Ik ga hier niet eens tegen in.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:30 schreef Fok-it het volgende:
Ze hebben geloof ik nog geen enkele demonstratie letterlijk en figuurlijk doodgeslagen
true dat maar bij ons worden de mensenrechten nog enigszins gerespecteerdquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens tegen in.
Beide kanten zijn net zo corrupt.
Ja, je kan altijd wel nieuwsbronnen vinden die dat willen beamen, tsja ik geloof dat niet. Heel simpelquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens tegen in.
Beide kanten zijn net zo corrupt.
Nou, dan verschillen wij daar fundameneteel van mening in. Vreemde mening van een anarchist trouwensquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
true dat maar bij ons worden de mensenrechten nog enigszins gerespecteerd
Je kan het het verleden van zowel pro/anti EU gewoon nazoeken hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan altijd wel nieuwsbronnen vinden die dat willen beamen, tsja ik geloof dat niet. Heel simpel
ik ben geen anarchistquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dan verschillen wij daar fundameneteel van mening in. Vreemde mening van een anarchist trouwens
Zo simpel werkt de wereld niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:34 schreef Fok-it het volgende:
Het is toch ook gewoon actie-reactie? Vreedzaam profest werd al met geweld beantwoord?
Maar vind jij dan dat de EU of laten we het breder brenge, de NAVO ergens echt democratie hebben gebracht? Het is vooral markt uitbreidne m.i.quote:
Ik verdedig niemand. Enige wat ik heb gezegd is dat ik niet geloof dat het een minderheid wasquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben trouwens hier niet degene die iemand aan het verdedigen is die ze niet hebben nagezocht
Waarom zou die minderheid dan diezelfde regering erin hebben gestmed?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verdedig niemand. Enige wat ik heb gezegd is dat ik niet geloof dat het een minderheid was
Daar heb ik van jouw kant overigens ook nog niks van gehoord behalve dat het een minderheid was en dat beelden van rechtse minderheden in Polen niet op tv kwamen
Effy for presidentquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:34 schreef deadprez het volgende:
maar oke hier gaan we toch niet uitkomen
hier een effy gifje voor fok-it
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat de EU zeker vooruitgang heeft gebracht op het gebied van mensenrechten (vrouwen en homoseksuelen bijvoorbeeld) in landen die door de jaren heen lidmaatschap verdiend hebben. De NAVO is een andere kwestie; de strategie van landen tot een democratie bombarderen heeft nergens echt goed uitgepakt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vind jij dan dat de EU of laten we het breder brenge, de NAVO ergens echt democratie hebben gebracht? Het is vooral markt uitbreidne m.i.
Als Oekraïne zo corrupt is zal die regering zichzelf er wel in hebben gestemdquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou die minderheid dan diezelfde regering erin hebben gestmed?
Dus jij bent voorstander van hoe de EU heeft gehandeld na de val van de muur? Tegen afsrpaken in? En rekening houdend met de enorme ostalgie die heerst?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de EU zeker vooruitgang heeft gebracht op het gebied van mensenrechten (vrouwen en homoseksuelen bijvoorbeeld) in landen die door de jaren heen lidmaatschap verdiend hebben. De NAVO is een andere kwestie; de strategie van landen tot een democratie bombarderen heeft nergens echt goed uitgepakt.
Kom op zeg insoquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En jij hebt het steeds over oostblok kranten.
Klinkt vrij denigrerend.
Terwijl ik aan beide kanten van het spectrum evenveel waarde hecht.
Aha. En deze dan niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Oekraïne zo corrupt is zal die regering zichzelf er wel in hebben gestemd
Je bent zo extreem 1 kant aan het benoemen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op zeg insohoe moet ik het anders noemen.
Ik zie niet in waarom dezelfde corrupte regering die hardhandig pro-Europa rellen stopte opeens een pro-Europa leider naar voren zou schuivenquote:
Ik ben maar een ongeschoolde idealist dus het is handig als je even aangeeft over welke afspraken je het dan hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus jij bent voorstander van hoe de EU heeft gehandeld na de val van de muur? Tegen afsrpaken in? En rekening houdend met de enorme ostalgie die heerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |