Dat dus. Zo'n vriend ben je liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:22 schreef fraubitch het volgende:
......
ik denk dat ik je eerder moet feliciteren of niet?
Vrouwelijke collega?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik had een vraag aan hem gesteld, een normale vraag. Hij vond die vraag niet leuk en begon mij uit te schelden voor domme kip en dat ik achterlijk deed en dat ik partneronwaardig ben en dat hij mij zat is en dat ik moet nadenken over wat ik allemaal doe. (Terwijl het gewoon een random vraag was, zoals: Heb je vandaag nog geluncht met die collega?).
Ik vind het ook niet normaal dat je zo lang bij zo iemand bent gebleven..quote:Vinden jullie dit gedrag normaal? Zoveel gescheld en gemene praatjes?
Dit een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Is er een onafhankelijke versie van je verhaal?
quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Een versie waarin hij die dingen helemaal niet gezegd zou hebben?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Hij schelden en jij dit?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Mijn relatie van bijna vier jaar is vandaag uitgegaan en op een erg lelijke manier.
Ik ben zelf natuurlijk ook niet de braafste (ik scheld alleen niet) en moet toegeven dat ik hem ook wel kon drijven tot wanhoop
een versie die logischer is dan "heb je vanmiddag met een collega gelunched?" "domme kip! Jij bent partneronwaardig!!"quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een versie waarin hij die dingen helemaal niet gezegd zou hebben?
Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
een versie die logischer is dan "heb je vanmiddag met een collega gelunched?" "domme kip! Jij bent partneronwaardig!!"
Heb je nu weer aan seks met mijn zwakzinnige moeder gedacht?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?
ik zou niet uitgaan van 1 vraag, wellicht van een uit de hand gelopen ruzie na een paar domme vragen. Maar dat wat ts hier neerpent klinkt mij zo ongeloofwaardig in de oren dat ik graag een transcriptie van het gesprek zou inzien om mijn reactie op te baseren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt iemand 'partneronwaardig'?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nu weer aan seks met mijn zwakzinnige moeder gedacht?
Als ze domme vragen stelt, hoef je d'r nog niet af te branden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou niet uitgaan van 1 vraag, wellicht van een uit de hand gelopen ruzie na een paar domme vragen. Maar dat wat ts hier neerpent klinkt mij zo ongeloofwaardig in de oren dat ik graag een transcriptie van het gesprek zou inzien om mijn reactie op te baseren.
Ik noem sommige vragen ook dom. Maar sommige vragen zijn ook dom. Ik vind mensen ook wel eens achterlijk reageren, en dat vermeld ik dan ook. Maar niet na "heb je nog gelunched met..."
Who cares?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze domme vragen stelt, hoef je d'r nog niet af te branden.
Overigens is die vraag van haar mogelijk niet zo onschuldig, maar verdenkt ze hem van vreemdgaan.
dan is er dus al een hele andere kwestie aan de hand.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze domme vragen stelt, hoef je d'r nog niet af te branden.
Overigens is die vraag van haar mogelijk niet zo onschuldig, maar verdenkt ze hem van vreemdgaan.
Nou ja ik verzon slechts een uiterst vreemde vraagquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt iemand 'partneronwaardig'?
Heel intrigerend woord, eigenlijk: 'partneronwaardig'.
mooi woord wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt iemand 'partneronwaardig'?
Heel intrigerend woord, eigenlijk: 'partneronwaardig'.
Wat murdera zegt. Je moet het toegeven dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een versie waarin hij die dingen helemaal niet gezegd zou hebben?
Rechtvaardigen niet, maar als je met enige regelmaat zoekt naar dingen om iets op de spits te kunnen drijven, dan kan ik me best voorstellen dat er op een gegeven moment echt iets knapt. Dan gaat het niet om die ene vraag zelf, maar om nog veel meer. Kan TS wel stellen dat zij niet scheld, maar dat zegt misschien meer over de verpakking dan over de inhoud die in dit geval best wel eens een diep uitgesleten weg zou kunnen zijn..quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hopen dat je niet zwanger bentquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Mijn relatie van bijna vier jaar is vandaag uitgegaan en op een erg lelijke manier.
In het begin van de relatie was hij erg netjes en vriendelijk, maar naarmate we langer samen waren, werd hij steeds meer en meer grof en begon mij uit te schelden tijdens ruzies en gemeen te doen. Ik werd afgelopen zomer kanker hoer genoemd door hem etc. Ik ben zelf natuurlijk ook niet de braafste (ik scheld alleen niet) en moet toegeven dat ik hem ook wel kon drijven tot wanhoop, maar wat er vandaag gebeurde sloeg nergens op en ik heb dan ook gelijk mijn afstand genomen.
Ik had een vraag aan hem gesteld, een normale vraag. Hij vond die vraag niet leuk en begon mij uit te schelden voor domme kip en dat ik achterlijk deed en dat ik partneronwaardig ben en dat hij mij zat is en dat ik moet nadenken over wat ik allemaal doe. (Terwijl het gewoon een random vraag was, zoals: Heb je vandaag nog geluncht met die collega?).
Hij heeft mij ontzettend beledigd hiermee en mij gewoon de grond in geboord.
Ik voel me zo gekwetst en zo verdrietig..
Ik zei laat maar, zoek dan maar een partnerwaardig persoon in je leven en laat mij met rust. Ik ben helemaal klaar met jou, succes met je leven verder.
Dit laatste meen ik ook, het is definitief uit.
Vinden jullie dit gedrag normaal? Zoveel gescheld en gemene praatjes?
Dat als je een film zit te kijken en ze valt halverwege in slaap en na 1 uur vraagt ze wie die persoon (hoofdrol speler) is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je de indruk dat ik de relatie hoog aansloeg?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:27 schreef loni55 het volgende:
[..]
Wat murdera zegt. Je moet het toegeven dat er iets niet klopt.
Toch vraag ik me af wat jij dan allemaal gedaan hebt. Je drijft niet zomaar iemand tot wanhoop...quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik ben zelf natuurlijk ook niet de braafste (ik scheld alleen niet) en moet toegeven dat ik hem ook wel kon drijven tot wanhoop
of; nee schat ik hoef geen patat. EN DAN TOCH PATATJES VAN JOU JATTEN GVDquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat als je een film zit te kijken en ze valt halverwege in slaap en na 1 uur vraagt ze wie die persoon (hoofdrol speler) is.
Wat nou als ze 's avonds stiekem bijklust? Al ben ik zelf ook niet zo'n fan om kanker te gebruiken als krachtterm hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:27 schreef Woutjeh het volgende:
Abnormaal en volstrekt onacceptabel. Er is in mijn optiek letterlijk niets dat jij kunt doen dat rechtvaardigt dat je partner jou voor kankerhoer uitmaakt.
Eigenlijk wel!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je de indruk dat ik de relatie hoog aansloeg?
Gevalletje borderline-vriendinquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Aan de andere kant we horen nou maar 1 kant van het verhaal.
Het lijkt alsof TS een onschuldig zielig meisje is, maar voor hetzelfde geldt haalde ze iedere dag het bloed onder de nagels vandaan.
Wellicht dat die gozer dan beter had moeten weten, maar ja gefrustreerde en geirriteerde mensen reageren nou eenmaal lijp.
Edit : ik bedoel hoe weten wij nou of zij ook niet iedere dag hem uit stond te schelden?
Ik vertrouw die eenzijdige verhalen niet zo hier.
Het is kennelijk "heb je vanmiddag nog met DIE college gelunched?" Kennelijk een onderwerp die bij hem nogal gevoelig lag en bij haar ook, "een" is een normale vraag, "die" is meer een verwijt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
een versie die logischer is dan "heb je vanmiddag met een collega gelunched?" "domme kip! Jij bent partneronwaardig!!"
wat een onzin weerquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Of met die collega.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:08 schreef Norma_Jeane het volgende:
Nou ja kan hij in ieder geval zonder verwijten een kopje koffie met de buurvrouw drinken.
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:52 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik werd kankerhoer genoemd, omdat ik voor een paar dagen op vakantie ging naar het geboorteland van mijn moeder en daar een paar mensen (2 jongens en 3 meisjes) leerde kennen en bevriend werd op Facebook.
Gisteren stelde ik een vraag die dubbel opgevat kon worden, hij vond het wantrouwend overkomen en was boos dat ik hem 'ondervroeg'. Daarna ging hij dus los en werd ik voor alles en nog wat uitgemaakt.
Hij geeft niet toe dat hij verkeerd bezig was, maar wil ook niet dat het uitgaat.
Ik begin te twijfelen, maar ik wil ook niet zomaar toegeven, omdat hij me echt pijn heeft gedaan. Ik lig hier nu met dikke ogen in bed door hem. Ik weet überhaupt niet of ik hem nog een kans moet geven..
Je geeft aan dat het grof in de mond al eerder begon, dan kreeg je vorige zomer dit te horen en dan duurt het nog maanden voor het uit is. Wie is hier dan het meest abnormaal?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:52 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik werd kankerhoer genoemd, omdat ik voor een paar dagen op vakantie ging naar het geboorteland van mijn moeder en daar een paar mensen (2 jongens en 3 meisjes) leerde kennen en bevriend werd op Facebook.
Ah ja, en nu mag hij alle blaam op zich gaan nemen om je terug te winnen, terwijl jij de vermoorde onschuld uit kan hangen..quote:Gisteren stelde ik een vraag die dubbel opgevat kon worden, hij vond het wantrouwend overkomen en was boos dat ik hem 'ondervroeg'. Daarna ging hij dus los en werd ik voor alles en nog wat uitgemaakt.
Hij geeft niet toe dat hij verkeerd bezig was, maar wil ook niet dat het uitgaat.
Waarom jullie elkaar nog een kans zouden moeten geven bedoel je. Je werkt zelf al jaren mee aan de klachten die je over hem hebt, dus beter ga je ook even bij jezelf ten rade waar jullie mee bezig denken te zijn. Als jullie echt om elkaar geven kan je maar beter eens constructief gaan kijken hoe je kan voorkomen dat jullie weer in zo een valkuil stappen. Daar hoort het aanpakken van jouw onzekerheid net zo goed bij, dat ligt echt niet alleen aan hem. Als je niet meer uit kan of durft te gaan van zijn goede intenties, laat hem dan los zodat hij iemand tegen kan komen die hem wel waardeert voor wie hij is. Iets wat jullie elkaar zo te zien vooralsnog niet lijken te kunnen geven..quote:Ik begin te twijfelen, maar ik wil ook niet zomaar toegeven, omdat hij me echt pijn heeft gedaan. Ik lig hier nu met dikke ogen in bed door hem. Ik weet überhaupt niet of ik hem nog een kans moet geven..
Onzin? Dat kan maar mijn opmerking is geen onzin en wel om een aantal redenen. Een ervan is dat ts hier om advies komt vragen. Misschien ben je niet bekend met het concept maar er is geen een waarheid.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin weer
Wat maakt dat uit? Het werkte duidelijk niet tussen hen twee, wiens 'schuld' dat was? Boeie, t is klaar nu.
ik vind het onzin omdat ze aangeeft dat t uit is en het dúidelijk niet werkt tussen die twee. Meer info is dan niet echt nodig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:57 schreef loni55 het volgende:
[..]
Onzin? Dat kan maar mijn opmerking is geen onzin en wel om een aantal redenen. Een ervan is dat ts hier om advies komt vragen. Misschien ben je niet bekend met het concept maar er is geen een waarheid.
Een persoon met wat eigenwaarde zou allang zijn weggegaan. Echter je hebt mensen die misbruik tolereren omwille verschillende redenen. Wat ts nu wil is steun zodat ze toch weg kan blijven want het is zo moeilijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het onzin omdat ze aangeeft dat t uit is en het dúidelijk niet werkt tussen die twee. Meer info is dan niet echt nodig.
Maar goed, ze twijfelt kennelijk weer, dan kún je beargumenteren dat het wel nodig is. Al vind ik dat alsnog niet nodig, want het werkt niet tussen hen, wiens schuld het ook is.
O jee, nu val ik in herhaling
huh wat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:14 schreef loni55 het volgende:
[..]
Een persoon met wat eigenwaarde zou allang zijn weggegaan. Echter je hebt mensen die misbruik tolereren omwille verschillende redenen. Wat ts nu wil is steun zodat ze toch weg kan blijven want het is zo moeilijk.
Het is toch niet zo dat hij haar slaat? En ja hij heeft ook zo zijn schattige momenten.
Ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh wat?
daar is toch niets mis mee? Ook niet als je maar 1 kant kent.
Volgens mij zijn ze béiden beter af zonder elkaar.
dat had ik in de gaten..quote:
Nou ja, laten we eerlijk zijn: hij gaat je nog wel vaker uitschelden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:52 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik begin te twijfelen, maar ik wil ook niet zomaar toegeven, omdat hij me echt pijn heeft gedaan. Ik lig hier nu met dikke ogen in bed door hem. Ik weet überhaupt niet of ik hem nog een kans moet geven..
Er is een bepaald soort mens dat zichzelf altijd als een slachtoffer ziet en of portretteert maar goed het is overduidelijk dat ze beter af zijn zonder elkaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat had ik in de gaten..
Ik zag alleen niet hoe je sarcasme een reactie was op mijn post..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |