Dankjewelquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geen probleem, en veel succes morgen
JAAAAAAAAtwitter:pauwnl twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 14:51:16Vanavond geeft @Dolfjansen een speciale politieke conference bij #PAUW https://t.co/V9Il3oe6vI https://t.co/bajFGLmCpw reageer retweet
Over racisme zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Tagliano het volgende:
En ook nog Sylvana Simons te gast, het kan niet op vanavond
Het verdrag met Oekraïne, want ook daar is zij uiteraard deskundigequote:
Denk eerder over de zwarte lijst...quote:
Ik wel. En ik ben er een van. Ook al vind ik haar zichzelf overschatten (een van die mensen die denkt dat haar generale mening even veel waard is als dat van een ander, maar goed, daarvan is een overmaat te vinden op de hedendaagse TV (en internet)), vind ik wel dat ze een meerwaarde heeft. Men heeft het hier ook over haar, dus ze maakt wat los, wat in haar rol als onderdeel van de media per definitie positief is. Jullie gaan o.m. doordat zij er zit ook gewoon zitten kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ken echt helemaal niemand die Sylvana een beetje prima vindt.
Naar Tan vluchten op vrijdagavond is geen optie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:36 schreef luxerobots het volgende:
Vluchtelingen.
Dolf Jansen.
En Sylvana Simons over het referendum.
Lekker ergeren op Sylvanaquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Naar Tan vluchten op vrijdagavond is geen optie.
Dan zie je haar nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Sylvana is gek genoeg op de radio best acceptabel.
Ach, het is daar iedere avond RTL Boulevard Late Night. Echt zonde dat hij zich daarvoor laat lenen. Hij kan veel meer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Naar Tan vluchten op vrijdagavond is geen optie.
Dat gedoe met Simek bedoel je? Daarin vond ik haar ook wel een punt hebben inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik wel. En ik ben er een van. Ook al vind ik haar zichzelf overschatten (een van die mensen die denkt dat haar generale mening even veel waard is als dat van een ander, maar goed, daarvan is een overmaat te vinden op de hedendaagse TV (en internet)), vind ik wel dat ze een meerwaarde heeft. Men heeft het hier ook over haar, dus ze maakt wat los, wat in haar rol als onderdeel van de media per definitie positief is. Jullie gaan o.m. doordat zij er zit ook gewoon zitten kijken.
Overigens, dat gedoe bij DWDD wordt helemaal verkeerd begrepen en qua racisme heeft ze gewoon een persoonlijk verhaal waar ze dus per definitie gelijk heeft aangezien het haar gevoel en haar mening is.
Verder heeft ze in de jaren '90 sowieso mensen bekend gemaakt met R&B waar eigenlijk weinig anderen dit deden. Op tv feitelijk niemand, en op de radio was het ook zoeken (als het er überhaupt was).
Zwartjes gonna zwartjes.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gedoe met Simek bedoel je? Daarin vond ik haar ook wel een punt hebben inderdaad.
RASSISTquote:
Dus ik heb per definitie gelijk als ik jou een dropstengel vind, want 't is mijn mening en mijn gevoel.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik wel. En ik ben er een van. Ook al vind ik haar zichzelf overschatten (een van die mensen die denkt dat haar generale mening even veel waard is als dat van een ander, maar goed, daarvan is een overmaat te vinden op de hedendaagse TV (en internet)), vind ik wel dat ze een meerwaarde heeft. Men heeft het hier ook over haar, dus ze maakt wat los, wat in haar rol als onderdeel van de media per definitie positief is. Jullie gaan o.m. doordat zij er zit ook gewoon zitten kijken.
Overigens, dat gedoe bij DWDD wordt helemaal verkeerd begrepen en qua racisme heeft ze gewoon een persoonlijk verhaal waar ze dus per definitie gelijk heeft aangezien het haar gevoel en haar mening is.
Verder heeft ze in de jaren '90 sowieso mensen bekend gemaakt met R&B waar eigenlijk weinig anderen dit deden. Op tv feitelijk niemand, en op de radio was het ook zoeken (als het er überhaupt was).
Sow lekker hoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 23:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik pak er even een bak kwark bij met een banaan
Als Sylvana een mening heeft stem ik niet. Derhalve stem ik niet, want Sylvana heeft overal een mening overquote:
Dan ben ik helemaal voor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze hebben het niet zo op donkere mensen in Oekraine dus ik weet het nog niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat Sylvana blanco gaat stemmen. Hahhaha.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat Sylvana blanco gaat stemmen. Hahhaha.
Tsja wat dat betreft..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |