Dat shirtje is toch nieuw?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Vluchteling met een duur NL Elftal truitje aan.
Dit dus. Dit boeit niemand wat. Nodig liever wat politici uit die wel wat nuttigs hebben te melden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ach, laat lekker gaan dit. Prima dat die vrouwtjes zich ervoor inzetten, mooi dat het hier goed gaat. Alleen is het niet echt talkshowwaardig imo
Die kan ook alles he ?quote:
1 april grap van de redactie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:14 schreef Confetti het volgende:
Ik schat Pauw hoger in. Waarom laat hij zijn show zo verkrachten door wat mongolen op de redactie.
Exact. Dijkhoff kan dat ook nog eens prima overigens, het had bijvoorbeeld best over het bericht van Amnesty kunnen gaanquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Dit boeit niemand wat. Nodig liever wat politici uit die wel wat nuttigs hebben te melden.
Door een mooie Fetsjquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Verkracht worden is een mooie fetisj
Zijn boot ligt aan bakboord zijde.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:14 schreef Confetti het volgende:
Ik schat Pauw hoger in. Waarom laat hij zijn show zo verkrachten door wat mongolen op de redactie.
Wij wel Paxquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Niemand leest voor z'n lol een wetboek van a tot z door
Jij wel denk ik als rechtennerdquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Niemand leest voor z'n lol een wetboek van a tot z door
Dan moet je eens belastingrecht doen, heerlijk manquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik begin een lichtelijke hekel aan wetboeken te krijgen
Was vandaag het hoofdonderwerp in het nieuws inderdaad. Jammer dat het door de redactie van Pauw volledig wordt genegeerd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Exact. Dijkhoff kan dat ook nog eens prima overigens, het had bijvoorbeeld best over het bericht van Amnesty kunnen gaan
Toen keek ik niet, fijn dat ze het even herhalen danquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:17 schreef Ties02 het volgende:
Gaan we weer, dit hebben we gister ook al gehad
Oh daar faal ik zo hard in, wat een vreselijkheid is datquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet je eens belastingrecht doen, heerlijk man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |