Het was daar oorlog he, er worden daar van beide kanten mensen doodgemaakt. Het is nieet zo eenzijdig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dezelfde corrupte regering die hardhandig pro-Europa rellen stopte opeens een pro-Europa leider naar voren zou schuiven
Ben wel beter gewend van jou dan dit soort slachtoffer reacties manquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent zo extreem 1 kant aan het benoemen.
Je mist zijn punt echt volledig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was daar oorlog he, er worden daar van beide kanten mensen doodgemaakt. Het is nieet zo eenzijdig.
De afspraken die met bijvoorbeeld Gorbatsjov werden gesloten over het op korte termijn macht uitbreidenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben maar een ongeschoolde idealist dus het is handig als je even aangeeft over welke afspraken je het dan hebt.
Dan nog geldt dezelfde reactie? Het klinkt gewoon niet logischquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was daar oorlog he, er worden daar van beide kanten mensen doodgemaakt. Het is nieet zo eenzijdig.
Jouw reacties ook niet. Oost-Europa is niet logisch.quote:
Mja, die afspraak werd door Rusland ook al een beetje geschonden door het sponsoren van de burgeroorlog in Oekraïne.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De afspraken die met bijvoorbeeld Gorbatsjov werden gesloten over het op korte termijn macht uitbreiden
Als je zo makkelijk gaat antwoorden dan heeft het niet veel nut hierover door t gaan inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw reacties ook niet. Oost-Europa is niet logisch.
Tja als ik observeer hoe het van beide kant wordt gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk gaat antwoorden dan heeft het niet veel nut hierover door t gaan inderdaad
Dat gebeurd van beide kanten natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, die afspraak werd door Rusland ook al een beetje geschonden door het sponsoren van de burgeroorlog in Oekraïne.
Ik denk dat er door beide partijen een vies spel gespeeld wordt, maar ik geloof nog altijd dat de bevolking van Oekraïne beter af is binnen een samenwerking met de EU dan met Rusland.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd van beide kanten natuurlijk.
Of denk je dat die rebellen tegen Rusland op water en brood leven
Nouja, ik vind het vreemd dat Oekraine niet meer teogankelijk is de laatste 2 jaar. Ondanks de pro-EU regering.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat er door beide partijen een vies spel gespeeld wordt, maar ik geloof nog altijd dat de bevolking van Oekraïne beter af is binnen een samenwerking met de EU dan met Rusland.
Wat bedoel je met 'niet meer toegankelijk'?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het vreemd dat Oekraine niet meer teogankelijk is de laatste 2 jaar. Ondanks de pro-EU regering.
Dat de vanzelfsprekendheid om naar Oekraine te gaan flink verlsechterd is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'niet meer toegankelijk'?
Oh, dat weet ik verder niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat de vanzelfsprekendheid om naar Oekraine te gaan flink verlsechterd is.
Dat westerse bedrijven fors meer maatregelennemen in hun handel.
Ik wil niet zeggen dat het onderwijssysteem heilig was.quote:
Welke achteruitgang?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar hoe zie jij dat dan DP?
De achteruitgang van hoogopgeleide vrouwen in veel oostbloklanden tegenwoordig?
De hoeveelheid vrouwen met een PhD of een master bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke achteruitgang?
Ik heb hier echt geen enkel verstand van, misschien benader ik het ook wel veel te naïef allemaal...
Dat is hier nogal irrelevant, je hebt het nu over bedrijven uit West-Europa die Oekraïne zouden ontwijken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het onderwijssysteem heilig was.
Maar de hoeveelheid hoogopgeleide vrouwen was bizar in oostbloklanden.
Was op de verkeerde post jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is hier nogal irrelevant, je hebt het nu over bedrijven uit West-Europa die Oekraïne zouden ontwijken.
Geen idee, kan er niet echt iets mee zonder ondersteunende bronnen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hoeveelheid vrouwen met een PhD of een master bijvoorbeeld.
Diie waren extreem succesvol in oostbloklanden, dat is in de EU wel erg veel minder.
Vroeg me af hoe je daar over dacht naar aanleiding van de EU en vrouwen rechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |