quote:Op donderdag 14 april 2016 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan zal je deze wel leuk vinden.
Een elfde plek voor 2 meest iconische karakters ooit? Minder dan de vorige stand alone Batman...quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:20 schreef Breuls het volgende:
Volgens Box Office Mojo doet-ie het anders prima. Er staan twee van de zeven andere Batman-films hoger in de lijst, alle X-Men films staan lager, de meeste Marvel Studios-films staan lager... een elfde plek is helemaal zo slecht nog niet hoor.
die komt er echt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Marvel is fastfood, smakelijk maar snel te vergeten. DC probeert vaak mensen iets meer na te laten denken. Iets waar deze film prima in slaagde maar door velen kennelijk niet goed gevolgd kan worden.
Ik kijk dan ook erg uit naar de Directors Cut van 181 minuten.
Een duidelijke analyse die ik ook deel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Marvel is fastfood, smakelijk maar snel te vergeten. DC probeert vaak mensen iets meer na te laten denken. Iets waar deze film prima in slaagde maar door velen kennelijk niet goed gevolgd kan worden.
Het is voor mij allebei niet meer dan popcornvermaak, met hier en daar wat diepgang voor beginners (zowel bij DC als bij Marvel, niet veel meer bij de ene dan bij de andere). Qua concept em ambitie is er weinig verschil tussen BvS en Civil War, waarbij ik vond dat de personages en hun drijfveren beter waren uitgewerkt bij Civil War en waarbij ik de impact op de omgeving dan weer beter weergegeven vond in BvS.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:49 schreef Skull-splitter het volgende:
True.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:08 schreef Nic1 het volgende:
Vond het een prima film en heb me dan ook goed gemaakt. Deze batman is m.i. ook veel beter neergezet dan Bale's en vond WW ook een goede toevoeging.
De film had wel editing problemen en het verbaasd me ook niet te horen dat de originele cut 4 uur is. Lijkt me een foute inschatting van Snyder, en ik snap ook niet dat WB hem alle belangrijke DC films laat maken.
Nou ja, mislukking is een groot woord. Maar het is zonder meer een tegenvaller voor de studio. Wat ook blijkt uit dat ze hun hele release-schema van verdere films de komende jaren nu overhoop hebben gegooid. De nieuwe strategie is puur het vermijden van de confrontatie in release-data met concurrerende films. Ze gaan niet meer van eigen kracht uit, en dat naar aanleiding van de tegenvallende prestaties van deze film die als fundament bedoeld was voor de hele verdere franchise. En dat fundament blijkt dus niet zo stevig als gehoopt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:31 schreef Breuls het volgende:
Het kan mij geen reet schelen wat een studio blij maakt, om eerlijk te zijn. Ik kijk naar films als entertainment/kunst, niet als business.
Maar ik lees veel reacties over dat deze film het 'slecht' doet, en dat snap ik dan niet. De film viel voor sommigen tegen en werd afgekraakt door sommige critici. Natuurlijk doet-ie het dan minder goed dan de (veel betere) Dark Knight-films. Dus dat is geen verrassing. Minder goed dat de Avengers-films? Sure, de Avengers zijn veel populairder, dus waarom niet. Guardians, Iron Man (3) en Spider-Man? Sommige daarvan kunnen nog worden ingehaald, dus dat moeten we nog maar zien.
Maar de film doet het wel beter dan 97 van de 107 andere films in de lijst, waaronder de Captain America-films, de eerste Iron Man, alle oudere Batman-films, alle andere Superman-films en ga zo nog maar even door.
Hoe goed moet deze film het doen willen mensen het niet als mislukking bestempelen? Moet-ie naar nr 1 in de lijst? Moet een film alle records breken om te "slagen"? Welnee, zeg.
Dan heb ik iets gemist, denk ik. Het laatste wat ik las is dat er twee films bij zijn gekomen. Zijn er bestaande data gewijzigd?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:52 schreef UltraR het volgende:
Wat ook blijkt uit dat ze hun hele release-schema van verdere films de komende jaren nu overhoop hebben gegooid. De nieuwe strategie is puur het vermijden van de confrontatie in release-data met concurrerende films.
http://finance.yahoo.com/(...)movie-200929376.htmlquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist, denk ik. Het laatste wat ik las is dat er twee films bij zijn gekomen. Zijn er bestaande data gewijzigd?
Seth Grahame-Smith Bolts From WB’s ‘The Flash’; Search On For New Directorquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:52 schreef UltraR het volgende:
[..]
En dat fundament blijkt dus niet zo stevig als gehoopt.
WB paniekmodus is aan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Seth Grahame-Smith Bolts From WB’s ‘The Flash’; Search On For New Director
http://deadline.com/2016/(...)ner-bros-1201747016/
AQUAMAN RUMOR: JAMES WAN MAY BE NEXT DC DIRECTOR TO EXIT
http://www.ign.com/articl(...)-dc-director-to-exit
Dan was Marvel ook in paniek met Ant-man?quote:
Nee, dat was gewoon Kevin Feige die aan het powermusclen was.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan was Marvel ook in paniek met Ant-man?
Maar beiden onder de noemer "creative differences".quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon Kevin Feige die aan het powermusclen was.
Helaas ontbreekt de naam Snyder nog, begrijp niet waarom WB hem alles laat doen.quote:
Als Wright niet was opgestapt/eruit was gegooid, was hij nog steeds bezig geweest de film te maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar beiden onder de noemer "creative differences".
Omdat hij de spelregels op papier heeft gezet en WB films wil maken die a la Marvel wel hetzelfde gezicht hebben. Suicide Squad valt daar ook onder maar is al een compleet andere film om maar iets te noemen terwijl Snyder daar ook vingers in heeft.quote:Op zondag 1 mei 2016 05:05 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Helaas ontbreekt de naam Snyder nog, begrijp niet waarom WB hem alles laat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |