quote:Kenneth Vermeer (Feyenoord)
Jeroen Zoet (PSV)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Jetro Willems (PSV)
Jeffrey Bruma (PSV)
Joël Veltman (Ajax)
Virgil van Dijk (Southampton)
Patrick van Aanholt (Sunderland)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Timo Letschert (FC Utrecht)
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Daley Blind (Manchester United)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Jordy Clasie (Southampton)
Marco van Ginkel (PSV/Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Memphis Depay (Manchester United)
Luciano Narsingh (PSV)
Luuk de Jong (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Vincent Janssen (AZ)
Geen umbro meer he.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
Engelse shirt is ook verkracht zie ik.
Te veel hamburgersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
Memphis weer eens te langzaam, kan er ook nog wel bij.
Depay had naar binnen moeten snijden. Maar hij is te dom om te kakken.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Depay had naar binnen moeten snijden. Maar hij is te dom om te kakken.
Dat had ik wel verwacht. Die statische meuk Huntelaar en Van Aarsie nooit meer opstellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef falling_away het volgende:
Die Janssen voegt echt een hoop toe in dit elftal..
Echt hé!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme zin in pizza als je deze 22 man zo ziet sporten.
Mooi Argentijns blauw erin verwerktquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
Engelse shirt is ook verkracht zie ik.
Oneens. Makkelijk onderscheppen als je man rechtdoor rent.quote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:41 schreef Groby het volgende:
Ik zeg het dan maar even.
Nederland > Duitsland
Al rollen die Italië wel weer even op alsof het niks is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:41 schreef Groby het volgende:
Nederland > Duitsland
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:41 schreef Groby het volgende:
Frankrijk>Nederland > Duitsland
Ik ook, alleen de sokken hadden ook donkerblauw moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit tenue van Nederland wel mooi eigenlijk
Uit gaat nog wel, thuisshirt is echt matig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit tenue van Nederland wel mooi eigenlijk
Ah thanks.quote:
Ho wat? sinds wanneer ben jij de kerstman?quote:
Uit is wel nice hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Uit gaat nog wel, thuisshirt is echt matig.
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de sokken hadden ook donkerblauw moeten zijn.
Eensquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Uit gaat nog wel, thuisshirt is echt matig.
Met blind aan het roer is Engeland kippenvoer!!!!?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef Windhapper het volgende:
Toch eeuwig zonde dat we ons niet geplaatst hebben door toedoen van Hiddink. Blind had dit Oranje naar ongekende hoogten kunnen stuwen.
https://streamable.com/t8hcquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah thanks.
[..]
Ho wat? sinds wanneer ben jij de kerstman?
lol
Of een ander Dier zie ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met blind aan het roer is Engeland kippenvoer!!!!?
hij heeft wel swekquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Mag Memphis officieel de meest overschatte speler van het seizoen2015-2016 genoemd worden?
Schrijf jij memvis nog enige kwaliteit toe dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Mag Memphis officieel de meest overschatte speler van het seizoen2015-2016 genoemd worden?
Miskoop van 37mlnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
Volgens Doublepain de toekomstig wereldvoetballer van het jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schrijf jij memvis nog enige kwaliteit toe dan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
Narsingh is in vorm jongens, hij gaat mondjes snoeren.
quote:
Wisselgeld.quote:
Dat is wel een mooie kol ja, maar voor de rest ken ik die hele speler niet. Maar ik volg dan ook geen Spurs.quote:
Dat Blauw beter is?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat moeten we nu denken van dit kut oranje?
ze spelen in het blauw.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat moeten we nu denken van dit kut oranje?
Volgende interland wordt Nelom opgeroepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Maar zelfs Tim de Cler zou een goeie basisspeler zijn voor dit Oranje. Willems.
Leuke pun neem ik aanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens Doublepain de toekomstig wereldvoetballer van het jaar.
Ard van Peppenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende interland wordt Nelom opgeroepen.
Blauwgroenquote:
Robben met nog een spits naar voren en wachten en paar keer de bal naar voren. Net zoals we Spanje hebben afgemaakt ( Diego Costaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zuur is het dat we nu niet naar het EK gaan. Met dit spel hadden we zeker de halve finale gehaald.
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:45 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik vind het niveau wel goed bij SBS passen
Campingniveauquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:45 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik vind het niveau wel goed bij SBS passen
van Persie achter de spits.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben met nog een spits naar voren en wachten en paar keer de bal naar voren. Net zoals we Spanje hebben afgemaakt ( Diego Costa![]()
![]()
)
Genot.
?quote:
Engeland heeft geen geniale spelers verder. Is allemaal maar subtop.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:46 schreef Windhapper het volgende:
Dat Engeland is eigenlijk ook maar vrij matigjes.Die dachten ook dat ze EK gingen worden na Duitsland.
Blauwgroen overduidelijkquote:
Lekker, ik zat net te denken wat ik zou gaan eten maar heb niks lekkers in huis geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik eet even een namaak-KitKat van de Aldi.
Ik denk dat jij maar even stil moet zijn als het om voetballers gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:46 schreef cherrycoke het volgende:
wat vinden we van janssen? doe mij maar de janssen van het vrouwenelftal
Pauperquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker, ik zat net te denken wat ik zou gaan eten maar heb niks lekkers in huis geloof ik
hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar even stil moet zijn als het om voetballers gaat.
10 keer beter dan de Jong iig!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:46 schreef cherrycoke het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Conclusie van de wedstrijd: El grande vicento
Niet onverdienstelijk. Een goal en een assist.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:46 schreef cherrycoke het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:47 schreef inslagenreuring het volgende:
Conclusie van de wedstrijd: El grande vicento
Man man man.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er schijnt hier iemand een namaak-kitkat te eten van de Aldi.
Met een beetje gunstige loting de finalequote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zuur is het dat we nu niet naar het EK gaan. Met dit spel hadden we zeker de halve finale gehaald.
Ik vertrouw op het oordeel van Kapi,quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vertrouw op het oordeel van Kapi,
Kapi is het blauwgroen of gewoon blauw?
Deze Godquote:
De sokken? Azuurblauw.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vertrouw op het oordeel van Kapi,
Kapi is het blauwgroen of gewoon blauw?
En het shirt?quote:
Een noodvoorraadje van die namaak troep moet toch niet al te veel kosten dus ik zou deze tip in je zal steken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker, ik zat net te denken wat ik zou gaan eten maar heb niks lekkers in huis geloof ik
Taartenbakker.quote:
quote:
Ik zal het zeker in overweging nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een noodvoorraadje van die namaak troep moet toch niet al te veel kosten dus ik zou deze tip in je zal steken.
Toevallig met groen?quote:
Heb ik met Nutella. Vorige week dus voor het eerst gegeten en ik heb mezelf betrapt om het 5 dagen op een rij te smeren op mijn broodjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal het zeker in overweging nemen
Nadeel is dat ik mezelf dan niet kan beheersen en er elke dag van ga vreten
Zoek het maar uit, Danny!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
Als ik Clasie was had ik lekker geweigerd in te vallen.
zo he jij durftquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Verliezen van een land met hetzelfde niveau als Liechtenstein
We komen hier niet uit denk ik.quote:
Nutella is ook gewoon smerig lekker. Zelfs bij je fruit met wat nootjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb ik met Nutella. Vorige week dus voor het eerst gegeten en ik heb mezelf betrapt om het 5 dagen op een rij te smeren op mijn broodje.
De Xavi van de lage landen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Clasie is nog slechter geworden in die zaadleague
Aantal interlands opschroeven.quote:
Krikt je transferwaarde omhoog he.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
Jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We komen hier niet uit denk ik.
Dit is echt nog waar ook. Ik dacht dat het een hype was, maar wat is Nutella lekker zegquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nutella is ook gewoon smerig lekker. Zelfs bij je fruit met wat nootjes.
twitter:SimonZijlemans twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 20:31:27Noem me gek maar ik geloof best in Janssen als spits van NL. #engned #basis #AZ reageer retweet
Idd wat een idioot.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef Scrummie het volgende:
HAHAHA, kijk die aanwijzingen van Blind.
Wie was die neger ook alweer die dat een paar jaar terug deed bij roda jcquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:51 schreef Sunri5e het volgende:
Wie dit leest is gek.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
twitter:SimonZijlemans twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 20:31:27Noem me gek maar ik geloof best in Janssen als spits van NL. #engned #basis #AZ reageer retweet
kahquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef Groby het volgende:
[..]
Wie was die neger ook alweer die dat een paar jaar terug deed bij roda jc
Willem van H: "Wie is sjaafie"quote:
DonRaja zal het vast weer kinderachtig vinden, maar ik kom er gewoon voor uit: I <3 Nutella!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is echt nog waar ook. Ik dacht dat het een hype was, maar wat is Nutella lekker zeg
Weet je wat echt kut is? We winnen met dit pauperelftal zonder Robben en Sneijder van Engeland en toch niet naar het EK.quote:
Wat een gek.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij kan het wel maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Marco van Ginkel vind ik overigens een fenomeen
Die man staat onder een klein beetje druk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:56 schreef NLGooner het volgende:
Was Blind nou boos dat de scheids niet meteen affloot bij deze vriendschappelijke wedstrijd?
hij heeft wel een heule 7 interlands gespleed.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ronald Waterreus gaat het even uitleggen.!!!
Die mag toch oprotten, beetje z'n eigen keeper kapotschoppenquote:
ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat Janssen de nieuwe spits wordt?
Wie anders?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Nieuwe van Nistelrooy in de maak toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Daar komt het wel op neer, samen met het niveauverschil tussen de Premier League en de Eredivisie, maar hij doet het verrassend goed.quote:
Ene Danny Blind sowieso, ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Die zou ik voor gek verklaren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Janssen is vrij compleet toch?quote:
Draaicirkel van een vrachtwagenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Janssen is vrij compleet toch?
????quote:
Ik neuk je de moederquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Innige knuffel Afellay met die scheids op het einde. Daar zijn bedreigingen geuit.
Afellay kent hem nog van die 3 seconden Primera Division.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Innige knuffel Afellay met die scheids op het einde. Daar zijn bedreigingen geuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |