quote:Kenneth Vermeer (Feyenoord)
Jeroen Zoet (PSV)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Jetro Willems (PSV)
Jeffrey Bruma (PSV)
Joël Veltman (Ajax)
Virgil van Dijk (Southampton)
Patrick van Aanholt (Sunderland)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Timo Letschert (FC Utrecht)
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Daley Blind (Manchester United)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Jordy Clasie (Southampton)
Marco van Ginkel (PSV/Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Memphis Depay (Manchester United)
Luciano Narsingh (PSV)
Luuk de Jong (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Vincent Janssen (AZ)
Bazoerquote:
De eredivisiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Maar jongens, waarom hebben we geen talent meer? Waar gaat het mis?
Matige generatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Masterplan van Louisquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Nee. Daarvoor al. Ik denk dat we zwak voetbal zaad hebben gekregen door de straling van mobiele telefoons. Nederlands zaad kan daar slechter tegen dan zaad van omringende landen schijnbaar.quote:
Gebeurt autismatisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je geen spaties meer tussen 'ha' 'ha' en 'ha' zetten? Daar kan mijn autisme heel slecht tegen.
Fan van GGMM? Zware baan ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
honey, wat vind je van m'n nieuwe baan op fok
Wel over seks vanavondquote:
Die heeft het te druk met zijn red armiieeejjquote:
Snap het ook niet. Vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:56 schreef Windhapper het volgende:
Hoe die Waterreus toch overal als analist aan de slag kan.Die man heeft een prima zaakwaarnemer.
De Peter R de vries van de voetbalwereldquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:56 schreef Windhapper het volgende:
Hoe die Waterreus toch overal als analist aan de slag kan.Die man heeft een prima zaakwaarnemer.
Hoeveel buitenvrouwen heb je nu ?quote:
Crap dan moeten er ook alu condooms komen naast de alu hoedjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor al. Ik denk dat we zwak voetbal zaad hebben gekregen door de straling van mobiele telefoons. Nederlands zaad kan daar slechter tegen dan zaad van omringende landen schijnbaar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Peter R de vries van de voetbalwereld
o wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat bij Jojoortje in de UIquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kingflopland en ik zijn groot fan van deze jongen.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik tel ze liever niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel buitenvrouwen heb je nu ?
je telt de kerstkaarten?quote:
Pfoequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als jij de volgende fipo pakt mag je 1 week lang mijn UI kiezen.
Deal?
ok doeiquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik binnen nu en een half uur in bed stap.
Welterusten alvast gozer, slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik binnen nu en een half uur in bed stap.
Geef mij maar Douwe Bob! jaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:01 schreef Coco98 het volgende:
Nick en Simon en Amstel
Gruwelijke combinatie.
Wat hebben wij een geluk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben weer thuis dus ik kijk ook nog even mee
JAAAAquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Gezelligquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GezelligRené begon net helemaal gek te worden.
00.30 pasquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Haags, moet zometeen arbeiten
Sterkte alvast
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
Jawel. Jij staat op mijn lijst van fokkers die ik prima vind.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt niet heel oprecht maar ik geef je het voordeel van de twijfel
Yes!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Jij staat op mijn lijst van fokkers die ik prima vind.
ik dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
waarom zet ik nou een komma naast Haags? Bof ik even dat niemand dat gezien heeftquote:
Dat is wel weer lief..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VBL / [Oefeninterland] Engeland - Nederland #5 Bert, bedankt hé!
jeetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom zet ik nou een komma naast Haags? Bof ik even dat niemand dat gezien heeft
CL gewonnen, hansquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:04 schreef ReplaR het volgende:
Beste tijd bij Barcelona?!
Hoeveel minuten heeft ie mogen spelen?
inb4 40-45.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:04 schreef ReplaR het volgende:
Beste tijd bij Barcelona?!
Hoeveel minuten heeft ie mogen spelen?
Een Neverforgetje dusquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CL gewonnen, hans
winnende assist halve finale tegen Madrid
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CL gewonnen, hans
winnende assist halve finale tegen Madrid
en waar sta ik?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wauwquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je oogt me als een nette fokker wel hoor.
ik moest hier best wel om lachen. Bedankt ron.quote:
Ik werd even verliefd op Marco Reusquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We vroegen ons al af waar je was.
Ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We vroegen ons al af waar je was.
Klopt. Jij compenseert GGMM's gedrag.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wauw. Dit is een compliment. Maar je hebt gelijk, ik houd het niveau hier hoog op VBL.
Aha duidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent een uurtje geleden gewisseld van de ene lijst naar de andere, zowaar.
Mes.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Jij compenseert GGMM's gedrag.
Je hebt me door.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een bacootje en Haags lult al z'n geheimpjes voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
alleen de spelers die er mee lopen niet, niveautje weer vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:08 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Jammer dat onze keepers er niks van kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben weer een pingel nemer die het wel kan
Belachelijk idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:10 schreef Groby het volgende:
Flikker op met je Janssen.
Huntelaar 4 ever
Uit betrouwbare bron vernomen dat Janssen vaak op 4chan en Reddit te vinden is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:10 schreef Groby het volgende:
Flikker op met je Janssen.
Huntelaar 4 ever
volquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Op een vol Wembley wat een eindbaas
Huntelaar heeft wel vast een goede bijdrage geleverd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jammer dat onze keepers er niks van kunnen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Luuk de jong had hamstring klachten gekregen na de pingel
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 22:11:29En nog scoren ook. Niet slecht voor een 'aardige clubspeler' #johan 😄 https://t.co/9wUdivdOfS reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 22:11:29En nog scoren ook. Niet slecht voor een 'aardige clubspeler' #johan 😄 https://t.co/9wUdivdOfS reageer retweet
Hij zou de faze clan in zijn eentje kunnen beaten in cod, huntelaar = baequote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat Janssen vaak op 4chan en Reddit te vinden is.
dus automatisch is hij een erkende Dank Memer. Jammer dat je zo over hem praat.
Fraser Forster een 'tweede divisie keeper'quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
leuk man een penal scoren tegen een tweede divisie keeperapplausje waard
![]()
Hou toch op zeur.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
Hij mist wel eerst een 100% kans.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zij komt nog uit het tijdperk van Seamanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fraser Forster een 'tweede divisie keeper'?
Volg je überhaupt voetbal?
Keeper van saushempm en 3 meter lang.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
Wauwquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
quote:
hapquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Keeper van saushempm en 3 meter lang.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
lolquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Keeper van saushempm en 3 meter lang.
Hij schoot hem wel goed in.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
Echtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat Janssen vaak op 4chan en Reddit te vinden is.
dus automatisch is hij een erkende Dank Memer. Jammer dat je zo over hem praat.
We moeten nu pakken wat we pakken kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:14 schreef Vasion het volgende:
Blij zijn omdat je scoort tegen Engeland pfff
Komt omdat Don er ook isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Er is nog maar weinig gewist vanavond. Ik ben trots op jullie.
Oh zie de typo: Saushemzen ty!quote:
Dit zei je moeder ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We moeten nu pakken wat we pakken kunnen.
De man met the smiths avatar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wie moest er ook alweer een fipo machen?
Krijgen de boys een zakje snoep en een AA'tje van Bert.quote:
Dan blijft Blindquote:
Ja.quote:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 22:11:29Het schijnt dat Manchester City een bod voorbereidt op Janssen reageer retweet
mi gadoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 22:11:29Het schijnt dat Manchester City een bod voorbereidt op Janssen reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Bruma kneus. Leicester kan Vardy niet missen.
Tweets aanpassen, oh wat leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |