Stadion oké maar dit neequote:Op donderdag 31 maart 2016 17:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik er nog wel1 voor je:
[ afbeelding ]
Bron
Dan wachten ze een paar jaar tot t nieuwe complex.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:38 schreef Loserkid het volgende:
[..]
De Toekomst gaat over een paar jaar weg..
Sjaak Polak Airportquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stadion oké maar dit nee
Dan moet je meer aan vOranje Airport of de Ruyter airport denken.
Niet cruijff
Stadhouder Cruijff heeft wel watquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:35 schreef FritzWepper het volgende:
Republiek uitroepen en Johan postuum tot Eeuwig President benoemen
Er is zo'n site waar echt miljarden filmpjes staan. Kan zo even niet op de naam komen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:51 schreef Guitar93 het volgende:
Mensen ff een vraagje, weten jullie waar een compilatie filmpje staat van ajax in de tijd van koeman, met opera achtig muziek? Volgens mij zat er voornamelijk CL wedstrijden in.
YouTube.comquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is zo'n site waar echt miljarden filmpjes staan. Kan zo even niet op de naam komen.
Bazenidee, zo'n website.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wow, kijk daar net zojuist. Goeie shit.
Moet je eens zoeken op sneezing Panda hahhahaquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wow, kijk daar net zojuist. Goeie shit.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Moet je eens zoeken op sneezing Panda hahhaha
CL seizoen 2002-2003 was dat. Misschien daar FF op zoeken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:51 schreef Guitar93 het volgende:
Mensen ff een vraagje, weten jullie waar een compilatie filmpje staat van ajax in de tijd van koeman, met opera achtig muziek? Volgens mij zat er voornamelijk CL wedstrijden in.
Zoals? Een simpele overwinning op PEC zondag?quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er staan weer geweldige 1 april grappen rondom Ajax op het internet. Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier.
"Ajax gaat wel even makkelijk winnen zondag"quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er staan weer geweldige 1 april grappen rondom Ajax op het internet. Ik lig helemaal dubbel van het lachen hier.
Mijn gevoel zegt dat ze in Eindhoven toch wat geknakt zijn mentaal, en dan spelen dit soort zaken extra door. Hopelijk leveren ze morgen punten inquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cocu betreurt aanloop naar duel met AZ
Gunstig...
Goh, lekkere dooddoener.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet Ajax gewoon zelf alle wedstrijden winnen ipv naar PSV kijken!
Ja tuurlijk begint het daar mee, maar het is fijner als je concurrent nog een keer morst.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |