quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
allemaal kwootsquote:
Ik heb Van-Oord-knopjes hèquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:42 schreef lipje het volgende:
Zullen we Alexxxxxx en de fbg erbij roepen, die baggeren dit topic zo vol![]()
als dat geen bagger is dan is het roestquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bagger is Duits voor kraan, niet voor trekker
noeste werksterquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:45 schreef lipje het volgende:
[..]
als dat geen bagger is dan is het roest![]()
* lipje strooit een handje kevers uit
past bij jequote:Op donderdag 31 maart 2016 19:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb Van-Oord-knopjes hèProfessioneel rommelmaker
dit is feedback. Spui hier je ongenoegen over newbe's enzoquote:
hoe weet ik nou wie newbies zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
dit is feedback. Spui hier je ongenoegen over newbe's enzo
Voor jou is het merendeel newbiequote:Op donderdag 31 maart 2016 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe weet ik nou wie newbies zijn?
fokwide misschien. PTASCwide is het precies andersomquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor jou is het merendeel newbie
Ach, voel jij je ook es jongquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fokwide misschien. PTASCwide is het precies andersom
Dacht dat je eerder deze week zei dat je je meer dood dan levend voelde na een weekendje pardy-hardy?quote:
ja und? Is daar wat strijdigs aan dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dacht dat je eerder deze week zei dat je je meer dood dan levend voelde na een weekendje pardy-hardy?
An zich niet maar zei je niet zoiets als 'ik kan dit niet meer' ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja und? Is daar wat strijdigs aan dan?
Ja. Heat of the momentquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
An zich niet maar zei je niet zoiets als 'ik kan dit niet meer' ofzo
Met de skitrein, opstappen in Rotterdam, rondje Nederland en dan alsnog de goede kant op?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
maaar 30 uur in de bus voor een leuk weekendje is gewoon geen goed idee. Niet zo van "dit gaan we nooit meer doen" maar meer van "bepaalde onderdelen hiervan gaan we volgende keer beter doen"
Kan. Of met de Floektsoik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met de skitrein, opstappen in Rotterdam, rondje Nederland en dan alsnog de goede kant op?
Kilometers voor je geld!quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat dat stink-apparaat zelfs al in Brussel begint. Ben je like 4-5 uur door de lage landen aan het sightseeën voordat er iets begint
Dan pakte ik vanuit België wel de trein naar het laatste station in NLquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat dat stink-apparaat zelfs al in Brussel begint. Ben je like 4-5 uur door de lage landen aan het sightseeën voordat er iets begint
Ik heb dit jaar waarschijnlijk al meer bus- dan treinkilometers gemaakt. Trein nog steeds geen 3k, bus alleen dit weekend al 2150 of zo.quote:
Venlo? rij dan door tot Düsseldorf of Kölnquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan pakte ik vanuit België wel de trein naar het laatste station in NL
nee, kraanverhuur wit.quote:
Je gaat eerst her en der maar wat 'beunen', totdat je bij de harige olifant mag beginnen? Al een prognose wanneer het daar Los geht?quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, kraanverhuur wit. Tenminste, hun vaste machines zijn geel, maar de mijne is wit.
na dit klussie hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je gaat eerst her en der maar wat 'beunen', totdat je bij de harige olifant mag beginnen? Al een prognose wanneer het daar Los geht?
geen tijd voor, drukdrukdrukdruk, morgen ambulancebus, boeken halen en boeken bezorgen, zaterdag offroad rally, zondag truckrace vergadering, maandag bij een nieuwe opdrachtegever in het zuiden van het land op de koffie, naar het olifantjes dakar team en ondertussen ook nog een shitload aan artikelen schrijvenquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:42 schreef lipje het volgende:
Zullen we Alexxxxxx en de fbg erbij roepen, die baggeren dit topic zo vol![]()
wanneer word je weer zwart, die grap heeft nu wel lang genoeg geduurd eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:32 schreef derLudolf het volgende:
Geen slechte grap hier?
Was vandaag vrij, dus aan t wark geweest in D. Daar was de 1 aprilgrap op de radio dat alle vuurtorens voortaan blauw wit moesten worden
https://www.ndr.de/unterh(...)r,verordnung108.html
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer word je weer zwart, die grap heeft nu wel lang genoeg geduurd eigenlijk.
Verzuurde ex-crew gespot!quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer word je weer zwart, die grap heeft nu wel lang genoeg geduurd eigenlijk.
Weer over de 67 gekomen?quote:
Valt mee. Vandaag vrij van school dus aan het werk geweest. En toen ik thuis kwam op de bank geploft voor de TV. Dus vrij weinig FOK! inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
tsjonge jullie zijn er wel druk mee allemaal he
nope, wel richting België was een rijstrook afgezet, daar stonden er een zwikkie op de vluchtstrook en alle parkeerplaatsen stonden afgeladen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:25 schreef densmee het volgende:
[..]
Weer over de 67 gekomen?
Was er nog file bij de grens?
Hoe ver is de garage? Of kom je zonder verzekering niet door de keuring?quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:40 schreef Erasmo het volgende:
Slopertjes en knutselaars, ik wil volgende week weer een APK-tje op de eend zetten, waar halen jullie jullie eendagsverzekeringen vandaan?
Andere kant van het dorp. Maar ik wil gewoon niet onverzekerd de weg op.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe ver is de garage? Of kom je zonder verzekering niet door de keuring?![]()
Ik zou het gokkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Andere kant van het dorp. Maar ik wil gewoon niet onverzekerd de weg op.
Daar staan ze heus niet de hele dag uit het raam te gluren op zoek naar een onverzekerd autootje hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik kom voorbij een politiebureauMaar het is ook gewoon een stukje principe.
En toch is het ook een stukje principe, net zoals ik ook alleen met 0 alcohol achter het stuur stap.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar staan ze heus niet de hele dag uit het raam te gluren op zoek naar een onverzekerd autootje hoor
Shit, in een keer goed.quote:
An der Nordseekuste, am plattdeutschen strandquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:32 schreef derLudolf het volgende:
Geen slechte grap hier?
Was vandaag vrij, dus aan t wark geweest in D. Daar was de 1 aprilgrap op de radio dat alle vuurtorens voortaan blauw wit moesten worden
https://www.ndr.de/unterh(...)r,verordnung108.html
Wat een choreografiequote:Op zaterdag 2 april 2016 19:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
An der Nordseekuste, am plattdeutschen strand![]()
Da's niet voor paralympisch handbal dan zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Handbal met 6 versnellingen en 600pk ofzo
nieuwe telefoon, dus mijn woorden kent ie nog nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's niet voor paralympisch handbal dan zeker.
nee niet echt, maar dat zal wel aan de compositie liggenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef derLudolf het volgende:
Deze maakt vrij aardige foto's trouwens, vind je niet?
het was of een ascari of een Duitser die dat ding gebouwd heeft, en op zijn naam kon ik niet komenquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Shit, in een keer goed.
KZ1, 5L V8 BMW blok achter je. Handbak met 6 versnellingen en 600pk ofzo
Klaas Zwart? Das een Fryskequote:Op zaterdag 2 april 2016 20:18 schreef lipje het volgende:
[..]
het was of een ascari of een Duitser die dat ding gebouwd heeft, en op zijn naam kon ik niet komen
iets waar jij uit ontstaan bentquote:
Dat vraag ik hier toch ook open. Niet alles hoeft achter de schutting te gebeurenquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
iets waar jij uit ontstaan bent![]()
Vraag maar aan je medemodjes![]()
God god wat ZIJN we weer lolligquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:03 schreef derLudolf het volgende:
Deze maakt vrij aardige foto's trouwens, vind je niet?
Klopt, maar ook wel es op de geheime zenderquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als NDR luisteraar moet je die wel eens gehoord hebben......
Zo bedoelde ik het niet. Maar laatst vroeg je me of ik een foto met een aardappel had gemaakt. Deze maakt betere kwaliteit foto'squote:
Ja, da's waarquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Maar laatst vroeg je me of ik een foto met een aardappel had gemaakt. Deze maakt betere kwaliteit foto's
Over NDR gesproken...quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als NDR luisteraar moet je die wel eens gehoord hebben......
Verdwijn eens lekker naar Fokkers in het Buitenlandquote:
hout zagen wiequote:
Dat is morgen pasquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:19 schreef lipje het volgende:
goedenavond
Is team Jean nog aan het bbq-en?
De lokale begraafplaats?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Vandaag op bezoek bij mijn favoriete familieleden geweest
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?quote:
Duvel heeft blijkbaar een erg gezellige familiequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?
Wat is dit voor opmerking dan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kutopmerking?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duvel heeft blijkbaar een erg gezellige familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Dit is pas een panische reactie, want ik zie er maar één.quote:Op zondag 3 april 2016 09:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Wat een panische reacties zeg.
ohja als je niet de mobiele layout gebruikt wordt het je ook duidelijkerquote:
Zo maakte mijn baas een keer een niet grappig grapje tegen mij over kanker.quote:Op zondag 3 april 2016 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
Sorry hoor, maar insinueren dat iemand zijn/haar familie op een kerkhof zou liggen zonder enige vorm van kennis is wmb gewoon een achterlijke opmerking. Voor hetzelfde geld is het een familielid met een terminale ziekte; sta je dan met je 'toffe' garp.
Kun je wel de bal gaan kaatsen, maar het is wat het is; een stomme ondoordachte opmerking.
Irl zou je daar misschien mee weg komen als je er een bepaalde kop bij trekt, maar zo on the webs vind ik hem een beetje not-done, maar ook dat zal wel aan mij liggen dan.
Hij was op of over het randje. Tactisch gezien zou je m inderdaad niet moeten maken.quote:Op zondag 3 april 2016 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
Sorry hoor, maar insinueren dat iemand zijn/haar familie op een kerkhof zou liggen zonder enige vorm van kennis is wmb gewoon een achterlijke opmerking. Voor hetzelfde geld is het een familielid met een terminale ziekte; sta je dan met je 'toffe' garp.
Kun je wel de bal gaan kaatsen, maar het is wat het is; een stomme ondoordachte opmerking.
Irl zou je daar misschien mee weg komen als je er een bepaalde kop bij trekt, maar zo on the webs vind ik hem een beetje not-done, maar ook dat zal wel aan mij liggen dan.
hoe gaat het daarmee? Geniet hij nog van zijn Alfa? Of is dat de andere broer.quote:Op zondag 3 april 2016 11:09 schreef Anne het volgende:
Hij kreeg een beheurlijk rode kop toen ik daarna heel droog zei dat mijn broer kanker heeft.
Mwoah een grap er over vind ik wel prima. Ik stoor me meer aan mensen die kanker als bijvoeglijk naamwoord gebruikenquote:Op zondag 3 april 2016 11:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo maakte mijn baas een keer een niet grappig grapje tegen mij over kanker.
Hij kreeg een beheurlijk rode kop toen ik daarna heel droog zei dat mijn broer kanker heeft.
Heeft ie dus nooit meer gedaan.
Je hebt de goede voor je jaquote:Op zondag 3 april 2016 11:13 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe gaat het daarmee? Geniet hij nog van zijn Alfa? Of is dat de andere broer.
Ik kan je vertellen dat een matige grap niet grappig is, als je er even middenin zitquote:Op zondag 3 april 2016 11:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah een grap er over vind ik wel prima. Ik stoor me meer aan mensen die kanker als bijvoeglijk naamwoord gebruiken
Het is een 'gezellige' kerk(gemeenschap) ja. Ik snap wel waarom hij er elke zondag vroeg voor op staat.quote:Op zondag 3 april 2016 11:22 schreef derLudolf het volgende:
Pinkstergemeente is toch zo'n happy-clappy kerk net als Baptisten?
Oh, ik vind ze eng. Ze spreken hardop uit dat homo's ziek zijn, kanker is een straf van God en toen mijn pa zijn zusje was overleden bij een botsing met een vrachtwagen zo'n 20 jaar terug zei d'r eentje dat ze voor ergere dingen was behoudquote:Op zondag 3 april 2016 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een 'gezellige' kerk(gemeenschap) ja. Ik snap wel waarom hij er elke zondag vroeg voor op staat.
Ook voor jou is er gips.quote:Op zondag 3 april 2016 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, goedemorgen dan maar, lieve zonnestraaltjes van me![]()
En Ludolf ook natuurlijk
Ik heb mijn IS-stoppels net afgeschoren gisterquote:Op zondag 3 april 2016 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan niet. Stelletje haatbaarden hier allemaal
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 3 april 2016 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ken je mijn familie en wat daar allemaal speelt? Ik denk van niet.quote:Kun je wel de bal gaan kaatsen, maar het is wat het is; een stomme ondoordachte opmerking.
Ja het is wel goed. Dag.quote:Op zondag 3 april 2016 11:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit is pas een panische reactie, want ik zie er maar één..
Nope, net zo min als jij de familie van Anne kentquote:Op zondag 3 april 2016 12:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
[..]
Ken je mijn familie en wat daar allemaal speelt? Ik denk van niet.
Dan het is waarschijnlijk en gelukkig een ander slag volk als hierquote:Op zondag 3 april 2016 11:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, ik vind ze eng. Ze spreken hardop uit dat homo's ziek zijn, kanker is een straf van God en toen mijn pa zijn zusje was overleden bij een botsing met een vrachtwagen zo'n 20 jaar terug zei d'r eentje dat ze voor ergere dingen was behoud
Nu hadden we in het dorp ook een behoorlijk strenge dominee/priester/weetikveel.
quote:Op zondag 3 april 2016 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan niet. Stelletje haatbaarden hier allemaal
Zijn jullie met het verkeerde been uit bed gestapt ofzoquote:
In elk geval niet uit hetzelfde, dat dat ff duidelijk is.quote:Op zondag 3 april 2016 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
quote:Op zondag 3 april 2016 12:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
In elk geval niet uit hetzelfde, dat dat ff duidelijk is.
quote:Op zondag 3 april 2016 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, goedemorgen dan maar, lieve zonnestraaltjes van me![]()
En Ludolf ook natuurlijk
Kijk om je heen, zeg wat je zietquote:Op zondag 3 april 2016 12:06 schreef Anne het volgende:
Zijn jullie met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Go GoPro masterchef. Ik heb nog niet gebbqd dit jaar en het is al aprilquote:Op zondag 3 april 2016 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ZEVENTIEN GRADEN![]()
fuck dit, ik ga vlees ontdooien en vanmiddag BBQenOp mijn balkon. Tegenover het pompstation
![]()
Bier, hertenburgertjes, paprikaatje snijden, aïolietje erbij roeren, dis gonnabe gud
Goedemorgen Flesquote:
Hoinquote:
Ik ben eigenlijk net terug van de winkel, maar besloot daarna pas dat ik wel kon gaan BBQen. Anders had ik nog wel wat andere dingen meegenomenquote:De bbq wordt hier, as we speak, in de fik gestoken. Gisteren dure spare-ribs en saté gehaald bij de slager![]()
.
Oh ja de GoPro kan ook wel weer eens uit de mottenballen jaquote:Op zondag 3 april 2016 12:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Go GoPro masterchef. Ik heb nog niet gebbqd dit jaar en het is al april
Van dat vats (varken aan 't spit) filmpje wordt je echt beroerd als je te lang er naar kijktquote:Op zondag 3 april 2016 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja de GoPro kan ook wel weer eens uit de mottenballen jaGoed idee
Dan moet je dat niet doen hequote:Op zondag 3 april 2016 12:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van dat vats (varken aan 't spit) filmpje wordt je echt beroerd als je te lang er naar kijkt
Geen idee, ligt er aan hoeveel hertenburgertjes je uit de vriezer hebt getrokkenquote:Op zondag 3 april 2016 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik toch even naar de winkel fietsen voor wat sateetjes en een nieuw pakkie kruidenboter?
Twee.quote:Op zondag 3 april 2016 13:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, ligt er aan hoeveel hertenburgertjes je uit de vriezer hebt getrokken
Jamaarquote:Op zondag 3 april 2016 13:29 schreef Dingest het volgende:
Het is nog maar half 2... Ik heb amper m'n ontbijt op
Brunchinerquote:Op zondag 3 april 2016 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar. We hebben 1,5 kg spare-ribs, 9 sateetjes, 2 (wel kleine) koude schotels, en nog 3 kleine bakjes met frisse zooi en 2 stokbroodjes.
Daar gaan we dus de hele dag over doen.
Het is nog maar 5 over half 2, en nu heb ik alweer hongerquote:Op zondag 3 april 2016 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar. We hebben 1,5 kg spare-ribs, 9 sateetjes, 2 (wel kleine) koude schotels, en nog 3 kleine bakjes met frisse zooi en 2 stokbroodjes.
Daar gaan we dus de hele dag over doen.
Nou, slinger jij de bbq dus ook maar aanquote:Op zondag 3 april 2016 13:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is nog maar 5 over half 2, en nu heb ik alweer honger
jeh, niet vergeten om 100 kilo van de ballast van de kraan af te trekken maandag, dit soort dagen is slecht voor de tabel van je kraanquote:
Helaas heb ik al een ham-ananas-eierpastaschotel op de planning staan voor vanavondquote:Op zondag 3 april 2016 13:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, slinger jij de bbq dus ook maar aan!
jawel, maar zonder ponton.quote:Op zondag 3 april 2016 13:54 schreef derLudolf het volgende:
Je hoeft geen brugdekken te hijsen maandag hoop ik?
Ja ik dacht ik neem gewoon alles mee wat ik lekker vindquote:
je moet niet teveel van die andere troep eten.quote:
Doe ik ook nooitquote:Op zondag 3 april 2016 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je moet niet teveel van die andere troep eten.
zwembroekjes is het hier net geen weer voor.. Tis perfect tuinhangweer, maar nog geen man-kini's.quote:Op zondag 3 april 2016 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Vleesch op de grill, zwembroekjen aan, hertogjannetje erbij. dikke prima
Door één van zijn fans in Spa heb ik een hekel aan die kerel. Tevens +1 voor Verstappen.quote:
Koksmutscam?quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
Maxie![]()
Ben benieuwd of hij hem kan uitrijden op deze banden
blijkbaar nietquote:
Ging primaquote:
Zekerquote:Op zondag 3 april 2016 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
oh het klopt echt als ze jou schnitzelkees noemen
Mwah, P6, niks te klagenquote:
quote:
dat mot kalf wezenquote:
nee maar leer die newbe eens manierenquote:
Schnitzels komen van varken, "haas" komt van koe/os/kalf. Dumbass.quote:Op zondag 3 april 2016 20:39 schreef lipje het volgende:
[..]
nee maar leer die newbe eens manieren![]()
Schnitzels komen van het kalf, net als shoarma van het lam is.
Oh ja, zoiets moest ik ook nog afrondenquote:
En we zijn nog lang niet klaar, nog lange niet, etc.quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh ja, zoiets moest ik ook nog afronden
Gelukkig niet, we hebben vandaag het Nederlandse truckracen succesvol geredquote:Op zondag 3 april 2016 09:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
heet naar de kerk gaan zo tegenwoordig?
quote:Op zondag 3 april 2016 12:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
In elk geval niet uit hetzelfde, dat dat ff duidelijk is.
Ik las caviasquote:Op zondag 3 april 2016 19:32 schreef Dingest het volgende:
Dat ziet er allemaal goed uit hier![]()
Ik heb vanmiddag alles achter aan de 95 gedemonteerd (remmen, ophanging en achteras). Deel van de ophanging wordt aan beide kanten op zijn plek gehouden/gedragen door een lus van canvas, da's weer eens wat andersSchokdempers achter ook trouwens, dat zijn dempers van het Armstrong-type en mocht ik zover komen dan kon revisie daarvan nog wel eens lastig zijn
(bij de 96 zitten achter de gewone types, spreekt wel weer voor het kostenplaatje van die bak)
Schuur/overdakking lig ik (budgettair) nog steeds mee in de clinch. Maar mijn buurman heeft ooit eens een kantelbrug aangeschaft en als ik zover kom, dan kan ik wellicht die voor een euro of 400 overnemen.
Mooie foto's, waar heb je die gemaakt?quote:Op zondag 3 april 2016 20:20 schreef Duvel het volgende:
Nog ff verder met uitwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Culinaire barbarenquote:Een schnitzel is een gerecht dat bestaat uit een dun gesneden stuk gebraden kalfsvlees, kippenvlees, varkensvlees of tofoe.
Kalfsvlees is relatief duur en wordt voor schnitzels vaak vervangen door goedkoper varkensvlees, kippenvlees of ander mager vlees.
voor de veganistenquote:
Ja maar, kom op, "ja doe mij maar tofoeschnitzel met zigeunersaus en een rivella light".quote:
Rivella is niet veganistischquote:Op zondag 3 april 2016 23:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar, kom op, "ja doe mij maar tofoeschnitzel met zigeunersaus en een rivella light".
Een Wiener Schnitzel is van wit kalfsvlees inderdaad. Maar zo'n beetje overal krijg je Wiener Art, waarvoor dan varkensvlees wordt gebruikt. Slager heeft zelfs bijna nooit kalfsvlees en varken is bovendien stuk goedkoper.quote:Op zondag 3 april 2016 20:39 schreef lipje het volgende:
[..]
nee maar leer die newbe eens manieren![]()
Schnitzels komen van het kalf, net als shoarma van het lam is.
Rivella, een beetjequote:Op maandag 4 april 2016 00:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rivella is niet veganistisch
Het is ooit ontwikkeld om van wei (eiwit oplossing afkomstig van kaasproductie dacht ik) te gebruiken.
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2016 00:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rivella is niet veganistisch
Het is ooit ontwikkeld om van wei (eiwit oplossing afkomstig van kaasproductie dacht ik) te gebruiken.
Nee. het regent hier als een aap ineens.quote:
Nu begint eindelijk de zon te schijnen. De ochtend was kut.quote:Op maandag 4 april 2016 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. het regent hier als een aap ineens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2016 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
waar ik was, was het de hele dag regenjammer, heb een shitload aan foto's gemaakt
De hele dag zegt ie. Het is nog geen 16u, ambtenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
heb het locatiewerk er op zitten, nu tot middernacht of zo aan het kantoorwerk, niet piepen, arbeiderquote:Op maandag 4 april 2016 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De hele dag zegt ie. Het is nog geen 16u, ambtenaar
wie moet er nu tot middernacht werkenquote:Op maandag 4 april 2016 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb het locatiewerk er op zitten, nu tot middernacht of zo aan het kantoorwerk, niet piepen, arbeider
ns-fetisjistquote:
Eind deze maand waarschijnlijk een keer een nachtdienst. Voorderest gewoon lekker aankutten op de dag.quote:
Mannen.quote:Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef Anne het volgende:
Ik weet weer waarom ik vrijwel nooit ga zwemmen.
Mannen.
Sinds ik een bril heb zwem ik niet meer.quote:Op maandag 4 april 2016 21:35 schreef Anne het volgende:
Ik weet weer waarom ik vrijwel nooit ga zwemmen.
Mannen.
quote:Op maandag 4 april 2016 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds ik een bril heb zwem ik niet meer.Om dezelfde reden als jij zwem ik dus niet meer, maar dan van de andere kant van de lens van het mannelijk oog
Boven de elf beslist zelfquote:Op maandag 4 april 2016 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja lach maar, als je het op de tast gaat doen is het illegaal
Vast onterecht want vrouw.quote:Op maandag 4 april 2016 21:55 schreef Anne het volgende:
Ik maak mij trouwens zorgen om SD. Vast weer onterecht, maar toch. Ik ben een vrouw.
Hij mag zijn telefoon daar niet hebben, dat weet ik, maar normaliter appt ie wel even in een van zijn pauzes. En daarnaast zou hij officieel 2 uur geleden al klaar moeten zijn geweest.
Maar ik heb al heel de dag niks van 'm gehoord.. Ik haat dat. Zeker na zo´n korte nacht en lange autorit.
Laat maar. Alsof je het over de duivel hebt.
Hij wachtte vast tot je hier zou postenquote:Op maandag 4 april 2016 21:55 schreef Anne het volgende:
Ik maak mij trouwens zorgen om SD. Vast weer onterecht, maar toch. Ik ben een vrouw.
Hij mag zijn telefoon daar niet hebben, dat weet ik, maar normaliter appt ie wel even in een van zijn pauzes. En daarnaast zou hij officieel 2 uur geleden al klaar moeten zijn geweest.
Maar ik heb al heel de dag niks van 'm gehoord.. Ik haat dat. Zeker na zo´n korte nacht en lange autorit.
quote:Op maandag 4 april 2016 22:17 schreef derLudolf het volgende:
D'r loopt zwalkt hier een Afrikaanse man over straat die rare kreten uit slaakt. Hoorde hem van 150m al aankomenhij is alleen en belt niet, geen idee waar ie er tegen heeft. Maar dat weet ie zelf ook niet volgens mij
Basisschool de Steenuilquote:
Hij loopt dus door de hele stad he. Vannacht om half 1 kan hij zomaar bij mij op de stoep staan. Anders morgen. Lol is er wel een beetje vanaf inmiddels.quote:Op maandag 4 april 2016 22:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Basisschool de Steenuil
Willem de Zwijgerlaan
Oh, drie jaar later gaat ie nog steeds door?quote:Op maandag 4 april 2016 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij loopt dus door de hele stad he. Vannacht om half 1 kan hij zomaar bij mij op de stoep staan. Anders morgen. Lol is er wel een beetje vanaf inmiddels.
Hij hoort er gewoon een beetje bijquote:Op maandag 4 april 2016 22:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, drie jaar later gaat ie nog steeds door?Meestal schrikken dieren wel van vuurwerk en rennen ze weg
![]()
Maaruh, kunnen ze hem niet oppakken voor verstoring vd openbare orde?
Ik was het niet.quote:Op maandag 4 april 2016 21:55 schreef Anne het volgende:
Tijd om te verhuizenquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:36 schreef Dingest het volgende:
Momenteel parkeert mijn overbuurman (nja, schuin links tegenover mij) zijn werkbus op de oprit twee huizen rechts van mij omdat de werkbus te zwaar zou zijn voor zijn oprit![]()
Dat betreffende huis staat leeg, nadat de vorige bewoonster (en dat was de vriendin van de man die in het huis daar direct tegenover woont) is overleden. De bewoonster (85+) tegenover mij vertrekt vanwege haar gezondheid (dementie) en dan blijft dat huis leeg staan, begreep ik. Schuin rechts tegenover mij vertrekken die mensen ook, en daar gaan de buren die nu links van mij wonen inzitten want dan hebben ze daar 2 schuren en zitten ze verder van de koelunit van de supermarkt achter onze huizen af want ze hebben last van dat gezoem. Dan blijft het huis links van mij leeg, als het goed is. Want de woningbouwvereniging wil ze nog steeds slopen, alleen van de 3 aannemers die ze om een plan hadden gevraagd hadden 2 nog niet geleverd en de derde had wezenlijk hetzelfde huis met een iets andere bijkeuken en een wenteltrap naar de zolder getekend. Dus voorlopig ligt het stil, maar volgens mijn buurman plaatsen ze geen nieuwe bewoners in de leegstaande woningen.
Da fucque is iedereen aan het doen hier in de straat![]()
Ik kan niets duurders veroorloven, dus ik blijf zolang mogelijk zitten waar ik zitquote:
Sjiek glaasje ingeschonken..quote:
Arm rond en gezond.quote:
Ow? Wat moet of mag je in Litouwen doen dan? Gewoon voor de fun?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Arm rond en gezond.
En honger, vanavond visjes in de pan.en een uitnodiging gekregen om naar Litouwen te gaan voor bijna gratis
Toen ging het ook goedquote:Op woensdag 6 april 2016 16:06 schreef derLudolf het volgende:
Had een ander antwoord verwacht trouwens. Of had ik moeten vragen hoe het Vanochtend ging
Ik ga mee als groepsleider naar een jongerenuitwisseling daarquote:Op woensdag 6 april 2016 16:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow? Wat moet of mag je in Litouwen doen dan? Gewoon voor de fun?
Er is toch wel meer keuze dan een maaltijdsalade (quote:Ik heb ook wel honger trouwens.. Kant en klare maaltijd vanavond; geen zin in een salade.
Flesje Rothschild?quote:Op woensdag 6 april 2016 16:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nog een weddenschap gemaakt met de baas. Voor een fles wijn naar keuze.
Coolquote:Op woensdag 6 april 2016 16:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ga mee als groepsleider naar een jongerenuitwisseling daar
[..]
Er is toch wel meer keuze dan een maaltijdsalade () en k&k? Of is je keuken deaudt?
18 tot 25 zag ik in het programma staanquote:Op woensdag 6 april 2016 16:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Cool. Welke leeftijd?
We hebben geen keuken op mijn werk helaas.
Wat voor studie doe je nu dan?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:49 schreef Anne het volgende:
Ik moet echt mijn Duits bijspijkeren.
Misschien dat ik na mijn huidige studie weer eens terug ga naar der Volksschule in Duitsland.
Effectief communicerenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je nu dan?
Ik moet er ook echt weer inkomen, vooral schrijven
Ben je zo inefficiënt dan?quote:
Wat bedoel je daarmee?quote:
Ik ben in geschrift niet slecht neequote:Op woensdag 6 april 2016 20:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben je zo inefficiënt dan?Je posts hier zijn meestal wel duidelijk vind ik.
Heb ik weinig last van tijdens het planken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |