abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161077165
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ze domme vragen stelt, hoef je d'r nog niet af te branden.

Overigens is die vraag van haar mogelijk niet zo onschuldig, maar verdenkt ze hem van vreemdgaan.
Who cares?

De vraag is of het beschreven gedrag normaal is. Het antwoord is nee.

(en ze leefden beiden nog lang en gelukkig zonder elkaar af te branden)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_161077172
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ze domme vragen stelt, hoef je d'r nog niet af te branden.

Overigens is die vraag van haar mogelijk niet zo onschuldig, maar verdenkt ze hem van vreemdgaan.
dan is er dus al een hele andere kwestie aan de hand.
"wederom dacht ik dat hij was vreemdgegaan tijdens de lunchpauze ( :')) en toen ik hier omslachtig naar vroeg had hij dat door en werd hij erg boos. De verdenking is onterecht en vreselijk om aan te horen, is er geen vertrouwen in de relatie? Of ben ik echt gewoon een domme kip. Zonder hem te kunnen vertrouwen vind hij dat ik niet echt Zijn partner ben. (onwaardig)

Klinkt veel plausibeler inderdaad :) en dan kan ik hem toch weinig ongelijk geven.
pi_161077182
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat maakt iemand 'partneronwaardig'?

Heel intrigerend woord, eigenlijk: 'partneronwaardig'.
Nou ja ik verzon slechts een uiterst vreemde vraag :{
En bijzonder vreemd woord ja
pi_161077189
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat maakt iemand 'partneronwaardig'?

Heel intrigerend woord, eigenlijk: 'partneronwaardig'.
mooi woord wel ja :P raar woord om te gebruiken als je zo boos bent.
pi_161077218
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een versie waarin hij die dingen helemaal niet gezegd zou hebben?
Wat murdera zegt. Je moet het toegeven dat er iets niet klopt.
pi_161077289
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?
Rechtvaardigen niet, maar als je met enige regelmaat zoekt naar dingen om iets op de spits te kunnen drijven, dan kan ik me best voorstellen dat er op een gegeven moment echt iets knapt. Dan gaat het niet om die ene vraag zelf, maar om nog veel meer. Kan TS wel stellen dat zij niet scheld, maar dat zegt misschien meer over de verpakking dan over de inhoud die in dit geval best wel eens een diep uitgesleten weg zou kunnen zijn..
pi_161077848
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Mijn relatie van bijna vier jaar is vandaag uitgegaan en op een erg lelijke manier.

In het begin van de relatie was hij erg netjes en vriendelijk, maar naarmate we langer samen waren, werd hij steeds meer en meer grof en begon mij uit te schelden tijdens ruzies en gemeen te doen. Ik werd afgelopen zomer kanker hoer genoemd door hem etc. Ik ben zelf natuurlijk ook niet de braafste (ik scheld alleen niet) en moet toegeven dat ik hem ook wel kon drijven tot wanhoop, maar wat er vandaag gebeurde sloeg nergens op en ik heb dan ook gelijk mijn afstand genomen.

Ik had een vraag aan hem gesteld, een normale vraag. Hij vond die vraag niet leuk en begon mij uit te schelden voor domme kip en dat ik achterlijk deed en dat ik partneronwaardig ben en dat hij mij zat is en dat ik moet nadenken over wat ik allemaal doe. (Terwijl het gewoon een random vraag was, zoals: Heb je vandaag nog geluncht met die collega?).

Hij heeft mij ontzettend beledigd hiermee en mij gewoon de grond in geboord.
Ik voel me zo gekwetst en zo verdrietig..
Ik zei laat maar, zoek dan maar een partnerwaardig persoon in je leven en laat mij met rust. Ik ben helemaal klaar met jou, succes met je leven verder.
Dit laatste meen ik ook, het is definitief uit.

Vinden jullie dit gedrag normaal? Zoveel gescheld en gemene praatjes?
Hopen dat je niet zwanger bent :(
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2016 @ 18:06:17 #33
230491 Zith
pls tip
pi_161078054
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?
Dat als je een film zit te kijken en ze valt halverwege in slaap en na 1 uur vraagt ze wie die persoon (hoofdrol speler) is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 31 maart 2016 @ 18:07:04 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161078066
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:27 schreef loni55 het volgende:

[..]

Wat murdera zegt. Je moet het toegeven dat er iets niet klopt.
Had je de indruk dat ik de relatie hoog aansloeg? :D
The love you take is equal to the love you make.
pi_161078070
Wat denk jezelf?
Als je het normaal vind bleef je wel bij hem toch.
Life is a highway...let's ride it!
pi_161078129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik ben zelf natuurlijk ook niet de braafste (ik scheld alleen niet) en moet toegeven dat ik hem ook wel kon drijven tot wanhoop
Toch vraag ik me af wat jij dan allemaal gedaan hebt. Je drijft niet zomaar iemand tot wanhoop...
pi_161078198
quote:
8s.gif Op donderdag 31 maart 2016 18:06 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat als je een film zit te kijken en ze valt halverwege in slaap en na 1 uur vraagt ze wie die persoon (hoofdrol speler) is.
of; nee schat ik hoef geen patat. EN DAN TOCH PATATJES VAN JOU JATTEN GVD :(
pi_161078412
Abnormaal en volstrekt onacceptabel. Er is in mijn optiek letterlijk niets dat jij kunt doen dat rechtvaardigt dat je partner jou voor kankerhoer uitmaakt.
Wat voor partner ben je als je kennelijk de behoefte voelt om de partner te kleineren en te kwetsen?

Dat gezegd te hebben; je relatie is uit en ik denk dat het voor jou relevanter is wat jij hier zelf uit kunt leren dan wat je voormalige partner nog moet leren. Je gaf zelf aan dat je er klaar mee bent, dus het lijkt mij dat het beter is om je eigen weg te gaan en je ex even uit je hoofd te zetten.
Waarschijnlijk heb je het gevoel dat er iets rechtgezet moet worden, dat hij een excuses te maken heeft. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat dergelijke dingen meestal even op zich laten wachten, als ze ooit al komen.
Ik doe mijn best.
pi_161078436
Wie is DIE collega? Wat zit daarachter? Kan een hele irritante vraag zijn hoor!
pi_161079178
Wees blij dat het uit is meid het had alleen maar erger geworden.
pi_161080551
Aan de andere kant we horen nou maar 1 kant van het verhaal.

Het lijkt alsof TS een onschuldig zielig meisje is, maar voor hetzelfde geldt haalde ze iedere dag het bloed onder de nagels vandaan. :')

Wellicht dat die gozer dan beter had moeten weten, maar ja gefrustreerde en geirriteerde mensen reageren nou eenmaal lijp.

Edit : ik bedoel hoe weten wij nou of zij ook niet iedere dag hem uit stond te schelden?
Ik vertrouw die eenzijdige verhalen niet zo hier.
  donderdag 31 maart 2016 @ 20:06:59 #42
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_161080688
Volstrekt onacceptabel als hij zo uitflipt, op welke manier je ook een vraag stelt. En heel goed dat je er direct een punt achter hebt gezet. Sterkte voor als je er moeite mee hebt.
With love :*
pi_161082798
Iemand voor kankerhoer uitschelden is nooit goed en getuigt van onmacht. Niet normaal, per definitie niet.

Maar verder is het een tamelijk nietszeggend topic. Over de aanleiding en contact ben je nogal vaag. Niet dat het te rechtvaardigen is maar er zijn wel situaties te bedenken waarin het in ieder geval te begrijpen is dat iemand uit pure frustratie vreselijke scheldwoorden bezigt.

Ik weet ook niet wat je met de antwoorden wil. De meeste mensen zullen het niet normaal vinden. Het gaat er vooral om dat bij jou een grens in bereikt en jij bent de aangewezen persoon om dat te bepalen.
pi_161084069
Het gedrag zoals hier is beschreven is niet normaal nee, maar tja, we hebben hier vrij weinig om over te oordelen.

Mijn ex heeft eens doodleuk aan vriendinnen verteld dat ik boos op haar ben geworden en haar 'domme koe' heb genoemd. Verontwaardigd kwamen een aantal dames naar me toe, verhaal halend waarom ik zo slecht met haar om ging. Aan mij was het vervolgens om uit te leggen dat zij al weken lang zat te vissen naar waarom er eigenlijk zoveel vrouwen in mijn vriendengroep zaten. Toen ik vertelde dat ik boos ben geworden nadat ik haar gesnapt had terwijl zij doodleuk in mijn Whatsapp zat te snuffelen dropen de dames wat beteuterd en met meer begrip weer af.

Wat ik hiermee wil zeggen, zonder meer context kan elk verhaal van één kant onbegrijpelijk lijken! Je kan doodleuk doen alsof je neus bloedt als je op straat als fietser wordt uitgescholden door een automobilist, maar als je net met muziek door rood bent gefietst en je middelvinger hebt opgestoken naar 'm, tja....
Dr. Doofenshmirtz's 'Duistere Plan Producties'
  donderdag 31 maart 2016 @ 22:26:16 #45
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161084693
Goed gedaan, wees trots op jezelf dat je deze stap gemaakt hebt.
Dit soort mannen zijn geen knip voor de neus waard.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161085948
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 18:27 schreef Woutjeh het volgende:
Abnormaal en volstrekt onacceptabel. Er is in mijn optiek letterlijk niets dat jij kunt doen dat rechtvaardigt dat je partner jou voor kankerhoer uitmaakt.
Wat nou als ze 's avonds stiekem bijklust? Al ben ik zelf ook niet zo'n fan om kanker te gebruiken als krachtterm hoor.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_161087753
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 18:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Had je de indruk dat ik de relatie hoog aansloeg? :D
Eigenlijk wel!
pi_161089115
Ik werd kankerhoer genoemd, omdat ik voor een paar dagen op vakantie ging naar het geboorteland van mijn moeder en daar een paar mensen (2 jongens en 3 meisjes) leerde kennen en bevriend werd op Facebook.

Gisteren stelde ik een vraag die dubbel opgevat kon worden, hij vond het wantrouwend overkomen en was boos dat ik hem 'ondervroeg'. Daarna ging hij dus los en werd ik voor alles en nog wat uitgemaakt.

Hij geeft niet toe dat hij verkeerd bezig was, maar wil ook niet dat het uitgaat.

Ik begin te twijfelen, maar ik wil ook niet zomaar toegeven, omdat hij me echt pijn heeft gedaan. Ik lig hier nu met dikke ogen in bed door hem. Ik weet überhaupt niet of ik hem nog een kans moet geven..
pi_161089174
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 20:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Aan de andere kant we horen nou maar 1 kant van het verhaal.

Het lijkt alsof TS een onschuldig zielig meisje is, maar voor hetzelfde geldt haalde ze iedere dag het bloed onder de nagels vandaan. :')

Wellicht dat die gozer dan beter had moeten weten, maar ja gefrustreerde en geirriteerde mensen reageren nou eenmaal lijp.

Edit : ik bedoel hoe weten wij nou of zij ook niet iedere dag hem uit stond te schelden?
Ik vertrouw die eenzijdige verhalen niet zo hier.
Gevalletje borderline-vriendin :P
  vrijdag 1 april 2016 @ 09:28:13 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_161090970
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 17:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

een versie die logischer is dan "heb je vanmiddag met een collega gelunched?" "domme kip! Jij bent partneronwaardig!!"
Het is kennelijk "heb je vanmiddag nog met DIE college gelunched?" Kennelijk een onderwerp die bij hem nogal gevoelig lag en bij haar ook, "een" is een normale vraag, "die" is meer een verwijt.
Niet dat zijn reactie normaal is, maar ik ben ergens benieuwd naar de aanleiding.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')