donderdag is thee met Theo dagquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:31 schreef chufi het volgende:
Is het alweer woensdag !?
Ah oh ja Thee met Theo of was het nu eten met Hut
Computerles volgen met een blocnote en een pen erbij voor de aantekeningen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:46 schreef sacha het volgende:
[..]
oooooh! daar had ik mijn bloemen blouse nog!
Zijn daar regels voor?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
WE hebben nu al 3 verschillende plaatjes in de OP gehad, blijft dat zo of komen er nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn daar regels voor?Nee geen regels,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar.. Ik ben MEN / Raad de Straat - Amsterdam - Deel 64 expertquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:06 schreef Soury het volgende:
Mijn uitzicht vandaag [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Computerles volgen met een blocnote en een pen erbij voor de aantekeningen.
Het schip van mijn neef ligt daar voor de deur...quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:06 schreef Soury het volgende:
Mijn uitzicht vandaag [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Na het naar haar genoemde kanaal is er nu eindelijk ook een kippenhok dat naam draagt.Kippenhok Maxima met overdekte buitenrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een hamsterkooi staat meestal al binnen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:52 schreef FANN het volgende:
Hamsterkooi Alexander
http://www.zooplus.nl/sho(...)r_muis/metaal/174257
is toch een stuk minder comfortabel
Je hebt ook van deze dingen, kan ie af en toe buitenspelenquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hamsterkooi staat meestal al binnen.
Ik ga er niet aan beginnen dus laat maar..quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt ook van deze dingen, kan ie af en toe buitenspelen![]()
http://www.zooplus.nl/sho(...)n/konijnenhok/metaal
ik ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnen dus laat maar..
Blijft een gedoe en voor al die rotzooi krijg je niet terug, want echte speelbeestjes zijn het ook nietquote:
Het zijn helemaal geen speelbeestjes, maar mensen kopen dat nou eenmaal vaak voor hun kinderen. Ze leven dan ook meestal niet zo lang als het konijn van Sas, die zal er wel beter mee omgaanquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft een gedoe en voor al die rotzooi krijg je niet terug, want echte speelbeestjes zijn het ook niet
Ik vrees soms voor sommige beesten daar in de tuin bij Sas met die 2 malloten in huisquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Het zijn helemaal geen speelbeestjes, maar mensen kopen dat nou eenmaal vaak voor hun kinderen. Ze leven dan ook meestal niet zo lang als het konijn van Sas, die zal er wel beter mee omgaan
spijker door de kopquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vrees soms voor sommige beesten daar in de tuin bij Sas met die 2 malloten in huis
Je kan er geweldig mee stoepranden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijft een gedoe en voor al die rotzooi krijg je niet terug, want echte speelbeestjes zijn het ook niet
Cavia gooien!quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan er geweldig mee stoepranden.
Oh dat ken ik niet. Lijkt me wel wat voor mij ondertussen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh daar.. Ik ben MEN / Raad de Straat - Amsterdam - Deel 64 expert
Je lijkt Chufi wel, je beste vriend is vast mijn buurmanquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schip van mijn neef ligt daar voor de deur...
cavia werd 9quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Het zijn helemaal geen speelbeestjes, maar mensen kopen dat nou eenmaal vaak voor hun kinderen. Ze leven dan ook meestal niet zo lang als het konijn van Sas, die zal er wel beter mee omgaan
ja bij jou geloof ik dat ook welquote:
Ik kan er niks aan doen, het is zo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lijkt Chufi wel, je beste vriend is vast mijn buurman
Oh je T doet het weerquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ja bij jou geloof ik dat ook wel![]()
Ik had er ook eentje, gekregen van iemand die hem kwijt moest, arme beestje![]()
heeft ook niet lang geleefd.
Er ligt bij mijn ouders al zo'n 11 jaar een kip in de vriezer. Behoorlijk op leeftijd dus.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er ligt bij mijn ouders al zo'n 11 jaar een kip in de vriezer. Behoorlijk op leeftijd dus.
Leuk plekje wel, dit was een één kamer appartement. Maar ze gaan wel weg voor 2 ton. balkon was superquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, het is zo.
Naast de brug, net helemaal gerestaureerd.
Het is te huur voor tochten op het IJsselmeer...
Neef woont daar zelf niet, alleen z'n schip ligt er...quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk plekje wel, dit was een één kamer appartement. Maar ze gaan wel weg voor 2 ton. balkon was super
quote:
Het was ook een bietje onzinquote:
Soms worden die geweerd maar dat is daar niet het geval, gelukkig wat dat geeft karakter aan de best nieuwbouw. Er lagen ook wel nogal verwaardeloosde schepen. Dat is wl jammerquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neef woont daar zelf niet, alleen z'n schip ligt er...
Samen zijn ze 37 .. Wie was er ook al weer zo jong?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:08 schreef sacha het volgende:
Aap is 12, poes is 10, witte hont is 9, rooie hont is 6
geen idee, ik ben 28quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Samen zijn ze 37 .. Wie was er ook al weer zo jong?
waar gaan we heen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:05 schreef FANN het volgende:
gaan we weer![]()
ik ben even zappen ik lees het straks wel weer
mag je op je 16e geen kind krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij was er vroeg bij met je moetje
Dat is snelquote:
Nou neequote:
Who caresquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:18 schreef sacha het volgende:
[..]
een vriendin van mij gaat over een week
Met andermans verenquote:
Ik heb daar familie wonenquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:18 schreef sacha het volgende:
[..]
een vriendin van mij gaat over een week
Who caresquote:
Qua woning?quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
Ik heb al iets nieuws gevonden maar zeg lekker niet waar
who caresquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
Ik heb al iets nieuws gevonden maar zeg lekker niet waar
Heb je heul niet nodigquote:
Whehehehhequote:
Ik had een zus in Marokkoquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tsssk! Tante in Marokko hier./care
Heb een keer 15 Marokkanen tegelijk gezien!quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken 2 bekende Nederlanders uit Marokko
Ik heb schoonfamilie in Griekenlandquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ken 2 bekende Nederlanders uit Marokko
En die woonde naast mijn zusquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tsssk! Tante in Marokko hier./care
Mijn buurman is een marokkaanquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb een keer 15 Marokkanen tegelijk gezien!
Jammer dat ze het niet vol bleef houden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En die woonde naast mijn zus[ afbeelding ]
nee, die woont in Portugalquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En die woonde naast mijn zus[ afbeelding ]
Klopt de halve wereld over geweestquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer dat ze het niet vol bleef houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |