alleen briefpost, buslichting en pakjes wegbrengen van postkantoor naar industrieterreinquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:25 schreef chufi het volgende:
Toe maar ... De dienstfiets is niet meer genoeg? Of is dit voor de pakjes
En dan komt die oplaadpaal bij jullie voor de deur.. Duidelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:28 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen briefpost, buslichting en pakjes wegbrengen van postkantoor naar industrieterrein
Nee joh, ben al uren op, heb zelfs al een en ander gedaan, waaronder even een gat geboord, wilde iets ophangen, en een schroef 'domweg' met bruut geweld de muur in rammen met een hamer is niet mijn stijl....quote:
Als het maar hangt !quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ben al uren op, heb zelfs al een en ander gedaan, waaronder even een gat geboord, wilde iets ophangen, en een schroef 'domweg' met bruut geweld de muur in rammen met een hamer is niet mijn stijl....
En van mijn gitaren stond al een hele tijd in het 'rommelhok' hier, die had in na mijn verhuizing niet meer opgehangen zoals het hoort, nu had ik afgelopen week een setje nieuwe snaren gekocht die ik er nu op aan het zetten ben (heb even peukpauze) en als die erop zitten kan het ding weer hier in de woonkamer voor het grijpen hangen, dat zal de baardaap leuk vinden.quote:
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
van alles..... en een man met 1 been ...
Ja dan wordt je op handen en voeten gedragen ...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missen![]()
Da's wel bizar.
Het is gewoon gemengd daaro, maar hij is was wel de enige man vandaag, buiten dequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen welkom als ze een been missen![]()
Da's wel bizar.
Hij doet tóch aardig meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan wordt je op handen en voeten gedragen ...
En wat was je prijsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij doet tóch aardig mee![]()
maar ik win het van hem hebben we vandaag uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |