Doorrrrrrrquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:24 schreef Renesite het volgende:
Handjes geven.
Rare naam.
Lichamelijke klacht.
Tranen.
Instrument.
Nee... ik weet genoeg!
quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Vind het eigenlijk niet zo goed. En dat gitaarspel lijkt nergens naar.
Zou ik ook doen met dat haarquote:
RTquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Vind het eigenlijk niet zo goed. En dat gitaarspel lijkt nergens naar.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Mevrouw autotune laat even haar 'professionele' mening horen.
Nuquote:
Zou je raken?quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:27 schreef vencodark het volgende:
Knap is ze wel.
Oh nog een keer die naam.
En die bril hoort bij muhquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:28 schreef Max23 het volgende:
Deze gast![]()
![]()
Dit is één van de leukste grappen die GGMM heeft uitgehaald
Doen ze er niet om of zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Laat hem lekker die bril ophouden tijdens z'n act, wat een gezeik
Dit rock noemenquote:
Daar hebben ze hem voor betaaldquote:
Denk dat hij vaak in KLB post.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:31 schreef MissJ het volgende:
zo, deze gozer lijkt volgens mij een leven vol boosheid en frustratie, om wat voor reden dan ook
Martijn vond ik nog de beste kritiek gevenquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:31 schreef matthijst het volgende:
Hij had wel gelijk.
Wie de fuck is Martijn. Bekend door zn pappie
Sowieso die hele jury.
Maar goed.
dat jaquote:
Hoe dichter bij Dordt..quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder zonnebril
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)itie-bij-Idols.dhtml
Zei ik dat? Jee, dat het zo ver heeft moeten komen.quote:
Ik snap wel dat hij z'n brilletje ophoudt, jezusquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:32 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder zonnebril
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)itie-bij-Idols.dhtml
of gaat watsappen naar random nummers en vraagt of meisjes hun tieten willen laten zienquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dat is er ééntje die zich vergrijpt aan jonge dronken tienermeisjes in de kinderdisco met z'n zonnebrilletje.
tot zover je eigen hobbyquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
of gaat watsappen naar random nummers en vraagt of meisjes hun tieten willen laten zien
Nee, dat is "Hoe dichter bij de nul"quote:
Dat is ook niet heel lastig, dat deden we gisteren alquote:Op donderdag 31 maart 2016 07:26 schreef iBenny het volgende:
Giel zit op dit moment de hele show de grond in te boren
Eens met Giel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:26 schreef iBenny het volgende:
giel is blij dat hij nu de aandacht kan verleggen van zn eigen wanprestatiesquote:Op donderdag 31 maart 2016 07:26 schreef iBenny het volgende:
hem kennende: waarschijnlijk niets interessantsquote:
Het is eigenlijk ook een trieste show wat vooral bedoeld is voor puur leedvermaak.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:26 schreef iBenny het volgende:
Hoe goedkoper het wordt!quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe leuker het wordt!
- Willem Alexander
Maar de koning heeft wel gelijk..
Dat is inderdaad wel het enige leuke eraan op dit moment.. Jury weinig boeiend ook..quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:47 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook een trieste show wat vooral bedoeld is voor puur leedvermaak.
Bijna alleen talentloze mensen te zien....met opzet.
Dit, die interviews zijn zo verschrikkelijk onboeiendquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:04 schreef xzaz het volgende:
Stop met die interviews buiten de deur; laat de kandidaat binnen komen -> goed of niet? -> next.
Gouden tickets wtfaint nobody got time for that.
quote:
Dit, is gewoon je bewijs dat je door bent naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:38 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij zijn dat dus geen gouden tickets, maar gewoon een soort pas dat je door bent naar de volgende ronde. Zr krijgen er allemaal een.
Een gouden ticket is mijn inziens dat je direct in de 1e liveshow zit ofzo.
de facturen zullen ze niet online zettenquote:Op maandag 4 april 2016 03:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik lees mensen over ingehuurd, het zal ongetwijfeld maar is dat ook al een keer bewezen dat er mensen betaald worden om gek te doen bij Idols?
Ondertussen even wat filmpjes op youtube aan het checken
Die knurften doen het toch zelf? Bedoel Idols van vroeger heeft men kunnen zien via YouTube e.d.en nog komen ze massaal opdraven in de hoop succes te hebben terwijl ze kunnen weten dat de kans nihil is Maar dat is de hele tendens van deze generatie:quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:47 schreef hunter2011 het volgende:
Het is eigenlijk ook een trieste show wat vooral bedoeld is voor puur leedvermaak.
Bijna alleen talentloze mensen te zien....met opzet.
Terechte klacht.quote:
Zij had ook weer gewoon in de jury moeten zitten. Oude garde genotquote:
Mee eensquote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Zij had ook weer gewoon in de jury moeten zitten. Oude garde genot
dr haar jaquote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat ze er een beetje vettig uitziet.
Dan loop ik 15 seconden achterquote:Op woensdag 6 april 2016 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, ik loop eigenlijk 10 seconden achter
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef iBenny het volgende:
Waarom is Idols niet meer gesponsord door Rexona?
bestaat dat nog?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef iBenny het volgende:
Hoop dat het bij jou beter werkt dan bij die kermisklantquote:
Rexona kon niet. Ze moest iets anders doen.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef iBenny het volgende:
Ten Sharp - You. Maar het kwartje viel hier ook pas heel laat.quote:
Dezequote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me altijd af of die mensen, als ze eenmaal bezig zijn, denken van 'nee, eigenlijk is dit niks, wat doe ik hier'.
Wauwquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ten Sharp - You. Maar het kwartje viel hier ook pas heel laat.
ik wist wat hij zomg, maar klonk heel andersquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ten Sharp - You. Maar het kwartje viel hier ook pas heel laat.
Hij was de tekst kwijtquote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik wist wat hij zomg, maar klonk heel anders
Vrouw met een hartslag is toch de criteria?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ook wel een paar enigszins normale.
Zou wel raken zeg maar
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrouw met een hartslag is toch de criteria?
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |