abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2016 @ 20:58:13 #101
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161104454
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:20 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het land is failliet, zwaar corrupt, in oorlog, ligt in puin en is 1 grote milieuramp. Maar op de een of andere manier gaan we stinkend rijk worden door die associatieovereenkomst. :D
Kerel, je kan zelfs wat aan Congo verdienen. Miljarden dollars.

Die karakterisering van jouw raakt kant noch wal. Je moet minder grappige cartoons als bron gebruiken en meer feiten tot je nemen. Niemand heeft het over stinkend rijk. Het land is niet failliet. De oorlog beperkt zich tot de provincies die Rusland heeft en het is niet één grote milieuramp.

Tot zover je grappige leugens.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_161104569
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:58 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Ik kan zelfs in de staatsloterij winnen!
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:03:02 #103
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_161104609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik kan zelfs in de staatsloterij winnen!
Nee John, dat kan je niet.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_161104653
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Nee John, dat kan je niet.
Waarom niet ik speel wel mee?
pi_161104826
Ukraine's economy failing due to political crisis – World Bank

quote:
Kiev’s political crisis is seriously thwarting efforts to bring Ukraine’s economy back from two years of recession
, the World Bank's director for Ukraine Qimiao Fan said on Friday.

"The current political crisis poses a very serious threat to the still fragile recovery and exposes a serious enough threat to continued economic reforms," said Qimiao Fan.

"It's very important in our view that the political crisis is resolved as quickly as possible," he added.

Read more
Ukrainian President Petro Poroshenko (R) and Christine Lagarde, Managing Director of the International Monetary Fund. © Mikhail PalinchakIMF warns Ukraine: fight corruption or lose funding

At present, Kiev is failing to form a new coalition, which may lead to the suspension of Ukraine’s $17.5 billion bailout program from the International Monetary Fund (IMF).

The Ukrainian government’s inability to tackle corruption is turning away even its most patient allies. In February, IMF Chief Christine Lagarde said that “Without a substantial new effort to invigorate governance reforms and fight corruption, it’s hard to see how the IMF-supported program can continue and be successful.”

Research from the American Chamber of Commerce in Ukraine, quoted by the Interfax news agency, shows that 73 percent of businesses in Ukraine haven’t seen the fight against corruption in Ukraine in the past two years.

According to the survey, 98 percent of companies have said they believe that corrupt practices are widespread in the country. Only seven percent of the polled companies successfully cooperated with law enforcement authorities and only two percent said they saw corruption punished by law.
weinig verbetering te zien :?

Oekraieners niet blij met verdrag, ze willen een nieuwe !!

quote:
Ukraine's Ministry of Finance wants to sign new agreements with the European Union states
to avoid double taxation and plans to soon hold talks with the Netherlands, Britain, Belgium, Switzerland and Austria, according to a report, with reference to Deputy Finance Minister Olena Makeyeva.

According to the ministry, Makeyeva on March 30 at a meeting with representatives of the member companies of the American Chamber of Commerce in Ukraine said that the Finance Ministry has developed its own strategy for revision of international conventions for avoidance of double taxation, whose member is Ukraine, and signing new agreements with the EU countries to attract foreign investment.

At the meeting Makeyeva reported that the Verkhovna Rada is expected to ratify the convention for avoidance of double taxation between Ukraine and Malta. Increasing the level of compliance with international tax law and the provisions of the U.S. Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA) were also discussed at the meeting.

As reported, Ukrainian Finance Minister Natalie Jaresko and Dutch Minister of Finance Jeroen Dijsselbloem discussed continuation of work on the convention on avoidance of double taxation at the Ukraine-Netherlands business forum in Nootdorp on March 30.
http://en.interfax.com.ua/news/economic/334667.html

[ Bericht 13% gewijzigd door TomLuny op 01-04-2016 21:15:37 ]
shift-knop defekt
pi_161104936
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Maakte jij je 3 jaar geleden ook ongerust over de gewone Oekraïner of nu over de gewone Wit-Rus of de gewone Zimbabwaan?
Nee niet zozeer ongerust, in eerste instantie vind ik dat een bevolking zelf verantwoordelijk is voor zijn welvaart, in die zin dat krachten van buitenaf niet zomaar een land kunnen veranderen in een welvarende democratische rechtstaat. Dat moeten ze voornamelijk zelf doen.
Lucy in the Sky with Diamonds
  vrijdag 1 april 2016 @ 21:40:25 #107
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161105813
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:58 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Is het dan niet slimmer om hetzelfde soort verdrag met Congo te sluiten?
quote:
Die karakterisering van jouw raakt kant noch wal. Je moet minder grappige cartoons als bron gebruiken en meer feiten tot je nemen. Niemand heeft het over stinkend rijk. Het land is niet failliet. De oorlog beperkt zich tot de provincies die Rusland heeft en het is niet één grote milieuramp.

Tot zover je grappige leugens.
Praktisch bankroet dan en een beetje oorlog en een heel veel beetje 1 grote milieuramp. Ik heb een ideetje: Waarom stoppen alle optimistische voor-stemmers niet al hun spaargeld en opgebouwde pensioen in Oekraïne? Je hebt dan een leuk rendement en je helpt Oekraïne ook nog eens.
pi_161105956
quote]0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[/quote]
1 druppel water op een warme plaat?
pi_161107209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:09 schreef TomLuny het volgende:

Oekraieners niet blij met verdrag, ze willen een nieuwe !! [ afbeelding ]

[..]

http://en.interfax.com.ua/news/economic/334667.html
Nee, ze willen belastingverdragen met bepaalde landen, dat is heel wat anders.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 22:19:17 ]
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:19:05 #110
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161107216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 21:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Is het dan niet slimmer om hetzelfde soort verdrag met Congo te sluiten?

