Lekker Delftse nerds imponeren.quote:
Old Spice is de sjit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ons wordt een matige after-shave aangesmeerd omdat Terry Crews in de reclame speelt.
Of de afwezigheid van keuzevrijheid je keuze kan beinvloeden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat cultuur en andere factoren ook een boel invloed heeft op de keuzes die je maakt.
Maar wie is het serieuze alternatief?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is onderhand al wel een beetje over datum hoor.
Ik ben alweer vijf kilo verwijderd van de honderd. Geen spijt van.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef Tchock het volgende:
Nederland wordt zo vadsig dat veel mensen helemaal niet meer weten wat overgewicht is, omdat simpelweg bijna iedereen om ons heen dik is.
http://reports.weforum.or(...)eport-2015/rankings/quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar, dat zou je niet zeggen. Dan is het in andere landen dus nog veel minder.
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik ben alweer vijf kilo verwijderd van de honderd. Geen spijt van.
Ik hoorde laatst van een afgestudeerd scheikundige dat juist scheikundigen enorm slecht in koken zijnquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Scheikunde is dan ook net koken, Robin.
Och, kinderen hebben wat minder dikke buikjes hier dan in Zuid-Soedan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef Tchock het volgende:
Nederland wordt zo vadsig dat veel mensen helemaal niet meer weten wat overgewicht is, omdat zo veel mensen om ons heen dik zijn.
Bijna verdubbeld in tien jaar? Bizar. Dat wist ik echt niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://reports.weforum.or(...)eport-2015/rankings/
Je kunt het ook zo bekijken, we scoren onder een land als Rwanda en vele andere landen halen ons in.
Dit vond ik al helemaal sneu om te zien:
[ afbeelding ]
Is het niet zo dat in landen als Rwanda vrouwen microkrediet krijgen om bedrijfjes op te zetten?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo bekijken, we scoren onder een land als Rwanda en vele andere landen halen ons in.
[ afbeelding ]
In Nederland? Ik zou het niet weten. Jesse Klaver is een jonge hond maar vind ik niet zo sterk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Maar wie is het serieuze alternatief?
Oh, ze lopen maar 9 jaar achter.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén meter negentig op een goede dag.quote:
Nee die heeft niet voldoende ervaring om coalities te smeden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In Nederland? Ik zou het niet weten. Jesse Klaver is een jonge hond maar vind ik niet zo sterk.
Zo zeg, dat zijn nog eens verschillen. Ik denk niet dat ik nog ga meemaken dat het overal gelijkgetrokken is.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BMI rond de 26.2, hoger dan 25 is overgewicht. Iets er af nog en je kans op hart- en vaatziekten, diabetes en andere narigheid neemt heel erg afquote:Op woensdag 30 maart 2016 12:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Eén meter negentig op een goede dag.
Volgens mij werkt het wel voor Canada, zo'n voortuitstrevende man. Hier moeten we inderdaad iets belegeners hebben om iedereen mee te krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mij niet eigenlijk.Ik heb liever behoudende mensen aan de top.
Dat vrees ik ook Disana.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zeg, dat zijn nog eens verschillen. Ik denk niet dat ik nog ga meemaken dat het overal gelijkgetrokken is.
En als ik elke dag zalm eet?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
BMI rond de 26.2, hoger dan 25 is overgewicht. Iets er af nog en je kans op hart- en vaatziekten, diabetes en andere narigheid neemt heel erg af
In Rwanda is het dan ook alle hens aan dek of verhongerne.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je niet gek maken, 95 op 1.90 is prima.quote:
Hoe bedoel je afhankelijk van de man? Wat weerhoudt een vrouw ervan om gewoon 40 uur in de week te gaan werken? Genoeg alleenstaande vrouwen die overleven zonder man hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen verdienen vrouwen nog steeds minder dan een man. Daar kun je allerlei redenen achter vinden, zoals parttime werken. Maar het blijft geen goede zaak, omdat de vrouw zo afhankelijker is van de man.
Even kijkend naar Nederland: er is niks, maar dan ook letterlijk niks, behalve je eigen capaciteiten wat je ervan weerhoudt om een bètastudie te gaan doen. Ik heb me ook niet in één of ander hoekje laten forceren, dus ik zie niet in waarom vrouwen dat wel moeten doen. Sowieso snap ik niet waarom vrouwen zo huiverig zijn van een TU, ik zie daar geen enkele reden toe.quote:[..]
De vraag is in hoeverre daar echt zelf voor wordt gekozen. Als vrouw is het lastiger om een door mannen gedomineerd veld binnen te treden. Cultuur heeft daar ook een groot effect op. In hoeverre het dus een eigen keuze is, is dus maar de vraag. Daarnaast heeft onze cultuur ook effecten op het pushen van vrouwen in bepaalde richtingen. Ongemerkt word je misschien toch sneller een kant op gestuurd.
Grappig feitje trouwens. In de Sovjet Unie was 45% van de chemie PhD's naar vrouwen gegaan. Vergeleken met destijds 3% in de VS.
Bijna alle chicks van mijn studie gaan een Leidsche master doen, lekker medisch. Zit zeker in de genen of zo?quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:37 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mijn VWO NT/NG klas was praktisch 80% vrouw. Paar zijn de geneeskunde in gegaan en dat was het dan ook wel
Er is denk ik één vrouw naar de TU gegaan. De rest zit allemaal van die HBO [vul-wat-in] Economie of wo rechten te doen.
Dat snap ik echt niet..
Beter op de kast dan in de kast.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:39 schreef Reya het volgende:
Feminisme, altijd een goed onderwerp om mensen op de kast te krijgen.
Prachtig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier zitten die wijven in een luxepositie waarin ze óf 35u in de week kunnen gaan werken. Óf manlief >60 uur laten draaien en dat zij zich kunnen richten op een carrière als begeleidster van schilderactiviteiten voor zwakbegaafden, met een aanstelling van 2 uur per week.
Klopt. Pas boven de 110 zou ik me zorgen moeten maken. Mijns inziens.quote:Op woensdag 30 maart 2016 12:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken, 95 op 1.90 is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |