donderdag is thee met Theo dagquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:31 schreef chufi het volgende:
Is het alweer woensdag !?
Ah oh ja Thee met Theo of was het nu eten met Hut
Computerles volgen met een blocnote en een pen erbij voor de aantekeningen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:46 schreef sacha het volgende:
[..]
oooooh! daar had ik mijn bloemen blouse nog!
Zijn daar regels voor?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
WE hebben nu al 3 verschillende plaatjes in de OP gehad, blijft dat zo of komen er nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn daar regels voor?Nee geen regels,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar.. Ik ben MEN / Raad de Straat - Amsterdam - Deel 64 expertquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:06 schreef Soury het volgende:
Mijn uitzicht vandaag [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Computerles volgen met een blocnote en een pen erbij voor de aantekeningen.
Het schip van mijn neef ligt daar voor de deur...quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:06 schreef Soury het volgende:
Mijn uitzicht vandaag [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Na het naar haar genoemde kanaal is er nu eindelijk ook een kippenhok dat naam draagt.Kippenhok Maxima met overdekte buitenrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een hamsterkooi staat meestal al binnen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:52 schreef FANN het volgende:
Hamsterkooi Alexander
http://www.zooplus.nl/sho(...)r_muis/metaal/174257
is toch een stuk minder comfortabel
Je hebt ook van deze dingen, kan ie af en toe buitenspelenquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hamsterkooi staat meestal al binnen.
Ik ga er niet aan beginnen dus laat maar..quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt ook van deze dingen, kan ie af en toe buitenspelen![]()
http://www.zooplus.nl/sho(...)n/konijnenhok/metaal
ik ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnen dus laat maar..
Blijft een gedoe en voor al die rotzooi krijg je niet terug, want echte speelbeestjes zijn het ook nietquote:
Het zijn helemaal geen speelbeestjes, maar mensen kopen dat nou eenmaal vaak voor hun kinderen. Ze leven dan ook meestal niet zo lang als het konijn van Sas, die zal er wel beter mee omgaanquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft een gedoe en voor al die rotzooi krijg je niet terug, want echte speelbeestjes zijn het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |