wat een onzin weerquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:54 schreef loni55 het volgende:
Is er een onafhankelijke versie van je verhaal?
Of met die collega.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:08 schreef Norma_Jeane het volgende:
Nou ja kan hij in ieder geval zonder verwijten een kopje koffie met de buurvrouw drinken.
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:52 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik werd kankerhoer genoemd, omdat ik voor een paar dagen op vakantie ging naar het geboorteland van mijn moeder en daar een paar mensen (2 jongens en 3 meisjes) leerde kennen en bevriend werd op Facebook.
Gisteren stelde ik een vraag die dubbel opgevat kon worden, hij vond het wantrouwend overkomen en was boos dat ik hem 'ondervroeg'. Daarna ging hij dus los en werd ik voor alles en nog wat uitgemaakt.
Hij geeft niet toe dat hij verkeerd bezig was, maar wil ook niet dat het uitgaat.
Ik begin te twijfelen, maar ik wil ook niet zomaar toegeven, omdat hij me echt pijn heeft gedaan. Ik lig hier nu met dikke ogen in bed door hem. Ik weet überhaupt niet of ik hem nog een kans moet geven..
Je geeft aan dat het grof in de mond al eerder begon, dan kreeg je vorige zomer dit te horen en dan duurt het nog maanden voor het uit is. Wie is hier dan het meest abnormaal?quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:52 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik werd kankerhoer genoemd, omdat ik voor een paar dagen op vakantie ging naar het geboorteland van mijn moeder en daar een paar mensen (2 jongens en 3 meisjes) leerde kennen en bevriend werd op Facebook.
Ah ja, en nu mag hij alle blaam op zich gaan nemen om je terug te winnen, terwijl jij de vermoorde onschuld uit kan hangen..quote:Gisteren stelde ik een vraag die dubbel opgevat kon worden, hij vond het wantrouwend overkomen en was boos dat ik hem 'ondervroeg'. Daarna ging hij dus los en werd ik voor alles en nog wat uitgemaakt.
Hij geeft niet toe dat hij verkeerd bezig was, maar wil ook niet dat het uitgaat.
Waarom jullie elkaar nog een kans zouden moeten geven bedoel je. Je werkt zelf al jaren mee aan de klachten die je over hem hebt, dus beter ga je ook even bij jezelf ten rade waar jullie mee bezig denken te zijn. Als jullie echt om elkaar geven kan je maar beter eens constructief gaan kijken hoe je kan voorkomen dat jullie weer in zo een valkuil stappen. Daar hoort het aanpakken van jouw onzekerheid net zo goed bij, dat ligt echt niet alleen aan hem. Als je niet meer uit kan of durft te gaan van zijn goede intenties, laat hem dan los zodat hij iemand tegen kan komen die hem wel waardeert voor wie hij is. Iets wat jullie elkaar zo te zien vooralsnog niet lijken te kunnen geven..quote:Ik begin te twijfelen, maar ik wil ook niet zomaar toegeven, omdat hij me echt pijn heeft gedaan. Ik lig hier nu met dikke ogen in bed door hem. Ik weet überhaupt niet of ik hem nog een kans moet geven..
Onzin? Dat kan maar mijn opmerking is geen onzin en wel om een aantal redenen. Een ervan is dat ts hier om advies komt vragen. Misschien ben je niet bekend met het concept maar er is geen een waarheid.quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin weer
Wat maakt dat uit? Het werkte duidelijk niet tussen hen twee, wiens 'schuld' dat was? Boeie, t is klaar nu.
ik vind het onzin omdat ze aangeeft dat t uit is en het dúidelijk niet werkt tussen die twee. Meer info is dan niet echt nodig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:57 schreef loni55 het volgende:
[..]
Onzin? Dat kan maar mijn opmerking is geen onzin en wel om een aantal redenen. Een ervan is dat ts hier om advies komt vragen. Misschien ben je niet bekend met het concept maar er is geen een waarheid.
Een persoon met wat eigenwaarde zou allang zijn weggegaan. Echter je hebt mensen die misbruik tolereren omwille verschillende redenen. Wat ts nu wil is steun zodat ze toch weg kan blijven want het is zo moeilijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het onzin omdat ze aangeeft dat t uit is en het dúidelijk niet werkt tussen die twee. Meer info is dan niet echt nodig.
Maar goed, ze twijfelt kennelijk weer, dan kún je beargumenteren dat het wel nodig is. Al vind ik dat alsnog niet nodig, want het werkt niet tussen hen, wiens schuld het ook is.
O jee, nu val ik in herhaling
huh wat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:14 schreef loni55 het volgende:
[..]
Een persoon met wat eigenwaarde zou allang zijn weggegaan. Echter je hebt mensen die misbruik tolereren omwille verschillende redenen. Wat ts nu wil is steun zodat ze toch weg kan blijven want het is zo moeilijk.
Het is toch niet zo dat hij haar slaat? En ja hij heeft ook zo zijn schattige momenten.
Ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
huh wat?
daar is toch niets mis mee? Ook niet als je maar 1 kant kent.
Volgens mij zijn ze béiden beter af zonder elkaar.
dat had ik in de gaten..quote:
Nou ja, laten we eerlijk zijn: hij gaat je nog wel vaker uitschelden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:52 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Ik begin te twijfelen, maar ik wil ook niet zomaar toegeven, omdat hij me echt pijn heeft gedaan. Ik lig hier nu met dikke ogen in bed door hem. Ik weet überhaupt niet of ik hem nog een kans moet geven..
Er is een bepaald soort mens dat zichzelf altijd als een slachtoffer ziet en of portretteert maar goed het is overduidelijk dat ze beter af zijn zonder elkaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat had ik in de gaten..
Ik zag alleen niet hoe je sarcasme een reactie was op mijn post..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |