quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
allemaal kwootsquote:
Ik heb Van-Oord-knopjes hèquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:42 schreef lipje het volgende:
Zullen we Alexxxxxx en de fbg erbij roepen, die baggeren dit topic zo vol![]()
als dat geen bagger is dan is het roestquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bagger is Duits voor kraan, niet voor trekker
noeste werksterquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:45 schreef lipje het volgende:
[..]
als dat geen bagger is dan is het roest![]()
* lipje strooit een handje kevers uit
past bij jequote:Op donderdag 31 maart 2016 19:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb Van-Oord-knopjes hèProfessioneel rommelmaker
dit is feedback. Spui hier je ongenoegen over newbe's enzoquote:
hoe weet ik nou wie newbies zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
dit is feedback. Spui hier je ongenoegen over newbe's enzo
Voor jou is het merendeel newbiequote:Op donderdag 31 maart 2016 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe weet ik nou wie newbies zijn?
fokwide misschien. PTASCwide is het precies andersomquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor jou is het merendeel newbie
Ach, voel jij je ook es jongquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fokwide misschien. PTASCwide is het precies andersom
Dacht dat je eerder deze week zei dat je je meer dood dan levend voelde na een weekendje pardy-hardy?quote:
ja und? Is daar wat strijdigs aan dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dacht dat je eerder deze week zei dat je je meer dood dan levend voelde na een weekendje pardy-hardy?
An zich niet maar zei je niet zoiets als 'ik kan dit niet meer' ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja und? Is daar wat strijdigs aan dan?
Ja. Heat of the momentquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
An zich niet maar zei je niet zoiets als 'ik kan dit niet meer' ofzo
Met de skitrein, opstappen in Rotterdam, rondje Nederland en dan alsnog de goede kant op?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
maaar 30 uur in de bus voor een leuk weekendje is gewoon geen goed idee. Niet zo van "dit gaan we nooit meer doen" maar meer van "bepaalde onderdelen hiervan gaan we volgende keer beter doen"
Kan. Of met de Floektsoik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met de skitrein, opstappen in Rotterdam, rondje Nederland en dan alsnog de goede kant op?
Kilometers voor je geld!quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat dat stink-apparaat zelfs al in Brussel begint. Ben je like 4-5 uur door de lage landen aan het sightseeën voordat er iets begint
Dan pakte ik vanuit België wel de trein naar het laatste station in NLquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Schijnt dat dat stink-apparaat zelfs al in Brussel begint. Ben je like 4-5 uur door de lage landen aan het sightseeën voordat er iets begint
Ik heb dit jaar waarschijnlijk al meer bus- dan treinkilometers gemaakt. Trein nog steeds geen 3k, bus alleen dit weekend al 2150 of zo.quote:
Venlo? rij dan door tot Düsseldorf of Kölnquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan pakte ik vanuit België wel de trein naar het laatste station in NL
nee, kraanverhuur wit.quote:
Je gaat eerst her en der maar wat 'beunen', totdat je bij de harige olifant mag beginnen? Al een prognose wanneer het daar Los geht?quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, kraanverhuur wit. Tenminste, hun vaste machines zijn geel, maar de mijne is wit.
na dit klussie hoop ik.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je gaat eerst her en der maar wat 'beunen', totdat je bij de harige olifant mag beginnen? Al een prognose wanneer het daar Los geht?
geen tijd voor, drukdrukdrukdruk, morgen ambulancebus, boeken halen en boeken bezorgen, zaterdag offroad rally, zondag truckrace vergadering, maandag bij een nieuwe opdrachtegever in het zuiden van het land op de koffie, naar het olifantjes dakar team en ondertussen ook nog een shitload aan artikelen schrijvenquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:42 schreef lipje het volgende:
Zullen we Alexxxxxx en de fbg erbij roepen, die baggeren dit topic zo vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |