quote:
Thanksquote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Hier, een taartje
[ afbeelding ]
Bedankt, nu voel ik me lazy omdat ik niet gesport hebquote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks
Tijd om te sporten, want van 7.00-18.00 weg zijn is nog niet hardcore genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedankt, nu voel ik me lazy omdat ik niet gesport heb
quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Igen het volgende:
Gefeliciteerd!
Hey Igen! Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en tof!
Thnxquote:Op maandag 25 april 2016 23:16 schreef Voszje het volgende:
Ik ben nog op tijd: Van harte gefeliciteerd!
Heb je een health plan Toto? Anders mag je rekenen op een pittige rekening van minstens 60 piek (wat is dat on ponden???) voor die huisarts.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:29 schreef Toto69 het volgende:
Even kort updaten.
- Werk gaat wel oké. Hoop z.s.m. te slagen voor de training, ben deze week iig echt aan het werk gegaan met bellen en mailen.
- Huisarts gevonden, woensdag een kennismakingsafspraak om... tja. m'n lengte gewicht en bloeddruk te metenbeter kijkt ie naar de wond.
- Pinpas was zomaar geblokkeerd (UK pas) omdat ik probeerde een aankoop te doen. 3x met hun customer service gesproken, 3x indiėrs dieniet te verstaan waren...
- vanochtend sneeuwde het keihard
- nog immer fanatiek in de sportschool
- net een vakantie geboekt, 21 t/m 29 mei, de reis gaat naar, jawel... Nederlandlangs familie en vrienden, ben dan bijna twee maanden weg dus prima tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |