Ik ga morgen naar Schonenberg voor een hoorapparaatquote:
Ja, de Portugezen passen zich best goed aan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:
De inburgering gaat daar ook soepel kennelijk
dit, Waarbij ik haar en de honden het leukst vindquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hebben wel dezelfde humor. Leuk stel
Yep, leuke gemoedelijke Brabanders die van een neut houden. Hebben er echt iets moois van gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hebben wel dezelfde humor. Leuk stel
Dankjequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima en met jouw verschijning nog beter. En met jou?
Als je genoeg centen hebt, dan wordt e.e.a. sowieso al iets gemakkelijker.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik kijk dit niet zo vaak, maar ik kan me niet herinneren waar het zo relax ging....voor het oog probleemloos
Ja een lek in het zwembad...
Heel goed jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjeja gaat prima. Bevalt het je 'daar' nog steeds goed?
Dat wel maar dan ben je nog afhankelijk van vergunningen en energieleveranciers.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je genoeg centen hebt, dan wordt e.e.a. sowieso al iets gemakkelijker.
Lekker hoor! Dat wordt weer genieten het seizoenquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed jaEn het zomerseizoen komt eraan dus het dorp wordt al een stuk levendiger, altijd leuk.
Dat zal wel enorm schelen inderdaad. Ik raad het ook liever af wanneer ik mensen zie die met kroost en al naar Spanje willen komen, vooral als de kinderen onhandige leeftijden hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:26 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij geeft emigreren met kinderen veel meer stress. Zij zijn lekker relaxed met z'n 2-en
Zeker weten! Ik hoop over niet al te lange tijd weer in de zee te kunnen zwemmen. De Noren zwemmen er al zeker een maand inquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dat wordt weer genieten het seizoen
Die uren snap ik ook niet maar misschien een aantal Polen in dienst die het daadwerkelijke werk doen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
60 uur in de week werken en 3-4 keer in de week golfen, tuurlijk maatje
Eh, je omschrijving is niet echt duidelijk... zoek maarquote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef Beursaap het volgende:
waar vind ik die aflevering over dat gezin met 3 kinderen dat naar Frankrijk ging?
zoon 1: chronische lui
zoon 2: chronisch lui
zoon 3: een jonge knul die een beetje verwijfd overkwam
pa: werkte bij het NFI
ma: huisvrouw of zoiets.
er waren toen 2 afleveringen over hen gemaakt.
"Franse taal" en "huren van restaurant" daar zie ik potentieel in voor een leuke uitzending.quote:Op maandag 18 april 2016 14:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
A.s. vrijdag gaan we naar Frankrijk, mèt kinderen:
'De horeca zit Ruby en Bob Verdonk in het bloed. Hij is de chef, zij de gastvrouw en een eigen zaak is alles wat ze willen. En dus verruilen ze het Noord-Hollandse Graft voor het Franse Riscle waar ze een klein restaurant kunnen huren... Liken = kijken'
[ afbeelding ]
Inderdaad, was t al bijna weer vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:16 schreef TargaFlorio het volgende:
kick...21:30 weer een aflevering
is toch even wennen vrijdagavond i.p.v. zaterdagavond
Beter een uur te vroeg dan te laat.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
Oh kak, half 10 pas. Ik zit nu al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |