abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2016 @ 23:45:49 #1
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161064739
160329_134184_Header.jpg

Als de grote prijs van Australië een voorbode is voor de rest van jaar, kunnen miljoenen racefans zich opmaken voor een spetterend raceseizoen. Haperend startende Mercedessen, Ferrari dat lange tijd op de zege afstevent, een horrorklapper, een rode vlag, een fulminerende Max Verstappen: de première van 2016 was geladen met actie. Wat echter aan de race ontbrak was het vooraf gehoopte antwoord op de vraag hoe de krachtsverhoudingen liggen. Door het aparte raceverloop is die vraag immers nog altijd in nevelen gehuld. Wellicht zal het antwoord komend weekend gegeven gaan worden, tijdens een nachtelijke voorstelling vanuit de woestijn van Sakhir. Dan staat namelijk de grote prijs van Bahrein op het programma.

Het wordt alweer de twaalfde keer dat er een Grand Prix zal worden verreden in de rijkelijk met oliedollars gevulde golfstaat. Het ultramoderne circuit werd ontworpen door de Duitse architect Herman Tilke en stond in 2004 voor het eerst op de kalender. Het was een jaar waarin Ferrari oppermachtig was en Michael Schumacher en Rubens Barrichello derhalve een overtuigende één-twee grepen. Derde in die race werd de toen nog jonge Jenson Button die in zijn BAR-Honda bijna een halve minuut moest toegeven op het tweetal. De Brit is samen met Fernando Alonso, Kimi Raikkonen en Felipe Massa één van de vier overlevers uit die tijd. Doordat mensenrechten in Bahrein een overschat fenomeen zijn, braken er in 2011 rellen en demonstraties uit waarbij 93 doden vielen. Hoewel oliedollars voor Bernie Ecclestone vaak zwaarder lijken te wegen dan mensenrechten, besloot hij onder druk van teams en media de race eenmalig van de kalender te halen.

Volgens Daniel Ricciardo kunnen we ons opmaken voor een race waarin flink ingehaald kan worden. “De baan is er geschikt voor,” stelt de Red Bull-rijder. “Als je goed door de laatste bocht vloeit, kan je met DRS dichtbij je voorganger komen en in bocht één inhalen. Lukt het niet dan kun je het proberen in bocht vier of in de middelste sectie.” Inhaalmogelijkheden genoeg dus. Het moet als muziek in de oren van Max Verstappen klinken. De Nederlander kwam in Melbourne vast te zitten achter teamgenoot Carlos Sainz en ditmaal kon zelfs het Nederlandse inhaalfenomeen er niet langs. Zelf verklaarde Verstappen deze week in Gazzetta dello Sport dat Toro Rosso weleens het derde team zou kunnen zijn. Mocht alles gaan zoals hij voor ogen heeft, zal hij komend weekend dus mikken op plek vijf: achter Mercedes en Ferrari, maar ditmaal toch echt vóór teamgenoot Sainz.

160329_134184_Bahrain_kopje_circuit.gif

160329_134184_circuit.jpg

160330_134184_bahraincircuit.JPG

FIA Grand Prix Informatie

160329_134184_Bahrain_kopje_kalender.gif

160330_134184_kalender.jpg

160329_134184_Bahrain_kopje_stand.gif

Stand coureurs

160330_134184_standcoureurs.jpg

Stand constructeurs

160330_134184_standconstructeurs.jpg

160329_134184_Bahrain_kopje_tijdschema.gif

160330_134184_tijdschema.jpg

160329_134184_Bahrain_kopje_tv.gif

160330_134184_tvgids.jpg

160329_134184_Bahrain_kopje_hetweer.gif

160329_134184_hetweer.jpg
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_161066165
Veel plaatjes en een hoop tekst die ik niet gelezen heb.

Goeie OP; waarvoor dank _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161066208
Ik bedenk me net wat; volgens mij moet Alfonso nog gekeurd worden door de FIA toch? Dat gebeurd altijd vlak voor het volgend weekend. Ik heb er niks van gelezen dattie al goedgekeurd is om te rijden (dus dat zal dan neem ik aan morgen (lees: donderdag) gebeuren?).

Zou gezien de klapper de kans bestaan dat hij van de FIA niet mag rijden en dat Stoffel zijn plekje in mag nemen voor de komende GP?
  donderdag 31 maart 2016 @ 02:33:07 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161066376
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:18 schreef Geralt het volgende:
Toch vraag ik me af of Verstappen wel binnenkwam zonder het te melden aan het team. Dat wordt nu zo naar buiten gebracht, maar of dat echt zo is blijft gissen. Hij lijkt me slim genoeg om te weten dat ze dan niet klaar staan met banden en dattie dus veel gaat verliezen.

Dat maakt gewoon geen sense. Waarom zou hij dat doen?

Ik denk eerder dat Verstappen wel degelijk geroepen heeft dattie binnen zou komen en dat het team gewoon niet snel genoeg was en dat Verstappen nu de deksel op de neus krijgt en dat hij een hard lesje gekregen heeft om zichzelf niet boven het team te plaatsen en dat het team naar buiten toe de schuld bij hem legt.

Een lesje nederigheid ofzo. Maargoed, dat is koffiedik kijken; we zullen het nooit weten.
Dat is erg vergezocht. Je kunt het namelijk ook omdraaien: Waarom zou het team dat doen? Ik denk dat het team wel degelijk heeft geroepen dat hij buiten moest blijven en het team kon gewoon mogelijkerwijs niet optijd banden neerzetten nadat hij binnenkwam.

Uiteindelijk laat captain hindsight wel zien dat Verstappen fout zat en door had moeten gaan omdat hij nog prima tijden reed. Maar het geeft wel een leuke race en nog leukere team radio. Volgende keer hopen op wat meer punten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 31 maart 2016 @ 03:36:43 #5
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_161066590
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:55 schreef Geralt het volgende:
Ik bedenk me net wat; volgens mij moet Alfonso nog gekeurd worden door de FIA toch? Dat gebeurd altijd vlak voor het volgend weekend. Ik heb er niks van gelezen dattie al goedgekeurd is om te rijden (dus dat zal dan neem ik aan morgen (lees: donderdag) gebeuren?).

Zou gezien de klapper de kans bestaan dat hij van de FIA niet mag rijden en dat Stoffel zijn plekje in mag nemen voor de komende GP?
Denk dat de kans 1% is dat stoffer en blik mag rijden maar ik gun het hem wel uiteraard...
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
  donderdag 31 maart 2016 @ 04:29:30 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_161066605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 02:33 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat is erg vergezocht. Je kunt het namelijk ook omdraaien: Waarom zou het team dat doen? Ik denk dat het team wel degelijk heeft geroepen dat hij buiten moest blijven en het team kon gewoon mogelijkerwijs niet optijd banden neerzetten nadat hij binnenkwam.

Uiteindelijk laat captain hindsight wel zien dat Verstappen fout zat en door had moeten gaan omdat hij nog prima tijden reed. Maar het geeft wel een leuke race en nog leukere team radio. Volgende keer hopen op wat meer punten.
De manier waarop Max het zei leek erop dat het zo was afgesproken.
Of er vantevoren een ronde was afgesproken is niet duidelijk maar Max zei wel dat hij volgens de afspraak als eerste naar binnen zou gaan.
Het leek er ook op dat ie in de veronderstelling was dat er na z'n oproep op de radio dat ie als eerste wilde dacht dat z'n banden al klaar zouden staan... een foutieve veronderstelling.
pi_161066780
Ik begrijp sws nooit het argument 'mijn banden gaan eraan', wanneer je ronde tijden nog goed zijn. En dat waren ze.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 maart 2016 @ 07:52:07 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161066898
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef JimmyManna het volgende:
Ik begrijp sws nooit het argument 'mijn banden gaan eraan', wanneer je ronde tijden nog goed zijn. En dat waren ze.
Misschien omdat je als coureur heel hard moet werken om die rondetijden te halen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:08:42 #9
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_161066961
gaan ze toch weer het nieuwe kwalificatie systeem gebruiken.
:'(
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 maart 2016 @ 08:52:31 #10
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161067293
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef JimmyManna het volgende:
Een coureur kan dat best eens beter aanvoelen dan de data van de auto dat weergeeft
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_161068539
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:08 schreef KingRadler het volgende:
Ja, en het lijkt er op dat dat nog wel even het geval zal zijn, aangezien de teams, de FIA en de FOM het niet eens worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 10:30:23 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161068567
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:08 schreef KingRadler het volgende:
Helemaal prima.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161068645
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Helemaal prima.
Ja, mits ze meer (en zachtere) setjes banden kunnen kiezen en sneller de wagen kunnen bijtanken in de pits.

De grootste problemen zijn dat teams te weinig setjes van de zachtste banden hebben en dus besluiten om niet meer naar buiten te gaan en dat het te lang duurt om na een run weer opnieuw een tijd te kunnen zetten, waardoor coureurs geen tijd meer hebben om hun snelle rondje af te maken.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161068714
Persoonlijk vond ik heel die nieuwe kwalificatie nogal een strategische blunder van nagenoeg alle teams.

Sterker nog, ik zou het een aanfluiting willen noemen. Zoveel slimme koppen bij elkaar en vrolijk mensen de baan op sturen met nog 90s te gaan. Waarom? Dat haal je niet meer 8)7

Compleet kansloos en een aanfluiting voor de teams als je het mij vraagt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 10:40:46 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161068758
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef Geralt het volgende:
Persoonlijk vond ik heel die nieuwe kwalificatie nogal een strategische blunder van nagenoeg alle teams.

Sterker nog, ik zou het een aanfluiting willen noemen. Zoveel slimme koppen bij elkaar en vrolijk mensen de baan op sturen met nog 90s te gaan. Waarom? Dat haal je niet meer 8)7

Compleet kansloos en een aanfluiting voor de teams als je het mij vraagt.
Ook de persoon ervoor die met nog 180 seconden te gaan naar buiten wordt gestuurd, terwijl degene achter hem al bezig is met een betere tijd. Dan op eens ben je te laat :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161068793
Precies. Het is nogal een kansloos systeem zo.

Dit vind Webber:
quote:
Hij bewaart goede herinneringen aan het kwalificeren in zijn debuutjaar 2002, toen de kwalificatie één uur duurde en alle coureurs twaalf rondjes hadden om een zo goed mogelijke tijd neer te zetten. "Dat was het beste format dat ik heb meegemaakt. Je had vier setjes banden in een sessie van één uur en al die setjes hoefden niet meer gebruikt te worden in de race."

"Maar sindsdien is er zoveel veranderd", aldus Webber. De Australiër vindt dat de Formule 1 het zichzelf niet te moeilijk moet maken. "Als we de televisie aanzetten, dan moet dit gewoon de kwalificatie zijn. Dus wie heeft de snelste tijd in de tank in de zin van maximaal pushen en een fenomenale ronde rijden? En als het je lukt een tiende harder te gaan, dan wil ik weer naar buiten kunnen om te reageren.
En dat ben ik met hem eens. Gewoon een uur knallen en geen gezeik met banden.
pi_161068847
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:43 schreef Geralt het volgende:

Dit vind Webber:

[..]

Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.

Was een prima systeem.
pi_161068903
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.

Was een prima systeem.
Ik vond daar niets mis mee.

Met dat Q123 systeem ook niet overigens hoor, maar van mij had dat al niet zo nodig gehoeven.

De kwalificatie weer op de schop gooien was sowieso wel het laatste wat de F1 nodig had.

Kwam ook totaal niet naar voren uit die grote enquete van laatst.
pi_161068994
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vond daar niets mis mee.

Met dat Q123 systeem ook niet overigens hoor, maar van mij had dat al niet zo nodig gehoeven.

De kwalificatie weer op de schop gooien was sowieso wel het laatste wat de F1 nodig had.

Kwam ook totaal niet naar voren uit die grote enquete van laatst.
Alsof de F1 luistert naar de fans. :)

Maar nee, de kwalificatie had niet aangepast hoeven te worden. Die was goed genoeg zo.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 maart 2016 @ 10:53:57 #20
Maffe Fries
pi_161069007
quote:

[..]

Was een prima systeem.
Precies.

En daarnaast moet een organisatie als de FIA gewoon weer de leidende functie grijpen als het op regels aan komt. Zinnige regels opstellen, liefst niet te veel en de teams moeten die maar opvolgen als ze mee willen doen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:14:56 #21
37887 Dauthi
Progressive
pi_161069364
quote:

[..]

Was een prima systeem.
Toch simpel op te lossen door te eisen dat de teams minstens 2 tijden rijden in het eerste halfuur die 107% van de pole afliggen.
Je zou met het vorige systeem het probleem ook makkelijk kunnen oplossen door iedere auto 2 sets banden naar keuze per sessie te geven, dan rijdt iedere coureur, behalve de toppers, 2 snelle rondjes per Q-sessie, en omdat de banden enkel voor de Q zijn ook nog eens op de limiet.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_161070996
Geen alonso?

thebuxtonblog twitterde op donderdag 31-03-2016 om 12:27:09 Fernando Alonso is out of the Bahrain Grand Prix... more to follow. reageer retweet
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_161071073
Zijn er meer die het melden inderdaad. Alonso zelf zei dat ie zich OK voelde na de medical check
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_161071075
quote:

[..]

Was een prima systeem.
Was wel mooi dan zag je nog eens een volledige ronde van een Minardi.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:33:02 #25
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161071105
En nu officieel

donderdag 31 maart 2016 @ 12:34:39 #26
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161071144
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 03:36 schreef lobotm het volgende:

[..]

Denk dat de kans 1% is dat stoffer en blik mag rijden maar ik gun het hem wel uiteraard...
en nu?
  FOK!fotograaf donderdag 31 maart 2016 @ 12:35:29 #27
842 Zorro
Z
pi_161071162
Dus nou mag Stoffel. Die kan nooit snel zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:48:02 #28
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161071387
vandoorne is onderweg naar bahrain
pi_161071417
Dan kunnen de belgen en de nederlanders juichen voor verstappen en vandoorne w/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_161071570
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 03:36 schreef lobotm het volgende:

[..]

1% kans gewonnen; Stoffel maakt zn debuut want alfons mag niet starten!!!!!
pi_161071684
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:55 schreef Geralt het volgende:

goed gezien, ouwe
pi_161071698
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:48 schreef WEST het volgende:
vandoorne is onderweg naar bahrain
waarom?
pi_161071707
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom?
Om in te vallen voor Alfons natuurlijk :9
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:11:43 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161071798
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:35 schreef Zorro het volgende:
Dus nou mag Stoffel. Die kan nooit snel zijn.
[ afbeelding ]
Dan heb je duidelijk geen idee wie Vandoorne is :D

Mijns inziens minimaal net zo'n groot talent als Max
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161071856
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dit is meer die slak uit Turbo! :P, dan die schildpad ;)
pi_161071875
Stoffel is met zijn Superleague auto sneller dan met de Mac :')
pi_161071886
Waarschijnlijk een goed georganiseerde 1 april grap en rijdt alonso morgen gewoon fp1 :')
  FOK!fotograaf donderdag 31 maart 2016 @ 13:18:02 #38
842 Zorro
Z
pi_161071946
quote:

[..]

O ja, ik zie het nu ook

:P

Overigens, natuurlijk ken ik Stoffel wel, ik vind zijn naam alleen zo grappig :)
pi_161072070
Ik zit filmpjes van formule 1 terug te kijken van de periode 2000 tot 2006. Maar wat was F1 toen gaaf zeg. Good old memories O+

deze bijvoorbeeld:

Vooral dat seizoen met Alonso vs. Schumacher was epic _O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:26:47 #40
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_161072114
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en nu?
Tja ik zit er blijkbaar naast .. vroeger hadden ze nog geen CT scans en mocht alonso gewoon rijden ;)
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:35:30 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161072244
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:14 schreef Beach het volgende:
Stoffel is met zijn Superleague auto sneller dan met de Mac :')
knap, want de Superleague Formula bestaat niet meer. De Super Formula daarentegen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2016 @ 13:47:16 #42
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_161072452
Euh... eerste VT op Sakhir duurt maar een half uur? Typo ;)?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:16:23 #43
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161073022
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:47 schreef JeMoeder het volgende:
Euh... eerste VT op Sakhir duurt maar een half uur? Typo ;)?
nee speciaal voor jou.

wordt nog aangepast.
pi_161073768

[ Bericht 83% gewijzigd door THEFXR op 31-03-2016 15:04:24 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:54:35 #45
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161073803
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 04:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De manier waarop Max het zei leek erop dat het zo was afgesproken.
Of er vantevoren een ronde was afgesproken is niet duidelijk maar Max zei wel dat hij volgens de afspraak als eerste naar binnen zou gaan.
Het leek er ook op dat ie in de veronderstelling was dat er na z'n oproep op de radio dat ie als eerste wilde dacht dat z'n banden al klaar zouden staan... een foutieve veronderstelling.
Die laatste zin word ik niet wijs uit :P Qua strategie heb je een punt. Ook Sainz reed prima tijden en had - i.i.g. ten opzichte van Grosjean en zo - de pits niet ingehoeven. Het verschil is alleen dat toen hij er voor koos de pits in te gaan het team wel klaarstond - met zijn banden. Blijkbaar heeft Sainz dus e.e.a. duidelijker gecommuniceerd met zijn team. Maar los van de strategie schoot Max blijkbaar in de paniek en is hij de rest van de race gaan reageren op Sainz i.p.v. 'gewoon' zijn race te rijden.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien omdat je als coureur heel hard moet werken om die rondetijden te halen.
Daar krijgen ze voor betaald, dat is geen argument om dan maar nieuwe banden te halen. Je zou kunnen zeggen dat Max voelde dat de banden de cliff zouden bereiken, maar vooralsnog steunen de rondetijden die gedachte niet (sluit het ook niet per se uit).

quote:

[..]

Was een prima systeem.
Dit. Je kon voorheen best de eerste 40 minuten van een kwalificatie skippen en niets missen. Als kijker/toeschouwer ook niet leuk. Voor zover ik me herinner is het vorige format juist uitgevonden om dat tegen te gaan en dat werkte prima.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:59:57 #46
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161073929
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit filmpjes van formule 1 terug te kijken van de periode 2000 tot 2006. Maar wat was F1 toen gaaf zeg. Good old memories O+

deze bijvoorbeeld:

Joh, highlight filmpjes met een roze bril op. Ik heb niet elk seizoen gezien, maar er waren vroeger ook zat seizoenen waar alleen de top 3 nog in dezelfde lap zat. Waar de enige 'spanning' was dat er 1 of 2 keer per race een motor plofte.
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2016 @ 15:42:31 #47
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_161074965
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:16 schreef WEST het volgende:

[..]

nee speciaal voor jou.

wordt nog aangepast.
Bedankt *O*
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_161077254
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Een coureur kan dat best eens beter aanvoelen dan de data van de auto dat weergeeft
Tuurlijk, maar zolang de ronde tijden goed zijn en je loopt dus uit moet je blijven rijden.
pi_161077649
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja en? Als je sneller rijdt dan de mannen achter je moet je nog een ronde doen. Zolang je die tijden rijdt is het goed.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 maart 2016 @ 19:06:30 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161079119
-never mind-

[ Bericht 97% gewijzigd door Swetsenegger op 31-03-2016 19:35:12 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 23:24:44 #51
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_161086672
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:43 schreef Geralt het volgende:

Dit vind Webber:

[..]

Maar ook daarbij zagen we dat velen bleven wachten tot een kwartier voor t eind.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_161087321
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:24 schreef nils7 het volgende:

[..]

Maar ook daarbij zagen we dat velen bleven wachten tot een kwartier voor t eind.
Ik had daar geen problemen mee hoor :)
  vrijdag 1 april 2016 @ 00:44:24 #53
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161088538
Kun je net zo goed de kwalificatie maar 15 minuten laten duren. Zelfde hoeveelheid actie, minus de bullshit.
pi_161090091
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:

deze bijvoorbeeld:

Als je highlights kijkt wel ja. Maar in die periode was het racen echt nul beter dan nu. Ik vond er niet veel aan in die jaren. De jaren ervoor en erna waren i.m.o. veel leuker.
pi_161090096
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 00:44 schreef twiFight het volgende:
Kun je net zo goed de kwalificatie maar 15 minuten laten duren. Zelfde hoeveelheid actie, minus de bullshit.
Tja van de BBC begrijp ik dat Tot het kwade genius hierachter is en dat hij de herinvoering van het oude format tegenhield. Voor het eerst dat hij eens ballen toont, maar wel op het verkeerde moment helaas.
pi_161091461
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 23:24 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ja, en? Je hebt ook voetbalwedstrijden met een draak van een eerste helft, maar als je de tweede helft op het puntje van je stoel zit is dat snel vergeten. Wielrenfans accepteren ook gewoon dat er soms 2 uur niks gebeurt en ze blij zijn met alle toeristische informatie over de kastelen en de kroeg op de hoek en dan worden ze lyrisch over de finale. Je hebt een aanloop en een climax, de climax bepaalt of het mooi was of niet, niet de lengte van de aanloop.

Ik snap wel dat het commercieel interessanter is wanneer het voortdurend net leuk genoeg is om niet weg te zappen zodat er meer reclame wordt meegepakt. Maar voor de commerciele waarde van de F1 als geheel is het misschien wel beter als de quali niet zo vlak is qua amusementswaarde, maar hoge pieken kent.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161094664
VT1 staat op het punt van beginnen :)
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:00:09 #58
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161094715
En we zijn weer los *O*
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 1 april 2016 @ 13:03:24 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_161094772
Stoffel ook met zo'n vaag meetding op de auto, is dat nieuw dit jaar ofzo? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 1 april 2016 @ 13:05:46 #60
Maffe Fries
pi_161094818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:03 schreef heywoodu het volgende:
Stoffel ook met zo'n vaag meetding op de auto, is dat nieuw dit jaar ofzo? :o
is bedoeld om andere coureurs afstand van hem te laten houden :+
pi_161095161
Alleen McLaren, Red Bull en Toro Rosso zijn nog voorstander van de 2017 auto's?!

Dat had ik nog niet gelezen :@
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:22:22 #62
194695 franklop
Fran knock
pi_161095165
quote:
Rosberg has set a new fastest time through the first sector. His current best, 1m33.592s, is well up on the fastest time we saw in any practice session last year. That was a 1m34.599s from Hamilton in FP3.
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:25:57 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161095251
die stream ;( :'(
pi_161095397
Vettel heeft in zn broek geplast :+
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:35:42 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161095489
is het echt maar 30 min of een typo?
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:35:44 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_161095490
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:25 schreef THEFXR het volgende:
die stream ;( :'(
Echt een drama dit jaar, constant artifacts wegvallen bufferen.

En via sky zelf moet je in de UK wonen en 34pond per maand dokken :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 april 2016 @ 13:36:35 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161095515
Eind vorig jaar begon het aanbod al gigantisch achteruit te gaan ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161095526
helaas ja :(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 april 2016 @ 13:37:01 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161095527
Squirrelstreams.com is ook overleden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161095544
Sport 1 stream *O*
pi_161095545
en Henno stream neemt niemand meer aan :(
pi_161095579
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
pi_161095619
quote:

[..]

Ieder zijn mening natuurlijk, ik vind Stoffel een talent, maar laten we eerlijk zijn, hij is 24 jaar, tegenover de 18 jaar van Max. 6 jaar meer ervaring, veel meer raceklassen gereden, neemt niet weg dat ik na Max een nieuwe favoriet heb ^O^ hoop dat hij het goed doet, zie hem liever dan een Massa of ander fossiel in de F1.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 april 2016 @ 13:41:43 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161095635
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:39 schreef tralalala het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
Doet überhaupt niks.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161095640
en alles in de pits :(
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:46:08 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_161095717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:39 schreef tralalala het volgende:
SPOILER
;)
Nice, werkt perfect. _O_
  vrijdag 1 april 2016 @ 13:53:28 #77
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_161095876
SPOILER
Feyenoord!!! * Barça
pi_161095913
Problemen met de wagen van Max
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:00:11 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161095999
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 13:55 schreef tralalala het volgende:
Problemen met de wagen van Max
Beter nu dan zondag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_161096007
Dat sowieso :P
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:01:04 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_161096019
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Beter nu dan zondag.
Hopelijk niet terugkerend, nogal zwaar circuit voor de remmen.

Manor ook bijna 6 seconde sneller dan vorig jaar. Ook flinke sprongen gemaakt met hun nieuwe motor.

[ Bericht 9% gewijzigd door S95Sedan op 01-04-2016 14:10:27 ]
pi_161096484
die merc -_- zo snel
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:30:04 #83
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161096553
het is ook letterlijke een zandbak met die bergen op de achtergrond
pi_161096589
Mercedes jezus...
pi_161096613
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:32 schreef tjaptjoep het volgende:
Mercedes jezus...
Denk dat die na Australïe en toch een beetje de angst voor weer foutjes de PK's wat hebben opgeschroefd :')
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:36:20 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161096664
ik snap het niet, bij sky de kwalificatie om 3 PM en hier om 17.00 uur, daar zit 2 uur tussen, ik dacht dat het tijdsverschil met de UK maar 1 uur is???
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:37:51 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_161096704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:36 schreef THEFXR het volgende:
ik snap het niet, bij sky de kwalificatie om 3 PM en hier om 17.00 uur, daar zit 2 uur tussen, ik dacht dat het tijdsverschil met de UK maar 1 uur is???
Wellicht vanwege klok uur vooruit hier?
  Moderator vrijdag 1 april 2016 @ 14:39:25 #88
446930 crew  ESF1Gamer
pi_161096735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wellicht vanwege klok uur vooruit hier?
Dat gaat toch in de hele EU gelijk op, die klok een uur vooruit :?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:43:12 #89
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_161096825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:39 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Dat gaat toch in de hele EU gelijk op, die klok een uur vooruit :?
Nee
pi_161096841
quote:
Voorbeschouwing van een uur?
  Moderator vrijdag 1 april 2016 @ 14:44:56 #91
446930 crew  ESF1Gamer
pi_161096867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee
Het gaat wel in de EU gelijk op, maar niet in de hele wereld

https://nl.wikipedia.org/wiki/Zomertijd
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:45:26 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_161096881
quote:
GMT vs CEST?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 1 april 2016 @ 14:46:13 #93
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_161096906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:44 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Het gaat wel in de EU gelijk op, maar niet in de hele wereld

https://nl.wikipedia.org/wiki/Zomertijd
Om te mierenneuken:

Ook vrijwel alle landen in Europa die geen lid zijn van de EU volgen deze richtlijn. De uitzonderingen zijn IJsland, Rusland en Wit-Rusland (die geen zomertijd gebruiken).
pi_161098794
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Voorbeschouwing van een uur?
Dit waarschijnlijk. Ook hier (UK) ging de klok afgelopen zondag een uurtje vooruit. Op hetzelfde moment zelfs (1 uur 's nachts, 2 uur in Nederland.)
pi_161099271
Flesje pils, fp2 en mooi weer :)
pi_161099579
Pff net op tijd m'n Acestream gefixed, dacht ff dat ik VT2 zou missen.

Die Mercedessen... wtf
pi_161099605
Jos niet blij met het gejank over de teamradio van Max vorige race.
Interview op Channel 4.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:29:31 #98
194695 franklop
Fran knock
pi_161099663
Reed Mercedes deze tijd op de softs?

Ja dus, en dan nog veel sneller dan de rest :')
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:33:08 #99
194695 franklop
Fran knock
pi_161099720
Dik anderhalve seconde :'(
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:33:27 #100
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161099725
Haha en nog 1.1 seconde er af
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:35:15 #101
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161099749
Vettel heeft zijn dag niet?
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:36:45 #102
194695 franklop
Fran knock
pi_161099783
Max weer naar buiten
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:39:22 #103
194695 franklop
Fran knock
pi_161099832
Button op P3 :o
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:41:50 #104
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161099870
Ja en die Honda's klinken echt wreed vergeleken met de rest :D
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:42:17 #105
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161099879
McLaren ging de vorige race ook niet slecht in de trainingen. Race pace viel helaas nog wel tegen.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:43:54 #106
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161099905
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:35 schreef twiFight het volgende:
grapje, 1 april
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:46:27 #107
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161099940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:35 schreef twiFight het volgende:
Vettel dacht sneller te zijn buiten de kerbs.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:47:19 #108
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161099956
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:43 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

grapje, 1 april
Over humor gesproken, Verstappen kan de McLaren niet verslaan.
  vrijdag 1 april 2016 @ 17:49:02 #109
194695 franklop
Fran knock
pi_161099994
Wat een zondag wordt dit. Ronde van Vlaanderen, F1 en ook nog beetje voetbal _O_
pi_161100153
NBC zendt het uit, hoezee! Fijn wakker worden, ondanks de kater :')
Ja doei.
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:07:14 #111
194695 franklop
Fran knock
pi_161100303
Zou de regie wel weten dat Victoria zijn zusje is?
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:07:20 #112
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161100305
Zenden ze Verstappen expres niet uit? Of betaald Sainz gewoon meer? :')
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:07:48 #113
194695 franklop
Fran knock
pi_161100313
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:07 schreef SnowOokami het volgende:
Zenden ze Verstappen expres niet uit? Of betaald Sainz gewoon meer? :')
? Max was net uitgebreid in beeld
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:09:09 #114
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161100336
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:07 schreef franklop het volgende:

[..]

? Max was net uitgebreid in beeld
wanneer? 3 min geleden?
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:09:29 #115
194695 franklop
Fran knock
pi_161100345
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

wanneer? 3 min geleden?
Voordat zijn zusje en paps in beeld kwamen
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:10:05 #116
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161100355
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef franklop het volgende:

[..]

Mm.. Was ik zeker ff zeiken :')
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:16:18 #117
37887 Dauthi
Progressive
pi_161100487
Ok volgens Sky gaat Renault ook HCCI motoren gebruiken.
Met als voordelen, dat beter werkt met de nieuwe vormen van brandstof. Meer PKs en NMs (more bang for your buck), fuel efficient, en hogere "knock".
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:16:24 #118
194695 franklop
Fran knock
pi_161100489
Vettel duwt gewoon mee _O_
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:23:39 #119
37887 Dauthi
Progressive
pi_161100624
Lijkt er op dat de ophanging linksachter stuk is of het wiel los zat.
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:27:46 #120
37887 Dauthi
Progressive
pi_161100705
Ik heb bij de Sensodyne sponsoring van McLaren ook het gevoel van nood in donkere dagen. Gezien, het McLaren Applied Technologies samenwerkt met GSK met de ontwikkeling van producten.
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:29:12 #121
194695 franklop
Fran knock
pi_161100728
Wel mooi hoe dat Vettel de rest zo bestudeert
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:35:11 #122
39256 Bonobo11
pi_161100844
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef franklop het volgende:
Vettel duwt gewoon mee _O_
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef franklop het volgende:
Wel mooi hoe dat Vettel de rest zo bestudeert
Hij stond het optakelen van z'n ferrari ook mooi te regisseren onder vaderlijk toezicht van Arrivabene
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 1 april 2016 @ 19:40:57 #123
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161102289
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef franklop het volgende:

[..]

Dit moment zeker
  vrijdag 1 april 2016 @ 20:01:03 #124
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161102784
Trouwens... 11 jaar later zijn ze gelijk aan (iets sneller) dan de V10 auto's 8)7 heeft even geduurd.
  vrijdag 1 april 2016 @ 20:12:39 #125
37887 Dauthi
Progressive
pi_161103095
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:01 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens... 11 jaar later zijn ze gelijk aan (iets sneller) dan de V10 auto's 8)7 heeft even geduurd.
Wel met een motor met maar 55% van de inhoud en een die ook nog eens 2000 km moet draaien, dus zo gek is het niet.
  vrijdag 1 april 2016 @ 20:36:17 #126
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161103696
Vanavond Andere Tijden Sport over Jan Lammers en F1 uit die tijd.
pi_161107673
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:36 schreef WEST het volgende:
Heb hem vorig jaar al gezien , maar mooi om te zien :)
pi_161108760
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2016 20:36 schreef WEST het volgende:
Leuk om te zien, heerlijk simpel.. pitcrew loopt in spijkerbroeken rond ( met brede jaren 70 pijp uiteraard) 4 man om de wielen te verwisselen, die er vervolgens 30 seconden over doen...
olie en steeksleutel sfeertje..

Bij de top teams uit die tijd zal het wel ietsje geavanceerder eraan toegaan, maar het hele gedoe had een hoog Michel Vaillant gehalte
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_161108876
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 23:17 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Leuk om te zien, heerlijk simpel.. pitcrew loopt in spijkerbroeken rond ( met brede jaren 70 pijp uiteraard) 4 man om de wielen te verwisselen, die er vervolgens 30 seconden over doen...

Bij de top teams uit die tijd zal het wel ietsje geavanceerder eraan toegaan, maar het hele gedoe had een hoog Michel Vaillant gehalte
Ja, er werd gezegd dat Shadow het in 32 seconden deed, maar een topteam kon het in de helft. Dus 15 seconden. Nu 2,5. :o
pi_161109230
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2016 17:39 schreef franklop het volgende:
Button op P3 :o
Het is maar een vrijdagtraining natuurlijk, morgen maar eens zien of Q3 gehaald kan worden.
  vrijdag 1 april 2016 @ 23:48:44 #131
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161109584
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 23:36 schreef Radegast het volgende:

[..]

Het is maar een vrijdagtraining natuurlijk, morgen maar eens zien of Q3 gehaald kan worden.
Aangezien Q3 nu betekent de "top 8", denk ik dat dat lastig is. Maar ik denk wel dat ze in Australie een valide kans hadden op P10. Helaas had McLaren het nieuwe formaat niet goed door (en/of geen banden meer) en konden ze niet een laatste run doen.
  vrijdag 1 april 2016 @ 23:55:19 #132
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_161109726
Whoeps... Magnussen niet voor Rood gestopt. Starten uit de pits...
http://www.rtlgp.nl/item/(...)it_pitstraat_aanvang
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  zaterdag 2 april 2016 @ 07:44:08 #133
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161112819
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 22:35 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Heb hem vorig jaar al gezien , maar mooi om te zien :)
klopt ja, ik had hem opgenomen. maar blijft mooi om te zien.
pi_161113297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 23:48 schreef twiFight het volgende:

[..]

Aangezien Q3 nu betekent de "top 8", denk ik dat dat lastig is. Maar ik denk wel dat ze in Australie een valide kans hadden op P10. Helaas had McLaren het nieuwe formaat niet goed door (en/of geen banden meer) en konden ze niet een laatste run doen.
Geen supersofts meer volgens Alonso.

Maar zo goed hebben ze er de afgelopen jaren niet meer bij gezeten.
pi_161113453
Het komt mij wel goed uit dat de race om 1700 uur is eerlijk gezegd; ik moet heel de slaapkamer schilderen dit weekend.
pi_161114064
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 23:17 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

In 1983:
pi_161114284
Moet naar Hannover morgenavond, maar om eerst de race uitkijken en dan vertrekken wordt een beetje laat. Andersom wil ik ook niet om 12 uur al vertrekken om de race daar te kunnen zien. Onderweg streamen over de 4g lijkt me ook niets worden. Dilemma.
.
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:31:55 #138
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161114327
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:28 schreef Fer het volgende:
Moet naar Hannover morgenavond, maar om eerst de race uitkijken en dan vertrekken wordt een beetje laat. Andersom wil ik ook niet om 12 uur al vertrekken om de race daar te kunnen zien. Onderweg streamen over de 4g lijkt me ook niets worden. Dilemma.
Laat ze in Hannover maar wachten
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:35:18 #139
37887 Dauthi
Progressive
pi_161114369
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:28 schreef Fer het volgende:
Je kan ook niet kijken, en hopen dat je het 's avonds kan downloaden, of je moet de 24/7 stream Sky F1 vinden en hopen dat ze het op een beetje relaxte tijd herhalen.
  zaterdag 2 april 2016 @ 11:57:28 #140
37887 Dauthi
Progressive
pi_161114638
Als we het gaan hebben over vreemd. Gister werd bij Sky nog behandeld hoe de relatie tussen Stoffel en Ron Dennis is, en die zou zeer goed moeten zijn.
En dan krijg je vandaag het volgende bericht:
http://www.motorsport.com(...)-bahrain-683847/?s=1

Ron Dennis wilt dat Alonso de Quali en Race rijdt voor McLaren.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dauthi op 02-04-2016 12:08:23 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 12:03:35 #141
34586 kepler
No bounce, no play
pi_161114714
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:57 schreef Dauthi het volgende:
Als we het gaan hebben over vreemd. Gister werd bij Sky nog behandeld hoe de relatie tussen Stoffel en Ron Dennis is, en die zou zeer goed moeten zijn.

Is toch logisch? Alonso kent die auto veel beter en maakt dus meer kans op een goede eindklassering. Niet zo heel gek dat Mclaren hun racecoureur in de auto wil hebben ipv de reserve.
The line is a dot to you!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 april 2016 @ 12:04:34 #142
284411 crew  heywoodu
pi_161114731
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 11:57 schreef Dauthi het volgende:

Als Alonso nou een vent is gaat 'ie daar niet in mee.

Je link is trouwens kapot:
http://www.motorsport.com(...)e-in-bahrain-683847/
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zaterdag 2 april 2016 @ 12:16:47 #143
37887 Dauthi
Progressive
pi_161114896
Thnx, gefixed.

Het lijkt me toch dat een doctor niet adviseert om in een F1 wagen te gaan zitten als je gebroken ribben hebt, het herstel zal er ook niet sneller door verlopen. McLaren doet niet mee voor het kampioenschap, dus waarom zou je onnodig veel risico nemen?
  zaterdag 2 april 2016 @ 12:38:10 #144
39256 Bonobo11
pi_161115209
Zomaar een vraagje tussendoor.
Wil graag online kaarten kopen voor de race in Spa, waar kan ik dat het best doen qua betrouwbaarheid en dergelijke?

Gewoon formula1.com ??
Feyenoord!!! * Barça
pi_161115248
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:38 schreef Bonobo11 het volgende:
Wil graag online kaarten kopen voor de race in Spa, waar kan ik dat het best doen qua betrouwbaarheid en dergelijke?
Ik bestel al bjina 15 jaar of zo bij Ticket + Travel. Ben daar zeer tevreden over.
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:47:22 #146
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161116682
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 12:38 schreef Bonobo11 het volgende:

Gewoon formula1.com ??
hier volgens mij:
https://www.spagrandprix.com/nl/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 13:49:52 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161116729
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:47 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

hier volgens mij:
https://www.spagrandprix.com/nl/
Veel duurder dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:51:12 #148
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161116759
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Veel duurder dat.
Weet je dat zeker? :P
Volgens mij is die goedkoper hoor...
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:58:57 #149
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161116906
SPOILER
*kugh* omdat er niks beters is.
pi_161117044
Nou, echt rijden doen ze nog niet.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 14:10:05 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161117104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:58 schreef SnowOokami het volgende:
SPOILER
*kugh* omdat er niks beters is.
Serieus... hoe heeft dit meer peers dan Sky :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 14:20:57 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 14:22:26 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161117306
+0.000 _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161117315
Something wrong with the engine
-Max
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 14:23:01 #156
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161117319
quote:
Nee, niet echt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161117325
Iets mis met de motor van Max. Hier gaan we weer :(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 14:23:16 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161117326
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:22 schreef tralalala het volgende:
Something wrong with the engine
-Max
'Something going on with the engine'
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161117331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, niet echt.
In VLC openen als netwerkstream, nog geen één keer stotterend beeld gehad.
pi_161117340
Hij blijft wel buiten.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 14:24:59 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161117356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:23 schreef tralalala het volgende:

[..]

VLC geeft een geweldige reeks foutmeldingen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 14:25:52 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161117368
Ah, ik kan er gewoon niet mee omgaan :')

Alweer een stuk beter dan die bagger van Channel 4
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:29:44 #163
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161117434
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:23 schreef tralalala het volgende:

[..]

Thanks

moet steeds bufferen hier... :|W
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:36:09 #164
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_161117546
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Thanks

moet steeds bufferen hier... :|W
Raar, hier werkt ie perfect!

Verstappen rijdt nog steeds rond? Dacht dat z'n motor gaar was..
Ze gaan alleen onwijs traag die STR's.
Ik heb geen signature.
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:36:43 #165
39256 Bonobo11
pi_161117555
i bit of too much minimal speed

you mean too fast?

Yeahh
Feyenoord!!! * Barça
pi_161117672
Las ergens dat ze iets aan de motor hadden veranderd vannacht?
  FOK!fotograaf zaterdag 2 april 2016 @ 14:46:47 #167
842 Zorro
Z
pi_161117749
Verstappen laatste *O*
Ze hebben alleen nog niet door dat reversed grid nog niet is ingesteld.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 14:52:59 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161117853
Toro Rosso is weer heerlijk bezig... zelfs op de soft mag je niet zo'n grote achterstand hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161117860
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:46 schreef Zorro het volgende:
Verstappen laatste *O*
Ze hebben alleen nog niet door dat reversed grid nog niet is ingesteld.
Max zoekt gewoon uitdagingen, die wil van de laatste plek naar het podium rijden :P
pi_161117874
kijk de ferrari's ineens :o
pi_161117876
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:42 schreef Max23 het volgende:
Las ergens dat ze iets aan de motor hadden veranderd vannacht?
Dan hebben ze nog 2 uur om het teug te draaien :')
pi_161117885
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Toro Rosso is weer heerlijk bezig... zelfs op de soft mag je niet zo'n grote achterstand hebben.
Vraag me af wat er aan de hand is. Beide auto's hebben problemen of ze zijn gewoon wat aan het testen/meten deze vrije training en hebben wel vertrouwen in de kwalificatie. Is maar een vrije training, gaat toch om vanmiddag en morgen.
  zaterdag 2 april 2016 @ 14:54:34 #173
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_161117886
Ze kunnen wel sneller, waren ze gister ook. Ik snap alleen niet waarom ze zolang door blijven rijden. Zal vast nut hebben die data, maar ik snap het niet.
Ik heb geen signature.
pi_161117912
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:53 schreef Abdus18 het volgende:
kijk de ferrari's ineens :o
De Mercedesen hebben nog 1 extra versnelling maak je maar geen illusies :P die staan er in de kwalificatie wel weer voor.
pi_161117925
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

De Mercedesen hebben nog 1 extra versnelling maak je maar geen illusies :P die staan er in de kwalificatie wel weer voor.
dan geniet ik maar van VT3 :P
pi_161117957
wooh, Ves sneller dan Sai :p
pi_161117966
Bahrein, theedoeken in beeld met een sticker "alcohol verboden" :')
pi_161118016
Hmm, TR toch een beetje tegenvallend nu in VT3.
pi_161118036
Hmm gaat leuk worden met de banden deze race :P
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:03:05 #180
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161118050
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:00 schreef Abdus18 het volgende:
Hmm, TR toch een beetje tegenvallend nu in VT3.
#1 en #2 in Q3 hoor ;)
pi_161118073
Ooooh, het was niet op supersofts, dat verklaart het :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 15:06:45 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161118123
Ik vind het wel weer zo lullig dat hij niet die stream aan houdt tot de kwalificatie :')

Gelukkig werkt de SD-stream nu wel eindelijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:08:43 #183
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161118156
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het wel weer zo lullig dat hij niet die stream aan houdt tot de kwalificatie :')

Gelukkig werkt de SD-stream nu wel eindelijk.

Kwalificatie wordt wel op Ziggo Sport uitgezonden hoop ik? :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 15:10:20 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161118170
Tuurlijk. Reclame en hij doet het plotseling _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:10:33 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161118176
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:08 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Kwalificatie wordt wel op Ziggo Sport uitgezonden hoop ik? :')
Hoop het, quali is om vijf uur?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161118177
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:02 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hmm gaat leuk worden met de banden deze race :P
Niet goed voor STR... de haastige spoed heeft helaas toch z'n manco; ze hebben een bandenvreter gemaakt.

Wordt een weekend om snel te vergeten voor STR vrees ik
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 15:10:50 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161118181
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoop het, quali is om vijf uur?
16.00 begint de voorbeschouwing op Sky.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161118198
Stoffel goed bezig trouwens, maar 4 honderdste achter Button
pi_161118205
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 14:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Vettel heeft er ook nog 2 a 3 tienden inzitten, dat maakt toch een behoorlijk gaatje om te overbruggen. Ik verwacht in ieder geval geen makkelijke 1-2 voor Mercedes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 15:12:49 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161118209
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:12 schreef VacaLoca het volgende:
Stoffel goed bezig trouwens, maar 4 honderdste achter Button
En met slechts 4 ronden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161118244
wordt wel een interesante Quali.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 15:33:24 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161118581
http://squirrelstreams.pw/ interessante website :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:38:07 #193
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161118654
dankje :P heb ik wat te doen tijdens het compilen van Acestream op m'n Linux machine :')
pi_161118692
Kwali is toch gewoon te zien bij het onbetaalde Ziggo Sports?
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:40:44 #195
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_161118697
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:40 schreef Fokker89 het volgende:
Kwali is toch gewoon te zien bij het onbetaalde Ziggo Sports?
Als je ziggo hebt wel volgens mij.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_161118702
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:40 schreef Fopje het volgende:

[..]

Als je ziggo hebt wel volgens mij.
Ik niet, maar laat mij nou toevallig even een bezoekje brengen aan mijn vader rond 17:00 O-)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2016 15:41:20 ]
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:41:57 #197
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_161118715
quote:
“Het zag er niet zo snel uit, maar dat komt omdat we een lange run met veel benzine hebben gedaan”, vertelt Max direct na de vrije training aan Verstappen.nl. “We hadden dus een ander programma dan de andere teams. Ik had vervolgens nog een probleem, waardoor ik binnen moest komen. Het team heeft dat probleem opgelost, hoewel ik nog niet precies weet wat het was. Ik kon daarna de lange run wel afmaken, wat heel nuttig was.” Later zagen de tijden er een stuk sneller uit, maar kon je je nog niet meten met de top. “Op het laatst zijn we nog naar buiten gegaan op de zachte band. Niet op superzacht, wat de rest van het veld wel deed. De tijd is dus niet representatief, zeker niet met dit weer: het gaat straks voor de kwalificatie nog afkoelen.” Wat verwacht je van de kwalificatie? “Het middenveld zal tijdens de kwalificatie wel heel dicht bij elkaar zitten. Ik denk dat tussen positie vijf, zes en twaalf, veertien alles mogelijk is.”
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:42:27 #198
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_161118719
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:41 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik niet, maar laat mij nou toevallig even een bezoekje brengen aan mijn vader rond 17:00 O-)
_O- Nice. Ik slinger m'n betaalde ziggo internet stream weer aan *O*
pi_161118732
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:42 schreef Fopje het volgende:

[..]

_O- Nice. Ik slinger m'n betaalde ziggo internet stream weer aan *O*
Ik heb trouwens op de PC ook Horizon GO, die ik met de inlog van mijn vader kan gebruiken, ideaal :7
  zaterdag 2 april 2016 @ 15:46:47 #200
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161118804
Kwam gisterenmiddag thuis met het doel via Ziggo te kijken en was helemaal vergeten dat ze geen VT uitzendt, kreeg acestream op Linux ook niet aan de praat... laptop gepakt en een lange hdmi kabel op de tv en zo gestreamed 8)7
Ben wel blij dat de kwali en race gewoon op Ziggo Sport zijn.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 15:52:24 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161118914
Als Acestream niet heel snel weer gewoon normale streams gaat leveren, denk ik dat ik ook maar weer gewoon ouderwets Ziggo Sport ga kopen :')

Of ze moeten de content op het gratis kanaal verbeteren naar minder voetbal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161119374
Henno is er in ieder geval weer bij 8-)
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:15:31 #203
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161119375
16.30 voorbeschouwing ziggo
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:30:14 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161119721
mm, nog steeds het nieuwe format voor de kwalificatie, dus dat wordt het rad van fortuin.
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:31:43 #205
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161119760
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:30 schreef THEFXR het volgende:
mm, nog steeds het nieuwe format voor de kwalificatie, dus dat wordt het rad van fortuin.
Q3 wordt vast heel interessant :P
pi_161119946
Hm. Echt zo erg dat dit mogelijk de laatste kwalificatie voor Sauber wordt? Of overdrijft Mollie?
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 16:41:39 #207
446930 crew  ESF1Gamer
pi_161119970
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:40 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Echt zo erg dat dit mogelijk de laatste kwalificatie voor Sauber wordt? Of overdrijft Mollie?
Werd vorig ook steeds over Lotus beweerd, maar die hebben ook aan alle GP's deelgenomen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 april 2016 @ 16:44:54 #208
Maffe Fries
pi_161120053
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:41 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Werd vorig ook steeds over Lotus beweerd, maar die hebben ook aan alle GP's deelgenomen
Daar zat nog wel een partij met wat geld achter, dat is bij Sauber niet het geval. Ik vrees met grote vrezen voor het team.

Bij een eventuele redding zou het team beter af zijn zonder Monisha
pi_161120077
50% posts over streams goed bezig
ik zit nu in dld moet het met de rtl doen
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 16:46:20 #210
446930 crew  ESF1Gamer
pi_161120087
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:44 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Daar zat nog wel een partij met wat geld achter, dat is bij Sauber niet het geval. Ik vrees met grote vrezen voor het team.

Bij een eventuele redding zou het team beter af zijn zonder Monisha
Die heeft het team verpest met haar acties met betrekking tot contracten met vd gaarde, sutil, nasr en ericsson :(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_161120123
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:44 schreef Peterselieman het volgende:

Bij een eventuele redding
Mogen we wensen doen?

Irreëel, maar extreem tof: Maserati.
pi_161120327
Of Olav ff in Max's auto mag zitten
Max "Nee dan scheurt dalijk mn carbon-stoeltje, moeten we nie hebbuh" :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 april 2016 @ 16:56:15 #213
284411 crew  heywoodu
pi_161120340
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Als Acestream niet heel snel weer gewoon normale streams gaat leveren, denk ik dat ik ook maar weer gewoon ouderwets Ziggo Sport ga kopen :')

Of ze moeten de content op het gratis kanaal verbeteren naar minder voetbal.
Ik begin nu pas door te krijgen hoe gigantisch veel Z Sport uitzendt, sowieso qua andere sporten, maar ook echt heel erg veel op Z Sport Racing, dus het geld waard :Y

Buiten dat hele gekut met streams enzo om wat je dan niet hebt :+
pi_161120368
Bijna...
pi_161120377
Goh een 1-2 voorspellen voor Mercedes, hij durft wel die Doornbos.
pi_161120404
begint Q zo? ben ff kwijt of het 18:00 onze tijd is of hun tijd.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_161120417
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Nu
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 16:59:48 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120422
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Nu
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:02:02 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120473
wat zei mol nu over de turbo van ferrari, dat ze het pas in Spanje kunnen aanpassen?
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:02:31 #220
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161120486
Net op tijd binnen :) ik ga channel4 eens een kans geven :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:02:37 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120489
TR wacht nog even af...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:03:37 #222
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_161120511
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:02 schreef THEFXR het volgende:
wat zei mol nu over de turbo van ferrari, dat ze het pas in Spanje kunnen aanpassen?
Ja, ze hebben er problemen mee en het zou niet voor Spanje opgelost kunnen worden.
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:03:40 #223
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120512
2288397a21c4933d2359f19f54daa4101e297a48

deze doet het
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:04:25 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120533
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:03 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ja, ze hebben er problemen mee en het zou niet voor Spanje opgelost kunnen worden.
dus die 2015 is gewoon beter die er nu bij Str in ligt :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:04:38 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120538
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:03 schreef THEFXR het volgende:
2288397a21c4933d2359f19f54daa4101e297a48

deze doet het
Kijk eens boven je reageerveld...
Die is trouwens bagger.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:04:47 #226
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_161120542
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus die 2015 is gewoon beter die er nu bij Str in ligt :D
Dat denk ik niet, geen idee hoe groot die "problemen" zijn :P
pi_161120560
Olav :')
pi_161120563
Olav :')
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:05:38 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120571
Olav :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:06:01 #230
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_161120578
Olav _O_
pi_161120579
Olav :%
pi_161120581
Sainz kan nie remme nie
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 april 2016 @ 17:06:11 #233
176766 zoem
zoemt
pi_161120585
Wat zei-ie?
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:06:40 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120595
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kijk eens boven je reageerveld...
Die is trouwens bagger.
die deed het niet, die andere doet het goed, mits je instellingen goed staan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:07:17 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120606
Ik blijf fan van dit systeem :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:07:22 #236
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161120608
Nasr :')
pi_161120609
Zo, spannend man, dat Nasr eruit gewerkt werd. :')
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:07:32 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120615
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die deed het niet, die andere doet het goed, mits je instellingen goed staan.
Kijk eens goed...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:07:38 #239
Maffe Fries
pi_161120619
Nasr _O-
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:07:40 #240
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120620
dit is toch niet altijd een nachtrace geweest?
pi_161120623
STR _O_
pi_161120631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:06 schreef zoem het volgende:
Wat zei-ie?
Daar komt Sainz, die gaat een tijd zetten.*klok komt in beeld* onee, het was z'n outlap. 8)7
zie email 27 oktober
pi_161120632
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:07 schreef THEFXR het volgende:
dit is toch niet altijd een nachtrace geweest?
Klopt .
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:08:45 #244
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120639
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kijk eens goed...
aah, ik zag die link niet door de tekst
pi_161120643
Toch best een prima baan dit, zit aardig wat hoogteverschil in nog en die sectie na het tweede rechte stuk heeft echt een paar goede snelle doordraaiers. ^O^
pi_161120644
Leuk dat coureurs die fouten maken afgestraft worden, maar dat gaat dus alleen op voor teams onderin het middenveld en lager. Dit blijft een flopshow.
pi_161120645
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Q1 en Q2 zijn wel geinig.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:09:19 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120648
Magnussen out. Die moest nu buiten zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:09:38 #249
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161120651
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Magnussen out. Die moest nu buiten zijn.
Zal hem een zorg zijn
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:09:48 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120654
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:09 schreef wimderon het volgende:
Leuk dat coureurs die fouten maken afgestraft worden, maar dat gaat dus alleen op voor teams onderin het middenveld en lager. Dit blijft een flopshow.
Zuurpruim :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:10:02 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120657
Palmer :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 17:10:05 #252
446930 crew  ESF1Gamer
pi_161120658
Die Honda's gaan snel :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_161120660
Jolyon heten. :')
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:10:18 #254
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_161120664
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het zo ook wel leuk.. En dan Q3 gewoon iedereen door tot het eind
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:10:27 #255
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161120667
Knetter :o die McLaren/Honda's!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 april 2016 @ 17:10:28 #256
284411 crew  heywoodu
pi_161120668
Als Magnussen pole pakt, komt dat dan ook in de boeken als pole voor hem? Lijkt me wel toch :P

En blijft de pole op de grid dan leeg of schuift de nummer 2 dan ook fysiek een plekje op? Ik zou zeggen dat ie dan leeg blijft, maar weet het niet zeker.
pi_161120674
Ik dacht dat ze de kwalificatie weer op de oude manier zouden gaan doen?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:11:03 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120675
Het complete middelveld op de baan _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:11:08 #259
Maffe Fries
pi_161120677
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Als Magnussen pole pakt, komt dat dan ook in de boeken als pole voor hem? Lijkt me wel toch :P

En blijft de pole op de grid dan leeg of schuift de nummer 2 dan ook fysiek een plekje op? Ik zou zeggen dat ie dan leeg blijft, maar weet het niet zeker.
het zal bij als blijven :P
pi_161120682
Olav Mol heeft moeite met het nieuwe kwalificeren. :')
pi_161120685
Olav weet het ook niet meer
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:11:28 #262
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120689
ves en stoffel naast elkaar
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:11:28 #263
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161120690
Ricciardo :o!!
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:11:29 #264
65918 IBAZ
broeinest
pi_161120692
Toch staat Stoffel in zijn debuut wel boven Max in P3.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 april 2016 @ 17:11:33 #265
284411 crew  heywoodu
pi_161120693
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:11 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het zal bij als blijven :P
Ja leuk, maar dat geeft geen antwoord op mijn vraag :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:11:59 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120703
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:10 schreef heywoodu het volgende:

Jep. Schumacher heeft gewoon een pole in de Mercedes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161120709
Mol zegt dat iemand die nog 3 plekken boven de streep staat nog tijd heeft om de pits uit te gaan, warmup en hotlap te doen..

Maar zo werkt het niet. Want je kan er van uit gaan dat degenen onder je naar hogere plek springen en dan begint je teller ineens al te lopen waar het eerst leek dat je pas na 180 seconden de teller zou krijgen.
pi_161120718
Perez, lekker getimed. _O-
pi_161120719
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zuurpruim :{w
Het doel was om het veld door elkaar te krijgen. En dat gebeurt gewoon niet. Klaar.

Sterker nog. De topteams kunnen gewoon banden sparen en lopen weinig risico tov andere teams. Precies wat Brundle zojuist zei.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:12:33 #270
Maffe Fries
pi_161120722
Perez het volgende slachtoffer _O-
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:12:42 #271
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161120725
LOL, foutje van FI _O-
pi_161120730
Q1 is nu al afgelopen
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 17:13:02 #273
446930 crew  ESF1Gamer
pi_161120732
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jep. Schumacher heeft gewoon een pole in de Mercedes.
Dat was toch Monaco en had hij zijn auto op een lekkere plaats geparkeerd en werd later daarvoor bestraft.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_161120733
Wehrlein :D
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:13:12 #275
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_161120736
Man man man, ik had zulke hoge verwachtingen van FI dit seizoen..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:13:15 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120737
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het doel was om het veld door elkaar te krijgen. En dat gebeurt gewoon niet. Klaar.

Sterker nog. De topteams kunnen gewoon banden sparen en lopen weinig risico tov andere teams. Precies wat Brundle zojuist zei.
Kijk eens naar Wehrlein...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161120740
* trein2000 drukt op mute knop
zie email 27 oktober
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:13:30 #278
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161120745
Wehrlein _O_
pi_161120746
Wut, 7 auto's binnen 4 tienden
pi_161120752
Die manor loopt niet zo slecht
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 2 april 2016 @ 17:13:51 #281
284411 crew  heywoodu
pi_161120756
Wehrlein _O_
pi_161120762
Waarom hebben Sainz en Verstappen nog een rondje gereden :?

Leek toch wel duidelijk dat ze al safe waren en dus banden konden sparen
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:14:08 #283
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_161120766
Q1 voorbij :')
pi_161120768
Wat een faal opzet voor de kwalificatie.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:14:15 #285
Maffe Fries
pi_161120769
Knap van Wehrlein _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:14:18 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120772
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:13 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Dat was toch Monaco en had hij zijn auto op een lekkere plaats geparkeerd en werd later daarvoor bestraft.
:?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161120774
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is voor de topteams makkelijker geworden.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:14:30 #288
Maffe Fries
pi_161120777
en Q1 is met 2,5 minuten te gaan al beslist
pi_161120780
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:14 schreef SnowOokami het volgende:
Q1 voorbij :')
Anders had je over 2 minuten pas spanning gehad, en nu een aantal keer juist.
pi_161120781
Ik hou wel van dit systeem.
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:14:50 #291
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120786
hoe ver loopt die live timing achter? :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:15:07 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:14 schreef Max23 het volgende:
Waarom hebben Sainz en Verstappen nog een rondje gereden :?

Leek toch wel duidelijk dat ze al safe waren en dus banden konden sparen
Iedereen achter hen was op de baan. Als die sneller zijn ben je de klos.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:15:35 #293
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_161120807
Ik vind het ook een leuker systeem. Behalve voor Q3.
pi_161120814
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iedereen achter hen was op de baan. Als die sneller zijn ben je de klos.
Ericcson stond geloof ik al in de pits en de kans dat Wehrlein het nog zou verbeteren
pi_161120823
Top 13 binnen 0.8 seconde, hopelijk is dat in de race ook zo :P
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:16:12 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120827
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:?
hij had pole en veroorzaakte een gele vlag zodat niemand meer kon verbeteren
pi_161120836
Ik heb naar voorgevoel dat Max Q3 niet haalt op ongelukkige wijze
pi_161120838
Waarom stoppen ze nu? Gewoon door tot aan P1.
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:17:00 #299
37887 Dauthi
Progressive
pi_161120842
Ik vind hier echt geen kut aan. Geef mij maar meerdere coureurs die in de laatste seconden van de Sessie er nog een snel rondje uit trachten te persen.
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:17:08 #300
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_161120846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:16 schreef Nober het volgende:
Waarom stoppen ze nu? Gewoon door tot aan P1.
ze moeten benzine tanken
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 17:17:25 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161120854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hij had pole en veroorzaakte een gele vlag zodat niemand meer kon verbeteren
Dat is 11 jaar geleden in een Ferrari :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')