Hmhm jaquote:
Ik ben te vaak in het oostblok geweest om dat te geloven.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Roemenië en Bulgarije bijvoorbeeld, om lidmaatschap te verkrijgen?
Oh oké als jij het gezien hebt zal het vast zo zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben te vaak in het oostblok geweest om dat te geloven.
Er zijn verbeteringen geweest akkoord, maar heel het oostblok is corrupt als de neten.
Rellen zeggen iets over democratie?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmhm ja
Die hopen dat hun land nog corrupter wordt
Dat zag je wel tijdens de rellen paar jaar geleden
Oh nee, zo niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké als jij het gezien hebt zal het vast zo zijn.
Waarom stemde ze dan pro-Russische regering erin?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef deadprez het volgende:
Verder is een groot deel van Oekraïne vóór het verdrag.
Ze vochten voor nieuwe verkiezingen? Lijkt me een duidelijk statement pro-democratiequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rellen zeggen iets over democratie?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vochten voor nieuwe verkiezingen? Lijkt me een duidelijk statement pro-democratie
Dat was een minderheid he? Dat begrijp je?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vochten voor nieuwe verkiezingen? Lijkt me een duidelijk statement pro-democratie
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan niet ontcijferen wat deze zin betekent.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar heel de EU loopt nu tegen corrupte oostblokland
Elk oostblokland is op moment aan het strijden tegen EU maatregelen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan niet ontcijferen wat deze zin betekent.
Natuurlijk was het een minderheidquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat was een minderheid he? Dat begrijp je?
Een democratie gaat om de meerderheid.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk was het een minderheid
In Nederland zou het ook een minderheid zijn als je met gevaar voor eigen leven demonstraties houdt
Welke pro-Russische regering?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom stemde ze dan pro-Russische regering erin?
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik heb die beelden niet voorbij zien komen neequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een democratie gaat om de meerderheid.
Toen in Polen een minderheid rechts nationalisten ging demonstreren tegen Donald Tusk.
Waar zag je de beelden toen?
Ja omdat er nu van ze verwacht wordt dat er vluchtelingen opgenomen worden. En als er een zwarte in je land komt wegen de voordelen opeens niet meer op tegen de nadelen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk oostblokland is op moment aan het strijden tegen EU maatregelen.
Dat jij het nu alleen over democratie heeft omdat een midnerheid aan het rellen is geweestquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen dan? Ik heb die beelden niet voorbij zien komen nee
En daarom gaan jullie verdragen sluiten met Oekraine? Want het zijn zulke betrouwbare partners?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja omdat er nu van ze verwacht wordt dat er vluchtelingen opgenomen worden. En als er een zwarte in je land komt wegen de voordelen opeens niet meer op tegen de nadelen.
Oh, ik dacht dat de huidige regering ook gewoon democratisch gekozen was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De democratisch gekozen regering. Voor de rellen.
Nee, niet echt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de huidige regering ook gewoon democratisch gekozen was.
Die is ook democratisch gekozenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de huidige regering ook gewoon democratisch gekozen was.
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |