Who cares?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze domme vragen stelt, hoef je d'r nog niet af te branden.
Overigens is die vraag van haar mogelijk niet zo onschuldig, maar verdenkt ze hem van vreemdgaan.
dan is er dus al een hele andere kwestie aan de hand.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze domme vragen stelt, hoef je d'r nog niet af te branden.
Overigens is die vraag van haar mogelijk niet zo onschuldig, maar verdenkt ze hem van vreemdgaan.
Nou ja ik verzon slechts een uiterst vreemde vraagquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt iemand 'partneronwaardig'?
Heel intrigerend woord, eigenlijk: 'partneronwaardig'.
mooi woord wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat maakt iemand 'partneronwaardig'?
Heel intrigerend woord, eigenlijk: 'partneronwaardig'.
Wat murdera zegt. Je moet het toegeven dat er iets niet klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een versie waarin hij die dingen helemaal niet gezegd zou hebben?
Rechtvaardigen niet, maar als je met enige regelmaat zoekt naar dingen om iets op de spits te kunnen drijven, dan kan ik me best voorstellen dat er op een gegeven moment echt iets knapt. Dan gaat het niet om die ene vraag zelf, maar om nog veel meer. Kan TS wel stellen dat zij niet scheld, maar dat zegt misschien meer over de verpakking dan over de inhoud die in dit geval best wel eens een diep uitgesleten weg zou kunnen zijn..quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?
Hopen dat je niet zwanger bentquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Mijn relatie van bijna vier jaar is vandaag uitgegaan en op een erg lelijke manier.
In het begin van de relatie was hij erg netjes en vriendelijk, maar naarmate we langer samen waren, werd hij steeds meer en meer grof en begon mij uit te schelden tijdens ruzies en gemeen te doen. Ik werd afgelopen zomer kanker hoer genoemd door hem etc. Ik ben zelf natuurlijk ook niet de braafste (ik scheld alleen niet) en moet toegeven dat ik hem ook wel kon drijven tot wanhoop, maar wat er vandaag gebeurde sloeg nergens op en ik heb dan ook gelijk mijn afstand genomen.
Ik had een vraag aan hem gesteld, een normale vraag. Hij vond die vraag niet leuk en begon mij uit te schelden voor domme kip en dat ik achterlijk deed en dat ik partneronwaardig ben en dat hij mij zat is en dat ik moet nadenken over wat ik allemaal doe. (Terwijl het gewoon een random vraag was, zoals: Heb je vandaag nog geluncht met die collega?).
Hij heeft mij ontzettend beledigd hiermee en mij gewoon de grond in geboord.
Ik voel me zo gekwetst en zo verdrietig..
Ik zei laat maar, zoek dan maar een partnerwaardig persoon in je leven en laat mij met rust. Ik ben helemaal klaar met jou, succes met je leven verder.
Dit laatste meen ik ook, het is definitief uit.
Vinden jullie dit gedrag normaal? Zoveel gescheld en gemene praatjes?
Dat als je een film zit te kijken en ze valt halverwege in slaap en na 1 uur vraagt ze wie die persoon (hoofdrol speler) is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor vraag zou die reactie rechtvaardigen?
Had je de indruk dat ik de relatie hoog aansloeg?quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:27 schreef loni55 het volgende:
[..]
Wat murdera zegt. Je moet het toegeven dat er iets niet klopt.
Toch vraag ik me af wat jij dan allemaal gedaan hebt. Je drijft niet zomaar iemand tot wanhoop...quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:18 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik ben zelf natuurlijk ook niet de braafste (ik scheld alleen niet) en moet toegeven dat ik hem ook wel kon drijven tot wanhoop
of; nee schat ik hoef geen patat. EN DAN TOCH PATATJES VAN JOU JATTEN GVDquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat als je een film zit te kijken en ze valt halverwege in slaap en na 1 uur vraagt ze wie die persoon (hoofdrol speler) is.
Wat nou als ze 's avonds stiekem bijklust? Al ben ik zelf ook niet zo'n fan om kanker te gebruiken als krachtterm hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:27 schreef Woutjeh het volgende:
Abnormaal en volstrekt onacceptabel. Er is in mijn optiek letterlijk niets dat jij kunt doen dat rechtvaardigt dat je partner jou voor kankerhoer uitmaakt.
Eigenlijk wel!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je de indruk dat ik de relatie hoog aansloeg?
Gevalletje borderline-vriendinquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Aan de andere kant we horen nou maar 1 kant van het verhaal.
Het lijkt alsof TS een onschuldig zielig meisje is, maar voor hetzelfde geldt haalde ze iedere dag het bloed onder de nagels vandaan.
Wellicht dat die gozer dan beter had moeten weten, maar ja gefrustreerde en geirriteerde mensen reageren nou eenmaal lijp.
Edit : ik bedoel hoe weten wij nou of zij ook niet iedere dag hem uit stond te schelden?
Ik vertrouw die eenzijdige verhalen niet zo hier.
Het is kennelijk "heb je vanmiddag nog met DIE college gelunched?" Kennelijk een onderwerp die bij hem nogal gevoelig lag en bij haar ook, "een" is een normale vraag, "die" is meer een verwijt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
een versie die logischer is dan "heb je vanmiddag met een collega gelunched?" "domme kip! Jij bent partneronwaardig!!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |