gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dan ben je ook niet ineens dik of bijna dik hoor Kaneel!quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ene week kilotje eraf, week erop kilotje erbij.
[..]
Ik heb je buik wel eens gezien en praat toch nog steeds met je
Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ene week kilotje eraf, week erop kilotje erbij.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar heb wel andere foto, ben ik hier schattig/mooi/crackie?Hier is je haar tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee maar heb wel andere foto, ben ik hier schattig/mooi/crackie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
those eyes!oh ah toma toma vem vem vem vem
Helaas niet neequote:
Nou, ik moet er ongeveer 10 kwijt.quote:
Nee maar heb wel andere foto, ben ik hier schattig/mooi/crackie?Je haar ziet er wat leuker uit zo, maar ben nog steeds geen fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ogen en wenkbrauwen komen er wel mooi naar voren.
Misschien vallen ze wel meer op door je donkere haar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit kan je toch niet serieus over de schreef noemen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb drie halve broden, zo'n kleiner rozijnenbroodje en een zak krentenbollen gegeten deze week. Beetje over de schreef gegaan met het brood.
Aha. Niet zoveel eten dan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik moet er ongeveer 10 kwijt.
Dat is een grote tas vol brood.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus over de schreef noemen?
Ja! Vind ik ookquote:
Eens, kan me niet herinneren dat dat irl ook zo is maar ja zal wel hequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je haar ziet er wat leuker uit zo, maar ben nog steeds geen fan.
Ogen en wenkbrauwen komen er wel mooi naar voren.
Misschien vallen ze wel meer op door je donkere haar.
Ja, dat heb ik nu ook bedachtquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als het toch al kort is zou ik het ook zo houden in de zomer.
watquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, kan me niet herinneren dat dat irl ook zo is maar ja zal wel he
Ja maar als het goed brood is valt et allemaal wel mee hoorquote:
Mn ogen zijn niet zo boeiend irl, valt niet echt op blablabla. En op die pic wel, dus gewoon toeval.. goed licht weet ik hetquote:
Doe eens pic wat je wilt danquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook
Maar het is nog steeds niet hoe ik het wil,
Moet achter nog bietje langer en voor en ja weet eigenlijk ook niet, kan niet uitleggen
Ik wacht nog even, maar straks heb ik matje?!
[..]
Eens, kan me niet herinneren dat dat irl ook zo is maar ja zal wel he
[..]
Ik zit te twijfelen om nu weer helemaal witblond te gaan zoals twee jaar terug ofzo, als je dat nog weet misschien?![]()
Is dat beter denkje?!Of vind je kort geowon niks?
![]()
Ik twijfel namelijk ook om het gewoon tot winter toch kort te houden, want zomerrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |