Dat dus. Zo'n vriend ben je liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:22 schreef fraubitch het volgende:
......
ik denk dat ik je eerder moet feliciteren of niet?
Vrouwelijke collega?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik had een vraag aan hem gesteld, een normale vraag. Hij vond die vraag niet leuk en begon mij uit te schelden voor domme kip en dat ik achterlijk deed en dat ik partneronwaardig ben en dat hij mij zat is en dat ik moet nadenken over wat ik allemaal doe. (Terwijl het gewoon een random vraag was, zoals: Heb je vandaag nog geluncht met die collega?).
Ik vind het ook niet normaal dat je zo lang bij zo iemand bent gebleven..quote:Vinden jullie dit gedrag normaal? Zoveel gescheld en gemene praatjes?
Dit een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Is er een onafhankelijke versie van je verhaal?
quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Een versie waarin hij die dingen helemaal niet gezegd zou hebben?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Hij schelden en jij dit?quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Mijn relatie van bijna vier jaar is vandaag uitgegaan en op een erg lelijke manier.
Ik ben zelf natuurlijk ook niet de braafste (ik scheld alleen niet) en moet toegeven dat ik hem ook wel kon drijven tot wanhoop
een versie die logischer is dan "heb je vanmiddag met een collega gelunched?" "domme kip! Jij bent partneronwaardig!!"quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een versie waarin hij die dingen helemaal niet gezegd zou hebben?
Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
een versie die logischer is dan "heb je vanmiddag met een collega gelunched?" "domme kip! Jij bent partneronwaardig!!"
Heb je nu weer aan seks met mijn zwakzinnige moeder gedacht?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?
ik zou niet uitgaan van 1 vraag, wellicht van een uit de hand gelopen ruzie na een paar domme vragen. Maar dat wat ts hier neerpent klinkt mij zo ongeloofwaardig in de oren dat ik graag een transcriptie van het gesprek zou inzien om mijn reactie op te baseren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?
Dat maakt iemand 'partneronwaardig'?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nu weer aan seks met mijn zwakzinnige moeder gedacht?
Als ze domme vragen stelt, hoef je d'r nog niet af te branden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou niet uitgaan van 1 vraag, wellicht van een uit de hand gelopen ruzie na een paar domme vragen. Maar dat wat ts hier neerpent klinkt mij zo ongeloofwaardig in de oren dat ik graag een transcriptie van het gesprek zou inzien om mijn reactie op te baseren.
Ik noem sommige vragen ook dom. Maar sommige vragen zijn ook dom. Ik vind mensen ook wel eens achterlijk reageren, en dat vermeld ik dan ook. Maar niet na "heb je nog gelunched met..."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |