Welcome to tha Emerald Isle !quote:
ONmogelijk!! Je jokt als een pathalogische leugenaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:21 schreef Eejit het volgende:
Haha, that's bad luck. Heb er een half jaar gewoond en toen heeft het ongeveer 12x geregend in totaal.
Beter. :dquote:Op vrijdag 15 april 2016 21:21 schreef Eejit het volgende:
Haha, that's bad luck. Heb er een half jaar gewoond en toen heeft het ongeveer 12x geregend in totaal.
Lol, het went daadwerkelijk ja. Gelukkig is NL ook geen paradijs, dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welcome to tha Emerald Isle !En ik hou dat zeikweer al 11 jaar vol!!! Het went. Alleen bouw je als Irish Citizen wel een fijn vitamine D tekort op soms.
Goeie vraag, ik heb geen idee eigenlijk. Denk dat je niet weg hoeft, zouden ze zichzelf wel heel hard mee naaien (vooral in Noord-Ierland waar callcentra echt een grote inkomstenbron zijn)quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Hoe zit het nou als de UK in juni uit de EU stapt? Moet je dan weg of mag je er blijven werken? Neem aan dat je nu niets qua visa hebt hoeven regelen als Nederlander?
Ja precies. Vraag me af hoe het zit met iedereen die permanent naar de UK is geėmigreerd als EU inwoner. Zou klote zijn als je het land uit moet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik heb geen idee eigenlijk. Denk dat je niet weg hoeft, zouden ze zichzelf wel heel hard mee naaien (vooral in Noord-Ierland waar callcentra echt een grote inkomstenbron zijn)
En klopt, ik kon gewoon gelijk aan het werk.
Zal wel loslopen, denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja precies. Vraag me af hoe het zit met iedereen die permanent naar de UK is geėmigreerd als EU inwoner. Zou klote zijn als je het land uit moet.
Tofquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:44 schreef _Joy_ het volgende:
Dit ga ik volgen, succes daar!
Wel respect dat jij op jonge leeftijd en met een medisch probleem zoveel onderneemt en zo reislustig bent
Broekiequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tofen thanks!
Ach, volgende week maandag alweer 21.
Nee hoor, voorjaar van 2011. Ik kan daar eerlijk over zijn want het Ierse klimaat is voor mij gemaaktquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ONmogelijk!! Je jokt als een pathalogische leugenaar
Ik ga zo naar Lavery's met nog een FOK!ker (quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:00 schreef Eejit het volgende:
[..]
Nee hoor, voorjaar van 2011. Ik kan daar eerlijk over zijn want het Ierse klimaat is voor mij gemaakt.
Btw. The Hatfield is wel een leuke studentenkroeg bij de Holylands.
Gezellig! Have a great craic!quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Lavery's met nog een FOK!ker () en wat mensjes
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:11 schreef Toto69 het volgende:
Eerste verjaardagskaartje (wrs ook de enige) al binnen
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
Een nobuddy heeft mijn tvp verwijderd maar ik heb het topic weer gevonden
Maandagquote:
Thanksquote:Op donderdag 21 april 2016 05:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sukses Toto... Concentrix is volgens mij wel een leuk bedrijf om voor te werken, (zitten toevallig bij mij in het gebouw, wel een andere stad/werelddeel dan Belfast .... (Manila)
quote:
Thanksquote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Hier, een taartje
[ afbeelding ]
Bedankt, nu voel ik me lazy omdat ik niet gesport hebquote:Op maandag 25 april 2016 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks
Tijd om te sporten, want van 7.00-18.00 weg zijn is nog niet hardcore genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedankt, nu voel ik me lazy omdat ik niet gesport heb
quote:Op maandag 25 april 2016 19:18 schreef Igen het volgende:
Gefeliciteerd!
Hey Igen! Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en tof!
Thnxquote:Op maandag 25 april 2016 23:16 schreef Voszje het volgende:
Ik ben nog op tijd: Van harte gefeliciteerd!
Heb je een health plan Toto? Anders mag je rekenen op een pittige rekening van minstens 60 piek (wat is dat on ponden???) voor die huisarts.quote:Op donderdag 28 april 2016 23:29 schreef Toto69 het volgende:
Even kort updaten.
- Werk gaat wel oké. Hoop z.s.m. te slagen voor de training, ben deze week iig echt aan het werk gegaan met bellen en mailen.
- Huisarts gevonden, woensdag een kennismakingsafspraak om... tja. m'n lengte gewicht en bloeddruk te metenbeter kijkt ie naar de wond.
- Pinpas was zomaar geblokkeerd (UK pas) omdat ik probeerde een aankoop te doen. 3x met hun customer service gesproken, 3x indiėrs dieniet te verstaan waren...
- vanochtend sneeuwde het keihard
- nog immer fanatiek in de sportschool
- net een vakantie geboekt, 21 t/m 29 mei, de reis gaat naar, jawel... Nederlandlangs familie en vrienden, ben dan bijna twee maanden weg dus prima tijd
Huhquote:Op vrijdag 29 april 2016 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je een health plan Toto? Anders mag je rekenen op een pittige rekening van minstens 60 piek (wat is dat on ponden???) voor die huisarts.
Succes daarmee. Hoop dat je een goeie treft, die je wond goed kan verzorgen!!
Heb je een medical card dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 07:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huhmij wordt continu verteld dat de zorg hier gratis is, zowel ziekenhuis als GP, behalve privéklinieken? En verzekerd via het werk of zo dacht ik?
quote:What is an NHS medical card?
When you register with a GP practice, you may receive an NHS medical card.
This is also known as form FP4, which provides basic details such as a patient's name, address, NHS number, registered GP practice (or the name of an individual practitioner) and details of the local NHS trust.
You do not need a medical card to receive NHS treatment.
Noord-Ierland hoort bij het VK.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij zit toch niet in UK maar Ierland?
Hoe is het afgelopen met de huisarts Toto? Ik hoop dat het dan in de UK beter is geregeld dan in de ROI.quote:
In eerste instantie dat laatste.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:03 schreef praadje het volgende:
Balen Toto,
hoe heb je het geregeld voor als het allemaal niet lukt? Kun je dan terug naar je eigen huisje of moet je dan weer bij je ouders intrekken?
Dank jequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:23 schreef praadje het volgende:
Oke. Nou ja, laten we er maar van uitgaan dat het allemaal wel goedkomt. Beterschap en succes met de training.
eheheh ;pquote:
Thanks Elizabethquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
Succes met de training Toto! Tuurlijk ga je slagen. Laat je even weten als we je kunnen feliciteren? Beterschap ook!!!
Is dat zo ja? Eens checkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:34 schreef Pino112 het volgende:
Mooi vliegveld hebben ze he.
Veel plezier en succes
As expected ;Pquote:
Ga wel beauty saloons proberen.quote:
Als het goed is niet betalen, hij mompelde iets over free i.v.m. NHS of zoiets.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:53 schreef ElizabethR het volgende:
Welkom in de wondere wereld van de gezondheidszorg op de Britse eilanden.....![]()
En moest je nu betalen, Toto, of is dat in de UK dan beter geregeld als in de ROI?
Juist om dit soort wachttijden en afschuifsystemen te voorkomen hebben wij dus een dure particuliere verzekering en zijn derhalve verzekerd voor private hospitals en gp die alleen particuliere patienten doen. Het zou niet nodig moeten zijn en soms voel ik me echt bezwaard dat ik bijvoorbeeld binnen een week terecht kan bij een oogarts, terwijl een public patient vaak op een wachtlijst van langer als een jaar terecht komt. Heel oneerlijk. En toch doe ik het
quote:
Doet me denken aan die keer dat ik op Eerste Kerstdag met m'n duffe hoofd bij het krantenbezorgers-huisje stond en boos naar de centrale belde dat m'n kranten er nog niet waren. Gelukkig werd ik gered door het bandje, wat me vertelde dat ze met Eerste Kerstdag gesloten warenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:16 schreef Toto69 het volgende:
Thanks all
Nog even een voor jullie leuke anekdote, voor mij wat minder
ik had enorme koppijn, ben in slaap gevallen rond 18.30, werd wakker om 19.35 en dacht: FUUUCK, 8 uur op het werk zijn, red ik nooit?!
dus ik bellen.. hello i'm gonna be late..
vrouwke aan de lijn ehm... we're closed.. but let me check
ik wachten..
en ik ineens; Wait.. it's evening, right?!
Oh.. shit...
dus ik schamend opgehangen..
best vaag, wakker worden en helemaal gedesorienteerd zijn qua tijd, terwijl ik wel gewoon doodleuk het nummer wist te draaien/vinden etc
Hehehequote:Op donderdag 5 mei 2016 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik op Eerste Kerstdag met m'n duffe hoofd bij het krantenbezorgers-huisje stond en boos naar de centrale belde dat m'n kranten er nog niet waren. Gelukkig werd ik gered door het bandje, wat me vertelde dat ze met Eerste Kerstdag gesloten waren
Ja, is allemaal niet makkelijk als je net wakker bent. Dus ik snap jequote:
Collega lacht me helemaal verrotquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, is allemaal niet makkelijk als je net wakker bent. Dus ik snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |