Heeft niet lang nodig. wat heb je er voor 0% in gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb mijn eerste liquid zelf gemixt! 25% 48mg, 70% 0.0 en 5% aroma. Ik had hier gelezen dat je beter iets teveel dan te weinig aroma kunt gebruiken en voor deze staat 1 tot 4%. Ik ben benieuwd.
Klopt het dat je fruit en muntaroma niet hoeft te laten steepen? Ik heb een munt limoenaroma gebruikt.
50/50 base. Ik vape alleen 50/50 liquids dus dat leek me t handigst.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heeft niet lang nodig. wat heb je er voor 0% in gedaan?
Bakery, tabak, custards, crèmes worden beter na een tijdje te hebben gestaan. De meeste fruit flavors zijn vrijwel direct te dampen. De 1 knalt z'n sapje in de yoghurt machine, de ander in een ultrasoon machine, of men doet de dop er op en laat het flesje weken lang in de kast staan met zo nu en dan schudden/luchten. Denk dat het erg verschillend is voor een ieder. De ene smaakpapil is de andere niet,.. Sommige mensen gebruiken veel nicotine wat de smaak ook iets kan drukken., of gebruiken veel VG. Verschil in aroma's zorgt er ook voor; de ene aroma is prima op 3%, en bij de ander moet je voor een beetje smaak mixen op 20%.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb mijn eerste liquid zelf gemixt! 25% 48mg, 70% 0.0 en 5% aroma. Ik had hier gelezen dat je beter iets teveel dan te weinig aroma kunt gebruiken en voor deze staat 1 tot 4%. Ik ben benieuwd.
Klopt het dat je fruit en muntaroma niet hoeft te laten steepen? Ik heb een munt limoenaroma gebruikt.
Same story hier, maarja...quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Catch22- het volgende:
De gevolg kosten van de rx200 zijn ook significant.
3 batterijen en een nieuwe lader. Kaching, zo weer 40 euro.
Achjaaa
Ik heb het allemaal in een flesje gedaan en een tijdje geschud om het goed te laten mengen. Inmiddels vapet het prima. Qua mix nog niet helemaal wat ik zoek, maar dat is een kwestie van experimenteren. Wat doet een yoghurtmachine eigenlijk?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
Bakery, tabak, custards, crèmes worden beter na een tijdje te hebben gestaan. De meeste fruit flavors zijn vrijwel direct te dampen. De 1 knalt z'n sapje in de yoghurt machine, de ander in een ultrasoon machine, of men doet de dop er op en laat het flesje weken lang in de kast staan met zo nu en dan schudden/luchten. Denk dat het erg verschillend is voor een ieder. De ene smaakpapil is de andere niet,.. Sommige mensen gebruiken veel nicotine wat de smaak ook iets kan drukken., of gebruiken veel VG. Verschil in aroma's zorgt er ook voor; de ene aroma is prima op 3%, en bij de ander moet je voor een beetje smaak mixen op 20%.
Ik vind het allemaal wel best. Ik damp alleen fruit/zoet en maak minimaal 100ml van meerdere smaken. Ik heb nu zoveel juice dat het rijpen automatisch gebeurt door de hoeveelheid die ik heb. Ik knal wel elk mixje een aantal uur in de yoghurt machine alvorens ie in de voorraadkast wordt geplaatst
Heb mij trouwens laten verleiden door de Aromamizer Supreme 25mm![]()
Met code MAP is ie ¤20 goedkoper. Zwart glaasje erbij en dat zal leuk staan op de zwarte RX200
Aromamizer V1 was al voortreffelijk, dus ben benieuwd met die 25mm/juice control/topfill
...en nu kap ik echt met kopen
Nitecore i4 van dampaccu. De goedkoopstequote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:57 schreef focal het volgende:
[..]
Same story hier, maarja...
Welke lader heb jij gedaan dan? Ben nog zoekende.
ik heb 2 setjes 25r's een nieuw jasje gegeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Heb overigens maar LG HG2's besteld voor de RX, dan kan ik ze iig apart houden van de Samsungs. Kan je ze makkelijker married houden
Succes met die avocado, Genesis is een bitch
Altijd handig om te kijken wat de fabrikant zegt over %.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:11 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal in een flesje gedaan en een tijdje geschud om het goed te laten mengen. Inmiddels vapet het prima. Qua mix nog niet helemaal wat ik zoek, maar dat is een kwestie van experimenteren. Wat doet een yoghurtmachine eigenlijk?
Dat verschil tussen percentages die je nodig hebt van de aroma's viel mij ook op, dat is best enorm. Gelukkig heb ik het vooraf even opgezocht, anders had ik m veel te sterk gemaakt.
Volgens mij was jij dat, die een filmpje postte, kleine uitleg erover gaf. Ondertussen ook voor weinâg wat van die sleeves binnen en het zit als gegoten. Föhn erop en klaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik heb 2 setjes 25r's een nieuw jasje gegeven.
die hou ik ook wel bij/uit elkaar
ik had nog een paar rolletjes shrink-wrap in verschillende kleuren liggen, om beschadigde batterijen een tweede leven te geven.
kwam nu mooi van pas.
is wel een tip om bij de volgende fasttech bestelling mee te pakken.
nog geen 2 euro voor 2X een meter (genoeg voor 28 wraps) is het niet waard om met beschadigde wraps rond te lopen.
en een stuk goedkoper dan nieuwe batterijen.
zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:34 schreef KNAK het volgende:
[..]
Volgens mij was jij dat, die een filmpje postte, kleine uitleg erover gaf.
zei ik toch; het moeilijkste is ze op maat knippen.quote:Ondertussen ook voor weinâg wat van die sleeves binnen en het zit als gegoten. Föhn erop en klaar.
Het moeilijkste was een föhn van een vriendin meekrijgen met als reden dat het voor batterijen nodig isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen
[..]
zei ik toch; het moeilijkste is ze op maat knippen.
en die van jou waren al op maat
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Het moeilijkste was een föhn van een vriendin meekrijgen met als reden dat het voor batterijen nodig is
Dat blijven zalige sapjesquote:Op woensdag 4 mei 2016 16:48 schreef mtchel112 het volgende:
Sinds lange tijd weer eens hier actief, net een bestelling geplaatst bij savevape (happy ending en![]()
rip tide ) en nog wat samples van TPA
Kans is aanwezig, mar ik ben geduldigquote:Op maandag 2 mei 2016 21:45 schreef KNAK het volgende:
Avocado
Moet je niet tot juni wachten tot ie - dan pas - verstuurd gaat worden ?
Blijven wel mijn lievelings sapjes, nu maar wat tpa eppies erbij bestelt in de hoop een goedkopere ernaast te hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:37 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat blijven zalige sapjes
Alleen die ¤7.70/10ml en de noodzaak dicht op de 20% te mixen.
Omdat ie zo lekker is heb die 40/50ml binnen 3 dagen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |