abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2016 @ 23:45:49 #1
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161064739
160329_134184_Header.jpg

Als de grote prijs van Australië een voorbode is voor de rest van jaar, kunnen miljoenen racefans zich opmaken voor een spetterend raceseizoen. Haperend startende Mercedessen, Ferrari dat lange tijd op de zege afstevent, een horrorklapper, een rode vlag, een fulminerende Max Verstappen: de première van 2016 was geladen met actie. Wat echter aan de race ontbrak was het vooraf gehoopte antwoord op de vraag hoe de krachtsverhoudingen liggen. Door het aparte raceverloop is die vraag immers nog altijd in nevelen gehuld. Wellicht zal het antwoord komend weekend gegeven gaan worden, tijdens een nachtelijke voorstelling vanuit de woestijn van Sakhir. Dan staat namelijk de grote prijs van Bahrein op het programma.

Het wordt alweer de twaalfde keer dat er een Grand Prix zal worden verreden in de rijkelijk met oliedollars gevulde golfstaat. Het ultramoderne circuit werd ontworpen door de Duitse architect Herman Tilke en stond in 2004 voor het eerst op de kalender. Het was een jaar waarin Ferrari oppermachtig was en Michael Schumacher en Rubens Barrichello derhalve een overtuigende één-twee grepen. Derde in die race werd de toen nog jonge Jenson Button die in zijn BAR-Honda bijna een halve minuut moest toegeven op het tweetal. De Brit is samen met Fernando Alonso, Kimi Raikkonen en Felipe Massa één van de vier overlevers uit die tijd. Doordat mensenrechten in Bahrein een overschat fenomeen zijn, braken er in 2011 rellen en demonstraties uit waarbij 93 doden vielen. Hoewel oliedollars voor Bernie Ecclestone vaak zwaarder lijken te wegen dan mensenrechten, besloot hij onder druk van teams en media de race eenmalig van de kalender te halen.

Volgens Daniel Ricciardo kunnen we ons opmaken voor een race waarin flink ingehaald kan worden. “De baan is er geschikt voor,” stelt de Red Bull-rijder. “Als je goed door de laatste bocht vloeit, kan je met DRS dichtbij je voorganger komen en in bocht één inhalen. Lukt het niet dan kun je het proberen in bocht vier of in de middelste sectie.” Inhaalmogelijkheden genoeg dus. Het moet als muziek in de oren van Max Verstappen klinken. De Nederlander kwam in Melbourne vast te zitten achter teamgenoot Carlos Sainz en ditmaal kon zelfs het Nederlandse inhaalfenomeen er niet langs. Zelf verklaarde Verstappen deze week in Gazzetta dello Sport dat Toro Rosso weleens het derde team zou kunnen zijn. Mocht alles gaan zoals hij voor ogen heeft, zal hij komend weekend dus mikken op plek vijf: achter Mercedes en Ferrari, maar ditmaal toch echt vóór teamgenoot Sainz.

160329_134184_Bahrain_kopje_circuit.gif

160329_134184_circuit.jpg

160330_134184_bahraincircuit.JPG

FIA Grand Prix Informatie

160329_134184_Bahrain_kopje_kalender.gif

160330_134184_kalender.jpg

160329_134184_Bahrain_kopje_stand.gif

Stand coureurs

160330_134184_standcoureurs.jpg

Stand constructeurs

160330_134184_standconstructeurs.jpg

160329_134184_Bahrain_kopje_tijdschema.gif

160330_134184_tijdschema.jpg

160329_134184_Bahrain_kopje_tv.gif

160330_134184_tvgids.jpg

160329_134184_Bahrain_kopje_hetweer.gif

160329_134184_hetweer.jpg
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_161066165
Veel plaatjes en een hoop tekst die ik niet gelezen heb.

Goeie OP; waarvoor dank _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161066208
Ik bedenk me net wat; volgens mij moet Alfonso nog gekeurd worden door de FIA toch? Dat gebeurd altijd vlak voor het volgend weekend. Ik heb er niks van gelezen dattie al goedgekeurd is om te rijden (dus dat zal dan neem ik aan morgen (lees: donderdag) gebeuren?).

Zou gezien de klapper de kans bestaan dat hij van de FIA niet mag rijden en dat Stoffel zijn plekje in mag nemen voor de komende GP?
  donderdag 31 maart 2016 @ 02:33:07 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161066376
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:18 schreef Geralt het volgende:
Toch vraag ik me af of Verstappen wel binnenkwam zonder het te melden aan het team. Dat wordt nu zo naar buiten gebracht, maar of dat echt zo is blijft gissen. Hij lijkt me slim genoeg om te weten dat ze dan niet klaar staan met banden en dattie dus veel gaat verliezen.

Dat maakt gewoon geen sense. Waarom zou hij dat doen?

Ik denk eerder dat Verstappen wel degelijk geroepen heeft dattie binnen zou komen en dat het team gewoon niet snel genoeg was en dat Verstappen nu de deksel op de neus krijgt en dat hij een hard lesje gekregen heeft om zichzelf niet boven het team te plaatsen en dat het team naar buiten toe de schuld bij hem legt.

Een lesje nederigheid ofzo. Maargoed, dat is koffiedik kijken; we zullen het nooit weten.
Dat is erg vergezocht. Je kunt het namelijk ook omdraaien: Waarom zou het team dat doen? Ik denk dat het team wel degelijk heeft geroepen dat hij buiten moest blijven en het team kon gewoon mogelijkerwijs niet optijd banden neerzetten nadat hij binnenkwam.

Uiteindelijk laat captain hindsight wel zien dat Verstappen fout zat en door had moeten gaan omdat hij nog prima tijden reed. Maar het geeft wel een leuke race en nog leukere team radio. Volgende keer hopen op wat meer punten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 31 maart 2016 @ 03:36:43 #5
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_161066590
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:55 schreef Geralt het volgende:
Ik bedenk me net wat; volgens mij moet Alfonso nog gekeurd worden door de FIA toch? Dat gebeurd altijd vlak voor het volgend weekend. Ik heb er niks van gelezen dattie al goedgekeurd is om te rijden (dus dat zal dan neem ik aan morgen (lees: donderdag) gebeuren?).

Zou gezien de klapper de kans bestaan dat hij van de FIA niet mag rijden en dat Stoffel zijn plekje in mag nemen voor de komende GP?
Denk dat de kans 1% is dat stoffer en blik mag rijden maar ik gun het hem wel uiteraard...
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
  donderdag 31 maart 2016 @ 04:29:30 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_161066605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 02:33 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat is erg vergezocht. Je kunt het namelijk ook omdraaien: Waarom zou het team dat doen? Ik denk dat het team wel degelijk heeft geroepen dat hij buiten moest blijven en het team kon gewoon mogelijkerwijs niet optijd banden neerzetten nadat hij binnenkwam.

Uiteindelijk laat captain hindsight wel zien dat Verstappen fout zat en door had moeten gaan omdat hij nog prima tijden reed. Maar het geeft wel een leuke race en nog leukere team radio. Volgende keer hopen op wat meer punten.
De manier waarop Max het zei leek erop dat het zo was afgesproken.
Of er vantevoren een ronde was afgesproken is niet duidelijk maar Max zei wel dat hij volgens de afspraak als eerste naar binnen zou gaan.
Het leek er ook op dat ie in de veronderstelling was dat er na z'n oproep op de radio dat ie als eerste wilde dacht dat z'n banden al klaar zouden staan... een foutieve veronderstelling.
pi_161066780
Ik begrijp sws nooit het argument 'mijn banden gaan eraan', wanneer je ronde tijden nog goed zijn. En dat waren ze.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 maart 2016 @ 07:52:07 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161066898
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef JimmyManna het volgende:
Ik begrijp sws nooit het argument 'mijn banden gaan eraan', wanneer je ronde tijden nog goed zijn. En dat waren ze.
Misschien omdat je als coureur heel hard moet werken om die rondetijden te halen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:08:42 #9
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_161066961
gaan ze toch weer het nieuwe kwalificatie systeem gebruiken.
:'(
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 maart 2016 @ 08:52:31 #10
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161067293
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef JimmyManna het volgende:
Een coureur kan dat best eens beter aanvoelen dan de data van de auto dat weergeeft
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_161068539
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:08 schreef KingRadler het volgende:
Ja, en het lijkt er op dat dat nog wel even het geval zal zijn, aangezien de teams, de FIA en de FOM het niet eens worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 10:30:23 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161068567
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:08 schreef KingRadler het volgende:
Helemaal prima.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161068645
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Helemaal prima.
Ja, mits ze meer (en zachtere) setjes banden kunnen kiezen en sneller de wagen kunnen bijtanken in de pits.

De grootste problemen zijn dat teams te weinig setjes van de zachtste banden hebben en dus besluiten om niet meer naar buiten te gaan en dat het te lang duurt om na een run weer opnieuw een tijd te kunnen zetten, waardoor coureurs geen tijd meer hebben om hun snelle rondje af te maken.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161068714
Persoonlijk vond ik heel die nieuwe kwalificatie nogal een strategische blunder van nagenoeg alle teams.

Sterker nog, ik zou het een aanfluiting willen noemen. Zoveel slimme koppen bij elkaar en vrolijk mensen de baan op sturen met nog 90s te gaan. Waarom? Dat haal je niet meer 8)7

Compleet kansloos en een aanfluiting voor de teams als je het mij vraagt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 31 maart 2016 @ 10:40:46 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161068758
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:38 schreef Geralt het volgende:
Persoonlijk vond ik heel die nieuwe kwalificatie nogal een strategische blunder van nagenoeg alle teams.

Sterker nog, ik zou het een aanfluiting willen noemen. Zoveel slimme koppen bij elkaar en vrolijk mensen de baan op sturen met nog 90s te gaan. Waarom? Dat haal je niet meer 8)7

Compleet kansloos en een aanfluiting voor de teams als je het mij vraagt.
Ook de persoon ervoor die met nog 180 seconden te gaan naar buiten wordt gestuurd, terwijl degene achter hem al bezig is met een betere tijd. Dan op eens ben je te laat :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_161068793
Precies. Het is nogal een kansloos systeem zo.

Dit vind Webber:
quote:
Hij bewaart goede herinneringen aan het kwalificeren in zijn debuutjaar 2002, toen de kwalificatie één uur duurde en alle coureurs twaalf rondjes hadden om een zo goed mogelijke tijd neer te zetten. "Dat was het beste format dat ik heb meegemaakt. Je had vier setjes banden in een sessie van één uur en al die setjes hoefden niet meer gebruikt te worden in de race."

"Maar sindsdien is er zoveel veranderd", aldus Webber. De Australiër vindt dat de Formule 1 het zichzelf niet te moeilijk moet maken. "Als we de televisie aanzetten, dan moet dit gewoon de kwalificatie zijn. Dus wie heeft de snelste tijd in de tank in de zin van maximaal pushen en een fenomenale ronde rijden? En als het je lukt een tiende harder te gaan, dan wil ik weer naar buiten kunnen om te reageren.
En dat ben ik met hem eens. Gewoon een uur knallen en geen gezeik met banden.
pi_161068847
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:43 schreef Geralt het volgende:
Precies. Het is nogal een kansloos systeem zo.

Dit vind Webber:

[..]

En dat ben ik met hem eens. Gewoon een uur knallen en geen gezeik met banden.
Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.

Was een prima systeem.
pi_161068903
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen dan blijven de betere teams het eerste half uur binnen omdat de baan dan nog niet snel genoeg is. Met het huidigevorige format moet iedereen elke sessie naar buiten om een tijd te zetten en heb je de spanning van eliminatie voor de volgende sessie.

Was een prima systeem.
Ik vond daar niets mis mee.

Met dat Q123 systeem ook niet overigens hoor, maar van mij had dat al niet zo nodig gehoeven.

De kwalificatie weer op de schop gooien was sowieso wel het laatste wat de F1 nodig had.

Kwam ook totaal niet naar voren uit die grote enquete van laatst.
pi_161068994
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vond daar niets mis mee.

Met dat Q123 systeem ook niet overigens hoor, maar van mij had dat al niet zo nodig gehoeven.

De kwalificatie weer op de schop gooien was sowieso wel het laatste wat de F1 nodig had.

Kwam ook totaal niet naar voren uit die grote enquete van laatst.
Alsof de F1 luistert naar de fans. :)

Maar nee, de kwalificatie had niet aangepast hoeven te worden. Die was goed genoeg zo.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 maart 2016 @ 10:53:57 #20
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161069007
quote:

[..]

Was een prima systeem.
Precies.

En daarnaast moet een organisatie als de FIA gewoon weer de leidende functie grijpen als het op regels aan komt. Zinnige regels opstellen, liefst niet te veel en de teams moeten die maar opvolgen als ze mee willen doen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 31 maart 2016 @ 11:14:56 #21
37887 Dauthi
Progressive
pi_161069364
quote:

[..]

Was een prima systeem.
Toch simpel op te lossen door te eisen dat de teams minstens 2 tijden rijden in het eerste halfuur die 107% van de pole afliggen.
Je zou met het vorige systeem het probleem ook makkelijk kunnen oplossen door iedere auto 2 sets banden naar keuze per sessie te geven, dan rijdt iedere coureur, behalve de toppers, 2 snelle rondjes per Q-sessie, en omdat de banden enkel voor de Q zijn ook nog eens op de limiet.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_161070996
Geen alonso?

thebuxtonblog twitterde op donderdag 31-03-2016 om 12:27:09 Fernando Alonso is out of the Bahrain Grand Prix... more to follow. reageer retweet
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_161071073
Zijn er meer die het melden inderdaad. Alonso zelf zei dat ie zich OK voelde na de medical check
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_161071075
quote:

[..]

Was een prima systeem.
Was wel mooi dan zag je nog eens een volledige ronde van een Minardi.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:33:02 #25
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161071105
En nu officieel

donderdag 31 maart 2016 @ 12:34:39 #26
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_161071144
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 03:36 schreef lobotm het volgende:

[..]

Denk dat de kans 1% is dat stoffer en blik mag rijden maar ik gun het hem wel uiteraard...
en nu?
  FOK!fotograaf donderdag 31 maart 2016 @ 12:35:29 #27
842 Zorro
Z
pi_161071162
Dus nou mag Stoffel. Die kan nooit snel zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:48:02 #28
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161071387
vandoorne is onderweg naar bahrain
pi_161071417
Dan kunnen de belgen en de nederlanders juichen voor verstappen en vandoorne w/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_161071570
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 03:36 schreef lobotm het volgende:

[..]

1% kans gewonnen; Stoffel maakt zn debuut want alfons mag niet starten!!!!!
pi_161071684
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:55 schreef Geralt het volgende:

goed gezien, ouwe
pi_161071698
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:48 schreef WEST het volgende:
vandoorne is onderweg naar bahrain
waarom?
pi_161071707
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom?
Om in te vallen voor Alfons natuurlijk :9
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:11:43 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161071798
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:35 schreef Zorro het volgende:
Dus nou mag Stoffel. Die kan nooit snel zijn.
[ afbeelding ]
Dan heb je duidelijk geen idee wie Vandoorne is :D

Mijns inziens minimaal net zo'n groot talent als Max
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_161071856
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dit is meer die slak uit Turbo! :P, dan die schildpad ;)
pi_161071875
Stoffel is met zijn Superleague auto sneller dan met de Mac :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_161071886
Waarschijnlijk een goed georganiseerde 1 april grap en rijdt alonso morgen gewoon fp1 :')
  FOK!fotograaf donderdag 31 maart 2016 @ 13:18:02 #38
842 Zorro
Z
pi_161071946
quote:
3s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

O ja, ik zie het nu ook

:P

Overigens, natuurlijk ken ik Stoffel wel, ik vind zijn naam alleen zo grappig :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_161072070
Ik zit filmpjes van formule 1 terug te kijken van de periode 2000 tot 2006. Maar wat was F1 toen gaaf zeg. Good old memories O+

deze bijvoorbeeld:

Vooral dat seizoen met Alonso vs. Schumacher was epic _O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:26:47 #40
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_161072114
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en nu?
Tja ik zit er blijkbaar naast .. vroeger hadden ze nog geen CT scans en mocht alonso gewoon rijden ;)
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:35:30 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_161072244
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:14 schreef Beach het volgende:
Stoffel is met zijn Superleague auto sneller dan met de Mac :')
knap, want de Superleague Formula bestaat niet meer. De Super Formula daarentegen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2016 @ 13:47:16 #42
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_161072452
Euh... eerste VT op Sakhir duurt maar een half uur? Typo ;)?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:16:23 #43
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_161073022
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:47 schreef JeMoeder het volgende:
Euh... eerste VT op Sakhir duurt maar een half uur? Typo ;)?
nee speciaal voor jou.

wordt nog aangepast.
pi_161073768

[ Bericht 83% gewijzigd door THEFXR op 31-03-2016 15:04:24 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:54:35 #45
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161073803
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 04:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De manier waarop Max het zei leek erop dat het zo was afgesproken.
Of er vantevoren een ronde was afgesproken is niet duidelijk maar Max zei wel dat hij volgens de afspraak als eerste naar binnen zou gaan.
Het leek er ook op dat ie in de veronderstelling was dat er na z'n oproep op de radio dat ie als eerste wilde dacht dat z'n banden al klaar zouden staan... een foutieve veronderstelling.
Die laatste zin word ik niet wijs uit :P Qua strategie heb je een punt. Ook Sainz reed prima tijden en had - i.i.g. ten opzichte van Grosjean en zo - de pits niet ingehoeven. Het verschil is alleen dat toen hij er voor koos de pits in te gaan het team wel klaarstond - met zijn banden. Blijkbaar heeft Sainz dus e.e.a. duidelijker gecommuniceerd met zijn team. Maar los van de strategie schoot Max blijkbaar in de paniek en is hij de rest van de race gaan reageren op Sainz i.p.v. 'gewoon' zijn race te rijden.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien omdat je als coureur heel hard moet werken om die rondetijden te halen.
Daar krijgen ze voor betaald, dat is geen argument om dan maar nieuwe banden te halen. Je zou kunnen zeggen dat Max voelde dat de banden de cliff zouden bereiken, maar vooralsnog steunen de rondetijden die gedachte niet (sluit het ook niet per se uit).

quote:

[..]

Was een prima systeem.
Dit. Je kon voorheen best de eerste 40 minuten van een kwalificatie skippen en niets missen. Als kijker/toeschouwer ook niet leuk. Voor zover ik me herinner is het vorige format juist uitgevonden om dat tegen te gaan en dat werkte prima.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:59:57 #46
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_161073929
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit filmpjes van formule 1 terug te kijken van de periode 2000 tot 2006. Maar wat was F1 toen gaaf zeg. Good old memories O+

deze bijvoorbeeld:

Vooral dat seizoen met Alonso vs. Schumacher was epic _O_
Joh, highlight filmpjes met een roze bril op. Ik heb niet elk seizoen gezien, maar er waren vroeger ook zat seizoenen waar alleen de top 3 nog in dezelfde lap zat. Waar de enige 'spanning' was dat er 1 of 2 keer per race een motor plofte.
  Redactie Frontpage donderdag 31 maart 2016 @ 15:42:31 #47
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_161074965
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:16 schreef WEST het volgende:

[..]

nee speciaal voor jou.

wordt nog aangepast.
Bedankt *O*
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_161077254
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Een coureur kan dat best eens beter aanvoelen dan de data van de auto dat weergeeft
Tuurlijk, maar zolang de ronde tijden goed zijn en je loopt dus uit moet je blijven rijden.
pi_161077649
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja en? Als je sneller rijdt dan de mannen achter je moet je nog een ronde doen. Zolang je die tijden rijdt is het goed.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 maart 2016 @ 19:06:30 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161079119
-never mind-

[ Bericht 97% gewijzigd door Swetsenegger op 31-03-2016 19:35:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')