[..]

Praktisch bankroet dan en een beetje oorlog en een heel veel beetje 1 grote milieuramp. Ik heb een ideetje: Waarom stoppen alle optimistische voor-stemmers niet al hun spaargeld en opgebouwde pensioen in Oekraïne? Je hebt dan een leuk rendement en je helpt Oekraïne ook nog eens.
Oekraïne is een prima bufferstaat tegen het expansionistische Rusland en zo'n buffer mag best wat kosten.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_161107272
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:05 schreef martijnde3de het volgende:
Weet iemand of er een Youtube filmpje is die de voor -en nadelen laat zien van het verdrag, of iedergeval objectieve informatie geeft over het referendum(dus niet alleen voor of alleen tegen).

De NOSheeft alleen een (ja) filmpje gemaakt

Hier staan een paar pro/contra
Heb ze nog niet bekeken, enkel de titel

POL / #7 Associatieovereenkomst met Oekraïne
shift-knop defekt
pi_161107276
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Oekraïne is een prima bufferstaat tegen het expansionistische Rusland en zo'n buffer mag best wat kosten.
Als van jou geld be my guest.
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:23:34 #113
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161107353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als van jou geld be my guest.
Ons geld. En ik betaal waarschijnlijk al veel meer belasting dan jij.
pi_161107388
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:23 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ons geld. En ik betaal waarschijnlijk al veel meer belasting dan jij.
Houdt het daar maar op, ga je echt geen text en uitleg geven of wat dacht je niet geschoten is altijd mis?
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:28:45 #115
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161107478
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Houdt het daar maar op, ga je echt geen text en uitleg geven of wat dacht je niet geschoten is altijd mis?
Wat voor meer tekst en uitleg wil je hebben? Ik ben bereid voor Oekraïne te betalen ja.

Omdat niet betalen ons uiteindelijk veel meer zal kosten. En we kunnen het makkelijk missen.
pi_161107512
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:18 schreef J.B. het volgende:
Nee, ze willen belastingverdragen met bepaalde landen, dat is heel wat anders.
Ok, mijn opmerking was niet helemaal 100%
Kan er eigenlijk verder weinig uit op maken van dat artikel, jij zal dat beter weten met jouw kennis over dat soort dingen.
Maar dat eerste artikel is duidelijk genoeg, corruptie neemt vrijwel niks af.
En blijkbaar zit de vervanger van Jatsenjoek ook nog niet in het zadel
shift-knop defekt
pi_161107525
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:28 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Wat voor meer tekst en uitleg wil je hebben? Ik ben bereid voor Oekraïne te betalen ja.

Omdat niet betalen ons uiteindelijk veel meer zal kosten. En we kunnen het makkelijk missen.
Dan heb je dus niet zoveel des te meer ik vergaar des te minder wil ik missen ervan!
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:30:20 #118
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161107531
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Het is dus beter om aan de rand van een ravijn te staan dan 100 meter ervoor? Als de EU de zorgzame moeder voor Oekraïne gaat spelen dan is het geen bufferstaat meer. En hoe overleven de Baltische staten en Finland dan? Die grenzen aan het expansionistische Rusland.
pi_161107597
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:28 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik weerhoud je er niet van als je wilt geef je laatste hemd maar vraag niks van mij!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 22:34:47 ]
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:35:51 #120
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161107679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is dus beter om aan de rand van een ravijn te staan dan 100 meter ervoor? Als de EU de zorgzame moeder voor Oekraïne gaat spelen dan is het geen bufferstaat meer. En hoe overleven de Baltische staten en Finland dan? Die grenzen aan het expansionistische Rusland.
Als we Oekraïne laten vallen zullen de Baltische staten de volgende zijn. En een full-out war tussen de NAVO en de Russen gaat een hele dure worden.
pi_161107726
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:35 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Als we Oekraïne laten vallen zullen de Baltische staten de volgende zijn. En een full-out war tussen de NAVO en de Russen gaat een hele dure worden.
Gaat Amerika eraan mee betalen dan?
pi_161107834
Geen enkele schroom word geschaamd of hoe noem je het?

Eerst voor de burgers in dat land dan voor het handelen en god weet nog meer nou de NAVO maar in de strijd gooien?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 22:44:09 ]
  vrijdag 1 april 2016 @ 22:51:42 #123
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161108057
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Gaat Amerika eraan mee betalen dan?
Ja, die zullen waarschijnlijk het leeuwendeel dragen gezien hun militaire capaciteit.

Maar een oorlog met Rusland kan heel erg fout lopen, al zijn ze lang niet meer zo machtig als de Sovjetunie destijds, ze hebben nog steeds een flink arsenaal aan kernwapens.
pi_161108162
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:51 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ja, die zullen waarschijnlijk het leeuwendeel dragen gezien hun militaire capaciteit.

Maar een oorlog met Rusland kan heel erg fout lopen, al zijn ze lang niet meer zo machtig als de Sovjetunie destijds, ze hebben nog steeds een flink arsenaal aan kernwapens.
Yep volgens mij kan Napoleon en zijn opvolger, Hitler het beamen!
En die wouden beiden 1 Europa!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 22:55:33 ]
  vrijdag 1 april 2016 @ 23:00:09 #125
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_161108294
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:35 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Als je iets nooit in je handen hebt gehad dan kan je het ook niet laten vallen. Verder snap ik het verband tussen je eerste en tweede zin niet. Er komen juist problemen als de EU en Rusland beide alles op het spel zetten om Oekraïne te "krijgen".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')