Nee hoor. Met iets als de joyetech aio heb je dat minder. Ligt ook aan je eliquidquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:08 schreef Glasbak5 het volgende:
Ik vape (nog) niet, maar is het zo dat bij elke 'digital mod' heel veel rook uit je mond komt? Zijn er goede epeukies beschikbaar die niet zo'n enorme hoeveelheid rook produceren? Van rond de 50,-
Dank. Hier zit alles bij zie ik, misschien deze maar even bestellen. Ervaring mee toevallig? Gebruiksvriendelijk?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee hoor. Met iets als de joyetech aio heb je dat minder. Ligt ook aan je eliquid
https://www.rookesigaret.nl/joyetech-aio-start-kit/
Ik zag wel een Review. Prima beginnersapparaat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Dank. Hier zit alles bij zie ik, misschien deze maar even bestellen. Ervaring mee toevallig? Gebruiksvriendelijk?
Reviews leZen her en der. Van YouTube tot aan www.dampforum.nuquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Dank. Hier zit alles bij zie ik, misschien deze maar even bestellen. Ervaring mee toevallig? Gebruiksvriendelijk?
Heb dat ding voor 2 vrienden van me besteld, prima apparaatje. Zij zijn er blij mee. Enige waar je aan moet denken is dat je af en toe die coil vervangt. Je merkt vanzelf wel wanneer de smaak en dampproductie achteruit gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:17 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Tempting. De dag door zonder batterijen wisselen klinkt aantrekkelijkquote:Op zondag 1 mei 2016 12:53 schreef KNAK het volgende:
Code 'Laborday' nu werkzaam op Fasttech
De RX200 is onderweg
Denk er nog even over na. Mijn d2s doen het prima.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef KNAK het volgende:
34 eurootjes met die korting
70 hier in de winkel
3 HG2s erin en langdurig knallen ermee
Die is helaas niet op voorraad. De xtar-vp4 hebben ze wel. Maar kost in principe ongeveer hetzelfde als de i4 op andere sites.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:39 schreef KNAK het volgende:
Ben blij met mijn Nitecore i4
Te koop op NKON.nl. Tevens ook de goedkoopste shop wat ik toen heb kunnen vinden
0!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:52 schreef KNAK het volgende:
Gelijk voor die ¤1.5 een zwarte sleeve erbij
Verder niets meer nodig denk ik zo![]()
Maar goed dat de Avocado 25 er nog niet is .. 40 dagen wachten o.i.d
melding van Catch dat hij ook de RX heeft besteld in 3,..2,..1,...
met de firmware update tot 250W.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
0!
Want heb een dripper (El cabron) van een maat overgenomen en die heeft toch wat meer Power nodig. Gelijk drie hg2's erbij.
Dat zou afdoende moeten zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 22:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
met de firmware update tot 250W.
dus je kan je gang gaan.
mijn 0,4ohm dualcoil vuurt 'ie trouwens niet hoger dan 198W (9V).
blijkbaar het hoogste voltage dat 'ie nog vuurt.
Heeft niet lang nodig. wat heb je er voor 0% in gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb mijn eerste liquid zelf gemixt! 25% 48mg, 70% 0.0 en 5% aroma. Ik had hier gelezen dat je beter iets teveel dan te weinig aroma kunt gebruiken en voor deze staat 1 tot 4%. Ik ben benieuwd.
Klopt het dat je fruit en muntaroma niet hoeft te laten steepen? Ik heb een munt limoenaroma gebruikt.
50/50 base. Ik vape alleen 50/50 liquids dus dat leek me t handigst.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heeft niet lang nodig. wat heb je er voor 0% in gedaan?
Bakery, tabak, custards, crèmes worden beter na een tijdje te hebben gestaan. De meeste fruit flavors zijn vrijwel direct te dampen. De 1 knalt z'n sapje in de yoghurt machine, de ander in een ultrasoon machine, of men doet de dop er op en laat het flesje weken lang in de kast staan met zo nu en dan schudden/luchten. Denk dat het erg verschillend is voor een ieder. De ene smaakpapil is de andere niet,.. Sommige mensen gebruiken veel nicotine wat de smaak ook iets kan drukken., of gebruiken veel VG. Verschil in aroma's zorgt er ook voor; de ene aroma is prima op 3%, en bij de ander moet je voor een beetje smaak mixen op 20%.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb mijn eerste liquid zelf gemixt! 25% 48mg, 70% 0.0 en 5% aroma. Ik had hier gelezen dat je beter iets teveel dan te weinig aroma kunt gebruiken en voor deze staat 1 tot 4%. Ik ben benieuwd.
Klopt het dat je fruit en muntaroma niet hoeft te laten steepen? Ik heb een munt limoenaroma gebruikt.
Same story hier, maarja...quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Catch22- het volgende:
De gevolg kosten van de rx200 zijn ook significant.
3 batterijen en een nieuwe lader. Kaching, zo weer 40 euro.
Achjaaa
Ik heb het allemaal in een flesje gedaan en een tijdje geschud om het goed te laten mengen. Inmiddels vapet het prima. Qua mix nog niet helemaal wat ik zoek, maar dat is een kwestie van experimenteren. Wat doet een yoghurtmachine eigenlijk?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Bakery, tabak, custards, crèmes worden beter na een tijdje te hebben gestaan. De meeste fruit flavors zijn vrijwel direct te dampen. De 1 knalt z'n sapje in de yoghurt machine, de ander in een ultrasoon machine, of men doet de dop er op en laat het flesje weken lang in de kast staan met zo nu en dan schudden/luchten. Denk dat het erg verschillend is voor een ieder. De ene smaakpapil is de andere niet,.. Sommige mensen gebruiken veel nicotine wat de smaak ook iets kan drukken., of gebruiken veel VG. Verschil in aroma's zorgt er ook voor; de ene aroma is prima op 3%, en bij de ander moet je voor een beetje smaak mixen op 20%.
Ik vind het allemaal wel best. Ik damp alleen fruit/zoet en maak minimaal 100ml van meerdere smaken. Ik heb nu zoveel juice dat het rijpen automatisch gebeurt door de hoeveelheid die ik heb. Ik knal wel elk mixje een aantal uur in de yoghurt machine alvorens ie in de voorraadkast wordt geplaatst
Heb mij trouwens laten verleiden door de Aromamizer Supreme 25mm![]()
Met code MAP is ie ¤20 goedkoper. Zwart glaasje erbij en dat zal leuk staan op de zwarte RX200
Aromamizer V1 was al voortreffelijk, dus ben benieuwd met die 25mm/juice control/topfill
...en nu kap ik echt met kopen
Nitecore i4 van dampaccu. De goedkoopstequote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:57 schreef focal het volgende:
[..]
Same story hier, maarja...
Welke lader heb jij gedaan dan? Ben nog zoekende.
ik heb 2 setjes 25r's een nieuw jasje gegeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Heb overigens maar LG HG2's besteld voor de RX, dan kan ik ze iig apart houden van de Samsungs. Kan je ze makkelijker married houden
Succes met die avocado, Genesis is een bitch
Altijd handig om te kijken wat de fabrikant zegt over %.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal in een flesje gedaan en een tijdje geschud om het goed te laten mengen. Inmiddels vapet het prima. Qua mix nog niet helemaal wat ik zoek, maar dat is een kwestie van experimenteren. Wat doet een yoghurtmachine eigenlijk?
Dat verschil tussen percentages die je nodig hebt van de aroma's viel mij ook op, dat is best enorm. Gelukkig heb ik het vooraf even opgezocht, anders had ik m veel te sterk gemaakt.
Volgens mij was jij dat, die een filmpje postte, kleine uitleg erover gaf. Ondertussen ook voor weinâg wat van die sleeves binnen en het zit als gegoten. Föhn erop en klaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik heb 2 setjes 25r's een nieuw jasje gegeven.
die hou ik ook wel bij/uit elkaar
ik had nog een paar rolletjes shrink-wrap in verschillende kleuren liggen, om beschadigde batterijen een tweede leven te geven.
kwam nu mooi van pas.
is wel een tip om bij de volgende fasttech bestelling mee te pakken.
nog geen 2 euro voor 2X een meter (genoeg voor 28 wraps) is het niet waard om met beschadigde wraps rond te lopen.
en een stuk goedkoper dan nieuwe batterijen.
zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef KNAK het volgende:
[..]
Volgens mij was jij dat, die een filmpje postte, kleine uitleg erover gaf.
zei ik toch; het moeilijkste is ze op maat knippen.quote:Ondertussen ook voor weinâg wat van die sleeves binnen en het zit als gegoten. Föhn erop en klaar.
Het moeilijkste was een föhn van een vriendin meekrijgen met als reden dat het voor batterijen nodig isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen
[..]
zei ik toch; het moeilijkste is ze op maat knippen.
en die van jou waren al op maat
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het moeilijkste was een föhn van een vriendin meekrijgen met als reden dat het voor batterijen nodig is
Dat blijven zalige sapjesquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:48 schreef mtchel112 het volgende:
Sinds lange tijd weer eens hier actief, net een bestelling geplaatst bij savevape (happy ending en![]()
rip tide ) en nog wat samples van TPA
Kans is aanwezig, mar ik ben geduldigquote:Op maandag 2 mei 2016 21:45 schreef KNAK het volgende:
Avocado
Moet je niet tot juni wachten tot ie - dan pas - verstuurd gaat worden ?
Blijven wel mijn lievelings sapjes, nu maar wat tpa eppies erbij bestelt in de hoop een goedkopere ernaast te hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:37 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat blijven zalige sapjes
Alleen die ¤7.70/10ml en de noodzaak dicht op de 20% te mixen.
Omdat ie zo lekker is heb die 40/50ml binnen 3 dagen op
http://www.e-wolk.nl/en/griffin-25mm-top-airflow-rta.htmlquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:03 schreef focal het volgende:
Iemand een tip waar ik de nieuwere Geek Vape Griffin 25 RTA (met top airflow) kan bestellen met een redelijke levertijd? Had vd week even van iemand geprobeerd bij de lokale vape shop en was amazing.
Thanks, jezus wat heb ik slecht gezocht... Alleen wil ik de zwarte voor bij de reulauxquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.e-wolk.nl/en/griffin-25mm-top-airflow-rta.html
https://www.dampftbeidir.(...)stwickler-Tanksystemquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef focal het volgende:
[..]
Thanks, jezus wat heb ik slecht gezocht... Alleen wil ik de zwarte voor bij de reulauxDus ik zoek nog even verder. Zie dat hij op Fasttech nauwelijks goedkoper is.
Thanks! Blijkbaar kan niemand die zwarte leveren nu. Ik wacht wel evenquote:
Ik hou hem ook in de gaten. De gewone had iets te weinig capaciteit, de grote lijkt wel goed. Qua vape ongeveer gelijk aan de crius.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:36 schreef focal het volgende:
[..]
Thanks! Blijkbaar kan niemand die zwarte leveren nu. Ik wacht wel even
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:36 schreef focal het volgende:
[..]
Thanks! Blijkbaar kan niemand die zwarte leveren nu. Ik wacht wel even![]()
Moet ik er toch een keer aan om zelf coils te bouwen. Man man man, dit is een snel escalerende hobby. 2 maanden terug begon ik zo braaf met mijn nautilus tankje op 8 watt. Nu heb ik een rx200 op de post en zit ik hier al met een sub-ohm tank op de VTC mini.
https://www.fasttech.com/(...)ap-and-in-the-cart/2quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:36 schreef focal het volgende:
[..]
Thanks! Blijkbaar kan niemand die zwarte leveren nu. Ik wacht wel even![]()
Moet ik er toch een keer aan om zelf coils te bouwen. Man man man, dit is een snel escalerende hobby. 2 maanden terug begon ik zo braaf met mijn nautilus tankje op 8 watt. Nu heb ik een rx200 op de post en zit ik hier al met een sub-ohm tank op de VTC mini.
Er worden geen kleurstoffen meer toegevoegd heb ik gelezen. Smaak zal wel hetzelfde zijn / blijven lijkt mij. Heb nog voorraden van maanden geleden dus weet niet of ze aan de smaak hebben liggen klotenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:23 schreef mtchel112 het volgende:
Zijn de smaken van pink spot veranderd? Toen ik vorig jaar wat aroma's kocht was de kleur en geur anders, nog niet gevapet omdat ze nu steepen.
Had ook even een goedkope evod mt3 erbij besteld omdat ik nog coils moet binnen krijgen voor mn vaste aerotank, alleen heb ik alleen maar een verbrande smaak (terwijl de juice al een tijdje erin zit) iemand tips?
Edit: al opgelost, rubber ringetje drukte tegen de wicks aan vandaar de verbrandde smaak denk ik
Welke clearomizer gebruik je?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:18 schreef mtchel112 het volgende:
Nog steeds problemen met mn clearomizer, als ik een aantal ''hijs'' zonder power, en daarna een hijs neem met dan heb ik geen verbrande smaak alleen 1-2 hijsjes erna krijg ik weer die verbrande smaak.
Lijkt wel alsof de liquid niet goed in de coil komt oid. Verder echt 0% verstand ervan...
Heb een MT3 clearomizer. Ik damp nu diy 50/50 juice. Coil is sinds gisteren in gebruik (nieuw binnen gekregen)quote:Op zondag 8 mei 2016 03:49 schreef focal het volgende:
[..]
Welke clearomizer gebruik je?
Welke juice gebruik je?
En hoe lang gebruik je de coil al?
Door te hijsen zonder power krijg je een onderdruk die juice je coil in zuigt. Dus het probleem ligt daar aan. Dus of je coil is slecht, of je juice is veel te dik voor je set-up.
Heeft hij met andere coils het wel goed gedaan?quote:Op zondag 8 mei 2016 09:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb een MT3 clearomizer. Ik damp nu diy 50/50 juice. Coil is sinds gisteren in gebruik (nieuw binnen gekregen)
Je hebt helemaal gelijk, had deze even mee besteld omdat ik m'n coils nog moet binnen krijgen voor mijn aerotank v2 die ik normaal gebruik.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:26 schreef focal het volgende:
[..]
Heeft hij met andere coils het wel goed gedaan?
BTW, niet om snobistisch te klinken, maar als vapen echt iets is wat je regelmatig doet zou ik je aanraden meer dan 5,- aan een tankje uit te geven. Met een kleine investering is het veel fijner dampen.
Same same, rx200 zit net op de post. Ach ik negeer vakkundig alle reviews van de rx200s, net doen alsof hij niet bestaatquote:Op maandag 9 mei 2016 19:55 schreef KNAK het volgende:
Bah
Het is een gebruiksvoorwerp en je kan verwachten dat het op den duur verslijt, maár dat is wel heel snel. Over een maand of 3 heb je de SS versie automatisch :p
Ben benieuwd hoe snel het bij mijn Aromamizer Suprême er aan toe gaat; die is ook zwart
De RX200s is uit. En dat 1 week na bestellen van de RX200
Nagenoeg geen extreme veranderingen anders dan een groter display, dus boeit het niet echt. Wel even opletten bij die 510 connectie..schijnt dat sommige tanks/drippers de pin in de mod zelf te diep kunnen indrukken wat voor problemen zou kunnen zorgen. Nooit enig probleem ondervonden met mijn DNA200, maar weet niet of dit onderdeel anders is dan de RX200
taste the rainbowquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:27 schreef mtchel112 het volgende:
Voor wie nog een juice zoekt die echt naar skittles smaakt: pinkman van vampire vape !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |