Het is namelijk wel zo dat minderheden wel veel sterker zijn in Polen dan 20 jaar geleden.quote:
Dat snap ik. Maar dan kom je weer terug pp dat punt wat ik net zei,quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is niet zo toen jullie het interessant begonnen tevinden dat het begon.
De anti-EU regering is gewoon weggejaagd door milities?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan kom je weer terug pp dat punt wat ik net zei,
Ik snap niet dat een anti-EU corrupte regering een pro-Europa leider naar voren schuift mocht het op dezelfde manier zijn gegaan als vor de rellen. Snap niet wat voor belangen je daarmee wilt behartigen.
hier heb je denk ik wel gelijk in. Je ziet het hier in Nederland ook; het gaat economisch slecht en xenofobie stijgt naar ongekende niveaus.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Discriminatie wordt minder als het economisch beter gaat. Niet als andere landen zich ermee gaan bemoeien.
Ik denk dat je een land als Polen vooral moet laten doorontwikkelen, geen kansarme vluchtelingen naar toe moet sturen. Dan heb je over pak hem beet 20 jaar een partner waar je wat mee kan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier heb je denk ik wel gelijk in. Je ziet het hier in Nederland ook; het gaat economisch slecht en xenofobie stijgt naar ongekende niveaus.
Maar Polen is sinds die tijd ook steeds nauwer betrokken bij Europese samenwerking. Wellicht dat het toch enigszins een positieve invloed heeft?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is namelijk wel zo dat minderheden wel veel sterker zijn in Polen dan 20 jaar geleden.
Puur omdat een volk zich kan ontwikkelen, en ja dat gaat niet over 2 dagen.
Maar nogmaals.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De anti-EU regering is gewoon weggejaagd door milities?
Daarna is Tymosjenko door milities vrijgelaten.
Ja, door de geldkraan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar Polen is sinds die tijd ook steeds nauwer betrokken bij Europese samenwerking. Wellicht dat het toch enigszins een positieve invloed heeft?
Die regering heeft die president niet gekozen he?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nogmaals.
Wat zijn de belangen voor een regering die anti-eu is om een president te kiezen die pro is?
Maar dan wordt het dus wel de lusten, niet de lasten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je een land als Polen vooral moet laten doorontwikkelen, geen kansarme vluchtelingen naar toe moet sturen. Dan heb je over pak hem beet 20 jaar een partner waar je wat mee kan.
Daar heeft de EU zelf voor gekozen door met ze in zee te gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dan wordt het dus wel de lusten, niet de lasten.Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Nu zeg je dus dat het wel allemaal democratisch is verlopen? Net van niet namelijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die regering heeft die president niet gekozen he?
Laten we niet doen alsof dat eenzijdig was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heeft de EU zelf voor gekozen door met ze in zee te gaan.
Hoe zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zeg je dus dat het wel allemaal democratisch is verlopen? Net van niet namelijk
EU kiest er toch voor om er geld in te pompen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof dat eenzijdig was.
Uiteraard, maar dat betkeend niet dat ze kansarme vluchtelingen moeten aannemen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:18 schreef deadprez het volgende:
maar laten we niet doen alsof een land als Polen niet tot het maximale gebruik maakt van regelingen die voordelen opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |