Welcome to tha Emerald Isle !quote:
ONmogelijk!! Je jokt als een pathalogische leugenaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:21 schreef Eejit het volgende:
Haha, that's bad luck. Heb er een half jaar gewoond en toen heeft het ongeveer 12x geregend in totaal.
Beter. :dquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:21 schreef Eejit het volgende:
Haha, that's bad luck. Heb er een half jaar gewoond en toen heeft het ongeveer 12x geregend in totaal.
Lol, het went daadwerkelijk ja. Gelukkig is NL ook geen paradijs, dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welcome to tha Emerald Isle !En ik hou dat zeikweer al 11 jaar vol!!! Het went. Alleen bouw je als Irish Citizen wel een fijn vitamine D tekort op soms.
Goeie vraag, ik heb geen idee eigenlijk. Denk dat je niet weg hoeft, zouden ze zichzelf wel heel hard mee naaien (vooral in Noord-Ierland waar callcentra echt een grote inkomstenbron zijn)quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Hoe zit het nou als de UK in juni uit de EU stapt? Moet je dan weg of mag je er blijven werken? Neem aan dat je nu niets qua visa hebt hoeven regelen als Nederlander?
Ja precies. Vraag me af hoe het zit met iedereen die permanent naar de UK is geėmigreerd als EU inwoner. Zou klote zijn als je het land uit moet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik heb geen idee eigenlijk. Denk dat je niet weg hoeft, zouden ze zichzelf wel heel hard mee naaien (vooral in Noord-Ierland waar callcentra echt een grote inkomstenbron zijn)
En klopt, ik kon gewoon gelijk aan het werk.
Zal wel loslopen, denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja precies. Vraag me af hoe het zit met iedereen die permanent naar de UK is geėmigreerd als EU inwoner. Zou klote zijn als je het land uit moet.
Tofquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:44 schreef _Joy_ het volgende:
Dit ga ik volgen, succes daar!
Wel respect dat jij op jonge leeftijd en met een medisch probleem zoveel onderneemt en zo reislustig bent
Broekiequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tofen thanks!
Ach, volgende week maandag alweer 21.
Nee hoor, voorjaar van 2011. Ik kan daar eerlijk over zijn want het Ierse klimaat is voor mij gemaaktquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ONmogelijk!! Je jokt als een pathalogische leugenaar
Ik ga zo naar Lavery's met nog een FOK!ker (quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:00 schreef Eejit het volgende:
[..]
Nee hoor, voorjaar van 2011. Ik kan daar eerlijk over zijn want het Ierse klimaat is voor mij gemaakt.
Btw. The Hatfield is wel een leuke studentenkroeg bij de Holylands.
Gezellig! Have a great craic!quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Lavery's met nog een FOK!ker () en wat mensjes
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:11 schreef Toto69 het volgende:
Eerste verjaardagskaartje (wrs ook de enige) al binnen
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
Een nobuddy heeft mijn tvp verwijderd maar ik heb het topic weer gevonden
Maandagquote:
Thanksquote:Op donderdag 21 april 2016 05:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sukses Toto... Concentrix is volgens mij wel een leuk bedrijf om voor te werken, (zitten toevallig bij mij in het gebouw, wel een andere stad/werelddeel dan Belfast .... (Manila)
quote:
Thanksquote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Hier, een taartje
[ afbeelding ]
Bedankt, nu voel ik me lazy omdat ik niet gesport hebquote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks
Tijd om te sporten, want van 7.00-18.00 weg zijn is nog niet hardcore genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedankt, nu voel ik me lazy omdat ik niet gesport heb
quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Igen het volgende:
Gefeliciteerd!
Hey Igen! Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en tof!
Thnxquote:Op maandag 25 april 2016 23:16 schreef Voszje het volgende:
Ik ben nog op tijd: Van harte gefeliciteerd!
Heb je een health plan Toto? Anders mag je rekenen op een pittige rekening van minstens 60 piek (wat is dat on ponden???) voor die huisarts.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:29 schreef Toto69 het volgende:
Even kort updaten.
- Werk gaat wel oké. Hoop z.s.m. te slagen voor de training, ben deze week iig echt aan het werk gegaan met bellen en mailen.
- Huisarts gevonden, woensdag een kennismakingsafspraak om... tja. m'n lengte gewicht en bloeddruk te metenbeter kijkt ie naar de wond.
- Pinpas was zomaar geblokkeerd (UK pas) omdat ik probeerde een aankoop te doen. 3x met hun customer service gesproken, 3x indiėrs dieniet te verstaan waren...
- vanochtend sneeuwde het keihard
- nog immer fanatiek in de sportschool
- net een vakantie geboekt, 21 t/m 29 mei, de reis gaat naar, jawel... Nederlandlangs familie en vrienden, ben dan bijna twee maanden weg dus prima tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |