Zit je eigenlijk meer in de SP of in de PVV-hoek qua nee-argumenten?quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Ik was eerst ook niet van plan om te stemmen maar na het horen van ventjes als Rompuy over waarom we voor moeten stemmen (gecombineerd met hele vreemde propaganda in gesponsorde berichten op facebook) ben ik overtuigd om hen in de weg te zitten.
Al jaren, ze zijn nogal selectief in hun vrijheidsdrang, dat weet je tochquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn libertariërs tegen vrijhandelsakkoorden?
quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee, je lijkt die vraag niet te willen beantwoorden.quote:
Ik heb geen idee wat zij als argumenten hebben. En met het risico om te klinken als een opstandige puber: dat interesseert me eigenlijk ook niet zo.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zit je eigenlijk meer in de SP of in de PVV-hoek qua nee-argumenten?
Ik zit sws niet in PVV hoek. En SP ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen idee, je lijkt die vraag niet te willen beantwoorden.
Maar vermoedelijk is het dus nee, dus ook voor jou de vraag, zit je meer in de SP- of in de PVV-hoek qua tegenargumenten?
Dat zijn ze niet maar dat is dit verdrag dan ook niet. Je hebt het artikel gelezen?quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit sws niet in PVV hoek. En SP ook niet.
Mijn eigen hoek, denk ik.
Et moi dans mon coinquote:
Juist dat!quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan zal je hard aan het werk moeten gaan.
Dit lied is verdorie het eerste dat me te binnen schiet bij zo'n zinnetje, Ryan3. Zonder koekeltrensleet, ik ken mijn klassieken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe kom je daar nu weer op, Ringo, zoek je dat op "mijn eigen hoek" in Franse vertaling?
Kom op, met ken je klassiekers...quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dit lied is verdorie het eerste dat me te binnen schiet bij zo'n zinnetje, Ryan3. Zonder koekeltrensleet, ik ken mijn klassieken.
Ja, wat wil je nou, weet ik veel wat klassiek is, ik ken die chansons sinds mensenheugenis, daar zit wel eens een regel frans tussen.quote:
Schei uit, die van mon coin ken je niet uit je hoofd, dat kun je niet slijten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou, weet ik veel wat klassiek is, ik ken die chansons sinds mensenheugenis, daar zit wel eens een regel frans tussen.
Lazer op man, dan niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
Schei uit, die van mon coin ken je niet uit je hoofd, dat kun je niet slijten..
Dacht je dat jij en Matthijs van Nieuwkerk de enigen zijn met een voorliefde voor Charles A.?quote:
Niet specifiek, en dan nog is het een long stretch, dit nummer is gewoon niet erg bekend. Ik hou btw meer van various France artists uit de jaren 70. Ik bedoel, ik ben nog ietsje meer dan 10 jaar ouder dan jij, wij kregen bij Frans in VWO2 Gerard LeNorman met voici les clés te vertalen, dat werk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dacht je dat jij en Matthijs van Nieuwkerk de enigen zijn met een voorliefde voor Charles A.?
Er was een handelsverdrag met Rusland, maar de Russen hebben dat opgezegd omdat ze Oekraïne dwongen te kiezen. De EU zei echter dat Oekraïne gerust met zowel de EU als Rusland een handelsverdrag mocht hebben, en Rusland heeft zelfs maandenlang met de EU aan tafel gezeten (uitgenodigd door de EU) om tot een compromis te komen wat betreft het associatieverdrag....quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef gerard96 het volgende:
Ik weet wel dat ik als jongen van 19 tegen het associatieverdrag ga stemmen. En weet genoeg andere mensen die ook NEE gaan stemmen:) Oekraine kan gewoon een handelsvedrag sluiten met Rusland. Alleen de eu-ingelijfde poroschenko verstoort dat.
Poroshenko gets ready for war with Russia
Wat een vertoning zo,n president bij de kaartpapieren, ik weet wel alles gaat naar wapens daar. Dus stem tegen en niet voor wapenwedloop
Vraag me nog steeds af wat de achterliggende gedachte ervan is?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:07 schreef J.B. het volgende:
[..]
Er was een handelsverdrag met Rusland, maar de Russen hebben dat opgezegd omdat ze Oekraïne dwongen te kiezen. De EU zei echter dat Oekraïne gerust met zowel de EU als Rusland een handelsverdrag mocht hebben, en Rusland heeft zelfs maandenlang met de EU aan tafel gezeten (uitgenodigd door de EU) om tot een compromis te komen wat betreft het associatieverdrag....
Ik heb er vanmorgen eens globaal naar gekeken. Een document wat de voormalige Sovjetunie beschrijft als Rusland en Kazachstan heeft de schijn al tegen. Verder zag ik ook nog dat ze het een slechte zaak vonden dat verouderde zwaar gesubsidieerde kolenmijnen gesloten moesten worden onder het mom van "sociale onrust", het IMF werd er op aan gekeken dat ze dwongen geldverslindende milieuonvriendelijke rotzooi open te houden. In bijvoorbeeld Wallonië hebben ze dat soort geintjes decennia lang volgehouden, met als uiteindelijk resultaat dat uiteindelijk alles alsnog is gesloten en het geld weg is. Ik vond het daarna verder wel welletjes met dat onderzoek.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar dit topic te lezen. Bijvoorbeeld:
[..]
(overigens reageert niemand daarop in dit topic, het is ook niet weerlegd door iemand.)
Als je geen enkel fatsoenlijk tegenargument gehoord hebt dan ligt dat echt aan jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |