Dat is erg vergezocht. Je kunt het namelijk ook omdraaien: Waarom zou het team dat doen? Ik denk dat het team wel degelijk heeft geroepen dat hij buiten moest blijven en het team kon gewoon mogelijkerwijs niet optijd banden neerzetten nadat hij binnenkwam.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:18 schreef Geralt het volgende:
Toch vraag ik me af of Verstappen wel binnenkwam zonder het te melden aan het team. Dat wordt nu zo naar buiten gebracht, maar of dat echt zo is blijft gissen. Hij lijkt me slim genoeg om te weten dat ze dan niet klaar staan met banden en dattie dus veel gaat verliezen.
Dat maakt gewoon geen sense. Waarom zou hij dat doen?
Ik denk eerder dat Verstappen wel degelijk geroepen heeft dattie binnen zou komen en dat het team gewoon niet snel genoeg was en dat Verstappen nu de deksel op de neus krijgt en dat hij een hard lesje gekregen heeft om zichzelf niet boven het team te plaatsen en dat het team naar buiten toe de schuld bij hem legt.
Een lesje nederigheid ofzo. Maargoed, dat is koffiedik kijken; we zullen het nooit weten.
Denk dat de kans 1% is dat stoffer en blik mag rijden maar ik gun het hem wel uiteraard...quote:Op donderdag 31 maart 2016 01:55 schreef Geralt het volgende:
Ik bedenk me net wat; volgens mij moet Alfonso nog gekeurd worden door de FIA toch? Dat gebeurd altijd vlak voor het volgend weekend. Ik heb er niks van gelezen dattie al goedgekeurd is om te rijden (dus dat zal dan neem ik aan morgen (lees: donderdag) gebeuren?).
Zou gezien de klapper de kans bestaan dat hij van de FIA niet mag rijden en dat Stoffel zijn plekje in mag nemen voor de komende GP?
De manier waarop Max het zei leek erop dat het zo was afgesproken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 02:33 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is erg vergezocht. Je kunt het namelijk ook omdraaien: Waarom zou het team dat doen? Ik denk dat het team wel degelijk heeft geroepen dat hij buiten moest blijven en het team kon gewoon mogelijkerwijs niet optijd banden neerzetten nadat hij binnenkwam.
Uiteindelijk laat captain hindsight wel zien dat Verstappen fout zat en door had moeten gaan omdat hij nog prima tijden reed. Maar het geeft wel een leuke race en nog leukere team radio. Volgende keer hopen op wat meer punten.
Misschien omdat je als coureur heel hard moet werken om die rondetijden te halen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef JimmyManna het volgende:
Ik begrijp sws nooit het argument 'mijn banden gaan eraan', wanneer je ronde tijden nog goed zijn. En dat waren ze.
Een coureur kan dat best eens beter aanvoelen dan de data van de auto dat weergeeftquote:Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef JimmyManna het volgende:
Ik begrijp sws nooit het argument 'mijn banden gaan eraan', wanneer je ronde tijden nog goed zijn. En dat waren ze.
Ja, en het lijkt er op dat dat nog wel even het geval zal zijn, aangezien de teams, de FIA en de FOM het niet eens worden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:08 schreef KingRadler het volgende:
gaan ze toch weer het nieuwe kwalificatie systeem gebruiken.
Helemaal prima.quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:08 schreef KingRadler het volgende:
gaan ze toch weer het nieuwe kwalificatie systeem gebruiken.
Ja, mits ze meer (en zachtere) setjes banden kunnen kiezen en sneller de wagen kunnen bijtanken in de pits.quote:
Ook de persoon ervoor die met nog 180 seconden te gaan naar buiten wordt gestuurd, terwijl degene achter hem al bezig is met een betere tijd. Dan op eens ben je te laatquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef Geralt het volgende:
Persoonlijk vond ik heel die nieuwe kwalificatie nogal een strategische blunder van nagenoeg alle teams.
Sterker nog, ik zou het een aanfluiting willen noemen. Zoveel slimme koppen bij elkaar en vrolijk mensen de baan op sturen met nog 90s te gaan. Waarom? Dat haal je niet meer
Compleet kansloos en een aanfluiting voor de teams als je het mij vraagt.
En dat ben ik met hem eens. Gewoon een uur knallen en geen gezeik met banden.quote:Hij bewaart goede herinneringen aan het kwalificeren in zijn debuutjaar 2002, toen de kwalificatie één uur duurde en alle coureurs twaalf rondjes hadden om een zo goed mogelijke tijd neer te zetten. "Dat was het beste format dat ik heb meegemaakt. Je had vier setjes banden in een sessie van één uur en al die setjes hoefden niet meer gebruikt te worden in de race."
"Maar sindsdien is er zoveel veranderd", aldus Webber. De Australiër vindt dat de Formule 1 het zichzelf niet te moeilijk moet maken. "Als we de televisie aanzetten, dan moet dit gewoon de kwalificatie zijn. Dus wie heeft de snelste tijd in de tank in de zin van maximaal pushen en een fenomenale ronde rijden? En als het je lukt een tiende harder te gaan, dan wil ik weer naar buiten kunnen om te reageren.
Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:43 schreef Geralt het volgende:
Precies. Het is nogal een kansloos systeem zo.
Dit vind Webber:
[..]
En dat ben ik met hem eens. Gewoon een uur knallen en geen gezeik met banden.
Ik vond daar niets mis mee.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.
Was een prima systeem.
Alsof de F1 luistert naar de fans.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond daar niets mis mee.
Met dat Q123 systeem ook niet overigens hoor, maar van mij had dat al niet zo nodig gehoeven.
De kwalificatie weer op de schop gooien was sowieso wel het laatste wat de F1 nodig had.
Kwam ook totaal niet naar voren uit die grote enquete van laatst.
Precies.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.
Was een prima systeem.
Toch simpel op te lossen door te eisen dat de teams minstens 2 tijden rijden in het eerste halfuur die 107% van de pole afliggen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.
Was een prima systeem.
twitter:thebuxtonblog twitterde op donderdag 31-03-2016 om 12:27:09Fernando Alonso is out of the Bahrain Grand Prix... more to follow. reageer retweet
Was wel mooi dan zag je nog eens een volledige ronde van een Minardi.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.
Was een prima systeem.
en nu?quote:Op donderdag 31 maart 2016 03:36 schreef lobotm het volgende:
[..]
Denk dat de kans 1% is dat stoffer en blik mag rijden maar ik gun het hem wel uiteraard...
1% kans gewonnen; Stoffel maakt zn debuut want alfons mag niet starten!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2016 03:36 schreef lobotm het volgende:
[..]
Denk dat de kans 1% is dat stoffer en blik mag rijden maar ik gun het hem wel uiteraard...
goed gezien, ouwequote:Op donderdag 31 maart 2016 01:55 schreef Geralt het volgende:
Ik bedenk me net wat; volgens mij moet Alfonso nog gekeurd worden door de FIA toch? Dat gebeurd altijd vlak voor het volgend weekend. Ik heb er niks van gelezen dattie al goedgekeurd is om te rijden (dus dat zal dan neem ik aan morgen (lees: donderdag) gebeuren?).
Zou gezien de klapper de kans bestaan dat hij van de FIA niet mag rijden en dat Stoffel zijn plekje in mag nemen voor de komende GP?
Om in te vallen voor Alfons natuurlijkquote:
Dan heb je duidelijk geen idee wie Vandoorne isquote:Op donderdag 31 maart 2016 12:35 schreef Zorro het volgende:
Dus nou mag Stoffel. Die kan nooit snel zijn.
[ afbeelding ]
Dit is meer die slak uit Turbo!quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk geen idee wie Vandoorne is
Mijns inziens minimaal net zo'n groot talent als Max
O ja, ik zie het nu ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk geen idee wie Vandoorne is
Mijns inziens minimaal net zo'n groot talent als Max
Tja ik zit er blijkbaar naast .. vroeger hadden ze nog geen CT scans en mocht alonso gewoon rijdenquote:
knap, want de Superleague Formula bestaat niet meer. De Super Formula daarentegen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:14 schreef Beach het volgende:
Stoffel is met zijn Superleague auto sneller dan met de Mac
nee speciaal voor jou.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:47 schreef JeMoeder het volgende:
Euh... eerste VT op Sakhir duurt maar een half uur? Typo?
Die laatste zin word ik niet wijs uitquote:Op donderdag 31 maart 2016 04:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De manier waarop Max het zei leek erop dat het zo was afgesproken.
Of er vantevoren een ronde was afgesproken is niet duidelijk maar Max zei wel dat hij volgens de afspraak als eerste naar binnen zou gaan.
Het leek er ook op dat ie in de veronderstelling was dat er na z'n oproep op de radio dat ie als eerste wilde dacht dat z'n banden al klaar zouden staan... een foutieve veronderstelling.
Daar krijgen ze voor betaald, dat is geen argument om dan maar nieuwe banden te halen. Je zou kunnen zeggen dat Max voelde dat de banden de cliff zouden bereiken, maar vooralsnog steunen de rondetijden die gedachte niet (sluit het ook niet per se uit).quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien omdat je als coureur heel hard moet werken om die rondetijden te halen.
Dit. Je kon voorheen best de eerste 40 minuten van een kwalificatie skippen en niets missen. Als kijker/toeschouwer ook niet leuk. Voor zover ik me herinner is het vorige format juist uitgevonden om dat tegen te gaan en dat werkte prima.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.
Was een prima systeem.
Joh, highlight filmpjes met een roze bril op. Ik heb niet elk seizoen gezien, maar er waren vroeger ook zat seizoenen waar alleen de top 3 nog in dezelfde lap zat. Waar de enige 'spanning' was dat er 1 of 2 keer per race een motor plofte.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit filmpjes van formule 1 terug te kijken van de periode 2000 tot 2006. Maar wat was F1 toen gaaf zeg. Good old memories
deze bijvoorbeeld:
Vooral dat seizoen met Alonso vs. Schumacher was epic
Bedanktquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:16 schreef WEST het volgende:
[..]
nee speciaal voor jou.
wordt nog aangepast.
Tuurlijk, maar zolang de ronde tijden goed zijn en je loopt dus uit moet je blijven rijden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een coureur kan dat best eens beter aanvoelen dan de data van de auto dat weergeeft
Ja en? Als je sneller rijdt dan de mannen achter je moet je nog een ronde doen. Zolang je die tijden rijdt is het goed.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien omdat je als coureur heel hard moet werken om die rondetijden te halen.
Maar ook daarbij zagen we dat velen bleven wachten tot een kwartier voor t eind.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:43 schreef Geralt het volgende:
Precies. Het is nogal een kansloos systeem zo.
Dit vind Webber:
[..]
En dat ben ik met hem eens. Gewoon een uur knallen en geen gezeik met banden.
Ik had daar geen problemen mee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar ook daarbij zagen we dat velen bleven wachten tot een kwartier voor t eind.
Als je highlights kijkt wel ja. Maar in die periode was het racen echt nul beter dan nu. Ik vond er niet veel aan in die jaren. De jaren ervoor en erna waren i.m.o. veel leuker.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit filmpjes van formule 1 terug te kijken van de periode 2000 tot 2006. Maar wat was F1 toen gaaf zeg. Good old memories
deze bijvoorbeeld:
Vooral dat seizoen met Alonso vs. Schumacher was epic
Tja van de BBC begrijp ik dat Tot het kwade genius hierachter is en dat hij de herinvoering van het oude format tegenhield. Voor het eerst dat hij eens ballen toont, maar wel op het verkeerde moment helaas.quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:44 schreef twiFight het volgende:
Kun je net zo goed de kwalificatie maar 15 minuten laten duren. Zelfde hoeveelheid actie, minus de bullshit.
Ja, en? Je hebt ook voetbalwedstrijden met een draak van een eerste helft, maar als je de tweede helft op het puntje van je stoel zit is dat snel vergeten. Wielrenfans accepteren ook gewoon dat er soms 2 uur niks gebeurt en ze blij zijn met alle toeristische informatie over de kastelen en de kroeg op de hoek en dan worden ze lyrisch over de finale. Je hebt een aanloop en een climax, de climax bepaalt of het mooi was of niet, niet de lengte van de aanloop.quote:Op donderdag 31 maart 2016 23:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar ook daarbij zagen we dat velen bleven wachten tot een kwartier voor t eind.
is bedoeld om andere coureurs afstand van hem te laten houdenquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:03 schreef heywoodu het volgende:
Stoffel ook met zo'n vaag meetding op de auto, is dat nieuw dit jaar ofzo?
quote:Rosberg has set a new fastest time through the first sector. His current best, 1m33.592s, is well up on the fastest time we saw in any practice session last year. That was a 1m34.599s from Hamilton in FP3.
Echt een drama dit jaar, constant artifacts wegvallen bufferen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ieder zijn mening natuurlijk, ik vind Stoffel een talent, maar laten we eerlijk zijn, hij is 24 jaar, tegenover de 18 jaar van Max. 6 jaar meer ervaring, veel meer raceklassen gereden, neemt niet weg dat ik na Max een nieuwe favoriet hebquote:Op donderdag 31 maart 2016 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk geen idee wie Vandoorne is
Mijns inziens minimaal net zo'n groot talent als Max
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:39 schreef tralalala het volgende:
Doet überhaupt niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:39 schreef tralalala het volgende:
Nice, werkt perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Hopelijk niet terugkerend, nogal zwaar circuit voor de remmen.quote:
Denk dat die na Australïe en toch een beetje de angst voor weer foutjes de PK's wat hebben opgeschroefdquote:
Wellicht vanwege klok uur vooruit hier?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:36 schreef THEFXR het volgende:
ik snap het niet, bij sky de kwalificatie om 3 PM en hier om 17.00 uur, daar zit 2 uur tussen, ik dacht dat het tijdsverschil met de UK maar 1 uur is???
Dat gaat toch in de hele EU gelijk op, die klok een uur vooruitquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht vanwege klok uur vooruit hier?
Neequote:Op vrijdag 1 april 2016 14:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat gaat toch in de hele EU gelijk op, die klok een uur vooruit
Voorbeschouwing van een uur?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:36 schreef THEFXR het volgende:
ik snap het niet, bij sky de kwalificatie om 3 PM en hier om 17.00 uur, daar zit 2 uur tussen, ik dacht dat het tijdsverschil met de UK maar 1 uur is???
Het gaat wel in de EU gelijk op, maar niet in de hele wereldquote:
GMT vs CEST?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:36 schreef THEFXR het volgende:
ik snap het niet, bij sky de kwalificatie om 3 PM en hier om 17.00 uur, daar zit 2 uur tussen, ik dacht dat het tijdsverschil met de UK maar 1 uur is???
Om te mierenneuken:quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het gaat wel in de EU gelijk op, maar niet in de hele wereld
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zomertijd
Dit waarschijnlijk. Ook hier (UK) ging de klok afgelopen zondag een uurtje vooruit. Op hetzelfde moment zelfs (1 uur 's nachts, 2 uur in Nederland.)quote:
Over humor gesproken, Verstappen kan de McLaren niet verslaan.quote:
? Max was net uitgebreid in beeldquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:07 schreef SnowOokami het volgende:
Zenden ze Verstappen expres niet uit? Of betaald Sainz gewoon meer?
Voordat zijn zusje en paps in beeld kwamenquote:
Mm.. Was ik zeker ff zeikenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Voordat zijn zusje en paps in beeld kwamen
quote:
Hij stond het optakelen van z'n ferrari ook mooi te regisseren onder vaderlijk toezicht van Arrivabenequote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef franklop het volgende:
Wel mooi hoe dat Vettel de rest zo bestudeert
Dit moment zekerquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Voordat zijn zusje en paps in beeld kwamen
Wel met een motor met maar 55% van de inhoud en een die ook nog eens 2000 km moet draaien, dus zo gek is het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:01 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens... 11 jaar later zijn ze gelijk aan (iets sneller) dan de V10 auto'sheeft even geduurd.
Heb hem vorig jaar al gezien , maar mooi om te zienquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:36 schreef WEST het volgende:
Vanavond Andere Tijden Sport over Jan Lammers en F1 uit die tijd.
Leuk om te zien, heerlijk simpel.. pitcrew loopt in spijkerbroeken rond ( met brede jaren 70 pijp uiteraard) 4 man om de wielen te verwisselen, die er vervolgens 30 seconden over doen...quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:36 schreef WEST het volgende:
Vanavond Andere Tijden Sport over Jan Lammers en F1 uit die tijd.
Ja, er werd gezegd dat Shadow het in 32 seconden deed, maar een topteam kon het in de helft. Dus 15 seconden. Nu 2,5.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Leuk om te zien, heerlijk simpel.. pitcrew loopt in spijkerbroeken rond ( met brede jaren 70 pijp uiteraard) 4 man om de wielen te verwisselen, die er vervolgens 30 seconden over doen...
olie en steeksleutel sfeertje..
Bij de top teams uit die tijd zal het wel ietsje geavanceerder eraan toegaan, maar het hele gedoe had een hoog Michel Vaillant gehalte
Aangezien Q3 nu betekent de "top 8", denk ik dat dat lastig is. Maar ik denk wel dat ze in Australie een valide kans hadden op P10. Helaas had McLaren het nieuwe formaat niet goed door (en/of geen banden meer) en konden ze niet een laatste run doen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het is maar een vrijdagtraining natuurlijk, morgen maar eens zien of Q3 gehaald kan worden.
klopt ja, ik had hem opgenomen. maar blijft mooi om te zien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:35 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Heb hem vorig jaar al gezien , maar mooi om te zien
Geen supersofts meer volgens Alonso.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Aangezien Q3 nu betekent de "top 8", denk ik dat dat lastig is. Maar ik denk wel dat ze in Australie een valide kans hadden op P10. Helaas had McLaren het nieuwe formaat niet goed door (en/of geen banden meer) en konden ze niet een laatste run doen.
In 1983:quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Leuk om te zien, heerlijk simpel.. pitcrew loopt in spijkerbroeken rond ( met brede jaren 70 pijp uiteraard) 4 man om de wielen te verwisselen, die er vervolgens 30 seconden over doen...
olie en steeksleutel sfeertje..
Bij de top teams uit die tijd zal het wel ietsje geavanceerder eraan toegaan, maar het hele gedoe had een hoog Michel Vaillant gehalte
Laat ze in Hannover maar wachtenquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:28 schreef Fer het volgende:
Moet naar Hannover morgenavond, maar om eerst de race uitkijken en dan vertrekken wordt een beetje laat. Andersom wil ik ook niet om 12 uur al vertrekken om de race daar te kunnen zien. Onderweg streamen over de 4g lijkt me ook niets worden. Dilemma.
Je kan ook niet kijken, en hopen dat je het 's avonds kan downloaden, of je moet de 24/7 stream Sky F1 vinden en hopen dat ze het op een beetje relaxte tijd herhalen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:28 schreef Fer het volgende:
Moet naar Hannover morgenavond, maar om eerst de race uitkijken en dan vertrekken wordt een beetje laat. Andersom wil ik ook niet om 12 uur al vertrekken om de race daar te kunnen zien. Onderweg streamen over de 4g lijkt me ook niets worden. Dilemma.
Is toch logisch? Alonso kent die auto veel beter en maakt dus meer kans op een goede eindklassering. Niet zo heel gek dat Mclaren hun racecoureur in de auto wil hebben ipv de reserve.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:57 schreef Dauthi het volgende:
Als we het gaan hebben over vreemd. Gister werd bij Sky nog behandeld hoe de relatie tussen Stoffel en Ron Dennis is, en die zou zeer goed moeten zijn.
En dan krijg je vandaag het volgende bericht:
http://www.motorsport.com(...)-bahrain-683847/?s=1
Ron Dennis wilt dat Alonso de Quali en Race rijdt voor McLaren.
Als Alonso nou een vent is gaat 'ie daar niet in mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:57 schreef Dauthi het volgende:
Als we het gaan hebben over vreemd. Gister werd bij Sky nog behandeld hoe de relatie tussen Stoffel en Ron Dennis is, en die zou zeer goed moeten zijn.
En dan krijg je vandaag het volgende bericht:
http://www.motorsport.com(...)-bahrain-683847/?s=1
Ron Dennis wilt dat Alonso de Quali en Race rijdt voor McLaren.
Ik bestel al bjina 15 jaar of zo bij Ticket + Travel. Ben daar zeer tevreden over.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:38 schreef Bonobo11 het volgende:
Zomaar een vraagje tussendoor.
Wil graag online kaarten kopen voor de race in Spa, waar kan ik dat het best doen qua betrouwbaarheid en dergelijke?
hier volgens mij:quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:38 schreef Bonobo11 het volgende:
Zomaar een vraagje tussendoor.
Wil graag online kaarten kopen voor de race in Spa, waar kan ik dat het best doen qua betrouwbaarheid en dergelijke?
Gewoon formula1.com ??
Veel duurder dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
hier volgens mij:
https://www.spagrandprix.com/nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kugh* omdat er niks beters is.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:58 schreef SnowOokami het volgende:
Serieus... hoe heeft dit meer peers dan SkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kugh* omdat er niks beters is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:21 schreef tralalala het volgende:
http://188.166.171.119/hls/live.m3u8
Werkt goed
VLC geeft een geweldige reeks foutmeldingen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
In VLC openen als netwerkstream, nog geen één keer stotterend beeld gehad.
Thanksquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
In VLC openen als netwerkstream, nog geen één keer stotterend beeld gehad.
Raar, hier werkt ie perfect!quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Thanks
moet steeds bufferen hier...![]()
Max zoekt gewoon uitdagingen, die wil van de laatste plek naar het podium rijdenquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:46 schreef Zorro het volgende:
Verstappen laatste
Ze hebben alleen nog niet door dat reversed grid nog niet is ingesteld.
Dan hebben ze nog 2 uur om het teug te draaienquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:42 schreef Max23 het volgende:
Las ergens dat ze iets aan de motor hadden veranderd vannacht?
Vraag me af wat er aan de hand is. Beide auto's hebben problemen of ze zijn gewoon wat aan het testen/meten deze vrije training en hebben wel vertrouwen in de kwalificatie. Is maar een vrije training, gaat toch om vanmiddag en morgen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Toro Rosso is weer heerlijk bezig... zelfs op de soft mag je niet zo'n grote achterstand hebben.
De Mercedesen hebben nog 1 extra versnelling maak je maar geen illusiesquote:
dan geniet ik maar van VT3quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
De Mercedesen hebben nog 1 extra versnelling maak je maar geen illusiesdie staan er in de kwalificatie wel weer voor.
#1 en #2 in Q3 hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:00 schreef Abdus18 het volgende:
Hmm, TR toch een beetje tegenvallend nu in VT3.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel weer zo lullig dat hij niet die stream aan houdt tot de kwalificatie
Gelukkig werkt de SD-stream nu wel eindelijk.
Hoop het, quali is om vijf uur?quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:08 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kwalificatie wordt wel op Ziggo Sport uitgezonden hoop ik?
Niet goed voor STR... de haastige spoed heeft helaas toch z'n manco; ze hebben een bandenvreter gemaakt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hmm gaat leuk worden met de banden deze race
Vettel heeft er ook nog 2 a 3 tienden inzitten, dat maakt toch een behoorlijk gaatje om te overbruggen. Ik verwacht in ieder geval geen makkelijke 1-2 voor Mercedes.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
De Mercedesen hebben nog 1 extra versnelling maak je maar geen illusiesdie staan er in de kwalificatie wel weer voor.
En met slechts 4 ronden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:12 schreef VacaLoca het volgende:
Stoffel goed bezig trouwens, maar 4 honderdste achter Button
Als je ziggo hebt wel volgens mij.quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:40 schreef Fokker89 het volgende:
Kwali is toch gewoon te zien bij het onbetaalde Ziggo Sports?
Ik niet, maar laat mij nou toevallig even een bezoekje brengen aan mijn vader rond 17:00quote:
quote:“Het zag er niet zo snel uit, maar dat komt omdat we een lange run met veel benzine hebben gedaan”, vertelt Max direct na de vrije training aan Verstappen.nl. “We hadden dus een ander programma dan de andere teams. Ik had vervolgens nog een probleem, waardoor ik binnen moest komen. Het team heeft dat probleem opgelost, hoewel ik nog niet precies weet wat het was. Ik kon daarna de lange run wel afmaken, wat heel nuttig was.” Later zagen de tijden er een stuk sneller uit, maar kon je je nog niet meten met de top. “Op het laatst zijn we nog naar buiten gegaan op de zachte band. Niet op superzacht, wat de rest van het veld wel deed. De tijd is dus niet representatief, zeker niet met dit weer: het gaat straks voor de kwalificatie nog afkoelen.” Wat verwacht je van de kwalificatie? “Het middenveld zal tijdens de kwalificatie wel heel dicht bij elkaar zitten. Ik denk dat tussen positie vijf, zes en twaalf, veertien alles mogelijk is.”
quote:Op zaterdag 2 april 2016 15:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik niet, maar laat mij nou toevallig even een bezoekje brengen aan mijn vader rond 17:00![]()
Ik heb trouwens op de PC ook Horizon GO, die ik met de inlog van mijn vader kan gebruiken, ideaalquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:42 schreef Fopje het volgende:
[..]Nice. Ik slinger m'n betaalde ziggo internet stream weer aan
Q3 wordt vast heel interessantquote:Op zaterdag 2 april 2016 16:30 schreef THEFXR het volgende:
mm, nog steeds het nieuwe format voor de kwalificatie, dus dat wordt het rad van fortuin.
Werd vorig ook steeds over Lotus beweerd, maar die hebben ook aan alle GP's deelgenomenquote:Op zaterdag 2 april 2016 16:40 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Echt zo erg dat dit mogelijk de laatste kwalificatie voor Sauber wordt? Of overdrijft Mollie?
Daar zat nog wel een partij met wat geld achter, dat is bij Sauber niet het geval. Ik vrees met grote vrezen voor het team.quote:Op zaterdag 2 april 2016 16:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Werd vorig ook steeds over Lotus beweerd, maar die hebben ook aan alle GP's deelgenomen
Die heeft het team verpest met haar acties met betrekking tot contracten met vd gaarde, sutil, nasr en ericssonquote:Op zaterdag 2 april 2016 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zat nog wel een partij met wat geld achter, dat is bij Sauber niet het geval. Ik vrees met grote vrezen voor het team.
Bij een eventuele redding zou het team beter af zijn zonder Monisha
Ik begin nu pas door te krijgen hoe gigantisch veel Z Sport uitzendt, sowieso qua andere sporten, maar ook echt heel erg veel op Z Sport Racing, dus het geld waardquote:Op zaterdag 2 april 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Als Acestream niet heel snel weer gewoon normale streams gaat leveren, denk ik dat ik ook maar weer gewoon ouderwets Ziggo Sport ga kopen
Of ze moeten de content op het gratis kanaal verbeteren naar minder voetbal.
Nuquote:Op zaterdag 2 april 2016 16:59 schreef vaarsuvius het volgende:
begint Q zo? ben ff kwijt of het 18:00 onze tijd is of hun tijd.
Nuquote:Op zaterdag 2 april 2016 16:59 schreef vaarsuvius het volgende:
begint Q zo? ben ff kwijt of het 18:00 onze tijd is of hun tijd.
Ja, ze hebben er problemen mee en het zou niet voor Spanje opgelost kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:02 schreef THEFXR het volgende:
wat zei mol nu over de turbo van ferrari, dat ze het pas in Spanje kunnen aanpassen?
dus die 2015 is gewoon beter die er nu bij Str in ligtquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben er problemen mee en het zou niet voor Spanje opgelost kunnen worden.
Kijk eens boven je reageerveld...quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:03 schreef THEFXR het volgende:
2288397a21c4933d2359f19f54daa4101e297a48
deze doet het
Dat denk ik niet, geen idee hoe groot die "problemen" zijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus die 2015 is gewoon beter die er nu bij Str in ligt
die deed het niet, die andere doet het goed, mits je instellingen goed staan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens boven je reageerveld...
Die is trouwens bagger.
Kijk eens goed...quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die deed het niet, die andere doet het goed, mits je instellingen goed staan.
Daar komt Sainz, die gaat een tijd zetten.*klok komt in beeld* onee, het was z'n outlap.quote:
Klopt .quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:07 schreef THEFXR het volgende:
dit is toch niet altijd een nachtrace geweest?
Zal hem een zorg zijnquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Magnussen out. Die moest nu buiten zijn.
Zuurpruimquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:09 schreef wimderon het volgende:
Leuk dat coureurs die fouten maken afgestraft worden, maar dat gaat dus alleen op voor teams onderin het middenveld en lager. Dit blijft een flopshow.
het zal bij als blijvenquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Als Magnussen pole pakt, komt dat dan ook in de boeken als pole voor hem? Lijkt me wel toch
En blijft de pole op de grid dan leeg of schuift de nummer 2 dan ook fysiek een plekje op? Ik zou zeggen dat ie dan leeg blijft, maar weet het niet zeker.
Ja leuk, maar dat geeft geen antwoord op mijn vraagquote:
Jep. Schumacher heeft gewoon een pole in de Mercedes.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Als Magnussen pole pakt, komt dat dan ook in de boeken als pole voor hem? Lijkt me wel toch
En blijft de pole op de grid dan leeg of schuift de nummer 2 dan ook fysiek een plekje op? Ik zou zeggen dat ie dan leeg blijft, maar weet het niet zeker.
Het doel was om het veld door elkaar te krijgen. En dat gebeurt gewoon niet. Klaar.quote:
Dat was toch Monaco en had hij zijn auto op een lekkere plaats geparkeerd en werd later daarvoor bestraft.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Schumacher heeft gewoon een pole in de Mercedes.
Kijk eens naar Wehrlein...quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het doel was om het veld door elkaar te krijgen. En dat gebeurt gewoon niet. Klaar.
Sterker nog. De topteams kunnen gewoon banden sparen en lopen weinig risico tov andere teams. Precies wat Brundle zojuist zei.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat was toch Monaco en had hij zijn auto op een lekkere plaats geparkeerd en werd later daarvoor bestraft.
Inderdaad. Het is voor de topteams makkelijker geworden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het doel was om het veld door elkaar te krijgen. En dat gebeurt gewoon niet. Klaar.
Sterker nog. De topteams kunnen gewoon banden sparen en lopen weinig risico tov andere teams. Precies wat Brundle zojuist zei.
Iedereen achter hen was op de baan. Als die sneller zijn ben je de klos.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:14 schreef Max23 het volgende:
Waarom hebben Sainz en Verstappen nog een rondje gereden![]()
Leek toch wel duidelijk dat ze al safe waren en dus banden konden sparen
Ericcson stond geloof ik al in de pits en de kans dat Wehrlein het nog zou verbeterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen achter hen was op de baan. Als die sneller zijn ben je de klos.
ze moeten benzine tankenquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:16 schreef Nober het volgende:
Waarom stoppen ze nu? Gewoon door tot aan P1.
Dat is 11 jaar geleden in een Ferrariquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had pole en veroorzaakte een gele vlag zodat niemand meer kon verbeteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |